Übach-Palenberg - Villa Tina, Jülicherstr 60, Angelica (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Übach-Palenberg - Villa Tina, Jülicherstr 60, Angelica (Ned)

Nadat weer enkele van mijn favoriete dames bij Yvonne in Kerkrade er weer vroegtijdig mee gestopt zijn heb ik mijn heil bij Lilly gezocht. Er bleek een nieuw meisje te werken genaamd Angelica. Enfin, de wandelschoenen aangetrokken even langs de pinautomaat en dan maar de grens over. Aangekomen bleek het een hectiek van jewelste te zijn: de fotograaf zou langskomen voor Angelica, Lilly hat 'termine' tot het eind van de avond dus moest er geimproviseerd worden. Angelica bleek een oude bekende te zijn van club Tif in Kerkrade en viel gewoonweg in de smaak. Even prijsonderhandelingen, die ik weliswaar er aan de excentrieke kant vind, en op naar de kamer.

Vroeger stond Angelica bekend als de zuurpruim van Tifs, maar daar heb ik toen en nu niks van gemerkt. Super lichaampje, leuk kopje en heel speels. We hebben het hele gamma van mogelijkheden doorgewerkt en het is goed bevallen, behalve de prijs dan achteraf:
    - 1 uur 120
    - pzc + 30
    - natursekt + 25
    onder de streep € 175 verder, en ik dacht dat Yvonne aan de dure kant zat.

Maar ik moet hierbij aantekenen dat zowel bij Yvonne als ook bij Lilly dames zijn die niet alleen goed uitzien maar je ook een uur waar voor je geld geven.
    Laatst gewijzigd door Kakarot; 28-09-09, 16:04.
    Mimashda

A dirty mind is a joint forever

Re: Übach-Palenberg - Villa Tina, Jülicherstrasse 60, Angelica (goed)

Dame is gezien bij Villa Tina. Topic is dus terug van weggeweest. Met dank aan "murmeltier"

Met een groet,

Kakarot.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mimashda Bekijk bericht
      Nadat weer enkele van mijn favoriete dames bij Yvonne in Kerkrade er weer vroegtijdig mee gestopt zijn heb ik mijn heil bij Lilly gezocht. Er bleek een nieuw meisje te werken genaamd Angelica. Enfin, de wandelschoenen aangetrokken even langs de pinautomaat en dan maar de grens over. Aangekomen bleek het een hectiek van jewelste te zijn: de fotograaf zou langskomen voor Angelica, Lilly hat 'termine' tot het eind van de avond dus moest er geimproviseerd worden. Angelica bleek een oude bekende te zijn van club Tif in Kerkrade en viel gewoonweg in de smaak. Even prijsonderhandelingen, die ik weliswaar er aan de excentrieke kant vind, en op naar de kamer.

Vroeger stond Angelica bekend als de zuurpruim van Tifs, maar daar heb ik toen en nu niks van gemerkt. Super lichaampje, leuk kopje en heel speels. We hebben het hele gamma van mogelijkheden doorgewerkt en het is goed bevallen, behalve de prijs dan achteraf:
      - 1 uur 120
      - pzc + 30
      - natursekt + 25
      onder de streep € 175 verder, en ik dacht dat Yvonne aan de dure kant zat.

Maar ik moet hierbij aantekenen dat zowel bij Yvonne als ook bij Lilly dames zijn die niet alleen goed uitzien maar je ook een uur waar voor je geld geven.
      Er is ook Lily's lustoase in deze plaats; is de hier genoemde Lily een andere Lily?

H9876.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door H9876. Bekijk bericht
        Er is ook Lily's lustoase in deze plaats; is de hier genoemde Lily een andere Lily?

H9876.
        Naar alle waarschijnlijkheid heeft mimashda deze club hier gemeend.

The Magician

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Magician Bekijk bericht
          Naar alle waarschijnlijkheid heeft mimashda deze club hier gemeend.

The Magician
          Integendeel. Villa Tina heeft voor zover wij weten niets van doen met Lilly's Lustoase. Berichten vanaf hier die niet over Angelica van Villa Tina gaan worden gewist.
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Inderdaad, de twee zaken hebben niets met elkaar te maken. Hetzelfde dorp maar twee verschillende straten. Ben onlangs nog bij Lilly's geweest.

Commentaar

Aan het werk...
            X