Dinslaken - Paradies, Willy Brandtstr 204, Tatjana (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dinslaken - Paradies, Willy Brandtstr 204, Tatjana (Pol)

Vandaag weer in duitsland en gezien op sexrelax.de dit privehuis. Ligt langs een doorgaande weg. Parkeren achterom en ze liggen naast een tankstation.
    Werd voorgesteld ( 4 dames waren er aanwezig ). Mijn oog viel op een 18 jarige blonde poolse dame. Wat een schoonheid . Eerst douchen en naar een mooie kamer werd ik begeleid. Er stond een hele mooi grote stoel Leek wel een koningsstoel hahaha.
    Maar goed daar kwam ik niet voor. Op bed werd ik al meteen gekust en ging ze langzaam naar beneden. Wauw wat een pijpbeurt en telkens liet ze een beetje speeksel op de top van mijn jongeheer....zalig en ging maar door. Daarna gauw gewisseld van positie zodat ik lekker haar lekkere kutje kon beffen...... Ze genoot er ook lekker van. Toen ze zei steek hem erin, terwijl ze snel een condoom pakte gleed hij er zo lekker in. Wat was ze nog lekker strak.... geniet er nog van na. Ik heb alle hoeken van het bed gezien tot ik het niet meer hield en op haar lichaam spoot.
    We hebben lekker genoten. Ze vroeg of ik nog een keer wilde, maar ik was helaas te moe. Ik moest van haar gauw terugkomen en de volgende keer 2 rondes.......Wat een prachtige dame, voor mij een echte GFE.

Re: Dinslaken - Paradies, Willy Brandtstrasse 204, Tatjana (uitstekend)

Ik was samen met een vriend in de rosse buurt van Oberhausen. We konden daar echter niets naar onze smaak vinden dus stelde ik voor om EWP eens met een bezoek te vereren. Mijn maat stemde in en binnen 20 minuten waren we in Dinslaken.

Ik was er nog nooit geweest en heb uberhaupt weinig ervaring met priveclubs, dit zorgde bij mij voor een gezonde portie nervositeit en opwinding. De deur werd open gedaan door Tatjana, die (begreep ik later) normaal gesproken in schloss 145 werkt, maar zo nu en dan is ze ook in EWP te vinden. Ze was onze ontvangstdame en legde alle spelregels uit aan mij en mijn maat, niet onbelangrijk natuurlijk aangezien wij hier voor het eerst waren.

20 min = € 50
    30 min = € 70
    45 min = € 100
    60 min = € 120

Bij het instaptarief van € 50 zijn er wel wat beperkingen zoals pmc, maar bij de overige opties is pzc standaard en zijn eventuele extra's zoals anaal, FT etc ook bij de prijs inbegrepen.

Er waren maar 5 dames aanwezig Tatjana, Andrea, Martina (bezet) en nog 2 mooie dames waarvan ik de namen niet meer kan herinneren. Andrea was in de categorie vergane glorie maar de overige dames zouden in een goede saunaclub niet misstaan. Ik neigde meer naar een kortharige Duitse van 19 jr, echter zij gaf tijdens het kennismakingsgesprek aan dat 'wegens omstandigheden' neuken er vandaag niet in zat, dus maakte ik mijn keuze voor Tatjana.

Tatjana bracht mij naar een kamer aan het begin en ging zich nog even opfrissen en ik kon mij alvast uitkleden. Toen ze terug kwam mocht ik op het bed gaan liggen een begon ze mijn tepels te likken terwijl ze mijn lul aan het masseren was. Zonder wat te vragen pakte ze een condoom en rolde deze om Ascari jr en begon aan een degelijke pijpbeurt. Naar een tijdje trok ik haar naar mij toen en tongzoenden wij even (met wat tegenzin van haar kant). We gingen over naar 69 en ik likte haar kale kutje terwijl zij mij verder pijpte. Vervolgens kwam ze bovenop met zitten en verrichtte een goede cowgirl. Vervolgen nog in doggy en missio 'gepopt' en het rubbertje met mij zaad gevuld. Toch was mixed feeling bij deze jonge Poolse, Tatjana maakt als ontvangstdame een goede indruk alleen op de kamer vond ik het wat plichtmatig.

Ik kon mij na afloop nog wat opfrissen in de douche, de badkamer zag er goed verzorgd uit. Toen ik mij weer had aangekleed zag ik mijn maat die geen keuze had kunnen maken binnen op mij heeft gewacht. Via de 'artiesten uitgang' aan de achterkant mochten wij het pand verlaten.

EWP is op zich een prima alternatief als je geen tijd/zin hebt om naar een saunaclub te gaan. De volgende keer zal ik wel een van de andere dames uitproberen.

Commentaar

Aan het werk...
    X