Rheine - Agentur 88, Bauerschaftstr 241, Amanda (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rheine - Agentur 88, Bauerschaftstr 241, Amanda (Pol)

Agentur88 is een prima privehuis in een buitenwijk van Munster. Aldaar gebruik gemaakt van de diensten van Amanda, een zeeer rondborstige Poolse, van ca. 30 jaar. Gekleed in sexy jurkje met ongelofelijke inkijk op haar mega busen begeleidde ze mij naar de nette kamer. Prima uur gehad, en uiteraard veel plezier beleefd aan haar prachtige natuurlijke F cup borsten. Amanda is lief, geduldig en geen harde vakvrouw, zie verder mijn comntaar bij topic Grote borsten.
    Laatst gewijzigd door Kakarot; 17-02-10, 09:42.

Rheine-Catenhorn - Agentur 88, Bauerschaftstrasse 241, Amanda

Na verhuizing uit Münster, een paar weken geleden, is Agentur 88 nu net ten
    zuiden van Rheine gevestigd.
    Gekozen voor Amanda vanwege de schitterende borstomvang, F-cup of misschien wel een G-cup.
    Borsten die nog redelijk stevig zijn gezien de afmeting.
    Je zwelgt in wellust.
    Ze heeft een lekker smal kontje en een spiegelglad kutje wat je lekker mag beffen. Ze komt uit Polen, is lief en rustig en spreekt duits.
    Gekozen voor 40 minuten voor P&N etc, maar omdat ik al na een half uur haar grote tieten had volgespoten (zij trok mij leeg), werd ik, om de tijd vol te maken, de laatste tien minuten gemasseerd. Dat vond ik een goede service omdat je elders meestal buiten de deur wordt gezet.
    Internet: www.agentur88.com
    Dus voor herhaling vatbaar.

Groetjes
    deepee, die er wel pap van lust.
    Laatst gewijzigd door Kakarot; 21-01-10, 16:14. Reden: Titel aangepast, leefdtijd geschat.

Commentaar

Rheine-Catenhorn - Amanda Cup-G Agentur 88, Bauerschaftstr 241 (uitstekend)

Pas weer bij Amanda geweest om opnieuw te genieten van haar "rocky
      mountains", een heerlijke giga grote cup G.
      Half uur voor EUR 80,-
      Op haar rug heeft ze mij langdurig gepijpt, zonder condoom, terwijl zij een vibrator in haar gleufje had. Tegelijkertijd kon ik haar dan beffen.
      Na nog een paar standjes heb ik haar grote tieten helemaal volgespoten.
      Ze is echt de moeite waard voor de liefhebbers van grote borsten.

Groetjes
      Deepee, die er wel pap van lust.

Commentaar

Re: Münster - Agentur 88, Salzmannstrasse 88, Amanda (uitstekend)

Topics samengevoegd, adres gegevens aangepast aan de nieuwe situatie.

Met een groet,

Kakarot.

Commentaar

Re: Rheine-Catenhorn - Agentur 88, Bauerschaftstrasse 241, Amanda (uitstekend)

Onlangs weer na langere tijd bij Amanda geweest.
          De dame uit Polen met de fantastische G-cup.
          Weer lekker laten pijpen, Russisch tussen de big tits, beffen, etc. etc, zie ook mijn vorige recensies.
          Tot besluit heb ik haar tieten volgespoten.
          Voor EUR 80,-/ 30 min. was het heerlijk nummertje en samen oder de douche.

http://www.agentur88.com/de

Groetjes
          Deepee, die wel pap van grote tieten lust.
          Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 24-03-16, 19:29. Reden: link hersteld

Commentaar

Aan het werk...
          X