Willich - Royal Passion, Siemensring 36

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Willich - Royal Passion, Siemensring 36

Naam: Royal Passion

Adres: Siemensring 36, 47877 Willich

Telefoonnummer: 02154 5020817
    Vanuit Nederland: 0049 2154 5020817

Website: http://www.royal-passion.com/
    Maar op sex relex is ook wat te vinden http://www.sexrelax.de/club_girls/na.../from_a/club_7

Aard: Massagesalon / privéhuis

Openingstijden:
    maandag t/m donderdag van 08:00 - 01:00 uur
    vrijdag van 08:00 - 03:00 uur
    zaterdag van 10:00 - 03:00 uur
    zondag en (Duitse) feestdagen van 12:00 - 22:00 uur

Prijzen:
    Entree: EUR 40 (overdag EUR 30)
    Dames: EUR 50,- per 30 minuten

Extra`s
    Kussen EUR 20,-
    FT EUR 30,-

Inrichting:
    Zeer netjes en verzorgd.
    De tent is qua inrichting gelijk aan een massagesalon.

Verzorging:
    Bij binnenkomst word je een drankeje aangeboden.
    Voor en na de sessie wordt (samen met de dame) gedoucht.

Algemeen:
    Willich ligt onder Krefeld, boven Mönchengladbach.
    Bij binnekomst is het niet de bedoeling dat klanten elkaar zien. Dus je kunt even in de wachtstand gezet worden.
    De club maakt een zeer nette indruk. Alsmede de dames en de ontvangstvrouw.

Ik ben er een keer geweest en was zeker onder de indruk.
    Het ligt discreet op een industrieterrein vlak bij de autosnelweg. Vrij eenvoudig te vinden.
    Zeker een bezoekje waard.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 06-04-09, 17:59. Reden: URL en openingstijden aangepast

Re: Willich, siemensring 36, Royal Passion

Massage?
    Werd mij niet aangeboden, en daar kwam ik ook niet voor.

Ik heb gekozen voor de jonge Vanessa.
    Een ranke brunette, redelijk goed uitziend. Maar zeker geen topper qua looks.

Haar grote pré was echter haar vurigheid; ze nam graag het initiatief.
    Omdat ik nog een beetje onwennig was (mijn eerste bezoekje hier), vond ik dat erg OK.

Ik had het luxe halfuur, bijna tabuloos, voor 100,-
    Neuken met, maar wel anaal inbegrepen.
    Op het einde pijpen zonder, tot het einde.

Erg goede, ongeremde ervaring.
    Ook tijdens het aankleden bleef ze maar zoenen.
    Ersten fussball club Köln, 1. FC Köln !!

Commentaar

Re: Willich, Siemensring 36, Royal Passion

Afgelopen zondagavond laat, heb ik dit adres voor een tweede maal bezocht.

Ik mocht plaats nemen op de bank.
      Het was zondagavond 1 uur voor sluitingstijd.
      Maar toch 5 a 6 dames waren aanwezig.
      Alle dames die zich voorstelde kwamen even langs me zitten op de bank.
      Ze vertelde hun naam, maar tevens ook wat hun diensten zijn.
      Het kwam allemaal zeer gastvrij over.

Mijn keuze van dit tweede bezoekje viel weer op Gina.
      Ik wist dus welk vlees ik in de kuip had en ze herkende me meteen.

Een nadeel vind ik wel dat je voor kleine extratjes moet bijbetalen.
      Bijvoorbeeld zoenen 20 euro, tweede maal klaarkomen ook 20 euro.
      Hetgeen concureren met andere clubs wel eens lastig zou kunnen worden.

Verder een hemels half uurtje gehad met Gina.

.357 magnum

Commentaar

Acties momenteel:

- 2 dames voor 75 Euro;
        - ma t/m do vroege vogelskorting 10% (08-10.00 uur) ???
        - ma t/m za korting 10% vanaf 22.00 uur;
        - zondagskorting 10% (ook op feestdagen).

Zie http://www.sexrelax.de/club_girls/na.../from_a/club_7
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 09-04-09, 21:50.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Royal Passion aus Willich / Lana

Lana en Sibel zijn inmiddels alweer vertrokken, althans vandaag van de site verwijderd. Hebben er nauwlijks een week gewerkt. Het was niet de eerste keer dat Lana dit werkt deed dus ze zullen wel ergens anders werken nu.

nog een toevoeging. Wat dachten jullie van Jasmina:

http://www.6today.de/koeln/club-medi...ina/index.html

werkt vanavond vanaf 19u. Nadeel is dat je na 19u 40 euro entree moet betalen. Dan nog 45 euro voor 30 min kamer. Wel enigsinds prijzig. Overdag is entree iets goedkoper (30 euro).
          Laatst gewijzigd door Lalande; 21-05-09, 15:32.

Commentaar

Re: Royal Passion aus Willich / Lana

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
            Lana en Sibel zijn inmiddels alweer vertrokken, althans vandaag van de site verwijderd.
            Sibel was er vandaag! Zie recensie.

Deze club ligt middenin een industrieterrein (je zou er werken!) en de entourage is zo-zo. Er waren vandaag vijf dames - twee redelijk (waarvan een Russische girl-next-door), twee niet zo, maar Sibel...*diepe zucht*

Allervriendelijkste ontvangst door een stevige Turkse met flinke Busen, colaatje gekregen, zeer uitgebreide tekst en uitleg over mogelijkheden en prijzen. Vervolgens komen de dames zich een voor een voorstellen en vertellen ze even wat over hun diensten.

En dankzij een letterlijk perfecte sessie met Sibel zeer voldaan heen gegaan.

O ja, triootje kost nu 75 Euro, Alexanderrr.

Vroege vogels korting heb ik niets van gemerkt, maar die korting na 22 uur en op zon- en feestdagen is er nog wel.

Note v/d mod: trioprijs aangepast in mijn bericht hierboven. (A)
            .
            Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 22-05-09, 17:05.

Commentaar

weet er iemand hoe de prijzen nu zijn, op de site staat geen entree maar hier op het forum wel, en wat vragen de dames per half uur en per uur.
              is het misschien van een sauna-club een privehuis geworden??? ik ber er nog nooit geweest maar wil er wel een keer heen, ben vaak met m'n werk daar in de buurt.

Commentaar

Re: Willich - Royal Passion, Siemensring 36

Royal Passion. (nog korter)

Wanneer je rond om half 1 Club Angelique verlaat (zie dat draadje) en weet dat Heaven 7 pas om twee uur toegang verleend dan moet je even de alternatieven raadplegen. Aan de Seamensring nummer 36 in Willich ligt een privéhuis staat in mijn notitieblok op mijn telefoon. Op dit industrieterrein vind je dan ook business van allerlei aard.
                Een vriendelijke thekedame legde mij het een en ander uit (€ 65 euro voor een half uur, € 120 voor een uur inclusief de gebruikelijke ‘saunaclubservice’ . Extra’s zoals AV en CIM dienden apart met de dame besproken te worden). Ze verklaarde dat AO bij dit huis niet mogelijk was (prima!!)
                Twee dames kwamen zich voorstellen waarbij de eerste dame onmiddellijk de verklaring van de thekedame logenstrafte door te vertellen dat ze ook ‘tAbulOos’ service verleende dit met een veelzeggende knipoog.

De tweede dame, Maja, beviel al op het eerste gezicht veel beter. Deze Egyptische/Libanese bezorgde De kleine Shyman onmiddellijk een reactie. Ze straalde geilheid uit. De Shyman hoopte op een feestje. Dit wilde ik wel een half uurtje ‘versuchen’. Nou; ik werd niet teleurgesteld. Integendeel. Op de kamer aangekomen werd ik verrast door een geil kronkelend sexdiertje. Ze liet me even alleen in de douche maar nog in haar lingerie wachtte ze op me. Tongzoenend verkenden we elkaars lichaam. Eenmaal in 69 aangekomen moest ze (on)regelmatig naar adem(happ)end De kleine Shyman loslaten. Een clitoris groeide en een stroom vocht was mijn deel. Ik mocht even niet meer aan haar doosje zitten. Bij haar verder orale aandacht werd ik geil aangekeken en het condoom werd met vaardige mond aangebracht. Cowgirl, missio en als laatste (weer) doggy. Inderdaad een feestje. De Shyman verliet om 10 over half twee met een grote glimlach Royal Passion.

Groet en Respect!

De Shyman
                Als je meer geeft......... dan krijg je vaak ook meer terug!!

Commentaar

Re: Willich - Royal Passion, Siemensring 36

Vandaag ook geweest. Via een kleine trapje na 2x bellen werd er geopend. Er werd mij 3x gevraagd of ik een afspraak had. Nou nee ik kwam voor de eerste keer zei ik. Toen zeiden ze er was alleen 1 dame vrij. Dat was Susi een leuke verschijning. Half uur was 70 euro. Ik zei ja het is prima. We gingen naar beneden via een trap. Op de kamer zei ze wil je douchen ? Ik denk ja is normaal toch ? Ik douchen in een andere kamer. Toen ik klaar was moest ik zelf een handdoek gaan zoeken. Eindelijk gevonden en liep ik terug naar de kamer. Ze lag daar vrij ongeinteresseerd. Maar goed, ze begon te pijpen ( ze had niet eens gedouched vond dat minder ). Na een tijdje rook ik een muffe lucht. Blijkt zij te zijn. Nou echt een afknapper. Ze stonk ook uit haar mond, ik draaide beetje weg toen ze wilde zoenen. Gauw daarna condoom om gedaan en geneukt. Toen ik doggy ging doen stonk haar kont zo erg dat ik bijna moest kotsen. Gelukkig was ik geil genoeg om klaar te komen. Eens maar nooit meer hier.
                  Als ik eraan terug denk moet ik bijna kotsen...

Commentaar

Aan het werk...
                  X