Essen - Penelope, Hundebrinkstr 8

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen - Penelope, Hundebrinkstr 8

Naam: Penelope

Adres: Hundebrinkstrasse 8 , 45326 Essen

Telefoonnummers:
    Infoband in Duitse taal 0201 325187, vanuit Nederland 0049 201 325187.
    Infoband in Turkse taal 0201 312406, vanuit Nederland 0049 201 312406.
    Persoonlijk 0201 313514, vanuit Nederland 0049 201 313514

Website: www.clubpenelope.de

Aard: FKK

Openingstijden:
    zondag t/m donderdag 12:00 - 03:00 uur
    vrijdag t/m zaterdag 12:00 -06:00 Uur

Prijzen
    Entree EUR 35,-
    Dienstverlening van de dames vanaf EUR 25,- per 20 minuten

Inrichting:
    In de kelder kun je je omkleden en douchen.
    Op de beganegrond zijn kleine opbergkastjes voor je portomonee.
    De club is bezaaid met de welbekende tweezitsbanken.
    De sauna is op de begane grond.
    Enkele TV`s tonen de bekende instuctie videotjes.

Verzorging:
    Dranjes zijn in de entreeprijs begrepen.
    Er wordt geen warm eten geserveerd.

Routebeschrijving en parkeren:
    Je neemt de A40 en neemt afslag 23 Essen-zentrum.
    Je neemt de B224 Friederichstrasse, deze ringweg volg je tot de Altenessenstrasse. Hier ga je linksaf.
    Bij de T splising ga je linksaf de Altenessenstrasse en vervolgens recht af de Seumannstrasse in.
    Je gaat dan de twede straat linksaf, dit is de Hunderbrinkstasse. Penelope zit aan de rechter kant.
    Er zijn voldoende parkeerplaatsen.

Algemeen:
    Penelope heefd een sociaal entreebeleid, iedereen is welkom. De grote hoeveelheid Turken is het levendige bewijs hiervan. Deze groep heeft behoeft aan een korte maar hevige wip. De dames springen hier uiteraard op in.
    Het halfuur volk is hier minder op zijn plaats.
    De sfeer blijft zoals in alle andere FKK`s

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 05-06-07, 14:17. Reden: update info

Een paar weken geleden ben ik op een zaterdag avond naar Penelope in Essen gegaan. Het was toen heel druk met mannen, voornamelijk Turkse mannen, maar er waren ook Nederlanders. Er bleven de hele avond steeds veel mannen binnenkomen ook groepjes met een man of 6. Er is een kleine doucheruimte met 3 douchekoppen dus je stond een hele tijd te wachten voordat je kon douchen. De banken waren dus ook allemaal bezet, dus je stond maar een beetje te hangen bij de balie met de sleutels en de fris-en koffieautomaat.
    Maar goed de club is goedkoop, de drankjes moet je wel apart betalen. Entree was 30 Euro en 20 Euro met een meisje. De meisjes zijn topless en zien er over het algemeen best goed uit.
    Ik ben uiteindelijk met 1 meisje, Joanna ?? uit Roemenie,
    naar een kamer gegaan. Dat was niet slecht, ze wilde wel alles vlug vlug.
    Conclusie: Ik vond het niet beter dan Venus in Duisburg
    en zeker niet dan Freude in Bochum, maar ik ga toch nog wel een keer terug en dan op een andere dag om te kijken hoe het dan is.

Commentaar

Re: Essen, Hundebrinkstrasse 8, Penelope

Ik ben vandaag(zondag)in deze club geweest.
      20 minuten spass kost nu inderdaat 25 euro.
      Dat er echter apart voor het drinken betaald moet worden moet ik echter tegen spreken.
      Ze hebben er de bekende rooie frisdrank automaat en daar heb ik veelvuldig zonder te betalen gebruik van gemaakt.
      En toen ik weer naar huis ging heeft niemand me aangesproken dat er nog wat betaald moest worden.
      Ik vond de kamers in deze club erg mooi en verder doen ze hier precies wat ze beloven.
      Daarmee bedoel ik dat je voor een goedkope preis een snelle wip krijgt.
      Ook als beer blijf ik een Heer.

Commentaar

De drank is gratis.
        Entree kost 35 euro.
        Dame meenemen naar cabine kost 25 euro, dat is incl. Pijpen Zonder Condoom.

Douche cabines waren niet vol. Terwijl ik er op een hele drukke tijdstip was. Vrijdagavond. Klopt dat er veel turkse mannen aanwezig zijn, maar er zijn ook veel turkse vrouwen aanwezig, dat maakt wel duidelijk waarom deze mannen hier komen. Ik zag ook geen portiers bij de deur. Dus iedereen kan wel binnenkomen. Ook geen leeftijdcontrole, ik denk dat een 16jarige jongeman hier makkelijk binnenkomt.

Commentaar

Re: Essen - Penelope, Hundebrinkstrasse 8, Selin (uitstekend)

Hier kom ik ook af en toe sinds de afgelopen jaren.
          Meestal smiddags maar dan is het wel erg rustig natuurlijk.
          tis een goede tent waar je voor weinig goed aan je trekken komt.
          Ik heb ook eens met een poolse dvp een goede ervaring gehad, voor 50 euri mag je in hun mondje klaarkomen.dus je ligt op je rug in 69 houding en zij pijpt terwijl ik haar lekker vinger en na een tijdje laat ze je echt heeeerlijk klaarkomen in het mondje.SUPER
          25 euro voor standaardwip met pzc en verlenging was 10 of 15 euro extra.
          op de website staan ook de mogelijkheden aangegeven.
          hun slogan zal ik nooit vergeten
          Franz total ist bei uns ganz normal en dat komen ze na!!
          keep on walking.........

Commentaar

Is er hier iemand nog recent geweest met een mening over deze club? Reden is omdat ik zondag van plan ben met wat vrienden hier naar toe te gaan en het wordt voor ons allen de eerste keer naar een duitse club. Wij hopen natuurlijk op een positieve ervaring, iemand die mij misschien kan helpen? Ik zal uiteraard een recensie schrijven na mijn bezoek.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spacer666 Bekijk bericht
              Is er hier iemand nog recent geweest met een mening over deze club? Reden is omdat ik zondag van plan ben met wat vrienden hier naar toe te gaan en het wordt voor ons allen de eerste keer naar een duitse club. Wij hopen natuurlijk op een positieve ervaring, iemand die mij misschien kan helpen? Ik zal uiteraard een recensie schrijven na mijn bezoek.
              Hoi,

2 maanden geleden bij Penelope geweest. Ik zou voor een andere club gaan als ik jou was. De hygiëne is niet optimaal in de kleedkamer en de douches. Probeer Acapulco in Velbert, of Heavensgate in Wulfen. Helemaal beter is om Goldentime in Brüggen te bezoeken, vooral omdat je op een zondag een duitse club wilt uitproberen.

Acapulco
              http://www.fkkacapulco.de/

Heavensgate
              http://www.fkk-heavensgate.de/

Goldentime
              http://www.goldentime.de/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door spacer666 Bekijk bericht
                Het is een oude tent, die iedereen binnen laat.
                Dus ook Turken/marokkanen.
                Deze groep is dan ook goed vertegenwoordigd ( omdat ze in andere clubs geweigerd worden)
                Deze groep heeft behoefte aan kwantitative sex.
                Liever 2 wippen van 10 min, dan 1 wip van ½ uur.

De dames passen zich aan aan de behoefte van deze groop.
                Een wip kost € 25, maar het is wel '' wippen klaar en wegwezen'' of te wel meteen naar de finale.

Ik ben er meerdere malen geweesd.
                De sfeer is er prima.
                De dames zien er goed uit.
                Maar hou je van kwalitative sex dan raad ik je een andere tent aan.

De recentie van puma klopt wel.
                De kleedkamer en de douche is niet helemaal optimaal.
                Maar dat was 4 jaar geleden ook niet.

.357 magnum

Commentaar

Maar je kunt je voor € 100 (4 sessies) wel helemaal uitleven.

Commentaar

Vorige week ben ik na een teleurstellende ervaring in Club Globe in Penelope beland. Ik was daar een paar jaar eerder ook eens geweest, dus ik dacht: eens kijken hoe het er nu is. Je betaalt 30 euro entree, en voor de dames begint het met 25 euro voor 20 minuten. Daar kun je het niet voor laten, toch ?

Het is een club die vooral door Turkse Duitsers wordt bezocht, met veel Oostblok- en Turkse meisjes. Je moet een beetje mazzel hebben met je keus. Soms is het snel afwerken, maar er zitten ook pareltjes bij.

Beste nummer was met Dilara, een klein Turks opdondertje van ongeveer 22 jaar. Ik ga er zeker nog wel eens heen !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door boobooboo Bekijk bericht
                      Je moet een beetje mazzel hebben met je keus. Soms is het snel afwerken, maar er zitten ook pareltjes bij.
                      Effectief, voor de prijs van de doordeweekse Partytreff kan je hier 3 keren aan de bak komen, met vrouwtjes die er stukken beter uitzien.
                      Nadja uit Marokko is een dergelijke parel, ziet er goed uit, flinke bussel hout voor de deur en bloedgeil.
                      Behandel ze met een minimum aan respect en je krijgt enorm veel terug.

Bb

Commentaar

Ik lees hier dat er in deze club voornamelijk turkse klanten komen.
                        Waar leeft men hier dan van nu het rammadan is?
                        Is er onlangs nog iemand geweest die kan vertellen hoe het er nu is?
                        Het was in het verleden een leuke club maar je werd er totaal genegeerd door de turkse mede wandwelaars.
                        Nu ik daar zo over na denk is dat ook een vorm van discriminatie!!!!
                        Ook als beer blijf ik een Heer.

Commentaar

In dit soort clubs is het tijdens de ramadanperiode overdag meestal erg rustig, zowel met dames als met wandelaars. Pas 's avonds komt de turkse invasie. De heren worden geacht tot zonsondergang hun gulp dicht te houden.
                          Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                          En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Ik was in Essen en zat een beetje onthand wat betreft het vervoer, dus gemakshalve maar eens weer naar Penelope, voor het eerst sinds ik denk een jaar of vier. Behalve de wanddecoraties was er naar mijn idee niets veranderd. Het was, is en blijft gewoon een Turkentent. Niet denigrerend bedoeld, want ik heb geen enkel probleem met deze bevolkingsgroep. Ik was gewoon de enige niet Turk.
                            Ik telde ca. een twintigtal dames, en merkwaardig genoeg was de optiek eigenlijk best in orde. Twee of drie dames zagen er ietsje minder uit, maar de rest zou in de grote clubs zeker niet misstaan. De service echter, is een heel ander verhaal. Ik wist nog wel dat ik niet teveel moest verwachten, en teveel was het ook niet. Aan de andere kant hoef je ook geen groot kapitaal mee te brengen om hier je ding te doen. 30,- entree, op doordeweekse middagen zelfs 20,- en daarbij een snelle wip voor 25,- een paradijs voor niet al te kritische budgetneukers.
                            Eerste meisje noemde zich Ariane, knappe Roemeense, had in Happy Garden en Acapulco gewerkt. Mee naar de kamer, en PMC! Oeps, vergeten te vragen. Zoenen natuurlijk ook niet, dan wordt het gewoon niks met mij, dus maar met het handje af laten maken. Vriendelijk was ze wel, maar de sex gewoon op raamniveau. Nu snap ik ook dat ze hier beland is, met deze service komt ze in PHG en ACA gewoon niet weg.
                            Saunaatje gedaan en weer een goed uitziende Roemeense uitgezocht. Noemde zich Valerie. Nu eerst maar even naar de service gevraagd. PZC geen probleem. En zoenen? Neeeee, stel je voor, alsof ik onbeschermd anaalverkeer had voorgesteld. Ik had niet het idee dat ik bij de anderen iets beters kon verwachten, dus toch maar met haar naar de kamer. Pijpen veel te snel naar mijn smaak. Condo erom en geneukt in doggy omdat mevrouw het zo wilde. Mijn standje is het niet, dit werd dus ook niks. Wederom met een handjob de kwak geloosd. De 25 euro werden me uit de hand gegrist en weg was ze.
                            Hierna maar vertrokken, ik had het wel weer gehad. Resumerend concluderend, als je geen hoge eisen aan de sex stelt, dan kun je hier voor een luttel bedrag best een paar mooie meiden bespringen. Maar zoek je meer de echte erotiek, en komt het niet op een paar tientjes aan, dan zijn er heel wat betere alternatieven in de buurt.
                            Wat me gewoon bevreemd, is dat meiden met zulke goede looks niet een andere club opzoeken, daar zouden ze met gemak het dubbele omzetten. Dat zal hem wel zitten in het feit dat ze geen zin hebben om echt goede service te geven, en dat is tenslotte ook hun eigen zaak. Dit bezoekje was gewoon even uit gemakzucht en bij gebrek aan beter. Of ze me hier weer zien, zeg nooit nooit, maar voorlopig ben ik er weer even klaar mee.
                            Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                            En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Re: Essen - Penelope, Hundebrinkstrasse 8

Ik was afgelopen woensdag in club Penelope.
                              Entree was 20 euro.
                              Met een witte baddoek op een bank zitten te staren naar topless Roemeense vrouwen was voor mij een nieuwe ervaring.
                              Ik stapte willekeurig op een meid af.
                              Op mij kwam zij vreemd over omdat zij mij op de kamer vroeg of ik gesnoven had.
                              Zij pijpte mij wel zonder condoom en likte mijn ballen op verzoek.
                              Ik had harige ballen.
                              Dit vond zij weer minder.
                              Al met al was het best wel leuk voor die 20 minuten.
                              Die 25 euro was zij wel waard.
                              De tweede was een lekker wijf die mij op de kamer ook pijpte zonder condoom.
                              Pijpen zonder condoom met een happy ending was er helaas niet bij.
                              Ik mocht haar wel vingeren.
                              Haar kutje zag er goed uit en voelde lekker aan.
                              Zij had ook mooie voetjes.
                              Op een gegeven moment legde ik mijn hoofd op haar zolen en kwam op een gelukkige wijze klaar.
                              Ook deze 25 euro waren goed besteed.
                              Veertig minuten later kwam de derde aanzetten.
                              Ik liet daar geen gras over groeien en nodigde haar daarom uit om naar de kamer te gaan.
                              Met haar koppie was het pijpen zeker verrukkelijk.
                              Ook dit alles was zonder condoom.
                              Ik kon heel gemakkelijk klaarkomen in haar mond als ik dit zou willen.
                              Dit mocht ook wel mits ik 50 euro zou bijbetalen.
                              Ik heb dit niet gedaan, maar hield dit wel in mijn achterhoofd.
                              Om zes uur ging ik eten.
                              Dit hoorde bij de prijs.
                              Na het eten kwam ik nog iets lekkers tegen.
                              Na veel moeite mocht ik met haar op de kamer.
                              Haar dienstverlening was te vergelijken met wat ik was gewend in de Doubletstraat.
                              Het pijpen was wel een paar minuten zonder condoom.
                              Zij klaagde dat het warm was in de kamer en dat zij pijn in haar hoofd had.
                              Ik werd daarom snel afgewerkt.
                              Dit was voor mij een domper.
                              Na 30 minuten kwam ik weer de vrouw tegen van mijn derde bezoek.
                              Dit was leuk, want zij pijpte mij voortreffelijk tot een einde zonder condoom.
                              Die 50 euro extra was het zeker waard.
                              Een volgende keer kom ik zeker terug.
                              De vrouwen zijn wat uiterlijk betreft vergelijkbaar met de Roemeense vrouwen op de Wallen en in de Geleenstraat.
                              Het is daarom een aanrader.

Commentaar

Gisteren weer even aangedaan, de randvoorwaarden zijn inmiddels bekend.
                                De theke kende ik van acapulco en was zeer vriendelijk zo kan het dus ook.
                                Eten was bagger behalve de linzensoep, ik zeg er maar niks over.

30 meiden, 5 poolse dames, 3 russinnen ( waaronder een hele mooie blondine)
                                De rest roemeens.
                                Echt een hele goede line up: living room op zondag style met een paar uitschieters naar boven qua opticks.
                                Beren altijd rum onder de vrouwen aantallen, tegen 23 uur een handvol nog maar.

Nu ook een massage genomen bij een turkse masseur, een klein fel mannetje en masseren kan hij ZEER goed, als je van een stevige massage houd.Kosten hoef je het niet voor te laten: 20 minuten komt op 25 euro.

In deze tent moet je assertief zijn en zelf contact zoeken net als in acapulco, maar dan is er ook pre en after sales mogelijk.
                                Hoewel niet zeer uitgebreid. Verder een saaie tent maar dat wisten we al.
                                Naarmate je meer meiden kent wordt het wel steeds iets gezelliger, maar bij lange na geen LR of heaven 7 sfeer.
                                In deze tent kom je om te neuken en klaar.

Ik zocht mijn russiche fkk schatje, mijn pse topper: Ilona maar ze was er niet..vrij.
                                Dan maar aangeschoven bij de poolse Monica, derde of vierde date alweer, lekkere ongecompliceerde prettige volslanke vrouw van 21 jaar.Klik is goed, en met haar het complete gfs programma doorlopen, tz ++, pzc ++, gfe +++ Overall een goede gfe.
                                Herhalingsgevaar: 100%

Daarna gedate met een schitterende meid, zo een waar Penelope af en toe het patent op heeft, ik zei al op de silvesterparty van Acapulco waren de allermooiste meiden vorig jaar allemaal van Penelope en sommigen van fotomodel schoonheid.
                                Zo ook Laura..23 jaar ..skinny..de fraaste B cups van dit jaar./.liep rond in een diep uitgesneden decolette..adembenemend en intelligent, keek arrogant maar over de avond paar keer mee gebuurt en bij de date was het ijs volledig gebroken.
                                Laura is heerlijk naturel nog, pas 1 maand in dit vak, als ze lacht breekt de zon door, heel leuk gezelfschap, zo een waarvoor geld het leukste speelgoed voor een man is een vrouw en dan ook voor de normale dingen in het leven..ik genoot erg van haar aanweziogheid,het klinkt raar in een puff, maar zij maakte dat los bij me, dat merkte ze en het contact werd steeds beter.Ik wilde met haar naar kamer 8 met al die spiegels, maar we moesten wachten en dat deden we op haar voorstel, onder op een bank zij dicht tegen me aan, en het gesprek viel nooit stil gedurende 30 minuten, dan weet je dat de date als gfe al goed gaat scoren.
                                Haar service, beperkt, niet kussen, no i cannnot zei ze, ill teach you snapte ze uiteindelijk maar verder dan een charmant lachje kwam ze niet...het hing qwel inde lucht maar dan zal het een cadeutje van haar zijn bij een latere boeking..wie weet ook al vaak meegemaakt. Standaard kust deze dvp niet. Dit is wel een heel erg charmant , lief vrouwtje en nog zeer knap en erg sexy ook, las je haar nummer hebt en ze opneemt aan de andere kant.
                                Onze sessie was zonder veel kussen ook zeer goed, toen ze haar kleren uitdeed viel ik om van haar schoonheid, haar programma was beperkt maar ze deed alles met gevoel en een super zachte vrouwelijke touch, ik werd daar al gek van, maar toch was er die klik,en de strakste doos ever,ze bereed me fantastisch en met die spiegels was het weer een visueel genot om naar die mooie vrouw in aktie te kijken.
                                Tz: nvt Pzc: ++ Gfe+++ met goede ast/pst.
                                Herhalingsgevaar: 100% deze vrouw maakt mij gek met haar uiterlijk, karakter en presentatie.
                                Een optick fuck met goede klik maar wat voor een. De beperkte service neem ik op de koop toe, ik geniet bij deze heel erg van haar persoonlijkheid, uiterlijk, super lichaam, ast/pst,en de afwerksex is daardoor toch zeer lekker.
                                Ik schat de kans dat de service bij mij sterk verbeterd als redelijk hoog in, dat is al een reden extra om haar de volgende keer weer te boeken.Alhoewel er nog zoveel lekkers rondloopt daar, gaat Laura zeker een tweede keer voor de bijl.

Laura zag dat ik weg wilde, stond op, gaf me haar mooie glimlach en 3 kussen en opende de deur voor me, wat een schatje.
                                Jammer dat Ilona er niet was maar daardoor heb ik Laura leren kennen, programma heel veel minder maar weer veel natureller en mijn klik met haar is veel hoger.

Laura komt met het oud en nieuw feest naar acapulco en als ze er is weet ik ZEKER dat ik haar ga arresteren.

Kosten voor de budgetneukers ( allemaal dus maar op andere niveaus):
                                20 entree + 2 x 25 euro dames+ 2 x 5 euro tip + 25 euro voor de massage: 105 euro een schijntje in vergelijking met wat je hiervoor in Nederland krijgt ( wordt vaak vergeten)

Zoek je een party, dan moet je hier ZEKER niet wezen. Zoek je tegen budget tarieven een erg goede line up,dan moet je hier ZEKER wel wezen. Zeker als je ook iets van sympathie bij een dame kan losmaken dan zit je in Penelope goed.

Op zeker dat ik snel terug kom hier.
                                Dan leer ik ook nog meer dames kennen die ik dan snel kan arresteren bij het nieuwjaarsfeest van acapulco.
                                Zoals bekend moet je daar snel toeslaan, als je de dames kent gaat dat ook.
                                Dat wordt weer een mooi feestje met oud en nieuw in Aca.

Commentaar

Het was heel gezellig voor mij in Penelope.

Laura straalde vanaf dat ze me zag, ging helaas met ander naar beneden, dat stralen bleef ze doen.
                                  Met haar heb ik unfinished bussiness, wat een lekker ding, ik wist wel dat we echt kontakt hadden gemaakt gisteren.

Toen Ilona binnenkwam ging i naar haar toe en ze kwam tussen Johnml enmij inziten,ik zei samaritaan als ik ben, John neem haar nou maar je krijgt de beste blowjob van je leven.
                                  Maar uiteindelijk heb ik die weer in ontvangst genomen.
                                  10 minuten in allerlei standjes, spuugde en zoog ze op mijn lul alsof het een ijsjes was en het binnen die paar minuten geconsumeerd moest worden.
                                  Echt mindblowing goed. Neuken ging met 200 rpm, na afloop waren we allebei buiten adem.
                                  Voor 25 euro met een ruski high class model liggen neuken die er nog volledig voorgaat ook, hoezo crises ?
                                  Super pse, beter heb ik zelden gehad, niveau Jipe (acapulco) dit, alleen het pzc is veel beter nog.

Een roemeens griekse- ANCA- waarmee een eerdere date uit de penelope standaard liep ( nee ik kus niet maar op de kamer ging het wel los) kwam me van een paar kussen voorzien voor de ogen van de andere meiden, you know i love you zei ze, na onze date doet ze wat stug (penelope standaard) maar ze komt altijd weer terug kontakt maken,ze komt naar het nieuwjaarsfeestje in Acapulco en dus na Laura de tweede penelope lady die ik ga daten daar. Heb er nu al zin in.
                                  Kijken of ik boven de 5 dates van vorig jaar uitkom.

Commentaar

Even een korte vergelijking tussen Penelope en Acapulco (beiden van dezelfde eigenaar) en ook een beetje een vergelijking naar de bekende grensclubjes toe.

Acapulco ligt maar een 20 auto minuten verderop, de stad uitkomen kost de meeste tijd. Buig je komend vanuit Nederland of Belgie niet af maar besluit je direkt door te rijden naar Acapulco, dan ben je er binnen 20 minuten.

De inkom:
                                    Acapulco
                                    ..25 voor 13.00 uur en na 21.00 uur
                                    vrijdag en zaterdag de hele dag 35 euro.

Penelope:
                                    ..20 euro voor 18.00 uur
                                    En de uren erna en de hele zaterdag en zondag 30 euro.

Eten:
                                    Acapulco:
                                    Ontbijtbuffet, middagsoep, avondeten. Niet erg smakelijk en basic, maar binnen te houden.
                                    Karel's beoordeling: REDELIJK VAN KWALITEIT EN VANWEGE HET RUIME AANBOD GOED

Penelope:
                                    Warm eten om 18.00 uur en verder is er niks te eten daar.
                                    Van de 6 bezoeken was het eten daar 5 x rampzalig.
                                    Ook snel erbij zijn anders is het zo op.
                                    Karel's beoordeling: SLECHT VAN KWALITEIT EN VANWEGE HET GERINGE AANBOD ERG SLECHT

Line up:
                                    Acapulco:
                                    tot 80 meiden op stoottijden, ( rond de 50 standaard elke dag) en vooral veel roemeens maar ook een kwalitatief zeer goede latina sektie van tussen de 5 a 10 dames.
                                    Beoordeling door Karel in vergelijking met andere NRW clubs:..ZEER GOED.

Penelope:
                                    Tot 40 meiden op stoottijden, (rond de 30 tijd standaard elke dag) en vooral veel roemeens, maar ook een kwalitatief zeer goede russinnen en poolse fraktie van 5 a 10 dames.
                                    Beoordeling door Karel in vergelijking met andere NRW clubs:..ZEER GOED.

Wellness:
                                    Acapulco:
                                    Massage, 2 sauna's (fins en dampbad), zwembadje.
                                    Karel's beoordeling: GOED

Penelope:
                                    Massage, 1 sauna
                                    Karel's beoordeling: VOLDOENDE

Service:
                                    Acapulco:
                                    Kussen is ook niet meer ZO standaard, pzc wel, korte kamers zijn ook schering en inslag bij de optick fucks. Goede selectie is nodig, er is veel spreiding in de service kwaliteit gekomen, maar ook zeer goede sessies zijn hier makkelijk mogelijk, bij goede selektie..
                                    Karel's beoordeling: ZEER GOED

Penelope:
                                    Kussen is niet standaard bij elke vrouw, focus ligt op goed pzc, niet op gfs, instelling van de meiden is zeer goed, omdat de tent klein is en de dames zich niet kunnen verstoppen. Ook zonder goede selektie...
                                    Karel's beoordeling: GOED met uitschieters naar ZEER GOED

Prijzen:
                                    Acapulco:
                                    40 euro per half uur, 80 per uur, 160 per 2 uur etc.
                                    Karel's beoordeling voor korte kamer tijden: ZEER GOEDE PRIJSSTELLING

Penelope:
                                    25 euro per 20 minuten, 50 per 40 min., 75 per half uur etc.
                                    Karel's beoordeling voor korte kamer tijden: ZEER GOEDE PRIJSSTELLING

Qua prijs per minuut verschillen Acapulco en Penelope dus nauwelijks maar de 20 minuten-optie maakt het in Penelope extra interessant voor mannen die houden van gas geven.
                                    En voor beiden geld: geen andere saunaclub in heel NRW die ze dat nadoet. Alleen Cleopatra Arena in Gelsenkirchen, maar de kwaliteit van de line up is in deze laatste tent veel minder

Sfeer, inrichting:
                                    Acapulco:
                                    Beetje doods maar erg relaxed, geen animatie, de meisjes hangen maar wat in de bankjes. PST/AST gaat wel maar dan bij een meisje op de bank gaan zitten en een gesprekje aanknopen, allemaal een beetje geforceerd. Op de boven verdieping en in de pornokino is de sfeer veel losser en wordt er volop geanimeerd door de dames..
                                    Inrichting is oke maar niet erg luxe, de ruim aanwezige grote beeldschermen onderin die voetbal, nieuws en sport laten zien en muziekclips zijn wel een zegening op de saaiere aca dagen.
                                    Karel's beoordeling: VOLDOENDE, VOOR DE MENSEN DIE RUSTIG WILLEN RELAXEN TUSSEN MOOIE MEIDEN..ZEER GOED.

Penelope:
                                    Beetje doods maar erg relaxed, geen animatie, de meisjes hangen maar wat in de bankjes. PST/AST gaat wel maar dan bij een meisje op de bank gaan zitten en een gesprekje aanknopen, allemaal een beetje geforceerd.
                                    Penelope is erg klein eigenlijk en veel bewegingsruimte is er niet.Of neuken of hangen of de sauna in of een massage, that's it folks. De inrichting is aftands, de sanitaire voorzieningen gebrekkig en niet erg schoon.
                                    Karel's beoordeling: MATIG

Theke:
                                    Acapulco: redelijk vriendelijk en behulpzaam
                                    Penelope: meestal behorend tot de slechtste van heel NRW

Wifi:
                                    Acapulco: Ja en zeer goed ook, geen password je bent meteen onbeperkt ingelogd als gast. Overal ontvangst, goede snelheden voor normaal surfen.
                                    Karel's beoordeling: ZEER GOED

Penelope: Nee !
                                    Karel's beoordeling: ZEER SLECHT (en niet meer van deze tijd)

Parkeren:
                                    Acapulco: super
                                    Penelope: super

Mijn konklusie:
                                    In het budgetsegment is Acapulco de onbetwiste NRW topper. ;

wat je daar voor je 25 euro entree krijgt is onvoorstelbaar, "goeiekoper kende t zelluf nie doen".
                                    Met een line up waar LR,PHG en GT hun vingers bij aflikken of minimaal gelijkwaardig. Een inkom die een fractie is van de bekende NRW grensclubjes. Daarvoor laat je wat veren maar niet in het wezenlijke, de line up is super altijd en de kamerprijzen zijn ook weer goedkoper voor 30 minuten kamertjes. Ga je langer dan is Acapulco aanmerkelijk duurder dan de grensclub standaard van 25 euro per half uur verlenging.

Penelope geeft eigenlijk veel minder waar voor het geld, alleen met de 25 euro kamerprijzen ben je bij 20 euro entree nog goedkoper uit dan in Acapulco als je veelvuldig kort kamerd, daarvoor moet je echter wel t.o.v. Acapulco veel veren laten: geen wifi, een heel klein gebouw, geen latina's, veel slechtere wellness, veel slechter en geringer aanbod van eten. Geen wifi, onvriendelijke thekes en meestal matige muziek, geen pornokino, helemaal geen animatie, een instelling op standaard korte sessies door de dames, een geringere kusdichtheid dan in Acapulco denk ik.

Mijn persoonlijke konklusie:
                                    De aantrekkingskracht van Penelope t.o.v. Acapulco voor mij: voor 25 euro hoef ik niet te selecteren en kan ik zonder veel pre sales gewoon de meiden vrijblijvend testen uit de GOEDE line up en als ik 100 euro mee neem kan ik hier 3 x van bil en heb ik nog 5 euro over ook voor een broodje doener ergens.
                                    Met die 100 euro kan ik in aca 2 x van bil en met broodje doener erbij ben ik dan 110 euro kwijt.
                                    In Living Room/PHG en GT doe ik NIKS met 100 euro, voor 110 euro kannik 1 x kameren ( en dat is primair wel waarvoor IK naar een saunaclubje ga)..en als ik 200 euro plus lichter deze tenten verlaat na 3 kamersessies, kan een broodje doener er niet meer vanaf

Maar in Acapulco krijg je de tijd veel makkelijker en aangenamer om dan in Penelope en krijg je VEEL meer waar voor je entree geld.

FAMOUS LAST WORDS:
                                    Ik zal beide budget tenten met veel plezier blijven aandoen, de grensclubjes vind ik budget technisch gezien oninteressant.
                                    En zal ik zoals nu ook maar sporadisch eens bezoeken, vooral Living Room dat ik qua sfeer het leukste vind.

Commentaar

Vorige week donderdag geweest, eten k.t, sauna iets te koud, thaise massage super( 30 euro p/half uur), entree 20 euro voor 18 uur.Sfeer saai maar gemoedelijk, met de dames kun je beperkt presalen. Beatrice uit H7 gezien en gesproken, mooie verpakking maar ik vrees erg weinig inhoudt, daar knapte BP weer een beetje op af.Als service kanon staat ze niet bekend dit ex gangsterliefje.Andrea ex H 7 was er ook en dat is een schat maar had geen zin in haar rubens lichaam.Verder 30 dames, paar poolse en russische vrouwen en verder een roemeense line up.Helaas Ilona niet gespot.Optische kwaliteit van de line up gemeten naar andere NRW clubs, GOED.Zaten teveel pino's voor mij.Op de spiegelkamer beland met een jong roemeens model, erg fraai meisje..Andreea...zeer lief, extreem goede service,Pzc was goed, haar inzet geweldig, cowgirl best ever ( prachtig om alles te volgen in de plafondspiegel toen ze in cowgirl mij liggend aan het pompen was), zoenen goed, doggie geweldig, hoefde niks te doen zelden een meid zo af zien gaan.Ze was totaal bezweet na afloop en haar make up uitgelopen..beyond the call of duty.Klik na afloop erg goed, schatje deze vrouw, zeer zacht karakter met de blije verwachtingen van een onbevangen jong persoon nog.20 minuten op de kamer 25 euro plus 5 euro tip.Omdat ik andere afspraken had liet ik het bij deze korte sessie met Andreea.

Commentaar

Penelope heeft 13 kamers op 2 na zijn ze allemaal dicht van boven. Dus wachttijden zijn er nauwelijks ook bij drukte, voeg dar het korte boekingsgedrag van de meeste bezoekers erbij en meer dan een paar minuten wacht je nooit op een sleutel.En zijn adekwaat en netjes ingericht met vaak veel spiegels.Line up is goed en voor de prijs hoef je t niet te laten. (20 entree, 25 per 20 min.)De rest, slecht sanitair/eten/weinig pre sales voor de modale HL, moet je op de koop toenemen, of niet natuurlijk.

Wel een club uit de aca familie, dwz weinig onderhoud, weinig gevoel voor horeca en gastvrijheid en volgens mij wordt het onderhoud per 5 jarenplan vastgesteld.Ergo beide tenten zien er shabby uit en geven je nooit het gast gevoel zoals het zou moeten
                                        zijn. Maar beiden goede tot zeer goede line ups....

Voor hardcore neukers 2 zeer goede tenten waar je vrouwentechnisch en sextechnisch gezien bij Penelope de ideale basis hebt om voor weinig geld veel korte sessies te doen. Bij deze line up ken ik geen betere tent daarvoor.vrijwel ale vrouwen kusten en leverden een goede tot topservice, maar dat is niet standaard dat hangt hier ook van andere zaken af.

Gewoon eenntent die mij trekt door de goede line up, de prijzen en voor ongekompliceerd hardcore HL en veel beter dan geld kleinmaken op de Vulkaan. Hier is pzc standaard, zitten mooiere vrouwen en heb je eten en drinken en een sauna erbij.

Niet vergelijken met gt, lr of de top Panthera maar in its own right een tent die zeer de moeite waard is, zoals ik met rmjhexe
                                        afgelopen dinsdag beleefde.

De dames warennvriendelijk, kreeg spontaannwat kusjes hier en daar, gezellig zitten praten met wat dames oa fransceska( exH7)en met Andreea(ex H7) schatje deze laatste.

De aktie was weer zeer goed, russische Ilona is een topper op alle vlak, zeer communicatief sterk, in bed ongekend en ook mijn poolse schatje Monica was weer lekkere gfs mee mogelijk.

Verder stuk of 25 roemeentjes ook hier de meest onvriendelijke vrouwen in de tent maar sommigen ken ik en heb ik een beetje krediet bij en wat een lekkere nieuwe exemplaren zaten er weer bij en daar gaat t hardcore HL toch om?..
                                        Hier straalt penelope als acapulco, er zitten altijd weer mooie jonge nieuwe vrouwen.
                                        Ergo zeer goede line ups in beide clubs.

Rmjhexe zei in de auto: toch niet zo slecht dat Penelope, en dat vond ik ook weer, dus ik kom binnenkort weer terug.

Commentaar

Gisteren Zondag ook eens naar Essen gereden was rond 12 uur daar op de bel gedrukt en er kwam een mooie verschijning opendoe ze had al 2 handdoeken vast omte overhandiggen. Dan naar de theke maar was me dat een onbeschoft wijf die er duidelijk met tegengoesting stond , 30 euro betaald en dan maar douchen. Toen ben ik wat gaan rondneuzen en kwam langs de verkeerde trap naar boven en werd weer brutaal op de vingers getikt door de theke, een cola genomen en dan maar eens kijken wat voor vlees er in de kuip was, na een half uurtje maar met lena een Russin wezen kameren voor de rest liep er niet veel soeps rond alles moest snel snel en ik denk dat het ook bij deze eerste keer Penelope blijft want de acomedatie liet toch de wensen over en de onvriendelijke theke . Dan kan ik beter naar H7 of Pantera rijden .