Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Krelis Bekijk bericht
    Thx, klinkt goed! Misschien heb ik haar vrijdag dan al gehad
    over Eva staan goede recensies zie modelle plauen

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door camelotte Bekijk bericht

over Eva staan goede recensies zie modelle plauen
      Thx Camelotte, dit heeft mij doen besluiten om voor morgenavond toch een Termin met Ewa te maken. Evengoed ook benieuwd naar Jenny
      Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

• Liebe Gäste,

wir möchten darauf hinweisen das zum 31.12.2017 unsere Treueaktion endet. Aufgrund des neuen Prostituiertenschutzgesetz können wir unsere Aktion nicht weiter anbieten. Wir hoffen auf euer Verständnis.

Commentaar

• Iemand ervaring met Ivonna

Commentaar

• in 2017 niet meer naar 2018 voor mij.
            Toppertjes afgelopen jaar Olga, Eva, Agata en Gabi. Benieuwd wat 2018 zal brengen.

Commentaar

• Commentaar

• Commentaar

• Commentaar

• toppertjes (top 10) dit jaar voor mij waren Lorena, Paulina2, Ewa, Jennifer, Soraya, Sandra, Liliane, Melody, Gabi, en Cloe

Commentaar

• toppers voor mij
                      1 gabi
                      2.olga / Sarah
                      3 magda
                      4 Dagmara
                      5 madlen.

slecht
                      1. julia

Commentaar

• Leuke nieuwe conceptwijziging bij NR5. Tongzoenen is nu inclusief.

Commentaar

• Super nieuws, thanks

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door bef-rudi Bekijk bericht
                            Leuke nieuwe conceptwijziging bij NR5. Tongzoenen is nu inclusief.
                            of worden de prijzen aangepast (kamer huur ) want nu kost het de dames 20 euro.

Commentaar

• Afgezien van Olga vind ik het aanbod deze week niet zo. Scheelt dat ik deze week toch geen tijd heb

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door sjomp Bekijk bericht
                                Afgezien van Olga vind ik het aanbod deze week niet zo.
                                Ik had recentelijk een afspraak bij Olga wat weer top was.
                                Wat minder top was, was dat ik midden in de wisseling van de dames zat op zondag.
                                Aangekomen in de wachtruimte van hausnr5 liepen er allerlei ongure types rond met een getint uiterlijk die op een paar woorden duits na russisch met elkaar spraken. Ze liepen door het hele pand en kwamen in ruimtes waar je als klant niet mag komen. De eigenaresse sprak ook russisch met hen en voelde mij niet op mijn gemak. Een van die gasten liep na buiten en ging een beetje bij de auto's van de klanten staan, gelukkig hield de eigenaresse de camerabeelden goed in de gaten. 10min later verliet het zooitje het pand via de loods waar ze met volle snelheid het terrein verlieten in een Audi Q7 en een gepimpte mercedes SLA. De meiden voor de betreffende week waren weer afgeleverd.

Ik bezoek deze club een paar keer per jaar, maar dit beeld gaf mij toch een ander beeld van hausnr5 dan ik tot nu toe had. Het beeld was vrij duidelijk dat die russisch sprekende gasten meer macht hadden dan de eigenaresse van hausnr5.

Commentaar

• Hoeveel extra kost die kamer met bubbelbad? Vinden jullie het de moeite waard?

Commentaar

• Lara is ook erg fijn trouwens

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door sjomp Bekijk bericht
                                      Lara is ook erg fijn trouwens
                                      Klopt. toen ze de vorige keer hier was heb ik haar bezocht. Ze ziet er in het echt wel anders uit dan op de foto 's vind ik.

Commentaar

• Die foto’s is allemaal photoshop, overduidelijk
                                        Bij alle dames overigens

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus61 Bekijk bericht
                                          Die foto’s is allemaal photoshop, overduidelijk
                                          Bij alle dames overigens
                                          Jij bent zeker nog nooit bij nr5 geweest. Heel weinig fotoshop kan ik je zeggen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door ericson Bekijk bericht

Klopt. toen ze de vorige keer hier was heb ik haar bezocht. Ze ziet er in het echt wel anders uit dan op de foto 's vind ik.
                                            Ik was wel aangenaam verrast toen ik d'r zag. Leuk koppie. En die Christina piercing vind ik geil.