Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5

Vorige week met Michelle naar de kamer gegaan. Helaas toch een teleurstelling. Lijf viel me wat tegen. Behoorlijk plichtmatig, niet lekker zoenen, vingeren liet ze niet toe. Even zelfs moeite mij pik overeind te krijgen. Gelukkig kwam ze na wat praten een beetje los en ben ik uiteindelijk nog wel twee keer mijn lading kwijtgeraakt.

Commentaar

Iemand ervaring met lara,

Commentaar

Nordhorn, hausnr 5, hannah

Ben regelmatig in Escape geweest, daarvoor Bokkingsgang, wil graag naar hausnr5. wat mij opvalt zijn de vele afkortingen. nou heb ik meer dan de helft kunnen ontcijferen, maar lang niet alles. Is er een complete lijst met afkortingen? zowel Nederlands als Duits ? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Commentaar

Kabouter, zie hier: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=307809

en hier: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=59226
          Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Na een speurtocht op internet kwam ik hausnummer5 tegen en dat trok zeker mijn aandacht. Vanuit Almelo is dit zeker net zo dicht bij dan Enschede, Zwolle en Apeldoorn. Zijn de prijzen anno 2016 nog actueel? Vanaf €50 per kwartier?

Moet je hier reserveren of kan je hier ook op de bonnefooi naar toe?

Commentaar

Kun je zo naar toe hoor, als je voor één bepaalde dame gaat kan je nog wel eens een wachttijd hebben. Sommige dames zijn wat populairder dan anderen, dus is een afspraak misschien wel handiger. Ik ga altijd op de bonnefooi en er zijn altijd wel een paar dames direct beschikbaar. Prijzen beginnen bij €50 voor 15 minuten, voor een uur zit je op €130 exclusief extra's.
              Seks is mijn drugs.

Commentaar

Zoveel gelezen over Olga en ze is er deze week, dus breng haar morgen een bezoekje. Nieuwe foto's en om eerlijk te zijn vind ik haar het korte haar mooier staan.
                Laatst gewijzigd door les gold; 09-09-16, 00:05. Reden: quote verwijderd

Commentaar

V.d week olga bezocht was weer helemaal geweldig. Hopelijk blijft zij nog lang. Nu elke week kijken wanneer sarah gabi of Charlotte aanwezig is. Laatst genoemde eenmaal vluchtig gezien. Was onder de indruk van haar. Lange dame net als sarah. Beetje figuur van anetta. Alleen de grote vraag is hoe is ze op de kamer. Mocht ze er een keer zijn dan als ik haar zeker bezoeken. Eerst 20 min mocht het dan top zijn dan verlengen want als het tegenvalt dan bespaart dat toch weer de nodige euro''s. Mocht iemand ervaring met deze dame hebben. Laat het mij weten.

Commentaar

Op de bonnefooi naar no5 gegaan vandaag. Ik had geluk, was op dat moment de enige, keuze uit 4 mooie dames, ben na ook de goede verhalen hier met Gabi naar de kamer gegaan. Niets verkeerd gezegd. Wat een topper!! Doet je geloven dat ze echt opgewonden en geil is. Fysiek niet de meest knappe van de dames in no5, maar wat een uitstraling!
                    Kan nu alweer uitkijken naar een volgende keer Gabi. Zal dan niet kort van te voren mijn kruit ook geschoten hebben. Lag niet aan Gabi, maar de tweede ontlading ging wat lastiger dit keer bij mij. Dag ervoor in Trier helemaal leeggezogen en geneukt door een lekkere Italiaanse daar Maar ook daar gaat Gabi prima mee om. Nog een lekkere massage ontvangen, alleen al voor het zoenen zou ik heen gaan, veel gelachen ook.

Commentaar

He he eindelijk is Charlotte er aankomende week. Deze dame eenmaal tegen het lijf aangelopen. Was onder de druk van haar. Ze postuur van Sarah anetta. Alleen de vraag hoe is ze op de kamer. Want de lat ligt hoog als je sarah, anetta, Gabi, anetta of olga hebt gehad.

Commentaar

Heeft iemand Liliana inmiddels al bezocht? Ben erg benieuwd naar de kwaliteiten. Liever weet ik het voordat ik afreis richting Nordhorn. De Duitse reviews zijn aardig goed, maar weet niet hoe betrouwbaar. Bij geen tegenbericht, dan waag ik vrijdag de gok.