Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5

Naam: Haus Nr. 5

Adres: Hugo Junkersstrasse 5, Nordhorn

Telefoonnummer: 05921 7296751
    Vanuit Nederland: 0049 5921 7296751

Website: www.hausnummer5.de

Aard: Club

Openingstijden:
    dagelijks van 10:00 tot 24:00 uur

Prijzen:
    vanaf EUR 50,- (20 minuten)

Algemeen:
    Haus Nr. 5 ligt niet in Nordhorn zelf maar bij het dorpje Klausheide. Dit ligt tussen Nordhorn en Lingen in ± 5 km vanaf Nordhorn. Haus Nr. 5 ligt aan de rand van het industrieterien en de omgeving is zeer discreet.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

Re: Nordhorn, Hugo Junkersstrasse 5, Haus Nr. 5

Vrijdag ff in Klausheide geweest. Qua inrichting is het mooi en netjes. Niets van te zeggen. Wat je van de dames gedaan krijgt hangt van een paar dingen af. Milena doet werkelijk vanalles met je zolang je maar schoon en netjes op jezelf bent, zoals de dames zelf ook overigens. Maar een uurtje later kwam er een ijsbeer binnen die er wat minder verzorgt uitzag. Nou dat werd schijnbaar bijna ruzie op de kamer. Milena was in iedergeval zo weer terug. Ik vermoed dat die meneer niet naar de web-site van deze club heeft gekeken onder het kopje Hausordnung, want daar staat namelijk ook de ergenissen top-tien van de dames op vermeldt. En hoewel ik het komisch vindt dat ze zoiets op hun web-site zetten, is het aan de andere kant dus ook wel nodig, uit respect voor de dames. Het is net een soort Xanten, maar dan kleurijker en goed uitziende dames tussen de 25 en 35 jaar. Er is dus herhalingsgevaar.
    Men rekend trouwens 50 euri per 20 minuten, maar dat zijn gelukkig geen stopwatchtijden. Door dat de aanloop wat minder is vooral in de late avonduren, zijn ze nu eerder gesloten.

Commentaar

Nordhorn, Hugo Junkersstrasse 5, Haus Nr. 5

Ben zelf vorig jaar hier een keer geweest.

Na binnen komst eerst wat gedronken en werd ik voor gesteld aan de twee aanwezige dames.

Mijn keuze viel toen op een blonde poolse ben de naam vergeten.

Eenmaal op de kamer ging zij weg om zich om te kleden, eenmaal terug kwam ze bij me op het bed liggen en begon zonder voorstel meteen te pijpen met condoom. Dit ging zo heftig dat voordag ik het in de gaten had of wat kon doen mijn kwakie al in het zakje zat.

Vroeg haar of ik haar mocht beffen of vingeren, dit mocht allemaal niet en ze zou me een massage geven.

Heb de massage volgehouden en vervolgens snel naar huis gegaan.

Al met al een ervaring die ik niet meer over doe.

De club moet ik eerlijk zeggen ziet er verzorgt uit, maar van een huis is geen sprake het is de voorkant van een oude loods die ingericht is
      Laatst gewijzigd door Lalande; 04-04-08, 15:18. Reden: berichtkop
      Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd

Commentaar

Ik ben hier al een paar keer geweest. Ik kijk van te voren even op de site welke dames er die week aanwezig zijn en als het wat lijkt waag ik er een ritje aan.
        Over het algemeen word ik daar goed tot zeer goed verzorgd. De meeste dames hebben een goed tot zeer goed figuur. Van de 5 keer dat ik er geweest ben, ben ik 3x gepijpt ZC. Likken, vingeren etc. geen enkel probleem. Van de 5x heb ik 2x een nagenoeg GFE gehad.
        Prijs voor één uur vind ik vrij normaal (€140,-) maar wil je extra, dan moet je wel in de buidel tasten. Over het algemeen laat ik dat achterwege en krijg het vaak alsnog aangeboden zonder er voor te betalen
        Leuk adres.

Commentaar

Haus nr 5 Nordhorn

Afgelopen week een bezoekje gebracht aan deze ''club''
          Bij binnenkomst direct een glaasje fanta voor mijn neus en binnen 3 tellen huppelen een drietal dames langs je die in het voorbijgaan een handje geven en zacht hun naam noemen.

Na 2 slokken genomen te hebben vroeg meneer de huisbaas of ik al een keus gemaakt had... Ja dacht ik lekker weer naar huis :-)
          Uiteindelijk snel gekozen en voor Sarah gekozen..

Wat een afknapper werd dit! Pijpen deed ze heel behoorlijk, wel erg met haar oogjes dicht geknepen. Ik had hem vlak daarvoor nog even gewassen dus dat kon het niet zijn :-)

Na 10min pijpen wilde ik al komen dus toen maar even erop! Begonnen me doggie, wat zag ik daar? een pukkel op haar reet... bjeg ik was eigenlijk klaar met haar, snel op haar rug gelegd om het af te maken. Maar daarbij wil ze niet graag haar benen uit elkaar zetten, en dus is het wat krampachtig werk zorgen dat je snel naar huis kan....

Nee Sarah, jij ziet mij niet meer terug.

PS. ze stonk ook nog eens tussen haar benen en dus bleef mijn mondje ver van haar hoofdprijs....
          Malcolm

Commentaar

afgelopen vrijdag 30.01.2010 ben ik in nordhorn geweest.
            de club ligt inderdaad een beetje achteraf op een industrie terrein,makkelijk te vinden ruime parkeer mogelijkheden,ivm het weer was er niet veel te doen.
            bij binnen komst door de eigenaar uitgelegt hoe het werkt nadat hij me eerst iets te drinken aanbood.

daarna kwamen 3 dames zich voorstellen die ik dus al op de site gezien had www.hausnummer5.de de foto,s kloppen aardig ,maar wel door een profi genomen. ik heb gekozen voor dagmara een knappe poolse van 26 a 30 jaar .€ 75 voor 45 min. de kamers zijn zeer schoon en groot mooi ingericht en een ruim bed.voor de tijd lekker douchen in een zeer grote badkamer en deze is ook heel schoon.de douche tijd gaat niet van je betaalde tijd af,ook wel fijn dus.dvp gaat zich ook voor de sessie douchen.dagmara is een zeer knappe dame heel rustig ,ze vraagt voor extra service € 40 ,pijpen zc standjes mc ,heb geen extreme dingen gedaan ben ik zelf geen fan van,zeeer goed figuur en een aardige meid,kussen geen probleem ze maakt er geen haast werk van.werkt een week 7 dagen in nordhorn en dan duurt het weer een aantal maanden voor ze weer mag komen ,ze hebben een 40 dames die rouleren wet 3 a 4 in de week dus dan duurt het zo 10 of 12 weken,op de site kun je zien wie er deze of komende week aanwezig is,dagmara is top en ik probeer het zeker nog een keer weer als er een dame is die me aanstaat

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door befjan Bekijk bericht
              bij binnen komst door de eigenaar uitgelegt hoe het werkt nadat hij me eerst iets te drinken aanbood.
              Kan iemand het uitleggen hoe het hier werkt? (ben niet zo'n clubbezoeker, maar nordhorn ligt in de buurt van twente en dus zeer interessante optie).

Mijn vragen (of angst) voor een club zijn dure entree betalen, verplicht aan de bar een te duur drankje moeten bestellen en wat als de aanwezige dames je niet aanstaan? Kun je zonder enige verplichting de toko weer verlaten?

Commentaar

hey stevdef
                ik kom er regelmatig en kan je zeggen het is een zeer leuke tent,drinken kost niets en ook geen entree ,aardige eigenaar en zijn vrouw.
                vaak leuke dames en prijzen beginnen vanaf € 50 voor 20 min.
                meestal kun je bij de dame extra,s krijgen voor € 20 per extra .
                zeer hygienisch daar douchen voor en na de tijd en gaat niet van je tijd af plus ook luxe kamers en schoon

vr gr befjan

Commentaar

Van de buitenkant is het een fabriekshal, en het lijkt net of er niets te doen is, binnen echter schoon, netjes en een vriendelijke dame die je ontvangt. Toen ik er was waren er 4 dames aanwezig. Ik had al op de site (echt handig) gekeken en één dame leek me wel wat, maar deze dame kwam binnen al kauwgom kauwend, houding wat nonchalant, viel me dus tegen (foto's op de site zijn natuurlijk op z'n best gemaakt) Uiteindelijk gekozen voor Poolse dame Veronika, mooi lichaam, borsten waren volgens mij wel siliconen, ze deed haar best, pijpen (zc) was heel lekker maar wel wat te hardhandig, Daarna neuken en heerlijk klaargekomen. Wel nog een week last gehad van jeuk om mijn lul, te hard gepijpt? schimmel of id? Na een zalfje wel weer vanaf gekomen gelukkig.

Al met al een leuk adres en toch zeker voor herhaling vatbaar, al doe ik niets meer zonder condoom! (bv laten pijpen dus) site is heel mooi en je kunt redelijk zien wie er werkt op die dag, is zeer handig.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5

Regelmatig bezoek ik Haus nr 5 van de buitenkant is het een fabriekshal. Je word vriendelijk ontvangen door een gast dame of heer. De kamers zijn netjes en schoon. Er zijn altijd drie dames minimaal aanwezig door de week's en op zondag vier. De meeste dames zijn er na negen weken weer. www.hausnummer5.de/

De meeste dames die ik bezocht heb ik goede ervaringen mee. Maar het zal wel meer met de klik te maken hebben of smaak.

Anetta, Evelijn, Dagmara, Jessica, zijn voor mij de toppers. Laatst genoemde is misschien wel de mooiste dame waar ik tot nu toe mee naar de kamer ben geweest. Wat een lijf. Maar dat is smaak verschillend.
                    Beste qua service en klik zijn Anetta en Dagmara. Toevallig ook nog zusjes.

Minder vond ik het met kiara, jasmine en Paula. Geen klik.

Christina tot nu toe niet in leefde lijf gezien. Was altijd bezet. Lange wacht tijden gelden er voor haar. Geldt in mindere mate ook voor Anetta ook vaak wachten.

Christina, Milla staan hoog op mijn verlanglijstje.

Commentaar

ben vorige week bij lea geweest,niet de knapste die daar aanwezig was maar de sex was perfect.
                      heb daat vaak lilly bezocht.dat is mijn topper.duurt hopelijk niet te lang meer voordat ze er weer is

Commentaar

voor mij de eerste keer in klausheide, bij binnenkomst inderdaad gevraagd naar een drankje.
                        en voor de eerste keer hier? ja dus , prijslijst toegeschoven met de nodige uitleg.......
                        komen 2 dames van achter de bar in gelopen en voorgesteld , dames gaan zitten en dan de vraag of ik een keus gemaakt heb. gekozen voor olivia uit hongarije, foto van haar gezien op de site ,alleen haar gezicht was daar niet goed op te zien, maar in het echt een reuze meevaller .

50,-€ voor 20 min. betaald voor de standaard beurt en met haar naar de kamer gegaan. op de kamer werd gevraagd of ik nog iets extra wou....... oké 20,- erbij voor het voorspel.....
                        zij eerst even naar de badkamer voor een privé reiniging,toen samen die van mij gereinigd.....
                        heel lief en teder,ik complimentjes over haar lekkere figuur.... zegt ze, daarboven hebben ze goed werk geleverd....
                        en gelijk heeft ze, alles in de juiste verhouding en al eerder gezegd... heeeel lief en teder.
                        lekker met elkaars lichamen gespeeld, kussen pijpen vingeren 69 , zij boven en ik boven het afgemaakt..
                        na het wassen en onder het aantrekken nog wat rustig nagekeuveld, naar voren gelopen en nog een kusje van haar..
                        waren alle vrouwen maar zo.

geen haastwerk,ruime kamers, prijs goed .... al met al een goede ervaring van mijn kant.
                        ga er zeker weer heen,,,,,,,, nieuwschierig naar de andere dames, maar als olivia er dan is ga ik zeker weer voor haar.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5.

Henry VIII is begin maart ook in Nordhorn geweest. Het is een schone club en bij binnenkomst kreeg ik een gratis drankje. Het kameren met een dame kost standaard 50 Euro voor circa 20 minuten. Voor alle extra's moet je per extra 20 Euro bij betalen. Een voordeel is dat je via de site per week kunt bekijken welke dame's er zijn. Voor het overige hanteert deze club de, dure, Nederlandse prijzen.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Any(uitstekend!)

Any was super ! Heel erg relaxte ervaring gehad,zogenaamde GFE. Prettige ervaring voor beide had ik de indruk . Prachtig lijf en in het echt kijkt ze wat vrolijker dan op de foto's...

Commentaar

Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Samantha

Hallo, vanmiddag voor het eerst deze gelegenheid bezocht. De dames zaten met z'n allen in een bankje en mijn keuze was snel gemaakt! Voor die tijd al op internet gekeken, na te hebben gekozen voor pijpen met opname konden we vertrekken naar de kamer.
                              Allereerst werd mijn gereedschap heerlijk gewassen en nadat we op het bed waren beland kon het plezier beginnen. In één woord "geweldig" Samantha weet van wanten.....alle extra's werden voor 200% uitgevoerd en dat met volledige overgave en geilheid....wat een topper!!!! Tongzoenen kost nog 20 euro extra maar geen weggegooid geld!!
                              Helaas komt ze in februari pas weer terug maar ik ga het in de gaten houden....absoluut voor herhaling vatbaar!!!!!!

Commentaar

Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Algemene Info

Adres:

Haus Nr. 5
                                Hugo Junkers Str. 5
                                48531 Nordhorn-Klausheide

(0049) 05921 7 29 67 51

www.hausnummer5.de

Openingstijden:

zondag t/m vrijdag 10.00 - 23.00
                                zaterdag 10.00 - 22.00

Prijzen:

20 min 50 euro
                                30 min 70 euro
                                45 min 90 euro
                                60 min 130 euro
                                (extra's: 20 euro)

Algemeen:

Net privehuis gelegen op bedrijventerrein Klausheide tussen Nordhorn en Lingen, met wekelijks wisselende dames (4 kamers), zie website voor actuele info.
                                De dames zijn qua uiterlijk en service van een uitstekend niveau. Ook de gastvrouw of gastheer is vriendelijk en altijd in voor een praatje aan de bar.
                                De dames stellen zich voor in de ontvangstruimte en nemen vervolgens plaats op de bank waarna er een keuze kan worden gemaakt.

Hookersleden die dit privehuis bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
                                Laatst gewijzigd door les gold; 17-11-15, 12:16. Reden: prijzen aangepast

Commentaar

Re: Nordhorn, Haus Nr. 5, Hugo Junkers Str. 5

Haus nr 5 heeft 5 luxe kamers met eigen douche en toilet.
                                  Kamer 4 heeft een bubbelbad.zeer schone kamers .
                                  Er zijn elke week 5 verschillende vrouwen van zeer goede kwaliteit.
                                  Een uur kost 130 euro,extra's met de dame bespreken.
                                  Top locatie zeer discrete parkeer plaats.

Commentaar

Ik kom al jaren bij nr5 in Nordhorn. Dus een vaste klant daar.

Ik Vrijdag kijk ik op hun website welke dames er vanaf zondag weer aanwezig zijn.
                                    Door de jaren veel dames zien komen en helaas ook zien gaan. O.a Milla, Evelyn, Jeanette, Jessica

Of ze zijn gestopt of werken elders in Duitsland onder een ander naam bij . O.a www.kiekerei3a.de , www.villa-venezia.de of www.evas-heissegirls.de

Ik heb dus vele dames daar bezocht met wisselende belevenissen. Van top tot matig tot heel slecht.
                                    Absoluut top waren Anetta, Milla, Dagmara en Evelyn, olga .
                                    Goed. Jessica, Jeanette, Delara, magda, Elina
                                    Matig. Cristina. kiara
                                    Slecht. Paulina, De nichtjes Jasmin, Paula, Nadja.

De dames waar ik matig tot slechte ervaring mee had. Zijn meer poppetjes. Afstandelijk, plichtmatig, maken geen oog contact. Je mag niet aan de haren komen.

Uitzonderlijk dames zijn: Dagmara, Olga, Anetta. Laatst genoemde komt helaas ook niet weer. Echt balen.
                                    Zijn actief, passioneel, Tongzoenen vol overgave. En als ik voor een van deze dames kwam was een afspraak niet overbodig anders moest je wachten.

MIJN lijst je favorieten door de jaren heen op volgorde.

1. Anetta. Nu bij www.kiekerei3a.de onder de naam Kaya
                                    2. Haar zusje Dagmara. ook te bewonderen bij www.villa-venezia.de
                                    3. Milla gestopt
                                    4. Olga. ook te bewonderen bij www.kiekerei3a.de of www.claudia-fn.de onder de naam Nathalie
                                    5. Evelijn. Onbekend beste pijpster wat ik ooit mee heb gemaakt.
                                    6. Jessica mooiste dame bij NR5
                                    7. Jeanette. ???????
                                    8. Magda. ook te bewonderen bij www.kiekerei3a.de
                                    9. Delara. Wilde dame ook te bewonderen bij www.villa-venezia.de
                                    10.Elina.???????
                                    11. Cristina van het snelle werk.
                                    12. kiara.
                                    13. Paula
                                    14. Jasmin
                                    15. Nadja
                                    16. Paulina. Mooie vrouw om te zien, maar service slecht.

Nu maar hopen, dat Dagmara en Olga wel blijven .
                                    Trio Anetta Dagmara kan ik dus wel vergeten.

Commentaar

Re: Nordhorn, Nordhorn Hausnummer 5, Magdalena

Zit er over te denken om deze club te bezoeken, maar vind de prijzen een beetje vaag. Mijn Duits is niet zo best, ik moet het één en ander door een translator halen. Maar ik vraag me af wat krijg ik voor die €130 in het uur, het standaard pakket? En vraag me af wat er in het standaard pakket zit, maar neem aan dat iedere dame d'r eigen standaard pakket hanteert? Vast wel iemand die weet wat je voor dat geld mag verwachten. Kom zelf nooit bij een sexclub, dit zou voor mij de eerste keer worden. Al wandel ik al wel een hele tijd.
                                      Seks is mijn drugs.

Commentaar

Re: Nordhorn, Nordhorn Hausnummer 5, Magdalena

@Rooie Rinus

Je betaald eerst voor de tijd die je met de dame door wilt brengen. Voor 15 minuten 50 euro, 75 euro voor een half uur, 100 euro voor 45 minuten en ?? Voor een uur.

Je hebt dan betaald voor een standaard pijpen/neuken pakket waarbij alles met condoom is.

Zodra je met de dame op de kamer bent vraagt ze of je behalve het standaard pakket nog extra wensen hebt zoals bijvoorbeeld zoenen of pijpen zc met klaarkomen in de mond (franzosisch total). Elk extraatje dat je dan neemt kost 20 euro extra. Dus zoenen en pzc kost 40 euro. Gisteren bood ze mij een pakket aan waar alles in zat voor 50 euro. Volgens haar was dat voordeliger. Achteraf gezien alleen maar gebruik gemaakt van twee opties dus had ik beter deze twee afzonderlijk kunnen betalen.

De prijzen in deze club zijn vrij hoog maar je kreeg er dan ook altijd fantastisch mooie dames voor. Stuk voor stuk toppers die garant staan voor een gfe. De club is echter overgenomen of zo en ik heb het idee dat de dames tegenwoordig van iets andere kwaliteit zijn. Nog steeds toppers hoor, de foto's op de site zijn van de aanwezige dames en kloppen. Toch zijn er minder dames als voorheen en heb ik het idee dat de kwaliteit iets minder is als vroeger.
                                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 18-07-15, 09:28. Reden: quote ingekort

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Algemene Info

Inderdaad wel wat aan de prijs, maar ik ben inmiddels wel gekkere prijzen gewend. Ben het wandelen een beetje zat en zoek naar een alternatief. Dit ook omdat ik zoals wel meer wandelaars slechte ervaringen heb gehad met thuisontvangst, onfrisse lokatie/vrouw of slechte service etc. Dus ja ik zal hier wat meer kwijt zijn, maar wat ik over deze club al gelezen heb dat het allemaal zeer schoon is en je daar een goede service krijgt, wil ik er wel wat meer voor betalen. En dit is gewoon lekker makkelijk, als ik zin heb er gewoon heen rijden. En zo'n club leek mij een goed alternatief. Bovendien ligt de club op 3 kwartier rijden van mijn huis.

Bedankt voor de info, ga hier deze vakantie eens een kijkje nemen.