Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Eva (Let)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Eva (Let)

Poosje geleden bij Eva geweest, ze verdient nog een recensie. Eva was de tweede meid die ik heb bezocht bij no5. Ze was op het moment de enige meid die vrij was maar dat was voor mij geen enkel probleem, wat een schatje!. En hoe ze langsliep op hoge hakken, wat een prachtverschijning met ook een mooi setje aan. 45 minuten met zoenen gekozen. Eva is echt en lieve meid met bijzonder ogen. Ik heb even gedoucht waarna we staand begonnen te zoenen en hierbij namen we de tijd. Ze heeft een beetje snel tongetje, maar doet haar best en was voor mij ook iets om aan te wennen, er weer aan terugdenkend heb ik er weer zin in Ze pakte mijn jonge heer vervolgens lekker vast en deze was dan ook snel klaar voor gebruik. Eenmaal naakt zag en voelde ik haar lekkere jonge en strakke lijf (kleine strakke borstjes, daar hou ik van). Een feest om aan te mogen zitten. Omdat ze zo slank en strak is was ik even bang dat ze moeite zou hebben met mijn grote paal, maar niets bleek minder waar. Na diverse standjes snel mijn hoogtepunt. Daarna heb ik nog even lekker verder haar kutje gebeft en met haar strakke lijf geknuffeld. Eva kan ook heerlijk pijpen. Mijn nog slappe lul had ze in no-time weer hard waarna ik haar lekker doggy heb genomen. Wat een feest om haar zo te nemen. Prachtig uitzicht op die ronde billen. We hebben heerlijk stevig geneukt en ook deze keer heb ik het rubbertje flink vol gespoten. Daarna nog nagepraat en heeft ze verteld over haar toekomstplannen, ze is een slimme meid.
    Eva is voor mij een groot herhalingsgevaar.

Eva is voor mij een van de beste. Een super lekker lijf een heerlijk koppie met mooie ogen die ver uit elkaar staan.Toen ze haar lippen zo tuitte kon ik het niet langer uit houden. Sorry dat er iets in je oog is gekomen, maar dat vond ik ook wel weer erg geil!

Commentaar

Eva is voller geworden, maar niet minder lekker. Tongzoenen nu ook heerlijk en gelijk weer een goede klik. Langzaam spanning opgebouwd en haar lekker in diverse standjes kunnen neuken. Daarna kreeg ik niet de kans om af te koelen na klaarkomen. Ze kreeg het voor elkaar met geweldig pijpwerk mijn paal op sterkte te houden waarna we een vol uur lekker aan het neuken/pijpen en likken waren. Ook haar kutje werd lekker nat en ze leek er dan zelf ook lekker van te genieten.

Commentaar

Mijn bezoek aan Eva (Ewa volgens de website) was een groot succes. Ze bleek een zeer toegewijde, bloedgeile maar ook lieve Letse te zijn. Al bij het binnenkomen kreeg ik een tongzoen waar ik mij bijkans in verslikte. Precies zoals \'slankevent\' al schreef was ze ietsje voller dan op haar foto\'s afgebeeld maar haar borst- en bilpartijen zagen er uit om af te likken, wat ik dan ook algauw in de praktijk bracht. Vervolgens bracht ze mijn jongeheer met haar mond heerlijk op maximale oorlogssterkte. Ook tijdens het doggystandje kreeg ik telkens weer diepe tongzoenen. Mijn volgers weten dat ik vooral oraal georienteerd ben. Haar prachtige frisse poesje was een genot om te beffen. Eerst van voren en daarna in een hemels 69-standje. Uiteindeljik heeft ze mij heerlijk klaargezogen. Daarna bood ze mij nog een lekkere massage aan en hebben we gezellig nagebabbeld over \'het leven\'. Herhalingsgevaar is dus groot maar helaas is Nordhorn voor mij niet \'om de hoek\'
        Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door camelotte
          Zij moet een topper zijn

Commentaar

Vol verwachting ging ik gisteren dus naar Nordhorn voor een afspraak met deze Letse mevrouw.

Ik durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, maar ik vond d'r eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Ik had op een of andere manier geen klik met haar.

Ze zit tegenwoordig vol tattoo's, een onderarm, onderbeen en een bovenbeen. En zo te zien aan d'r buik heeft ze tijdens d'r pauze een kind gebaard.

??????Pijpen kan ze wel goed, eerste dame die mijn lul helemaal kon laten verdwijnen in d'r mond. Dat was best fijn. Anderen roemen d'r tongzoenen, maar eerlijk gezegd vond ik het allemaal een beetje over de top. Bovendien had ze een of andere lipgloss op, smaakte vreemd.

Voor mij niet de topper die ik had verwacht.

Commentaar

Aan het werk...
            X