Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Gabi (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Gabi (Pol)

Ik kwam voor Delara, maar zij was helaas bezet. Toen kon ik een keus maken uit Soraya of Gabi. Beide dames spraken mij beide wel aan.

Uiteindelijk met Gabi naar de kamer gegaan. Actieve dame, uitdagend, tracht met haar ogen je te verleiden. Wat haar prima lukte.

Tongzoenen was meer dan voortreffelijk.
    Pijpt heel nat, maar mag wat subtieler en afwisselender.

Alles is aan haar is puur.

Prima kamer bezoek.
    Last edited by les gold; 17-03-16, 21:30.

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Gabi (Pol)

Nadat ik van de kamer kwam met Olga wilde ik nog met Gabi stoeien, maar ze was bezet. En wachten is niet zo mijn ding. Ben ik de volgende dag ( zaterdag ) weer richting nr5 getogen. Achteraf gezien ondanks het geld absoluut geen spijt. Gabi deed mij zweven. Ze had net als Olga een dag er voor een zwart lingerie setje aan. We moesten naar de kamer achter in de loods. De deur was nog maar net dicht of we waren al heftig aan het tongen. Dit enkele minuten gedaan. Kleren uit en Gabi waste mijn jonge heer. Tijdens het wassen zochten onze tongen elkaar weer op. Ze nam mij mee en duwde mij op het bed. Ik zat nu op het bed rand en Gabi ging gehurkt tussen mijn benen zitten. Ze begon mij wederom vol overgave te tongzoenen. En aangezien tongzoenen helemaal mijn ding zit je bij Gabi sowieso goed, want Tongzoenen is zij absoluut de beste bij nr5. En enkele minuten keek ze al plagend naar mijn jongeheer die al vlier over eind stond. Zal ik of zal ik niet. En ja hoor ze nam hem vol in de mond. Pijpte kort en zoekt weer oog contact en daagt je weer uit. Ze doet wat speeksel op haar hand en maakt draaide bewegingen om mijn eikel. Pfffffffffff wat een gevoel. Terwel ze mijn eikel onderhanden neemt tongt ze weer. Ze stopt en begint weer met pijpen. Ik kreunde het uit. Ik zat nog steeds op het bed rand en liet mij achter over vallen en trokken haar over mij heen, zodat we weer heerlijk lagen te tongen. Ze daalde weer af naar mijn jonge heer en deze weer met haar gulzige mondje onderhanden te nemen. Na enkele minuten waarschuwde ik haar, want ik explodeerde bijna. En heeft mij heerlijk met de hand afgetrokken. Veel tijd heb je bij Gabi niet, want ze blijft actief. Laatste ronde diverse standjes gedaan. En met een heerlijk gevoel huiswaarts gegaan.
    herhalings gevaar 200%

Commentaar

Vandaag gelijk maar de stoute schoenen aangetrokken en richting Nordhorn gegaan.
      Bij aankomst was de parkeerplaats leeg, en werd vriendelijk ontvangen en voorzien van een drankje.
      De gastheer vertelde dat er 5 dames aanwezig waren, waarvan alleen Olga "unterweg" was, wat een kleine teleurstelling was want op basis van de foto,s op de website had ik haar boven aan mijn lijstje staan
      Vervolgens stelden de overige dames zich voor, waarbij ik voor Gabi koos, een mooie Poolse blonde dame, die zowel goed Duits als Engels spreekt.
      gekozen voor één uur met de hier zo te lezen "gebruikelijke" extra.s wat neer komt op 180 euries.
      de kamer waar Gabi me aan de hand mee naar toenam was een stukje door de loods aan de rechterkant van het pand, was de grootste kamer volgens Gabi "wie ein appartament" en idd een mooie grote nette kamer, met ruime douche.
      Over de kwaliteiten van Gabi heb ik verder niets op te merken
      Al met al een geslaagd bezoek aan Hausnummer5 t Nordhorn, waarbij het herhalingsgevaar 100% is of met Gabi al dan niet in combinatie met één van de andere dames die ook zeker de moeite waard leken, en wellicht de whirlpool, die je volgens Gabi wel moet reserveren, en ook 20 Euro extra voor betaald.

Commentaar

Een paar dagen gelden heb ik een bezoek gebracht aan Gabi. Een uurtje geboekt met de gebruikelijke extra's. Ik ben met haar naar de kamer geweest in de loods, een grote, nette kamer. Gabi stelt je op je gemak en spreekt goed Duits en Engels. Na een snelle douche begonnen we. Ze begon gelijk met haar kont tegen mijn jongeheer te schuren, een heerlijk gevoel. Daarna ging de lingerie uit, ging ik op bed zitten en begon ze met pijpen. Het tongzoenen kwam er eigenlijk niet van, wat wel een kleine teleurstelling was maar man wat maakte ze dat goed met het pijpwerk. Dit doet ze uitstekend en lekker nat. Na het pijpen besloot ik haar even te verwennen met een befsessie, waar ze zichtbaar van genoot. Daarna verschillende standjes afgewerkt om vervolgens in haar mond klaar te komen. Daarna even uitgerust dmv een massage en vervolgens nog een ronde 2 gedaan, waarna ik voldaan huiswaarts keerde.
        Gabi is een leuke, spontane dame met een mooi lichaam die je op je gemak stelt en een prima service levert. Het enige minpuntje was dat ze een tatoeage op 1 van haar borsten had, terwijl op de site stond dat ze er geen lichaamsdecoraties zou hebben. Ik houd daar persoonlijk niet van maar goed ieder zijn ding. Ook had ze een buiknavelpiercing maar daar heb ik geen problemen mee.
        Herhalingsgevaar is aanwezig.

Commentaar

vorige week nr5 weer bezocht . alle vier aanwezig dames waren vrij. Charlotte, Nella, Gaby en lavinia. Laatste genoemde zag er op de website (foto's ) betoverd uit. In werkelijkheid vond ik haar een stuk minder. Nella viel ook af te dik opgemaakt, dus kiezen tussen het onbekende ( Charlotte ) of het vertrouwde ( Gaby ) . Uiteindelijk gekozen voor Gaby, want haar service is van zeer goede kwaliteit.
          Ik volge haar naar achter in de loods. De deur was net dicht of het speel begon al. Uitdagen en elkaar betasten. Lekker vol passie tongzoenen. Vlug het overbodig uit doen. Gaby waste mijn steigerende jong heer en bleef uitdagen, nadat we op bed lagen en elkaars body bleven betasten en veel tongzoenen. Nam ze mijn paal onderhanden met haar gulzige mondje. Pijpen hoort Gaby ook bij een van de betere bij nr5. Ze moest af en toe een korte pauze inlasten anders kwam ik veel te snel te een hoogte punt en deze wil ik zolang mogelijk uitstellen, nadat ik uitgebreid verwend was. Was het mijn beurt om haar te beffen. Ze genoot er zichbaar van, maar in hoeverre dat daadwerkelijk is. Blijft een vraag. Vervolgens overgegaan in standje 69 na enkele minuten kwam ik tot mijn eerste hoogte punt. Even een korte pauze ingelast om vervolgens weer opnieuw te beginnen. En afgesloten met een lekkere wip.

helaas is Gaby er pas in augustus weer.

andere dame die op mijn lijstje staat is Lija.

Commentaar

Aangezien ik dagelijks op de website kijk en met name uit kijk naar Lija, want deze dame staat hoog op mijn verlanglijstje. Verder heb ik de stille hoop dat Anetta ooit eens terug komt. En verder kijk ik uit naar Olga, Sarah of Gabi. Naar mening momenteel de beste drie dames, die momenteel werkzaam zijn bij nr5. Ondanks dat ze alle drie heel verschillend zijn qua karakter.
            Het was dan ook een verrassing, dat Gabi er nu alweer was, want volgens haar zou ze er pas in augustus weer zijn, dus heb ik haar wederom bezocht in korte tijd met Gabi naar de kamer gaan is een feestje. Ze is prettig gestoord, geniet er op het oog zelf van. Gabi hoort absoluut bij een van de dames die het beste kunnen tongzoenen. Ze doet dit vol overgave. Met Gabi zou ik nog graag een trio willen, maar dan er een geschikte dame op dat moment aanwezig zijn, waar zij ook een klik mee heeft. Anders word het niks.

Commentaar

Aangezien ik dagelijks op de website kijk en met name uit kijk naar Lija, want deze dame staat hoog op mijn verlanglijstje. Verder heb ik de stille hoop dat Anetta ooit eens terug komt. En verder kijk ik uit naar Olga, Sarah of Gabi. Naar mening momenteel de beste drie dames, die momenteel werkzaam zijn bij nr5. Ondanks dat ze alle drie heel verschillend zijn qua karakter.
              Het was dan ook een verrassing, dat Gabi er nu alweer was, want volgens haar zou ze er pas in augustus weer zijn, dus heb ik haar wederom bezocht in korte tijd met Gabi naar de kamer gaan is een feestje. Ze is prettig gestoord, geniet er op het oog zelf van. Gabi hoort absoluut bij een van de dames die het beste kunnen tongzoenen. Ze doet dit vol overgave. Met Gabi zou ik nog graag een trio willen, maar dan er een geschikte dame op dat moment aanwezig zijn, waar zij ook een klik mee heeft. Anders word het niks. De overige dames die nu aanwezig waren kende ik alleen Paula en Madlen. Laatst genoemde pijpt weer super, maar tongzoenen is matig. Paula ooit eens mee naar de kamer geweest, maar vond het niet zo.
              kijk nu uit naar Lija of Sarah.

Commentaar

Ze begon zich te verontschuldigen dat ze op slippers liep, ze had net haar teen gestoten en kon even niet op pumps, vooral sneu voor haar, maakt mij niet uit. Gabi is vrolijk en neemt gelijk initiatief. Afgerekend met natuurlijk zoenen erbij (voor mij een must) en bij Gabi zeker! Wat kan zij lekker tongen zeg! Ze heeft een enorme uitstraling. Ze deed me vanaf het eerste moment geloven dat ze het echt lekker vond en zat me steeds uit te dagen, in no time stond mijn paal dan ook overeind. Die ging ze gelijk lekker in haar mond nemen. Ook daarbij wist ze precies wat ze deed, net als ik de neiging had om haar af te remmen hield ze in en keek ze me weer plagend aan. Toen legde ze me stevig op mijn rug neer en ging lekker op mijn grote paal zitten (had ze totaal geen moeite mee, waar andere dames vaak met hun hand of benen mij tegenhouden). Na lekker rodeo wilde ik haar op de rug en kon ik het daar afmaken, wat een feest. Daarna lekker knuffelen en kletsen. Na een ontspannende massage lekker standje 69. mmm.
                Ik had vlak ervoor mijn kruit helaas al een paar keer geschoten en uitgerekend bij Gabi lukte het dit keer niet om een tweede keer te neuken. Maar ook daar gaat Gabi prima mee om en heeft de pret niet mogen drukken. Ik heb Gabi beloofd te volgende keer beter voorbereid een afspraak met haar te maken, dan maak ik het goed

Commentaar

Een vlotte en actieve meid met een lekker koppie.

Vorige week op het wisselen van het jaar had ik Olga bezocht. Daar heb ik al eerder over geschreven en aangezien ze (zeer) goed bekend staat doe ik dat niet meer over haar. Vandaag zag ik dat Gabi aanwezig was en aangezien ze nog op mijn "to-do" lijstje stond heb ik maar even een paar uur vrij genomen. Ik had rond 11 uur al even gebeld voor een afspraak. De topmeiden bij Hausnummer 5 moeten tegenwoordig geboekt worden, anders is het wachten tot je een ons weegt.

Na binnenkomst moest ik toch even wachten en een watertje later (wat eerder dan verwacht was) stond ze voor me. Als je vaste klant bij Olga bent heb je de lat héél hoog liggen en ik moet zeggen, Gabi is het zien waard. Ze ziet er gewoon erg mooi uit, zonder ordinair te worden. Daar val ik trouwens ook totaal niet op.

Op naar de kamer. Dat is die mooie kamer achter in de loods. Die boekt ze schijnbaar vast, anders komt ze niet. Na de plichtplegingen en het wassen kon het feest beginnen. Om de boel op scherp te zetten melde ik dat ik een vast klantje ben bij Olga en de laatste anderhalf jaar niet meer een ander heb gehad bij Hausnummer 5. Daar schrok ze niet van. Die twee schijnen nogal veel dezelfde klanten te hebben.

Ze viel gelijk aan. Tijd om op bed te gaan liggen kreeg ik niet. Staand zoenen en al snel was de weg naar beneden gevonden. Ik kan het kort houden. Inhoudelijk kan ze de wedstrijd aan met Olga. Maar als het om looks gaat wint de laatste. De seks was meer dan goed. Na een goed half uur pijpte ze me klaar en ik moest echt even op adem komen. Neuken met haar is een genot. Ze kijkt je diep aan en knijpt en masseert met haar doosje alsof haar leven er van af hangt. Als ze dan ook nog haar tong in je mond douwt wordt het tegenhouden, tegenhouden, tegenhouden........ Ze motiveert je voor een tweede keer en dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Je krijgt waar voor je geld, zonder dat het op een plichtmatig uurtje lijkt.

Mij gaat ze terug zien. Ik heb er een topper bij in Nordhorn. Gabi lijkt me ook wel het type wat nog wat ontdooit naarmate je er vaker geweest bent. Ze lijkt me het investeren waard.

Herhalingsfactor: erg hoog. Waarom? Je krijgt bij haar waar voor je geld. Enige minpuntje wat ik kan melden, je mag overal aan komen, in komen, op komen, maar haar borsten, daar is ze voorzichtig mee. En ik hou zo van borsten.........

Met een groet,

CurryWurst (CW)
                  Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Commentaar

Een van de toppers van Hausnr5.

Prachtige verschijning, lief maar met een ontdeugend trekje. Spreekt goed Duits en Engels en is bijzonder aangenaam gezelschap. Ik heb ruim anderhalf uur met haar doorgebracht en die tijd was nog te kort. Volgende keer maar een half uurtje erbij nemen. Olga was voor mij de onbetwiste topper, maar na vandaag twijfel ik toch of Gabi op die positie hoort.
                    Ze is deze week nig in Nordhorn, daarna moeten we wachten tot eind april en zal ze ongetwijfeld weer veel geboekt worden.

[IMG]www.studiolamour.ch/girls/pic_elektra/elektra_2.jpg[/IMG]

Commentaar

Gadi is inderdaad een topper. Ik twijfel ook altijd als Olga of Gabi gelijktijdig aanwezig zijn wie het word. Olga is constant in het service. Altijd top. Gabi is wat geiler en wilder service wat wisselvalliger, maar als ze haar dag, dan vind ik haar beter dan Olga. Heel kort achter deze twee dames komt Sarah. Indrukwekkende qua lengte service uitstekend.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door camelotte Bekijk bericht
                        Gabi is wat geiler en wilder service wat wisselvalliger, maar als ze haar dag, dan vind ik haar beter dan Olga.
                        Dan heb ik geluk gehad want gisteren had ze haar dag absoluut!

Commentaar

Vandaag was het mijn beurt om Gabi te ontmoeten en inderdaad een prachtige verschijning. Ik was ruim op tijd en Gabi liep een kwartiertje uit en zodoende moest ik een half uurtje wachten. Intussen werden de andere dames ook voorgesteld en ik heb de juiste keus gemaakt om een afspraak met Gabi te reserveren. De andere dames waren ok maar tegen Gabi konden ze niet op.

Al voor de financiële afhandeling begon ze te tongzoenen en dat beviel wel en dat maakt de keus om zoenen als extra te nemen niet moeilijk. Even lekker douchen en opfrissen en daarna op bed. Ze kwam boven mij liggen en begon zeer lekker te tongzoenen en ondertussen speelde ik met haar borsten. Ze heeft gevoelige borsten en ze vertelde dat de chirurg haar een beetje had geholpen. Het was te voelen maar het was wel vakwerk.

Ze begon te pijpen en ze zei dat mijn jongeheer groot en dik was, groot valt wel mee maar dik dat klopt wel en ze had een beetje moeite om hem diep weg te krijgen. Ze draaide met haar kontje mijn kant op en ik had een mooi uitzicht op haar poesje en zonder moeite gleed mijn vinger naar binnen. Na ruim 5 minuten wilde ze er een condoom omdoen en ik besloot om dat nog even niet te doen. Ik legde haar op haar rug en gaf haar een dikke tongzoen en daalde via de mooie borsten af tussen haar benen. Wat een heerlijk en sappig poesje, klaarkomen doet ze niet maar ze geniet wel en ze wordt wel flink nat.
                          Tijd voor het condoom en ze kwam op mij zitten, voorzichtig op en neer waarbij mijn lul telkens bijna helemaal uit haar kutje was. Langzaam, strak en nat waar ik van hou in dat standje. Ze heeft goede controle over haar kutspieren want ze masseerde hem goed en ondertussen lekker tongzoenen. Daarna even op hoog tempo in missionaris waarbij ze je diep in de ogen aankijkt met haar mooi opgemaakte ogen. Verder heeft ze een hele mooie mond met super mooie lippen en een mooi gebit.
                          Als laatste standje nog even op zijn hondjes en wat heeft ze een lekker kontje, ik drukte mijn duim stevig op haar sterretje en daar houd ze wel van. Ze gaf aan dat ze een duim in haar poepgaatje wel kon waarderen en wie ben ik dan om dat te weigeren. Ze kwam daarna gehurkt voor mij zitten met haar hoge hakken aan en en pijpte mij klaar. De laatste rukjes heb ik zelf maar gedaan en ik spoot mij zaad over haar gezicht en in haar mond. Het meeste zaad lekte via haar kin op haar borsten en alles wat in haar mond terecht was gekomen kreeg ik via een tongzoen terug.

Allebei even lekker douchen en daarna nog een leuk gesprek gehad op het bed. Het gebied waar zij weg komt staat nog op mijn lijstje om ooit eens naar toe te gaan en daarbij nog een paar leuke tips gekregen. Gabi gaat mijn weer zien!

Commentaar

Gabi was er eindelijk weer, dus direct een afspraak gepland. Anders is de kans heel groot dat je voor niks komt of heel lang moet wachten. Ik moest eventjes wachten tijdens het wachten de overige dames gezien die op dat moment vrij waren. Mia, Andrea, Agata. Laatst genoemde kon mij nog bekoren de andere twee dames niet mijn smaak. Eindelijk daar kwam mijn favoriet aan. Ze zag er werkelijk betoverd uit. Zwart leder jurk deze eindigde net onder haar prachtige billen.
                            Ze begroette mij met een dik tongzoen waar de overige gasten bij waren. Ik volgde haar naar de kamer in de loods. Halverwege de loods waren we al aan het tongzoenen. Vlug naar de werkkamer en de deur was nog niet dicht of er werd weer getongd, maar nu langdurig. Tongzoenen is voormij een must. Er zijn er maar een paar bij nr5 die dit voortreffelijk doen zoals ik dat graag heb. En daar is Gabi er een van. Onder het tongen ontdeden we onze overbodige kledingstukken uit. Ze was weer goed opdreef. Daagde uit contstant uit, met haar billen tegen mijn paal aanschuren het duurde ook niet lang dat deze recht omhoog keek. Vlug even wassen en het bed. Eerst lekker tongen, daar na zakte ze af om mijn jonge heer eens met haar mondje onderhanden te nemen. Ik was al geil toen ik er heen ging. Moest ook smeken om langzaam aan te doen, want ik wild niet direct mijn kruid verschieten. Wilde dit zolang mogelijk uit stellen. Tijdens het pijpen kijkt ze je uitdagend aan. En ze blijft je plagen. Nu was het mijn beurt om haar strakke poesje even goed een lik beurt te geven. Haar poesje werd zeik nat of dat nu vocht van haar was of mijn speeksel, dat laat ik in het midden, maar het smaakte voortreffelijk kon wel uren doorgaan. Gabi vroeg is het lekker. Gabi doet ook niet moeilijk als ze haar ook vingerd, daarna werd ik werd lekker met veel gevoel gepijpt. Het duurde ook niet lang of ze kreeg de vollelading. Eventjes bij en opfrissen, voordat we voor de tweede ronde gingen. Ik werd gek van haar zo was ze aan het uitdagen. Lekker stoeien en steeds van positie wisselen. Zij op mij ik op haar of allebei op de zij. Weer pijpen voordat ik mijn tweede hoogtepunt aanvoelde komen trok ik haar omhoog, zodat ik al tongde en zij mij aftrok mijn tweede lading sap ontdeed. De derde ronde heb ik haar lekker stevig geneukt. Met een zeer voldaan gevoel naar huis gegaan en nu maar wachten wanneer ze er weer eens. Gabi is absoluut top

Commentaar

Nadat ik zag dat Gabi aankomende week er zou zijn. Direct een afspraak gepland voor afgelopen zondag. Het was weer een gezellig prettig actief uurtje met haar op de kamer.

Commentaar

Afgelopen zondag Gabi weer bezocht. Uiteraard van te voren afspraak gemaakt. Ze begroette mij weer hrtelijk. Ze had een Mooi zwart jurkje aan wat net tot over die prachtige billen gaat. Hoge hakken. mmmmmmmmm ze zag er weer betoverd en uitdagend uit. De deur gaat dicht en begint het feest. Tongzoenen tegen je aanrijden met haar heerlijk billen. Ik ontdoe haar van het jurkje. Ze heeft nu alleen een prachtig zwart lingerie setje aan. En ze blijft al dansend tegen mijn paal aanrijden. Deze is in no time op oorlog sterkte. Mijn handen glijden over haar borsten en met mijn vinger toppen speel ik met haar tepels deze zijn heel gevoelig bij haar en harden al snel hard. We ontdoen ons overbodige kleding al tongend. Gabi weet pricies hoe je een man gek maakt, voordat we aan het echte plezier beginnen eerst even opfrissen.
                                Enkele min later lagen lekker en lang te tongzoenen wat ze zeer goed beheerst. Ik lag op mijn rug Gabi kruip over mij heen en kwam met haar strakke poesje op mijn mond, zodat ik deze heerlijk kon likken. Daarna was het mijn beurt en werd mijn paal heerlijk en afwisseld door haar mondje verwend. Af en toe met een hele korte time out, zodat ik niet te snel mijn eerste hoogte punt kreeg. Ze bereed mij heel langzaam en al tongzoent naar mijn eerst hoogte punt, daar na standje 69 toen weer het jasje erom haar van achteren te verwennen. Het duurde ook niet lang en mijn tweede explosie had ik. Even een korte pauze waar bij zij mij paal masseerde met massage olie. heerlijk hoe zij dat doet. Toen nog een standje om daarna met een voldaan gewoon weer nar huis te gaan. Gabi is een aantrekkelijk uitdagend dame die weet hoe je een man moet verwennen. vandaar dat ze veel gevraagd is.
                                Last edited by Damenprüfer; 08-07-17, 14:04.

Commentaar

Vorige week weer een bezoekje gebracht aan Gabi en bij binnenkomst herkende ze mij direct wat werd beloont met een tongzoen. Op de kamer aangekomen hielp ze mij met uitkleden en ondertussen probeerde ze te zoenen.
                                  Ik ben even lekker onder de douche gegaan en ook Gabi friste zich op. We stonden voor het bed en waren elkaar aan het betasten en tongzoenen en zij ineens op haar hurken kwam zitten om mijn al harde paal even flink met haar mondje te verwennen. Liggend op bed ging ze verder met pijpen en ze kwam in standje 69 boven mij liggen waarbij ik haar ook lekker mocht vingeren en ze werd behoorlijk nat. Ik stond op knappen en dus pakte ik haar voet en beet er zachtjes in, Gabi moest lachen en beet in mijn lul, waarna ze zich omdraaide en op mijn lul kwam zitten. Wat een super uitzicht om je lul bijna helemaal in en uit haar kutje zien glijden en dat in combi met haar mooie borsten en gezicht. Nog even een paar andere standjes gedaan en klaar laten pijpen, vlak voor tijd rubber er af en over haar borsten klaar gekomen.

Nadat we allebei even opgefrist waren gaf ze mij een heerlijke massage en vroeg of het al tijd was voor de tweede ronde. En tijd was het, ze trok hem stijf en pijpte daarna heerlijk. Ik gaf haar de pumps die naast het bed stonden en heb haar staand vanachter genomen. De tijd was voorbij maar ik mocht niet gaan zonder een tweede orgasme, diep in de ogen kijkend ben ik in standje missionaris klaar gekomen. Tijdens het opfrissen nog even gezellig gekletst en toen ik mij aankleedde hebben we onze gezamenlijke fetish bekeken, namelijk haar collectie schoenen.

Hopelijk laat ze ons niet te lang wachten, ik kijk alweer uit naar een volgend bezoekje.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X