Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Ela (Rus)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Ela (Rus)

Dinsdag avond weer eens in nordhorn geweest,van tevoren even op de site gekeken wie er deze week aanwezig waren .
    zag een leuke dame die ela heet ,spreekt duits en komt uit rusland.

eerst weer lekker gedouched,in een super frisse en mooie badkamer .
    ela is een hele lekkere en knappe vrouw van in de twintig,vraagt wat je graag wil en wat je lekker vindt, en als extra kussen en pijpen zonder condoom .ze begint rustig en alles komt aan de beurt, top meisje herhalings gevaar 100%.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 15-07-10, 21:23.

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Ela (RUS) (uitstekend)

vanmiddag ééns een keer wat anders gedaan hausnummer 5 aan de hugo junckersstrasse ééns bezocht.
    het ligt beetje afgelegen op een industrieterein in nodhorn klausheide 7 k.m. buiten nordhorn.
    eerst de auto geparkeerd op de prive parking aangebeld na binnenkomst kreeg ik wat te drinken voor een colatje light gekozen.
    daarna werd ik voorgesteld aan een 5 tal dames twijfelde tussen 2 een donkerharige weet dr naam zo niet meer maar voor ella gekozen zij was toch het lekkerste van de 5 dames.
    op de kamer (ruime) uitgekleed daarna moest hij even gewassen worden daarna pijpen neuken en massage voor 45 min.
    vond het bezoek zeker niet slecht maar ach goed beweer ik nu ook weer niet dame was okay maar vind het wat duur voor de service die je krijgt.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Ela (RUS)

Vandaag maar weer eens richting Nordhorn gereden, om Isabella te bezoeken, een dame die ik al een hele tijd een keer wil bezoeken omdat haar uiterlijk helemaal mijn smaak is. Eenmaal aangekomen en mijn wensen doorgegeven, en kreeg te horen dat ze nog met een klant bezig was en ik nog 20 minuten moest wachten. Ik denk 20 minuten dat kan nog wel, maar toen bleek dezelfde klant er nog 30 minuten bijgeboekt te hebben. Heb ik weer, elke keer de dames waar ik me zinnen op zet blijken niet beschikbaar. Olga helemaal niet gezien tijdens mijn verblijf daar, kun je nagaan welke populair zijn.

Uiteindelijk uit de drie beschikbare dames voor Ela gekozen, had ik misschien achteraf gelijk voor moeten gaan, echt een super mooie jonge Russische dame met een prachtig lichaam. En als bonus ook nog eens een heel erg leuk karakter waar ik goed mee kon praten aangezien haar Engels best goed te noemen is. Ik had dit keer maar eens gekozen voor het standaard pakket zonder extra's, gewoon om te kijken of dat me ook goed beviel. Na het douchen op bed beland met een lekkere pijp sessie om mee te beginnen, doet ze wel lekker en neemt er ook de tijd voor. Daarna een poosje seks gehad in verschillende standjes, ik kan weer wat nieuwe standjes aan mijn lijstje toevoegen die had ik namelijk nog nooit gedaan. Uiteindelijk na een minuut of 20 waarbij ze me cowgirl bereed in haar klaar gekomen, toch best snel aangezien ik nooit snel klaarkom.

Daarna heeft ze me een massage met olie gegeven, en na de massage een korte pauze ingelast waar we een poosje met elkaar gebabbeld hebben over van alles en nog wat. Toch leuk om te horen dat ze dacht dat ik 28 was maar in werkelijkheid toch echt 37 ben. Ik was uiteindelijk wel weer klaar voor ronde 2 en naar wat streel werk was me "schwanz" weer knijter hard. Condoom er weer om en weer lekker gepijpt. Toen was het mijn beurt voor wat orale seks, en haar heerlijk naar een hoogtepunt gebeft, zo lekker om te doen. Ze had niet verwacht klaar te komen, omdat ze er van uitging dat ik er geen reet van kon, daar kwam ze heel snel van terug aangezien ik er toch best goed in ben, en ik er zelf ook enorm van geniet om het te doen. Beffen is gewoon mijn ding geworden, ik geniet daar echt van en ook leuk als een vrouw dat ook doet.

Na de nodige seks in verschillende standjes heeft ze me lekker klaar getrokken, was weer een waar spuitfestijn wat orgasme betreft. Geen spijt van gehad dat ik voor deze dame heb gekozen, echt een leuke lieve meid met een vriendelijk karakter. Ook wel mee gelachen tijdens de date, zeker voor herhaling vatbaar. Sta er elke keer weer versteld van hoe mooi de dames zijn die daar werken.
      Seks is mijn drugs.

Commentaar

Aan het werk...
      X