Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Cristina (Oek)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Cristina (Oek)

Voor een uur met cristina afgesproken, ziet er nog beter uit als fotos op de site. Topvrouw, komt alle afspraken na, heb sinds hele lange tijd niet meer dergelijk goede sex en service meegemaakt.
    Laatst gewijzigd door Kakarot; 16-05-10, 06:45.

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Cristina (uitstekend)

Was er gisteren weer eens, voor de verandering overdag.
    Drie dames aanwezig, een beschikbaar, twee bezet. Had via de website al besloten Christina te kiezen, dat werd even wachten.
    In tegenstelling tot Befjan vond ik haar op de foto's mooier dan in werkelijkheid. Ze is iets gevulder dan op de foto's. Maar verder geen klachten, verre van dat. Ze is aardig en best aantrekkelijk. Pijpen (zc) wat weinig gevarieerd maar wel lekker. En wat ik altijd weer leuk vind, ik wist haar behoorlijk op te winden, na een beetje vingeren en een stevige befbeurt kwam haar eigen handje naar het clitje en was ze stevig aan het wrijven. ook de penetratie wond haar op waarna ik nog maar eens even oraal in haar grotje dook. Resultaat was dat ze sidderend klaarkwam. Vervolgens in het kader van het orale totaalpakket bijzonder lekker in haar mondje gespoten, dat daarmee totaal gevuld was.

Commentaar

Gisteren weer eens een bezoekje gebracht en gelukkig zijn de kamers voorzien van airco.

Complimenten voor Christina, super figuur, komt geil en leuk over en weer eens optimaal genoten van de 20 minuten.

Moeten zeggen dat Hausnummer 5 wel een gemoedelijke locatie is, waarbij het personeel en de dames altijd vriendelijk zijn.

Kamer zien er goed uit, Azie, Africa en de love zimmer

Voor herhaling vatbaar, ideaal dat je vooraf op hun website kan kijken wat er in de aanbieding is.
      to hot to handle it !

Commentaar

deze week weer bij nr 5 geweest,via de site gezien dat cristina er was ,heb een uur super genoten ,kwestie van smaak maar voor mij onovertroffen

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Cristina(uitstekend)

Gisteren weer eens naar Hause nr5 getogen. Er waren vier dames aanwezig. Christina, Anneta, Sissy en Lea. Het was top drukte. Tot nu toe altijd pech gehad om met Christina naar de kamer te kunnen was altijd bezet. Nu ook weer. Alleen Sissy en Lea waren vrij. Sissy is een Prachtige dames om te zien. Mooier als op de foto. Maar ik had mijn zinnen gezet op Christina of Anneta. Anneta al heel vaak bezocht. Met haar is het altijd top. De gastdame vertelde mijn, dat Christina eerst vrij kwam. Toen maar voor haar gekozen. Eindelijk verscheen Christina, maar ik had niet in de gaten, dat zij het was, want lijkt geheel niet op de foto. Ze is steviger in werkelijkheid. Dus eigenlijk een heel andere dame die ik voor ogen had, maar niet onaantrekkelijk. Ik ben toch maar met haar naar de kamer gegaan. Christina heeft een kleine A-Cup. Toen we eindelijk op het bed lagen kroop ze op. Ze ging met haar clitje over mijn paal wrijven en begon mij te tongen. Wat ze trouwens voortreffelijk doet. Langzaam kroop ze naar beneden en nam mijn paal in haar mond en begon mij te pijpen. Had wat mij betreft wat meer variatie mogen zijn. Al met al een wat tegenvallende sessie. Maar dat zal wel aan mij liggen. Misschien niet de juiste match. Ga de volgende keer en misschien wel v.d week weer, maar dan naar Anetta, want kom ik altijd met een goed en voldaan gevoel van de kamer. En anders word het wachten op Dagmara.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Cristina(uitstekend)

Vandaag naar Nordhorn gereden ; het zou een uurtje met Christina of met Evelyn worden. Bij aankomst bleek alleen Christina van de twee beschikbaar te zijn, wat zag ze er sexy en verleidelijk uit in haar witte lingerie met zwarte kousen, de keuze gemakkelijk gemaakt. Ik heb intens genoten hoe Christina mij verwend heeft met haar gulzige mond, haar warme lippen, daarna heeft ze me intens lekker klaargereden. Heerlijk, een geweldige meid !

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Cristina (Oek)

Vandaag met Christine wezen kameren. Iets voller dan de foto's maar wel lekker en ook strakke huid. Niet gelijk commercieel/betalen maar gewoon lekker en rustig beginnen.
              Christine kan heerlijk tongzoenen. Daarna standje 69 lekker hasr schone kutje en kontje kunnen likken terwijl ze mij lekker aan het pijpen was, rubbertje erom en lekker neuken in diverse standjes.
              Wat ook een plus is dat ze echt goed kan masseren. Gezellige meid die ook nog een goed gesprek kan voeren.
              Al met al zeer geslaagd; ze gaat mij vaker zien.

Commentaar

Aan het werk...
              X