Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Lorena.

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Lorena.

Op de bonnefooi naar nummer 5, Olga was al volgeboekt (alhoewel ze geen klant had en toen ik weg ging had ze nog steeds geen klant). Mooie dames aanwezig en mijn eerste keus via de site was Lorena en de tweede keus Bella. Allebei waren ze vrij en ik heb gekozen voor Lorena, Bella ga ik zeker ook nog een keer bezoeken.

Op de kamer eerst de verplichtingen afgehandeld en daarna even onder de douche.
    Lorena is vrij direct en een lekker brutaal lief spontaan, net alsof we elkaar al langer kennen.
    Het heeft geen zin om Lorena met andere vrouwen te vergelijken, je moet haar gewoon ervaren.

Ze zoent lekker waarbij ze je lipt naar binnen zuigt en er op sabbelt, nooit eerder bij een dvp meegemaakt maar hier hou ik wel van.
    Bij nummer5 heb ik vele dames gehad die super konden pijpen. Olga staat op 1 bij sensueel pijpen maar Lorena staat absoluut op 1 bij het pijpen op meer tempo en het sensuele is ook goed.
    Ik moest haar laten stoppen om niet klaar te komen en daarom ging ik down under om haar even te verwennen. Ze houd ervan om gebeft te worden en ze kijkt continue op een erg geile manier hoe ze gebeft wordt. Ze kwam niet klaar maar werd wel goed nat.
    Tijd om te neuken en zij kwam bovenop waarbij ik overal een mooi uitzicht op had, spelen met haar harde tepels en tongzoenen. Ik draaide haar op de rug in missionaris en in dit standje begon ze zichzelf te vingeren en ze werd steeds natter maar weer kwam ze niet klaar.
    Volgende standje was op zijn hondjes en hoe harder en dieper ik haar door neukte des te natter werd ze en nu kwam ze echt heftig klaar terwijl zij zelf haar klit stimuleerde. Ik haalde mijn lul uit haar en het vocht droop eraf.
    Het was tijd om te komen en ik vroeg of ik op haar borsten mocht komen en dat was geen probleem. Ik had mezelf al een aantal dagen onthouden en spoot een flinke hoeveelheid over haar borsten. Ze keek mij geil aan en begon te lachen en vroeg ondeugend of dit alles was. Ze zei dat er nog meer in moest zitten en dat moest er ook uit en ze pakte mijn lul en masseerde er de laatste druppels uit. Wat een ondeugend lieve brutale vrouw is Lorena toch, ga haar zeker weer bezoeken. Ze is anders dan Olga maar ik vind haar zeker niet minder.

In december komt ze naar Rheine en in 2019 weer naar nr5. Ik hoop dat ze bij nr5 zuinig op haar zijn zodat deze topvrouw hier nog maar lang mag komen.
    Lorena gaat mij zeker weten weer zien.

Ik hou het dit keer kort.

Bij binnenkomst keek ze mij aan en ze herkende mij direct. De eerste keer bij Lorena was een feestje, de tweede keer feest en ze heeft me al belooft. De derde keer wordt het een super feest. Genoten van A tot Z.

De eigenaresse vroeg na de tijd hoe het was volgens een cijfer tussen 1 en 10 (raar keuringssysteem, het gaat wel om mensen en in deze gevallen altijd leuke lieve vrouwen). Heb Lorena een dikke 9+ gegeven. Lorena gaat mij zeker weer zien, ik wil dat super feest meemaken.

Commentaar

is zij beter dan Olga en tongt Lorena ook vol overgave

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door camelotte Bekijk bericht
        is zij beter dan Olga en tongt Lorena ook vol overgave
        Wat is beter? Ieder zijn smaak. Olga zoent anders en is rustig en stil. Lorena is wilder. Lorena zoent wel vol overgave. Wanneer ze er te gelijk zijn dan zou ik lang na moeten denken wie ik zou kiezen. Lorena wil geen trio met 2 dames.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bef-rudi Bekijk bericht

Wat is beter? Ieder zijn smaak. Olga zoent anders en is rustig en stil. Lorena is wilder. Lorena zoent wel vol overgave. Wanneer ze er te gelijk zijn dan zou ik lang na moeten denken wie ik zou kiezen. Lorena wil geen trio met 2 dames.
          Dus Lorena is een topper beetje type Gabi ook wat wilder dan Olga.

Commentaar

Wanneer Lorena er weer is dan zal ik zeker weten naar haar toe.

Commentaar

Volgende week in Haus 2B

Commentaar

Klinkt steeds interessanter. Is ze een beetje in voor kinky? Vingertje er bij tijdens het pijpen, een oral creampie? Uit de beschrijving hierboven lijkt ze me wat wilder. Daar hou ik wel van zolang het niet gemaakt is maar een beetje oprecht vanuit de dame zelf komt.

Vorige week ook in 2B geweest. De topper uit H5 was er immers weer, maar die kamers zijn echt kloten en klein. En die badkamer is helemaal ruk. Olga had een kamer dicht bij de badkamer dus dat ging enigszins. Maar ik heb ook al eens aan de andere kant van de trap gezeten, en dan is de weg naar de badkamer wel erg lang. Een beetje een "dead man walking" gevoel.......
                Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Commentaar

Olga 2.0, qua service…..

Allereerst een disclaimer. Het is niet mijn bedoeling Lorena te gaan vergelijken met Olga. Daar doe je beide dames tekort mee, maar als je vaste bezoeker bent van Olga, ligt de lat erg hoog qua service. Eigenlijk denk ik al jaren dat er na Olga niets meer is of kan komen. Sinds vandaag denk ik daar anders over…..

De foto’s hadden mijn interesse al en na de lovende recensies hierboven moest het er maar van komen. Dit moest ik zelf gaan ontdekken. Ik heb gebeld en gelijk geboekt voor een uur, Inmiddels weet ik dat een uur te kort is bij Lorena. Na aankomst ben ik binnengeleid naar de bar waar Cloë in broek en trui lekker niets zat te doen en ik héél even moest wachten op Lorena. Ik kende haar niet, ik heb blind geboekt.

Ze kwam binnen en de foto’s lijken redelijk te kloppen. Ze zijn gefotoshopt, maar dat is al de standaard tegenwoordig. We maakten kort kennis en zijn naar boven gelopen. Zelfde kamer als vorige week, dicht bij die gehate badkamer. Prima begin. We hebben even kort het pretpakket besproken en de optie vastgelegd en afgerekend. Normaal betaal ik achteraf, maar ik snap het, we kennen elkaar immers nog niet. Ik heb er gelijk een fooi bijgedaan om het ijs te breken. Ik kreeg gelijk een extra voorstel van haar. In haar gezicht klaarkomen. Niet zo mijn ding, dus ik heb gezegd dat we dat wel zouden zien. Lorena lijkt me iemand waar het alleen maar beter kan worden als je vaker komt.

Even douchen, daarna naar de kamer en het veel tijd kreeg ik niet. Het was voorzichtig aftassen en zoenen, maar hoe…. Vol overgave, een volle tong in je mond en een dingetje van haar is het zuigen op je onderlip. Daar hield ze niet mee op. Lorena heeft een heel mooi gezicht, verschrikkelijk mooie ogen en een paar borsten om u tegen te zeggen. Haar bovenlijf is top, strak en exact mijn smaak. Haar onderlijf verraadt het moederschap, niet heel storend maar wel aanwezig. Haar benen zijn kort maar mooi gevormd met een paar wat vollere billen. Over haar hele lichaam tattoos, maar die misstaan haar niet.

Na het zoenen heb ik haar vastgepakt en meegenomen naar het bed. Daar zijn we verder gegaan met zoenen en al snel werd de weg naar beneden gevonden. Ze gaf een pijpbeurt zoals ik het nog nooit heb meegemaakt. Nat, superzacht, snel, langzaam, een hand bij je ballen en daarmee kriebelt en krabt ze heel minimaal maar samen met haar natte mond voelt het ’s werelds. Ze nam mijn ballen vol in haar mond, zoog er zacht op. Subtiel, heel subtiel maar net genoeg. Ze weet met haar vingers wat plekken te vinden die van nature gevoelig zijn. Heerlijk….. Ik sloot mijn ogen en liet alle spanning uit mijn lijf los. Al na een minuut of 5 voelde ik het borrelen, dat had ze door, ze legde een hand om mijn tepel en masseerde die ook licht. Nu kon ik het niet meer houden en vroeg haar te stoppen. Uniek want meestal kom ik moeilijk klaar met pijpen en zeker niet binnen 5 minuten.

Ik heb haar op haar rug gedraaid en vond al snel de weg naar onderen. Dat kon ze wel waarderen en ze greep mijn handen om die op haar borsten te drukken terwijl ik langzaam naar beneden ging. Ik heb me prima vermaakt en zij ook gelet op haar geluidjes. Meestal zijn ze gespeeld en dat was hier niet anders, denk ik…. Hoewel ze wel nat werd kwam ze niet in de buurt van een orgasme, iets wat mij niet stoort. De meesten zijn toch gespeeld.

Nadat onze monden elkaar weer vonden zijn we weer omgedraaid en kwam ze boven op me. Ik kan je niet omschrijven hoe dat voelde. De kamer werd donker, sterren, tegenhouden, haar gezicht voor je, dan weer zoenend, dan weer zoekend naar mijn tepel……

Alles aan haar is echt, behalve haar borsten, maar wat een figuur, wat een overgave en wat een service. Haar lachende pretogen voor je terwijl ze je berijdt. De wijze waarop ze je een orgasme in praat. We hebben de hele kamer gezien en het bed en ik heb een spetterend orgasme beleefd en was echt uitgeput. Een tweede zat er qua tijd niet meer in. Ze heeft me beloofd dat goed te maken, ze zat wat krap in haar tijd. Ik vond het prima, ik kon ook even niet meer. Ik was überhaupt wat overdondert door haar service zodat ik een aantal zaken die ik graag wilde niet eens heb kunnen doen.

Lorena, topper, met stip in mijn top 3. Als ze haar belofte inlost staat ze binnen afzienbare tijd op plaats 1 bij mij. Ik ben zelden dromerig naar huis gereden, maar deze moest ik wel even verwerken. In januari/februari is ze er weer. En ik zal haar dan zeker weer bezoeken, en niet voor een uur. Bij haar heb je meer tijd nodig. Ze is wat wilder dan die andere topper, ook in voor wat meer kinky al moet ik dat nog wel helemaal gaan ontdekken. Herhalingsgevaar is een verkeerd woord bij haar, Lorena wil je gewoon weer bezoeken. Een hele dag in je natste droom…….

Met een groet,

CurryWurst (CW)

Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Commentaar

Aan het werk...
                  X