Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Alejandra (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Alejandra (Roe)

Nou, ik heb weer een dame ervaren in Nordhorn die ik jullie niet wil onthouden: Alejandra.

Een kleine Roemeense van 23 jaar en 1,52m lang. Leuke verschijning, slank lichaam en een leuk koppie. Een lachebekje. Hoewel ik bij andere nieuwe dames soms nog even nodig ben om in 'het spel' te komen was hier direct een klik.

Even wat over d'r verschijning: mooie lichtbruine huid, goed verzorgd. Ze ontving me in een kort geruit rokje met bijpassend bovenstukje. Daaronder zat niks bleek later. Ze is slank en heeft mooie C-cup borsten waar je lekker aan mag zitten. Helemaal origineel is die tweeling niet, maar ik vind ze goed in verhouding tot d'r lichaam. Niet té groot. Ze heeft een lekker kontje met mooie ronde billen. D'r haar is halflang en als dat tijdens het spel wat uit model raakt en ze kijkt je lachend aan ziet dat d'r heerlijk ondeugend uit.

Nou goed, ik had me dus even lekker omgespoeld en kwam tegelijk met Alejandra weer op de kamer. Direct op bed gesprongen en in m'n duikvlucht haar meegenomen. Een zoen/knuffel/ouwehoer (zij: ich mache dich kaput. Ik: ja joh, ik ben 50cm en 50kg groter) sessie volgde en gaandeweg verdwenen haar kledingstukken (niet dat dat zoveel waren). Na ruim 20 minuten werd het tijd voor iets meer en haar de hint gegeven om te pijpen die ze vlot begreep. Ze pijpt op het ritme van de muziek, een keer wat anders maar erg lekker. Met de rest van haar lichaam bewoog ze sensueel mee op de maat. Op een gegeven moment ging ze (haar rokje nog aan) op me zitten en voelde ik wat warm en nats, ze had d'r niks onder aan dus. (Meeste collega's dragen toch wel een string.) Toen was het mijn beurt, even gezoend en langzaam afzakken tussen haar benen. Ze was al redelijk nat maar ik heb d'r nog iets natter gemaakt.

D'r eerst maar eens op me plaats laten nemen. Ik geniet daar erg van en bovendien kom ik d'r niet zomaar mee klaar. Een goed begin dus. In verschillende hoeken en posities zat ze op me. Wisselende tempo's (ze vroeg me wat ik fijn vond) en wederom op de muziek. Inmiddels was het bijna halverwege de tijd en besloot in bovenop d'r te gaan. Binnen enkele minuten was ik op het hoogtepunt.

Wat volgde was een massage, die eerlijk gezegd niet heel veel voorstelde. Zodra ik weer wat bloed tussen m'n benen heb ik ronde 2 maar voorgesteld. Twee van de drie gaatjes had ik al gehad, dus nu was d'r kontje aan de beurt. Ondanks dat ik wat groter ben nam ze hem met wat extra glijmiddel dapper in zich. Anaal was alleen mogelijk in doggy, wat zeker geen straf was. Mooi uitzicht om jezelf in dat mooie kontje te zien verdwijnen. Ik weet niet of het vanzelfsprekend is maar ik vond het wel zo fijn dat ze goed gespoeld had. Eerst een tijdje rustig aan gedaan. D'r in en d'r uit was geen probleem. Na een tijdje het tempo wat verhoogd en niet veel later was condoom nr 2 vol.

Nog even weer gezoend en geouwehoerd tot ik met nog 20 min op de klok voorstelde dat ik nog wel een keer kon. Ze klom direct op me en begon op me te rijden. Al vrij vlot de rollen omgedraaid en toen mocht ik weer aan het werk. Nog net binnen de tijd had ik m'n derde hoogtepunt.

Ze had gewonnen, ik was kapot, maar voldaan.

vanzelfsprekend na die tijd (dus buiten betaalde tijd om) nog even lekker afgespoeld en toen afscheid genomen. Herhalingsgevaar? Lees m'n lofzang en trek de conclusie zou ik zeggen :P

Enig minpunt dat ik zou kunnen noemen is dat ik vond dat de muziek redelijk hard stond. Ik heb er ook niets van gezegd overigens, weet zeker dat ie dan wel zachter was gegaan
Aan het werk...
X