Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Nina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Nina

Wat moet ik zeggen...
    Afgelopen maandag was ik weer in Nordhorn ik wou in eerst instantie voor een andere dame gaan, maar die was bezet. Ik had zin en zodoende telefonisch een afspraak met Nina gemaakt.

Ik zat rustig aan m\'n colaatje te wachten, tot er opeens een mooie blonde dame bij me komt. Ik dacht eerst nog "helaas meid, ik heb al een afspraak". Maar het bleek dus Nina, de foto\'s doen d\'r geen recht aan, ik vind dat ze er beter uit ziet dan op de website.

Goed, nadat ik de duur van het bezoek had vastgelegd en de financiën heb afgerond ging mevrouw het geld wegbrengen en ging ik me even afspoelen. Toen ik me aan het afdrogen was kwam ze verleidelijk de doucheruimte in en hielp me mee afdrogen. Ik complimenteerde d\'r met d\'r uiterlijk, pakte dr bij de billen en begon te tongzoenen. Dat had ze niet direct verwacht, maar ze vond het niet erg en het ijs was direct gebroken Ik vroeg d\'r of ze hier al vaker was geweest, \'ja\' was d\'r antwoord \'en jij vast ook wel\' en ze sleurde me mee richting de tweemeterbak. Daar nog even verder gezoend en geknuffeld en kort gesproken, vervolgens had ze in mum van tijd een condoom om m\'n derde been en nam ze die heerlijk diep in d\'r mond. Ik stelde voor om 69 te doen, dat kon ze zeker waarderen. Dermate zelfs dat ze even later geen glijmiddel nodig was.

D\'r in diverse standjes genomen en tussendoor gezoend. Ze vind het allemaal lekker en kijkt absoluut niet weg maar je steeds aan. Toen ik m\'n hoogtepunt had bereikt kreeg ik een heerlijke massage die langzaam overging in een pijpbeurt. Vervolgens nog een tweede ronde gedaan. Ik heb genoten.

Kortom, een aantrekkelijke meid. Erg verleidelijk maar niet sletterig en bovendien erg aardig.
    Herhalingsgevaar: zeker weten
    (De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik morgen weer ga...)

Oeh, wat heb ik weer genoten. Of hebben we genoten kan ik denk ik beter zeggen. Ze was blij verrast toen ze mij weer zag.

Pijpen vol passie en lekker \'sloppy\' en spelen met m\'n zak.
    Haar klaar gebefd, intiem ging daarna zonder glijmiddel. Ook al ben ik best lang bezig geweest. Ook van haar kant uit geen \'gerace\' om mij zo snel mogelijk te laten komen, maar lekker rustig (reverse) cowgirl. Ze leek zelf ook te genieten.

Ze woont in Spanje en komt zo nu in dan Nordhorn werken. Werd al uitgenodigd om in tussentijd langs te komen, maar daar ga ik verder niet op in. Eind juni is ze ook weer hier, nu al zin

Commentaar

Weer genoten gisteren. Ik heb de misschien naïeve gedachte dat zij het ook wel leuk vond met mij.

Lekker (tong)zoenen, knuffelen, donders lekker pijpen en twee best lange ronden seks in verschillende standjes.

Minpuntje, stond na 1:50 weer buiten, 10 minuten te vroeg dus. Zag ik pas toen ik in de hal op m'n telefoon keek. Eigenaresse zag me verbaasd kijken, vroeg wat er was. Ze zou het tegen d'r zeggen.

Overigens absoluut niet gevoel gehad dat ik eruit gewerkt werd, ik was opzich ook wel klaar

Commentaar

Vanavond ook weer genoten met Nina Ik vind d'r een toppertje. Ze kreunde het uit tijdens de seks en nam zelf initiatief.<br /><br />Eind juni is ze weer terug als ik d'r goed heb begrepen.

Commentaar

Weer genoten met Nina.
          Gisteravond was wederom fijn, zelf drie keer gekomen en Nina twee keer.

Over twee weken is ze in Rheine.

Commentaar

Zoveel clubs zijn daar ook niet in de buurt toch?
            Zo lang Nina maar blijft

De laatste tijd hebben ze maar weinig dames waarbij anaal mogelijk is. Jammer, heb ik wel weer eens zin in.

Commentaar

Aan het werk...
            X