Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Olivia (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstr 5, Olivia (Hon)

Als Fledermaus voor z'n werk in Twente moet zijn, wil hij nog wel eens een uitstapje over de grens maken. Zo ook afgelopen dinsdagavond, op naar hausnummer 5 in Nordhorn. Op de website is te zien wie er die week aanwezig zijn en vooraf had ik al een keus gemaakt; Olivia een roodharige Hongaarse.
    Op de foto's mooier dan in werkelijkheid, maar aantrekkelijk genoeg om een half uurtje mee door te brengen.
    Lekker ding toch wel, die volop met zich liet spelen. Lekker gelikt en ze pijpte me zonder langdurig, had wel wat steviger gemogen. Werd intussen zelf lekker nat en toen we tot de daad kwamen begon ze zelf haar clitje stevig te wrijven en kreunde regelmatig en niet gespeeld. Vleermuisje kwam lekker klaar waarna we nog een kletspraatje maakten. en toen maar weer terug naar NL

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkerstrasse 5, Olivia (goed)

Gisteren weer eens naar Nordhorn geweest, kan het niet laten. De website ( www.hausnummer5.de ) is een prachtig middel om te weten of het de moeite waard is een ritje te maken. En dat was het vrienden! Ik wist dus dat Olivia deze week aanwezig was, dus ik moest! Ik ben gek op echte roodharige vrouwen.
    ik had deze Hongaarse dame eerder mogen proeven en wilde meer. Prima ontvangst, moest wel even wachten. Na een tijdje kwam ze aangelopen, wist nog wie ik was en had er wel zin in.
    Nou dat werd een feestje, waarbij de staande verkenning overging in een verkenning van onze gevoelige plekjes en een meer dan uitstekende puur nature pijpbeurt volgde. Intussen leidde ze mijn vingers naar haar doosje dat al vochtig werd. Vervolgens het bed opgedoken voor het betere befwerk waarbij Olivia's genot steeds duidelijker hoorbaar werd. Wat een heerlijk lijf, lekker blank en strak. En dan die roze tepeltjes, smullen. ik schreef al dat ze er zin in had, een tweede pijpbeurt volgde.
    Toen werd het toch echt tijd voor een stevige beurt, op naar een hoogtepunt.
    ook Olivia wilde wel even lekker komen (maak je toch niet vaak mee) en bespeelde haar clitje heftig terwijl ik het tempo afwisselde. werd een echt feestje dat ook behoorlijk langer duurde dan de afgesproken 30 minuten. We hebben na het bereiken van een hoogtepunt nog lekker nagekletst. Nazoemend reed ik terug naar Nederland.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Olivia (goed)

Ben klaarblijkelijk de enige die recensies over haar schrijft, de laatste dus alweer van 2 jaar geleden. Dit klassewijf is zo'n 4 keer per jaar een weekje in Nordhorn en als Fledermaus het een beetje kan plannen....... Ook nu lukte de planning weer aardig en heb ik genoten van haar prachtige lijf. Daarnaast is de sex klasse en zo'n roodharig hapje is niet te versmaden!!

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Olivia(uitstekend)

Ik heb ook het plezier mogen hebben eens drie kwartier gezellig met Olivia te verbrengen!
        Al is dat al wel weer een tijd terug.

Had haar van te voren al op de website gezien en mn zinnen dus al op haar gezet :P
        Aangekomen heb ik ongeveer kwartiertje gewacht maar het werd beloont.

Ben ondertussen al wel gewent dat fotos altijd opgedoft worden en zo ook bij haar maar eerlijk is eerlijk...wat een pracht vrouw!

Nou mensen, ben zelf niet iemand met superveel ervaring op dit gebied en dus ook behoorlijk nerveus bij ¨eerste ontmoetings¨ momenten maar ze heeft een uitstraling die mij gewoon op mn gemak stelde.
        Met haar was de eerste keer dat ik met een dvp gezoent heb en ik heb er geen spijt van !!!!

Ze heeft me echt heerlijk gepijpt al duurde dat niet al te lang daar ikzelf bij de eerste keer altijd redelijk vlot ben
        Even gezellig gekletst over ditjes en datjes waarna ik nog een heerlijke pijpbeurt kreeg waar ik uiteraard weer van genoot en dit keer langer

Rubbertje erom en genieten van haar bovenop mij! allemachtig wat geweldig!
        Daarna ff gewisselt en heb ik haar op zn doggy mogen nemen!

Heb het woord al een paar keer herhaalt en doe het nu nog eens !!! Geweldig!

Zou heel graag nog eens de tijd met haar willen delen maar dat gaat helaas wat lastiger worden daar ikzelf nu in Spanje woon en maar een paar keer in NL kom om familie/vrienden te bezoeken!
        Nouja hopen dat ik het geluk weer eens tref!!!

Commentaar

Ze is er weer een weekje. Gisteren uiteraard een bezoekje aan Hausnummer5 en Olivia gebracht. Wow wat een wijf!
          Vooral pijpen was lang en heel lekker. Blijft een mooie en bloedgeile dame, ik kijk al weer uit naar een volgende keer.

Commentaar

Helaas zijn het uitzonderingen, maar sommige dvp's worden alleen maar leuker naarmate je ze langer kent.
            Ik heb dat met Olivia m'n all time favourite.
            Ze is weer over uit Boedapest voor een weekje hausnummer5. Uiteraard past Fledermaus zijn agenda daarop aan en gisteren was het tijd voor een bezoekje. Zoals altijd een heerlijk uurtje met haar doorgebracht waarbij de spetters er weer van af vlogen.
            Laatst gewijzigd door fledermaus; 22-11-12, 10:07.

Commentaar

Aan het werk...
            X