Ardooie, Snellestraat 14, Bella Donna, Mila

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ardooie, Snellestraat 14, Bella Donna, Mila

Deze middag Privé Bella Donna nog eens bezocht.

Op de site een aantal nieuwe namen zien staan en aangezien het al een lange tijd geleden was eens gaan zien.
    Alweer een uitstekend ontvangst van de huisdame waarbij gevraagd werd naar afspraak of niet. Aangezien we eerst willen zien wat er beschikbaar was geen afspraak gemaakt.
    2 dames die zich kwamen voorstellen, jonge knappe dames, vertelden dat ze enkel de massages deden dus geen intiem ( nieuw bij belladonna de massageservice)
    de andere dames stelden zich ook voor en wat een keuze!!!
    Aimee die ik nog kende van een vorig bezoek, Nieuwe Ilse (knappe rijpere dame), Phoenix en Mila een nieuwe blonde twintiger.
    Uiteindelijk gekozen voor Mila maar qua uitzicht kon het evengoed Ilse of Aimee zijn.

Afrekenen, wasje en de nodige kennismaking verlopen vlot. Terug op de kamer vleide Mila zich direct tegen me aan, passievol tongzoenen en de nodige aanrakingen op de gevoelige plaatsen. Deze dame haar orale kunsten zijn fenomenaal en wat later gaf ik de nodige orale diensten terug. Ik denk wel dat ze er van genoot (hoop ik toch).
    Daarna was het tijd om het cd aan te doen waarbij we in missio begonnen. De nodige zalfjes zoals je bij vele krijgt waren hier niet nodig. Terwijl we verder deden speelde deze dame verder met haar clitoris wat een heerlijk zicht was. Verder kwam zij boven mij zitten om mijn vriend diep in haar te laten verdwijnen, heerlijk. Lepeltje werd de volgende om uiteindelijk in Doggy klaar te komen. Alhoewel ik val op volle achterwerken was dit wel een heerlijk fijn kontje.....

Herhalingsgevaar: Zeker en Vast!!!
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-04-19, 16:34. Reden: RECFORM

Na de wel heel erg lovende kritieken op 'het andere forum' bezocht ik Mila een 2-tal weken geleden.
    De 'Bella Donna' zaak kende ik al van eventjes, niets dan lof hieromtrent !

Mila is idd een heel erg knappe en superslanke twintiger met een heel erg fijn en klein cupje.

Alleen trof ikzelf blijkbaar de verkeerde dag om bij haar langs te gaan ...
    Vanaf mijn aankomst tm het buitengaan hoorde ik eigenlijk niets anders dat ze ondraaglijk veel rugpijn had en dat ze aan de bazin ging vragen om alsnog vroeger naar huis te mogen gaan.

Dit alles drukte heel erg op mijn gemoedstoestand en de sfeer werd door de beide feiten dan ook redelijk verziekt !
    Toen de bazin me buitenliet wou ik omtrent dit alles geen melding maken, ik wou dit bezoekje nl. gewoonweg heel erg snel vergeten.

Hieromtrent melding maken op dit forum wou ik eigenlijk ook eerst niet doen, dit tot de expliciete vraag kwam van de nieuwe wandelaar "DimmuB." over deze dame.

Ik hoop verder dat Mila haar rugproblemen ondertussen al volledig opgelost zijn, doch vooral dat deze toen niet geveinsd werden …
    Want ik kon idd best wel de papa zijn (qua leeftijd) van deze knappe freule ...

Commentaar

Aan het werk...
    X