Limburg en Wallonië algemeen gezever

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Limburg en Wallonië algemeen gezever

Limburg en Wallonië geouwezwam

Club Mabuhay

Gisterenavond ben ik eens afgezakt naar Club Mabuhay. Afgaande op de advertenties op afspraakjes.com en op de overwegend positieve recensies ging ik vol goede moed naar daar.
    Aldaar aangekomen viel me meteen op wat een oud pand het is, met een onaantrekkelijke gele verlichting om de naam weer te geven. Over de binnenzijde van het pand zegt dit uiteraard niets, dus ik ben toch maar de parking opgereden.
    Vervolgens aangebeld, waarop een Aziatische dame de deur voor me opendeed en me begroette. Van gezicht viel ze nog mee, maar het viel me op dat haar figuur echt op niets trekt. Ze vroeg me haar te volgen, waarbij ik zag dat het er enorm rommelig is (overal liggen schoenen, het lijkt niet gepoetst, er lopen huisdieren rond enz.). Ik kwam in een kamer waar een oude dame (zeer lelijk overigens) me begroette. 3 dames, waaronder de Aziatische, gingen op een rij staan. Ik heb de 2 andere nauwelijks bekeken, zo lelijk en dik waren ze. Dit hadden ze blijkbaar door, waarop ze een jonger meisje zouden halen. Zij trok echter ook op niets. Na wat aandringen van hun dat het slechts 50 euro is, ben ik wijselijk gevlucht. Als excuus zei ik dat het mijn eerste keer was en dat ik niet durfde.
    Deze post plaats ik om andere wandelaars de moeite te besparen om zich naar Club Mabuhay te begeven. Als ik betaal wil ik tenminste een aantrekkelijke dame neuken, geen oude dikke wijven.
    "Wie het kutje niet scheert is het likken niet weerd"

Commentaar

Re: Limburg en Wallonië geouwezwam

Hoi, heeft er iemand ervaring met het privé huis Angels Place in Paal-Beringen, meerbepaald met de dame Anna?
      Hier is de bewuste website : www.angelsplace.be

Alvast bedankt voor de feedback!
      Gr,
      super dude

Commentaar

Re: Club Mabuhay

Oorspronkelijk geplaatst door akenboy82 Bekijk bericht
        Gisterenavond ben ik eens afgezakt naar Club Mabuhay.
        Je hebt op verschillende punten absoluut gelijk.
        Het is een oud en versleten pand, het is er enorm rommelig, het ruikt er dikwijls vies en ranzig, de ontvangst is niet ideaal en de "bazin" (tenminste als de Duitse eigenaar afwezig is) is een enorm lelijke en dikke vrouw. De reden dat er schoenen aan de trap staan is omdat iedereen zijn schoenen moet uitdoen vooraleer er naar de kamers gegaan wordt.
        De meeste dames zijn oud, versleten en lelijk.
        Maar als je weet voor wie je komt, en er zijn er altijd wel 1 of 2 die toch wel de moeite zijn, kan je een heel aangenaam poosje verblijven.
        Laatst gewijzigd door son of tarzan; 29-03-13, 12:35.

Commentaar

Als Limburger ben ik eens op zoek gegaan naar de 'beroemde' Luikersteenweg tussen Luik en Sint Truiden. Een stuk of 20 bars gezien met ramen waar verschillende dames zaten.

Eerlijk is eerlijk, er zaten ook mooie dames bij.

Weet iemand een beetje hoe de procedure is? Ik snap niet goed of het nu een gewoon raam met bed is of dat het echt een bar is waar je eerst doorheen moet.

Ik heb zelf nog geen ervaring met dit bezoek maar wil in het weekend voor het eerst gaan.

Wie heeft hier ervaring mee en wie wil er wat meer over vertellen? Misschien ook wat info over de prijs en spreken de dames allemaal Nederlands/Engels of alleen Frans?

Ik hoop op een reactie....

Commentaar

Sinds 1 april is er in Helchteren iets verderop dan Mabuhay een nieuw budgetbordeel geopend, Paradis. De gastvrouw, Caroline, is overigens een oudgediende van Mabuhay. Ze heeft van haar vroegere werkgever de prijzenpolitiek overgenomen, incluis de happy hour-formule 2 x 1 meisje/half uur voor 75€. Als lokkertje werd op afspraakjes.com de instapprijs voor een half uur op 40 € bepaald. Nou, dacht ik, laat ik even gaan uitproberen wat je krijgt voor die absolute bodemprijs.

Paradis is een oude fermette zonder neonreclames, makkelijk te herkennen aan een paar verlichte bollen aan de oprit, je parkeert achteraan. De inrichting is zoals het een fermette betaamt: donkerhouten deuren met koperbeslag, gebloemde zetels, etc., een beetje zwaar van stijl maar zeer proper en nieuw.

Enkele drankjes incluis.

www.afspraakjes.be en zoek dan "Paradis"

Momenteel 5 meisjes voor veel in.

Commentaar

Re: Luikersteenweg, Luikersteenweg 3, Luikersteenweg (onbekend)

Als je op de Luikersteenweg eens wil binnenwippen moet je niet te lang wachten, de zaken gaan niet goed.
              De procedure is zeer eenvoudig: je rijdt voorbij het raam, en je doet teken naar de dame. Vervolgens rijdt je naar achter de bar, waar je kan parkeren. Meestal komt de dame daar dan de deur openen.
              De dames spreken meestal Frans, soms ook Nederlands. De prijzen in Brustem zijn aan de dure kant:
              - 10 min pijpen of neuken: 50 euro
              - 20 min pijpen en neuken: 75 - 100 euro
              - voor een half uur "complet" ben je 150 euro kwijt (hierbij kan je gewoonlijk ook beffen enz.)
              - andere opties moet je aan de dame zelf vragen, maar gemiddeld zijn dit de prijzen
              Wat de service betreft, indien je voor een half uur kiest krijg je meestal wel waar voor je geld, hoewel er heel wat plaatsen zijn waar je eenzelfde of betere service krijgt voor minder. In Brustem zijn er wel een aantal dames die wat uiterlijk betreft absolute top zijn. Kies je voor 50 euro, dan is de kans groot dat de dames je snel buiten proberen te werken.

Wat de kamers betreft: als je binnenkomt sta je eigenlijk in een bar, maar hier zit geen volk. De dame legt daar de prijzen uit. Vervolgens maak je een keuze en ga je met de dame naar een kamer, waar je eerst betaalt. Zij verdwijnt dan even met het geld. Intussen kan je even opfrissen. Vervolgens komt ze terug en kan je eraan beginnen :-). Op een enkele plaats neuk je gewoon achter een gordijn. De kamers zijn meestal voorzien van de nodige luxe.

Commentaar

Gisteren was ik voor het eerst sinds enkele maanden nog eens aan het rondrijden op de Luikersteenweg in Brustem (Sint-Truiden). In de tussentijd heb ik vooral saunaclubs bezocht en occasioneel eens een raam-dvp in Aken. Nu stelde ik vast dat The Lobby een saunaclub geworden zou zijn. Op de omheining van de bar hangt bovendien vermeld "naar Duits concept". De inkom zou 40 euro zijn.
                Zijn er wandelaars die hier reeds ervaring mee hebben? Gezien de hoge prijzen in Brustem, zou het me vreemd lijken als er voor seks met de dames gelijkaardige prijzen gehanteerd worden als in de Duitse saunaclubs. En ik heb ook zo mijn twijfels over de kwaliteit van een saunaclub op de Luikersteenweg en de hoeveelheid aanwezige dames.

Groeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door akenboy82 Bekijk bericht
                  Gisteren was ik voor het eerst sinds enkele maanden nog eens aan het rondrijden op de Luikersteenweg in Brustem (Sint-Truiden).
                  alleen de naam van het idee is juist ingang kost 40 euro , daarvan kun je gebruik maken van het zwembad(je) in de kelder + gratis drank.
                  De prijzen voor de aanwezige dames is zoals vanouds als die van de gesloten clubs in de grote omgeving dus 200 euro voor 1 uur. Een tweetal weken terug waren er op een zaterdag avond een 8 tal vrouwen aanwezig.
                  Wil je het wagen en je twijfelt vraag of je even mag binnen kijken, weet je direkt of de moeite is of niet...persoonlijk ben ik zelf niet binnen geweest, maar dus wel even gekeken ....oh ja de voertaal is frans de uitbater geeft voldoende informatie geeft aan de deur.
                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 29-03-13, 12:37.

Commentaar

Deze uitbater probeert iets nieuws voor deze buurt... en dat terwijl het op de Luikersteenweg duidelijk bergaf gaat. Er wordt in een aantal zaken al 200 euro gevraagd voor een half uur. En dan maar klagen dat de zaken slecht gaan! Opmerkelijk is wel dat het prostitutiegebeuren er (langzaam) opschuift : in Heers en Oreye zijn er op een paar jaar tijd enkele bars bijgekomen, terwijl in St. Truiden er als maar meer te koop staan.
                    Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sexenfun Bekijk bericht
                      Sinds 1 april is er in Helchteren iets verderop dan Mabuhay een nieuw budgetbordeel geopend, Paradis.
                      Nieuwsgierig als altijd ben ik naar dit "nieuwe adresje" getogen. eigenlijk is het niet nieuw. Het bestaat al veel langer, maar was nooit echt een optie voor de wandelaar, omwille van te weinig bekend, te duur en te onduidelijk. Nu is er sinds 1 april een nieuwe eigenaar (een groepje vermoed ik, waarvan Carolina (ex-Mabuhay) er eentje is).

Toch nog enkele randopmerkingen. Het pand oogt beter als de Mabuhay, maar ook hier zijn er serieuze ouderdomsverschijnselen, zoals scheuren in het plafond en de muren, geurhinder op de bovenverdieping. Bovendien kan je op de kamer perfect de gesprekken van de geburen volgen. (niet leuk als er een beetje ruzie in het kot is)
                      De parking daarentegen is fantastisch.

steeds tot uw dienst

Laatst gewijzigd door son of tarzan; 29-03-13, 12:36.

Commentaar

Re: Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Erotisch café Le Mirage, Debbie (uitstekend)

De hygiene en netheid van de zaak is inderdaad 100% verbeterd vergeleken met vroeger. Ik vroeg om een meisje. Maar die baas zei dat hij geen meisjes had iedereen is bezoeker? Zag een knap blondje bij de paal dansen. Bloedmooie blondine die je zo mee naar huis zou willen nemen. Ze hoorde bij een groepje mensen. Ik vroeg aan een paar mensen hoe dat hier werkt. Dat wisten zij ook niet. Af en toe kwam er een meisje naar me. Die vroeg meteen om een drankje en dan knap ik af. Filmpje gekeken op een groot videoscherm tegelijk naar die danskunsten van die blondine gekeken. Toen ze tijdens het dansen door haar knieen ging zag ik dat ze geen slipje droeg. Zo zag ik elke keer haar kutje als ze bukte of door haar knieen ging. Dat wond me behoorlijk op. Door dat bukken en hurken gingen haar kutlipjes open staan. Ze zal wel net geneukt hebben? Ik ging aan die tafel staan. Maar ze duwden mijn hand weg als ik die vrouw aanraakte. Wat is dit? Geen parenclub, geen privehuis? Wat kan wel en wat niet? Weet niet in welke topic ik dit moet plaatsen.

Commentaar

Re: Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Erotisch café Le Mirage, Goldie (uitstekend)

Ben hier gisteravond geweest. Gezellige gemoedelijke tent. Maar die meisjes werken daar niet. Zijn ook gewoon bezoeker. In een club worden ze aan je voorgesteld. Dan kun je een keus maken. Vind ik makkelijker. Hier niet. Je moet zelf actie nemen, Ik kan moeilijk een praatje maken als zij bij een groepje staat. Vind ik een minpunt.
                          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-05-10, 10:16. Reden: Naar gezever gaat niet over Goldie.

Commentaar

Brustem, Club Odysee, LARA

Vandaag nog eens op de Luikersteenweg gaan rondkijken, stond net op het punt om terug naar huis te rijden toen ik plots de mooie Lara zag zitten.
                            Eens binnen werd ik hartelijk ontvangen door dit spontane meisje.
                            Ik besloot om eerst samen iets te drinken, zodat we elkaar een beetje beter konden leren kennen.
                            Na een verfrissend pintje (echt nodig bij deze temperaturen) naar de kamer gegaan waar mijn kleine vriend uitgebreid gewassen werd alvorens we aan ons uurtje zouden beginnen.
                            Bijna alles kon, verschillende standjes, pijpen, beffen, en een heerlijke massage achteraf.

Heren, dit was het beste wat me in de laatste maanden is overkomen!
                            Lara had er zichtbaar plezier in, en verwende me tot in de puntjes!
                            De (donker-)blonde Lara is een echte aanrader voor wie op zoek is naar echt genot!

Zelf was ik nog nooit in deze club geweest, en ik was aangenaam verrast door het stijlvolle interieur en dito kamers.
                            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 29-06-10, 09:45. Reden: Geen recensieformulier in topic, dan naar gezever.

Commentaar

Re: Helchteren, Kazernelaan 108, Paradis, Vanessa (voldoende)

Ikzelf ben nog nooit in dit huis, of bij de konkurentie in dezelfde gemeente geweest omdat ik goed besef wat je voor deze prijs kunt verwachten. Recensie is recensie, en op dit forum verwachten wij ook dat ieder naar waarheid zijn belevenissen meedeelt; Toch wil ik even deze bedenking maken: omdat iemand geen geld wil uitgeven voor een "1ste klasse" meisje, vind ik niet dat je dan een "2de klasse" meisje moet onderuithalen met kritiek op haar uiterlijk. Schrijf dan gewoon dat het uiterlijk voldeed aan de betaalde prijs en dat je voortaan liever iets meer uitgeeft. Ook deze meisjes hebben hun gevoelens, denk je maar eens in als zij op een forum over hun klanten zouden schrijven over hun lichamelijke kenmerken. Ik denk dat veel medewandelaars het schaamrood op hun kaken zouden krijgen!
                              Laatst gewijzigd door bobby vitale; 17-07-10, 12:44. Reden: Naar gezever ermee daar hoort dit thuis en niet in een recensie topic!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
                                Deze uitbater probeert iets nieuws voor deze buurt... en dat terwijl het op de Luikersteenweg duidelijk bergaf gaat. Er wordt in een aantal zaken al 200 euro gevraagd voor een half uur. En dan maar klagen dat de zaken slecht gaan! Opmerkelijk is wel dat het prostitutiegebeuren er (langzaam) opschuift : in Heers en Oreye zijn er op een paar jaar tijd enkele bars bijgekomen, terwijl in St. Truiden er als maar meer te koop staan.
                                Kwestie van tijd voor dat de Chausse op kan doeken. Chaussee moet het van de naamsbekendheid hebben.

Aan de ramen zit weinig en wat er zit brengt hoge prijzen in rekening en zeurt veel. Laatst geweest bij 'n Franstalige, lichtgetinte dame. Jaar of 20. 75 euro betaald. Pijpen is daar synoniem voor even trekken en aan het rubbertje likken en tijdens de daad begon ze al na 3 minuten te zeuren dat ik klaar moest komen. Uiteindelijk binnen 10 minuten weer buiten. PZC is vrijwel nergens mogelijk en tongzoenen heb ik daar ook niet vaak gedaan.

Commentaar

Brustum, vliegveldlaan, BBC, ?

Laatst na lange tijd nog een keer in Brustem opstap geweest. Paar keer de luikersteenweg op en af gereden. Wat me opviel is dat de clubs zich steeds meer verplaatsen richting Crisnée, Oreye en het Luikse. Opgelet trouwens als je de taalgrens over gaat voor de flitspalen (er staan er 2 kort achter elkaar).

Na wat op en af te rijden besloten terug via Brustum naar huis te rijden. Uiteindelijk toch nog her en der gestopt (weer overal ongelooflijk hoge prijzen) en uiteindelijk in de BBC bij een negerin naar binnen gegaan. Deze vroeg 50euro voor pijpen en neuken mc voor 10min. Uiteindelijk kunnen onderhandelen tot 20min. Zoals het altijd gaat met de meeste negerinnen zijn ze super enthousiast om je binnen te lokken. Eénmaal ze het geld ontvangen hebben slaat de stemming om.
                                  Naar boven gegaan naar een klein armzalig (naar de normen van Brustum) kamertje. Ze bleek van Nigeriaanse afkomst te zijn. Ik ben zelf een half jaar in Afrika geweest en met Nigerianen moet je altijd uitkijken.

Uiteindelijk condoom aan en korte pijpsessie daarna geneukt in 2 standjes. Neuken was niet slecht, ze liet zich goed nemen en uiteindelijk afgemaakt in doggy. Voor 50euro geen slechte zaak in Brustem.
                                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 20-08-10, 14:08. Reden: Onbekende dame, neem plaats in gezever.

Commentaar

Re: Sint-Truiden, Luikersteenweg 298, Kamilla (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door De_Kapitein
                                    Eens. In de prostitutie is goedkoop vaak duurkoop. Aan het raam wordt veel beloofd, maar is er uiteindelijk als puntje bij paaltje komt weinig mogelijk of moet het allemaal snel-snel. Dan maar naar een club: kun je op je gemak een pintje drinken, een dame uitkiezen en heb je 'n dame die wat meer tijd voor je neemt en niet al na 5 minuten begint te zeuren dat het tijd is voor de laatste uithaal.
                                    U heeft gelijk maar als jonge beginnende wandelaar is het gewoon makkelijk dat je er anoniem langs kan rijden en dat er knappe dames staan.
                                    Ook is het de enigste raam buurt in Limburg.
                                    Aangezien ik mijn hobby met niemand deel zie ik mij nog niet alleen naar een sauna club gaan om daar tussen allemaal oudere kerels te gaan zitten.

Ik heb opgemerkt dat Club Lory's dicht was de laatste keer. Weet iemand of deze club nog terug open gaat?

Commentaar

Iemand hier bekend met club la perla te hechtel http://www.clublaperla.be/indexnl.html

Ze willen het op de site (volgens mij nog niet af) laten overkomen als exclusive, maar daar doet de site etc. mij toch niet aan denken.
                                      Als iemand er al eens geweest is en zijn ervaring wil delen kan ook via pb'tje over zaken als de kosten aldaar, de sfeer en natuurlijk het belangrijkste de dames

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De_Kapitein
                                        Kijk maar eens naar de prijsjes die ze vragen....
                                        Wat ben je met kleine prijsjes als je niet tevreden buiten gaat

btw, 70 euro voor 30' in de Kiewietstr.: niet écht goedkoop. In Duitse of Nederlandse saunaclubs kost dat maar 50 euro voor vaak super service (tja, reiskosten en inkom van ongeveer 40 euro moet je er wel nog bij rekenen maar daarvoor krijg je onbeperkt eten en drinken, sauna, whirpoolgebruik...).

Commentaar

Dat zou heel mooi zijn van de staat en die beslissing zal ze geen wind eieren leggen want ook daar zal de kamerhuur per dag boven de 100 euro uitkomen een leuke winst voor de armlastige Waalse regering kunnen ze misschien de weg ook eens maken.
                                          Maar in Duitsland heb je ook een aantal grote bedrijven die meerdere (eros centers) in Duitsland laufhauser genoemd exploiteren.
                                          Misschien willen zei er wel een openen als de waalse regering het zelf niet durft ervaring hebben ze in ieder geval genoeg kijk maar eens in grote Duitse wandelsteden als bv. Duisburg, Frankfurt, Keulen, Bonn etc.