Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Kinrooi /Maaseik/Ophoven, House of pleasure, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Kinrooi /Maaseik/Ophoven, House of pleasure, Algemeen

Hallo,

Iemand een ervaring met Barbara ?
    Kan niet echt een recensie vinden van haar, maar haar fotos komen me bekend voor dat ze daar ooit nog eens gewerkt heeft ?

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door billmartian Bekijk bericht
      Hallo,

Iemand een ervaring met Barbara ?
      Kan niet echt een recensie vinden van haar, maar haar fotos komen me bekend voor dat ze daar ooit nog eens gewerkt heeft ?

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
      Niet met Barbara op de kamer geweest (staat nog op de to-do list), maar is wel een hele leuke vrouw. Alhoewel, ze is vrij klein dus "vrouwtje" zou beter op zijn plaats zijn (grapje).
      Leuke vrouw dus, geen kapsones of maniertjes dus ik verwacht een feestje op de kamer. Ze spreekt redelijk tot goed Engels, en dat is een grote aanwinst. Barbara heeft nu overigens lange zwarte krullen, en geen steil haar meer. Foto's kloppen verder wel.
      Laatst gewijzigd door Hornypony; 05-12-15, 15:26.

Commentaar

De verbouwing schiet al aardig op, gaat goed. Gisteren kwam ik op het juiste moment binnenvallen om te helpen de Jacuzzi in de vloer te laten zakken. Het grote werk is dus klaar, en is nu nog afwerken. Al zit daar ook nog genoeg werk in, maar schat in dat met een weekje stijf doorakkeren het wel bekeken is.
        Dit gaat echt luxe worden en een aanwinst voor het huis waar we lang genoeg tegen verbouwingstaferelen aan gekeken hebben.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hornypony Bekijk bericht
          Al zit daar ook nog genoeg werk in, maar schat in dat met een weekje stijf doorakkeren het wel bekeken is.
          Als het met een stijve doorakkeren is, duurt het meestal geen twee minuten meer.
          Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Vandaag is de jacuzzikamer voltooid! Er zijn nog wat details die uitgevoerd moeten worden, maar verder alles klaar voor gebruik. Ik kwam toevallig net binnen toen de jacuzzi de eerste keer gevuld werd, ziet er allemaal piekfijn uit. Het badmiddel rook heerlijk fris en was lekker warm in de kamer. Echt weer iets speciaals voor deze topclub.

Commentaar

• Re: Kinrooi, Venlosesteenweg 89, HOP, Algemeen

hoi heren ik heb een vraag miss dat iemand mij kan helpen ik heb 2 a 3 jaar een leuk bezoekje gebracht aan een dame in hop kinrooi en haar naam was marianne een ietjes oudere meiden rond 35 en altletisch gebouwd een paar net tieten en zonnebank tintje ze had een paar tattoos zover ik weet komt ze uit genk en heeft een dochter ze is russisch/ oekraine / e weet iemand waar ze werkt of waar ze zich nu bevind ik heb heel benieuwt als je iets van haar weet waar ze werkt /ect laat me het weten bedankt

Commentaar

Iemand al ervaring met de mooie Nina? Ik zag haar pas in de line up bij HOP, een hele mooie en aantrekkelijke vrouw. Alleen zie ik hier nog geen recensies van haar, terwijl Nina er volgens mij al een hele tijd werkt. Mag ook per IM

grzt,

Panky

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door panky5b2 Bekijk bericht
                  Iemand al ervaring met de mooie Nina? Ik zag haar pas in de line up bij HOP, een hele mooie en aantrekkelijke vrouw. Alleen zie ik hier nog geen recensies van haar, terwijl Nina er volgens mij al een hele tijd werkt. Mag ook per IM

grzt,

Panky
                  Al vaker met Nina de kamer gedeeld. Ze draait inderdaad al even mee ook in HOP.
                  Simpel, what you see is what you get, een lekker geil lijfje, lief, correct, ook wel eens een duiveltje als je gekke dingen vraagt (als jij vraagt om gespanked te worden of zo zal ze zich echt niet inhouden )
                  Zuigt goed, vol overgave, kust lekker, goede seks, grote herhalingskans als de klik goed is.

Commentaar

Dit is misschien een domme vraag. Maar als je hier met een dame samen wilt douchen, moet je het dan zelf voorstellen? Ik heb al 2 ervaringen hier gehad dat ik dit graag wilde doen maar dat ze gewoon eraan begonnen. Ze gingen na het half uurtje hun rap opfrissen dus ik zeg niet dat ze niet hygiënisch zijn.

Ik wil me gewoon niet opdringerig opstellen om te zeggen Lets shower first.

Iemand ook een idee hoeveel het kost voor in de jacuzzi te gaan?

Thnx guys

Commentaar

De dames stellen het vaak zelf voor, maar waarom zou je er niet eenvoudig om vragen?
                      Zeg gewoon: "Lets shower first" en ik denk dat je twee minuten later onder de douche staat.
                      Ik ga altijd een uurtje, maar kan me niet voorstellen dat het voor een half uurtje anders is.

Geen idee wat kamer met gebruik van jacuzzi kost. Bel even met het huis en vraag het, dan weet je het zeker.
                      Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Heerlijke plek om langs te gaan. Altijd hele knappe dames aanwezig, goed geregeld. Zeker als je een beetje Spaans spreekt kun je hier extra genieten.