Kinrooi /Maaseik/Ophoven, House of pleasure, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kinrooi /Maaseik/Ophoven, House of pleasure, Algemeen

Naam: House of Pleasure

Adres: Venlosesteenweg 89, 3640 Ophoven (Maaseik)

Telefoonnummer:
    Telefoon: +32 (0) 89 206 194

Fax: +32 (0) 89 248 804
    Mobiel: +32 (0) 478 189 485

Website:
    www.houseofpleasure.eu.
    Website bevat alle informatie die nodig is om de locatie te vinden. Ook voor foto`s van dames te raadplegen. En van de zeer aantrekkelijke eigenaresse.

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    Maandag t/m Zondag van 11:00 tot 23:00.

Prijzen:
    80,- 30 min
    100,- 45 min
    120,- 60 min
    € 120 voor een uur (met Frans zonder).

Routebeschrijving en parkeren:
    Beste met je Tomtom te vinden. A2 verlaten bij Roosteren en dan richting Maaseik. Na de brug ga je rechtsaf, bij de rotonde ga je richting Bree (de N78). Weg blijven volgen tot in Ophoven, zo`n 3 kilometer. Het huis ligt recht tegenover de kerk, in het centrum. Loop via het straatje tegenover de kerk langs het huis en betreden via achterzijde.

Ook mogelijk om via afslag Thorn/Ittervoort te rijden. Als je daar de A2 verlaat (kom je vanaf het noorden ga je rechts, kom je vanuit het zuiden ga je links), is het steeds de weg blijven volgen (zo`n 5,5 kilomter). Ophoven binnenrijden en op de kerk letten.

Rondom het huis zijn vele gratis parkeermogelijkheden. Het huis heeft aan de achterzijde ook nog een eigen parkeerplaatsje voor een paar auto`s. Rondom de kerk gratis en onopvallend parkeren.

Inrichting:
    Netjes en nieuw. Het ziet er van binnen en buiten goed verzorgd uit. Kamers zijn sfeervol ingericht. Op de website is een en ander te zien op de foto`s van de dames. Kamer voorzien van wastafel.

Verzorging:
    Alles is nieuw en ziet er keurig uit. Het is er schoon, de voorzieningen zijn zoals het hoort. Na afloop werd gevraagd hoe het was geweest. Dat geeft toch de indruk dat men wil leren en verbeteren.

Algemeen:

Nieuw, goede indruk achtergelaten. Huis in opbouw. Als het gaat lopen, zal er meer duidelijkheid komen over het aantal aanwezige meisjes. Dat was beperkt. Maar de garantie van de eigenaresse dat het een topervaring zou zijn, is bevestigd. Deze eigenaresse is zelf werkzaam geweest als DVP en kent het klappen van de zweep. Ze schijnt er nogal goed in te zijn om in te schatten welke klant past bij welk meisje. En nu maar hopen dat ze de volgende keer een match ziet tussen haar en mij!

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Kenny Charisma; 10-08-15, 16:45.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Maaseik/Ophoven, Venlosesteenweg 89, House of Pleasure, Algemeen

Dit huis ligt in het centrum van Ophoven, een deelgemeente van Maaseik. De ingang is langs achter, voorzien van een kleine parking. Je kan ook parkeren langs de weg, waar gratis parkeerplaatsen zijn.
    Verwelkoming door de gastvrouw genaamd Brigitte of Brigitta op een vriendelijke manier in een klein voorportaaltje waar de dames worden voorgesteld. Gewoonlijk tussen 4 en 6 dames ter plaatse.
    Prijzen variëren van 80€ voor half uurtje tot 120€ voor gans uur. Kamers zijn genummerd en voorzien van wastafel.
    Openingstijden zijn ruim, dwz dagelijks van 11u tot 23u.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mr.max
      Is de gastvrouw zelf niet te boeken? Zier er wel zeer goed uit.
      Ja mr.max de gastvrouw is te boeken .Weet niet of dit altijd het geval is.Heb zelf het genoegen gehad met haar de kamer te delen .Omdat de dame waar ik voor ging maar een uurtje beschikbaar was en ik meestal 2 uurtjes neem.Daarom heeft zij het 2de uurtje voor haar rekening genomen.En ik moet toegeven het viel zeker niet tegen kwa lichaam en kwa service.

Commentaar

Het verloop in dit huis is redelijk groot. Als je na een maand nogmaals een bezoekje brengt zal je merken dat slechts enkelen, o.a. Nancy en Britt, gebleven zijn. De meesten zijn echter vertrokken. Hoewel ze in advertenties verwijzen naar hun website word je daar echt niet veel wijzer van. Enkel op www.kinky.nl kan je soms een, overzichtje vinden van de aanwezige dames. Ook dan moet je opletten. Mijn ervaring is dat hoewel aanwezigheid van bepaalde dames is aangekondigd, dit niet noodzakelijk wil zeggen dat die aanwezig zijn. Het lijkt soms wel op de truc van de marktkramer.

Commentaar

ik was vandaag ook daar en wordt er vriendelijk ontvangen door de eigenaar. ik heb vandaag een goeie sex gehad met de nieuwe aanwezige claudia ze was top en het ziet er gewoon schoon en netjes uit daar en voor de prijs kun je gewoon beter hier heen gaan als op andere plekken want hier is het nog te betalen ergens ander ben je gouw voor een uurje plezier gouw 160 euries kwijt en hier maar 120 ik ben er al lang niet meer geweest maar ik ga er toch maar vaker heen

Commentaar

De meiden veranderen idd heel snel. Denk er morgen eens naartoe te gaan, wil recensies lezen, maar vind er bijna geen terug van degene die vandaag op kinky.be staan. Er staat ook een Jeniffer op. Is dat die met de slechte beoordeling, of is dat ondertussen een ander.
            Soit, morgen pen ik hier mijn ervaring wel neer.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DevDark
              Item bestaat nog wel gewoon. Items van gestopte dames zetten we in het moderators archief, niks vreemds aan.
              Beste Mod,
              Deze dame ontvangt nog steeds:

http://www.kinky.be/sex-afspraken/vr...e/default.aspx

Commentaar

Werkt de Limburgse Suzanne ook nog daar? Ze stond nooit op de site maar ze speelt een beetje de rol van gastvrouw daar als de baas verhinderd is. Ze is ca 1.80 en heeft lang blond haar en is ietsje voller van figuur. Werkt slecht een paar dagen in de week en dan meestal de ochtend en de middag.

Commentaar

Op de site staat wel een "suzanne", weet niet of zij het is?

http://houseofpleasure.eu/model/suzanne/
                  Mama always told me not to look in to the eyes of the sun,
                  But mama, that's where the fun is.

Commentaar

Ben in de begindagen van HOP ook een paar keer op bezoek geweest en werd er ontvangen door de charmante gastvrouw Anouk, die toen ook nog gewoon meewerkte.
                    er zijn inderdaad altijd mooie meiden aanwezig, maar het verloop is zeer groot. Net een duivekot. Als je al eens een meisje treft waar het mee klikt is ze na enkele maanden weer weg. De eigenaar zei me toen dat hij bezig was om een vaste kern samen te stellen: niet dus. Heb ook eens gereageerd op het gastenboek van zijn site om eens te vragen de dames die er niet meer werkten te verwijderen, en de aanwezige dames in een lijstje te zetten. Mijn reactie heeft niet lang in het gastenboek gestaan. Conclusie: als het je niet uitmaakt met welke dame je wil neuken( als er maar een gat ......) ben je hier op je plek. Wil je dat ietsje meer,wat pas na enkele bezoekjes aan eenzelfde dame ontstaat, dan kan je deze zaak beter links laten liggen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door voodoodiver Bekijk bericht
                      Ben in de begindagen van HOP ook een paar keer op bezoek geweest en werd er ontvangen door de charmante gastvrouw Anouk, die toen ook nog gewoon meewerkte.
                      er zijn inderdaad altijd mooie meiden aanwezig, maar het verloop is zeer groot. Net een duivekot. Als je al eens een meisje treft waar het mee klikt is ze na enkele maanden weer weg. De eigenaar zei me toen dat hij bezig was om een vaste kern samen te stellen: niet dus. Heb ook eens gereageerd op het gastenboek van zijn site om eens te vragen de dames die er niet meer werkten te verwijderen, en de aanwezige dames in een lijstje te zetten. Mijn reactie heeft niet lang in het gastenboek gestaan. Conclusie: als het je niet uitmaakt met welke dame je wil neuken( als er maar een gat ......) ben je hier op je plek. Wil je dat ietsje meer,wat pas na enkele bezoekjes aan eenzelfde dame ontstaat, dan kan je deze zaak beter links laten liggen.
                      Persooonlijk heb ik liever enige doorstroom, zorgt toch voor vers bloed en wat keuze uit de dames (heb zelf tot nu elke keer als ik bijna elke keer een andere dame gehad, er zaten ook zeer slechte bij). Voor mij is dit het fijnste, heb namelijk zelden zin om in dezelfde dame als ik dat wilde zocht ik me weer eens een vriendin. Dit is ook de reden dat ik blijf terugkomen bij HoP, omdat ze zo'n doorstroom en variatie in de dames hebben nadeel is natuurlijk dat je niet weet wat je in bed krijgt en of ze allemaal nederlands praten.
                      Toch is er de laatste paar maanden een minder doorstroom en enkele dames blijven daar werken, Angel werkt hier al bijna sinds begin, Lara heeft er ook lang gewerkt en is nu weer terug als blondine, Leona werkt er ook nog steeds. Dit is dus al een vaste kern van 2 dames waarvan 1 veel gevraagd wordt. Laatse keer dat ik daar ben geweest had ik gehoort dat er weer nieuwe dames waren maar nog niet op de site staan.
                      Om af te te sluiten, hoop dat de eigenaar het ooit nog eens voor mekaar krijgt om wat japans bloed binnen te halen, aangezien daar in mijn omgeving niet veel van zijn (150 km afstand om ff een dame op te zoeken in nederland of belgië vindt ik toch net iets te ver)

Commentaar

Helemaal eens met mijn naamgenoot

Commentaar

Henkie is het helemaal met Voodoodiver eens, hij heeft eigenlijk nog nooit een echt lekkere DVP bij HOP ontmoet.
                          Henkie de Tettenzot

Commentaar

Beste mede wandelaars,

ik ben van plan om bij hop binnenkort een een keertje van bil te gaan.
                            hebben jullie tips waar ik op moet letten en welke dame ervaren is zodat een gfe waarschijnlijk is.
                            ik begrijp dat het nu niet met alle dames klikt. Ik heb in Eindhoven ook zowel goede als slechte ervaringen.

Commentaar

dan hebben jullie nooit met Christina gekamerd... Ze is inmiddels ruim een half jaar weg daar.
                              Een heerlijke Hongaarse dame.

Of jullie waren niet op de juiste tijd als er wel lakkere dames rondliepen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thebosss Bekijk bericht
                                dan hebben jullie nooit met Christina gekamerd... Ze is inmiddels ruim een half jaar weg daar.
                                Een heerlijke Hongaarse dame.

Of jullie waren niet op de juiste tijd als er wel lakkere dames rondliepen
                                Heb je enig idee waar Christina tegenwoordig uithangt?

Bvd

Commentaar

Ik ben ook al talloze keren bij HOP geweest. Vaak zeer goed, soms is het minder. Het moet gewoon klikken met de dame. De ontvangst door de gastheer is altijd uitstekend.

Aan de andere zijde zijn de dames waar het echt goed mee was vaak afwezig en dan moet je een keuze maken op goed geluk. Hierdoor heb ik nooit de kans gehad om een dame een 2de keer te bezoeken, wat ik spijtig vind. Een afspraak maken is moeilijk want ik ga op mijn gevoel en goesting af.

Er staan een hele reeks dames op kinky en op hun nieuwe site, maar ik betwijfel of dit aanbod wel degelijk zo ruim is.

Deze week nog geweest. Leona de voorbije weken niet meer gezien en ineens speelde zij de gastvrouw, 2 weken daarvoor was het Riana (ferme dame).
                                  "A hooker is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get!"

Commentaar

Dag medewandelaars,

Onlangs was de goesting groot, dus nog maar eens naar Ophoven gereden.

Het was er druk, maar toch had ik nog keuze tussen 5 dames. Nathalie werd door een heer voor mij gekozen, en er waren 2 nieuwe dames waaronder Barbara.
                                    Ze sprak weinig Engels en mijn Spaans is niet super , maar daar kom je ook niet voor. Gekozen voor 45 min à € 100
                                    Het was een lekkere meid met siliconenborsten, beffen en vingeren mocht, maar niet te lang want anders kwam ze, en dit vind ik net wel lekker. Jasje aan, effe pijpen en dan eerst op mij, maar dan snel overgeschakeld op doggystyle, want ook deze dames weten dat mannen zich dan moeilijk kunnen inhouden. Dan nog wat masseren, voor en 2de keer had ze geen interesse
                                    Ik vind het de laatste tijd te commerciële dames die de helft van de tijd volmaken door babbelen en massages en whatever, maar ik mis de begintijd wel een beetje.
                                    Maar het blijft een adres met uitgebreide keuze naar ieders goesting.

Commentaar

Wellicht een vreemde vraag, maar ik heb nog totaal geen ervaring op het gebied van het bezoeken van dames. Hoe gaat dit precies in zijn werk bij deze club. Je parkeert je auto (diskreet?) en dan ? Ga je naar binnen en wordt je apart van andere gasten ontvangen of hoe gaat dit in zijn werk? Kan me er eigenlijk helemaal niets bij voorstellen, maar wil voorkomen dat ik bijv. bekenden of kennissen tegenkom.

wie kan mij antwoord geven die mij over de drempel tilt

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Baklava Bekijk bericht
                                        wie kan mij antwoord geven die mij over de drempel tilt
                                        Je gaat inderdaad binnen, waar je gescheiden wordt gehouden van de andere gasten. Je kan je wagen bij hen achter "anoniem" parkeren of beter tegenover de kerk aan de krantenwinkel.

Als je binnenloopt of de keet verlaat heb je altijd kans dat je een bekende tegen het lijf loopt. Maar hoe groot zal die kans zijn?
                                        "A hooker is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get!"

Commentaar

Laatst deze zaak bezocht, zie ook mijn recensie over Angel, en ik ben zeer tevreden naar buiten gegaan. Na een babbeltje met de eigenaar ben ik wel meer te weten gekomen over deze zaak. Er zijn een aantal vaste dames en een groot aantal dames die enkele weken/maanden werkzaam zijn en dan een tijdje terugkeren naar hun geboorteland.
                                          Feit blijft dat de dames bloedmooi zijn en de keuze is er reuze. Na een zeer positieve ervaring met Angel, ga ik deze zaak zeker nog vaker bezoeken. De dames zijn zo mooi dat ik een lijstje ga afwerken. Bovenaan mijn lijst staan Alexa en Helena (zijn ook nog eens zusjes) deze dames zijn werkelijk een geschenk voor de man. Maar ook Lara, Nomy en Romy wil ik graag eens bezoeken.