Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Club Le Mirage, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Club Le Mirage, Algemeen

Naam: Erotisch café Le Mirage

Adres: Kempenstraat 8 Lozen-Bocholt

Telefoonnummer:

Website: http://www.lemirage.be/

Aard:

Openingstijden:

Maandag t/m donderdag van 14:00u tot 02:00u

Vrijdag 14:00u tot 04:00u

Zaterdag 21:00u tot 04:00u

Zondag Gesloten

Prijzen:

Toegang tot de club is gratis

Consumpties Vanaf 2,50 euro

Kamerverhuur Vanaf 35 euro

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-14, 15:51.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Erotisch café Le Mirage, Goldie(uitstekend)

Kwam vandaag toevallig langs de Mirage gereden en gestopt om eens te kijken naar deze erotische danscafe . Was daar rond 1u en de zaak was zo goed als leeg , 3 jongens aan de toog en een 4tal vrouwen ( tussen 40 en 50 jaar) . Had mijn drank nog maar net besteld of er stond al een vrouwtje van rond de 45 jaar bij mij om te vragen of ik mij wat wou amuseren . Ik vertelde haar duidelijk dat ik effe wou kijken en effe wou wachten maar daar vroeg de barvrouw al of het meisje iets kon meedrinken .Het moest dus duidelijk allemaal heel snel gaan . Kan dit dus moeilijk als een erotische danscafe beschouwen maar eerder als een erotische afdrinkcafe . Geen 2de keer voor mij dus
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 28-08-11, 11:02. Reden: Gaat niet over Goldie. Naar algemeen.

Commentaar

Re: Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Erotisch café Le Mirage, Algemeen

Kino heeft gelijk.
      Overigens is het geen erotisch café meer, dat werd me in juli daar door de dame met wie ik dronk en naar een kamer ging bevestigd.

Ik ben de naam van de dame vergeten, maar je huurt dus een kamer en betaalt de gage van de dame.

Toen ik er was zaten er enkele koppels aan de toog maar aktie was er zeker niet.
      Het lijkt me dus ook een afzuip café te zijn met extra mogelijkheden volgens wat bezoekende dames voorstellen.

Spijtig want het pand ligt daar mooi (ik was er 's nachts) aan het water. Daar is echt meer van te maken naar mijn bescheiden mening.

Overigens wordt mijn ervaring toch min of meer gedeeld met de inhoud van hun website

Wat natuurlijk niet tegenhoudt dat er goede dames kunnen opdagen.
      Mijn ervaring was vrij duur (250 euro) en ik herinner me niet zoveel meer van de meid.

Commentaar

Re: Lozen-Bocholt, Kempenstraat 8, Club Le Mirage, Algemeen

Hoorde dat ze weer open zijn.
        Is daar nog iemand geweest die een recensie kan geven?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Golf4 Bekijk bericht
          Hoorde dat ze weer open zijn.
          Is daar nog iemand geweest die een recensie kan geven?
          Vorige eigenaar is weer back in business.
          Toen al met roemeense meiden bezig (onder de noemer "erotisch cafe")
          Nu enkel nog roemeense meiden/bar/afzuiptent.
          Zaak geraakt niet van de grond (slechte reputatie buig je niet zo snel om...)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door realscorpio Bekijk bericht
            Vorige eigenaar is weer back in business.
            Toen al met roemeense meiden bezig (onder de noemer "erotisch cafe")
            Nu enkel nog roemeense meiden/bar/afzuiptent.
            Zaak geraakt niet van de grond (slechte reputatie buig je niet zo snel om...)
            Ik denk omdat komt inderdaad door afzuiptent, de dranken zijn er duur en de meeste mannen gaan er toch voor iets anders en dat zal ook niet bepaald goedkoop zijn .

In zo een club moeten mooie dames werken aan een leuke goede prijs en de dranken moeten eigenlijk aan een normaal tarief zijn dan zou dat wel eens wat kunnen worden. Maar ik ga echt niet 15 of 20 euro voor een drankje betalen voor een DVP

Commentaar

Aan het werk...
            X