Helchteren, Helzoldstraat 11, Club Mabuhay, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Helchteren, Helzoldstraat 11, Club Mabuhay, Algemeen

Naam: Club Mabuhay

Adres: Helzoldstraat 11 Helchteren

Telefoonnummer:

Website:

Aard:
    Privehuis

Openingstijden:

Prijzen:

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-14, 15:46.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Helchteren, Helzoldstraat 11, Club Mabuhay, Tati(uitstekend)

hoe zit dat met de prijzen daarzo ik had begrepen als je 2 verschillende meisjes ieder een half uur had dat de kosten dan 75 euro waren, als dat zo is vind ik het vreemd dat 1 meisje 1 uur dan 100 euro kost of zie ik dat nu zo verkeerd.

Commentaar

Re: Helchteren, Helzoldstraat 11, Club Mabuhay, Tati(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door sletje1966
      hoe zit dat met de prijzen daarzo ik had begrepen als je 2 verschillende meisjes ieder een half uur had dat de kosten dan 75 euro waren, als dat zo is vind ik het vreemd dat 1 meisje 1 uur dan 100 euro kost of zie ik dat nu zo verkeerd.
      Neen, dat zie je heel goed. Maar je kan dit makkelijk omzeilen door hetzelfde meisje de tweede maal naar de kamer te laten komen. Den Duits vindt dan niet zo leuk en Lingh al helemaal niet, maar wie vind het niet leuk om die twee eens een loer te draaien

Commentaar

Re: Helchteren, Kazernelaan 108, Paradis, Marta(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door ytreza
        Ik moet hipoliet bijtreden, ik heb ook één van mijn slechtste ervaringen gehad in pakweg 15 jaar "aan de wandel". Het is er goedkoop maar toch was het voor mij weggegooid geld.
        Zaak komt marginaal over vind ik, onderhandelen moet boven in het salon ...

Commentaar

Re: Helchteren, Kazernelaan 108, Paradis, Marta(voldoende)

Hallo moogt ge hier eigenlijk nog kritiek geven of dient dit forum om uitsluitend positieve dingen te melden.

Commentaar

Re: Helchteren, Helzoldstraat 11, Club Mabuhay, Algemeen

Wat algemene berichten uit de topic van Marta hierheen verplaatst!

Positieve of negatieve berichten mag allemaal zolang het maar binnen de boardregels van hookers is.

Groet Bobby Vitale
            Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

vind deze zaak goed
              voor de prijs zeker niet te klagen al valt het qau meisjes soms tegen. Nu een leuk klein spaans meisje ben de naam vergeten zelfs even zonder condoom gedaan

Commentaar

Ik was er enkele jaren geleden geweest, maar toen vond ik het niet zo goed. Geen neuken gehad, alleen kontlikken en die bleef toen zeuren dat het beter was om mijn penis te laten besnijden.

Afgelopen zaterdagmiddag omstreeks 13u ofzo een langsgeweest en prijs/kwaliteit vond ik het nu wel zeer goed.
                Het meisje was een Filippijnse, Christy of Christa die zeer goed Nederlands sprak.

Commentaar

ben over het algemeen tevreden maar ga enkel bij dat spaans meisje nu al een paar keer geweest

Commentaar

nu actie bij mabuhay

halfuurtje 50,- incl pzc

uurtje trio 75,- incl pzc 2 x 30 min apart met meisje op de kamer

zie www.afspraakjes.com
                    Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Commentaar

is niet echt een niewe aktie deze gtarieven gelden al vele jaren vreemd is dat als je 2 x half uurtje met meisje gaat je 75 e moet betalen en als je met 1 meisje 1 uur gaat 100 euro moet aftikken

Commentaar

Vandaag omstreeks 11.15u was ik er al en er waren 2 dames beschikbaar.
                        Eén dame was een Aziatisch type en ik gekozen voor de andere, ik denk Zuid-Amerikaanse van +/- 38 jaar naar schatting. Haar naam op het einde gevraagd, Silvia, maar communicatie was moeilijk, want ze sprak precies enkel Spaans, maar ik vroeg haar naam in het Engels en ze verstond het wel.

Commentaar

De club op zich is vuil maar er zitten toch altijd enkele mooie dames tussen ,
                          zeker voor de prijs want 50€ voor een half uur met PZC en een mooie dame is niet op veel plaatsen een vast gegeven,
                          Er wordt wel veel gewisseld van dames wat het zoeken van een favorietje moeilijk maakt

Commentaar

Vuil huis, langs buiten is dit een villa, maar binnen
                            komt je een geur tegen dat je niet kan beschrijven.
                            De vriendelijkheid laat ook te wensen over.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jeepie
                              uurtje trio 75,- incl pzc 2 x 30 min apart met meisje op de kamer
                              Waar ik niet aan uit geraak: is dit dan 2 x een meisje 30 minuten,
                              of mag je ook 2 meisjes gelijk voor 30 minuten? Anders is het geen trio he?

Commentaar

het is: 50 € voor half uur, 1 meisje
                                75€ voor half uur, 2 meisjes tegelijk
                                75€ voor een uur, 2 meisjes apart, elk een half uur
                                100€ voor een uur met 1 meisje

Commentaar

En hoe werkt dat dan precies? Moet je meteen beneden zeggen dat je 2 meisjes wilt of moet je gewoon met de eerste naar boven gaan en daar tegen haar zeggen dat je de happy hour wilt?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door John_Doe_007 Bekijk bericht
                                    En hoe werkt dat dan precies? Moet je meteen beneden zeggen dat je 2 meisjes wilt of moet je gewoon met de eerste naar boven gaan en daar tegen haar zeggen dat je de happy hour wilt?
                                    Best beneden al zeggen. Anders maak je kans dat je 2e keuze niet vrij is na een half uur

Commentaar

Ik zie juist dat ze een nieuw team hebben, een 4 tal nieuwe meiden.
                                      Heeft iemand al ervaring met één van deze nieuwe meisjes?

Groeten

Commentaar

Na mijn laatste bezoek aan Mabuhay ben ik thuisgekomen met een plaag van vlooien en bedwantsen. De dag erna opgestaan met meer dan 20 beten.

Mij zien ze in Mabuhay nooit meer.

De meiden zijn daar ok. Het interieur is echt slechter dan slecht.

Is het mogelijk de gezondheidsinpectie op deze club af te voeren????????

Aan alle samenwonende of getrouwde mannen, blijf zeker weg in deze vuile club.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door aec4ever
                                          Na mijn laatste bezoek aan Mabuhay ben ik thuisgekomen met een plaag van vlooien en bedwantsen. De dag erna opgestaan met meer dan 20 beten.

Mij zien ze in Mabuhay nooit meer.

De meiden zijn daar ok. Het interieur is echt slechter dan slecht.

Is het mogelijk de gezondheidsinpectie op deze club af te voeren????????

Aan alle samenwonende of getrouwde mannen, blijf zeker weg in deze vuile club.

Effe rechtzetten: alle beten die ik heb zijn volgens de huisarts vlooienbeten.
                                          Vrijdag laat ik een professionele firma komen voor de doeltreffende vernietiging in huis van alle beesten.
                                          Dan zal ik echt weten of het enkel om vlooien gaat.

Feit is, dikke miserie en de goesting in sex met dvp is nu wel effe bekoeld.
                                          En vooral, het klikte net zo goed met een aantal meiden, helaas maar de hygiene is toch belangrijker voor mij.

Ter volledigheid:
                                          Ik ben naar de kamer gegaan met Vanessa. Een Colombiaanse blondine (31 jaar).