Hasselt, Kempische Steenweg 169b, Private Dreamgirls, Melissa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hasselt, Kempische Steenweg 169b, Private Dreamgirls, Melissa

Op paaszaterdag naar angela prive geweest. Had tijdje ervoor al oog laten vallen op de foto's van Lara op afspraakjes. Door de acties die ze hadden al wat sneller de knoop doorgehakt om langs te gaan. Klein beetje teleurgesteld toen de meisjes zich kwamen voorstellen. Lara was niet zo knap als ze op de foto's leek, maar nog wel de knapste daar aanwezig. De actie was een uur met een meisje voor 120 ipv 140â?¬ en dan kreeg je er nog een kwartiertje extra een ander meisje bij. Ook even gevraagd of een trio (met Lara en Kim) mogelijk was en dit kon voor 100â?¬ voor 30min. Was geen actie maar gewone prijs, en daarvoor ook gekozen. Met beide dames gaan wassen (de belangrijke delen laten wassen, geen volledige douche). Daarna de kamer in en het bed op, waar ik tussen beide dames mocht plaatsnemen. Was een leuke ervaring, met veel strelen, tongzoenen (vooral met Lara, bij Kim minder tong en ook lichte sigarettensmaak). Ook lekker gepijpt, afwisselen door beide dames. Terwijl ik me dan met Kim bezig hield, besteeg Lara mijn kleine vriend en reed ze lekker boven op mij. Na een tijdje gewisseld (en ook van condoom gewisseld). Iets later duidelijk gemaakt dat ik Lara ook op zn hondjes wou nemen en het zo afmaken (tijd zat er bijna op). Met dat uitzicht op het lekker strakke lichaampje en het gestreel van een andere dame was het geen probleem om het snel af te maken. Daarna terug laten wassen. Was voor mij 1e trio ervaring en was dus wel leuk om aandacht van 2 meisjes te krijgen. Voor hun was het de eerste keer een trio met elkaar (hadden ze wel al met andere dames gedaan). Nadeel was wel dat ze niet met elkaar speelden. Dit zou me dan 40â?¬ meer kosten (lesbische trio), maar dat had ik er niet voor over. Ook anaal deden ze beide niet, wat ook wel spijtig was. Gezien de prijs, was ik uiteindelijk wel tevreden..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-10-17, 18:39. Reden: RECFORM

Re: Genk, Hasseltweg 282, Lara(uitstekend)

Het probleem met deze zaak, en overigens hetzelfde probleem dat andere zaken ook hebben, is de naamgeving aan de meisjes die er werken. Het wil wel voorkomen dat er een meisje werkt dat de naam Lara draagt. Deze deerne wordt dan op dit forum beschreven, waardoor een andere beer aangemoedigd wordt om haar een bezoekje te brengen. Maar de bewuste Lara is vertrokken, een andere deerne, met min of meer dezelfde uiterlijke kenmerken neemt haar plaats in en wordt dan, gemakshalve, Lara genoemd.
    De Lara die ik bezocht heb lijkt wel een beetje op de Lara die mijn geachte collega Wim P heeft beschreven, maar de mijne heeft wel een tattoo (een grote zelfs op de schouder, je kan hem niet missen), geeft aan dat ze een beetje dominant is en het "kontjeneuken" wel ziet zitten. Niet dezelfde dus als die van mijn collega Wim P.
    Enfin, laten we Lara gewoon Lara noemen en even kort het bezoek beoordelen. Dat was dus ok, een vluchtig was in de douche, een lekker stoeipartijtje, waarbij ze goed meedeed en zelfs empathisch was. Heet uurtje werd een beetje ingekort, maar dat lag ook aan mij. Herhalingsvatbaar ? Ja.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-11-16, 23:14. Reden: RECFORM

Commentaar

Genk, Hasseltweg 282, Team Angels, Lara

lara is nog steeds een toppertje, mooi Belgisch meisje met een Italiaans tintje.
      Tijdens het wasje in 't bad al wat bijgepraat, en al wat geteased en gekust. Ze geeft echt wel een gfe, met lekker tongzoenen, heel goed pijpen en neuken. 't is echt genieten met dit mooie meisje. Ik ben blij dat ze terug is, en hoop dat ze een tijdje blijft.
      Gevonden op afspraakjes
      LARA IS BACK !!!!!!!!!!!!!!

Ja heren u leest het goed onze LARA is weer terug. Ze is er weer helemaal klaar voor .
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-11-16, 23:14. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Genk, Hasseltweg 282, Team Angels, Lara(uitstekend)

is van turkse origine

Commentaar

Samengevoegd met Lara's geschiedenis in ons archief. Blijkbaar wordt de naam Lara daar soms gerecupereerd, dus feedback van leden of Lara wel echt 'terug' is, is welkom!

Kenny Charisma

Commentaar

Dit is wel degelijk de "ECHTE" Lara, die er vorig jaar ook actief was.
            En Turkse OK, maar ze heeft toch een mooi Italiaans profiel.

Commentaar

Re: Genk, Hasseltweg 282, Team Angels, Lara

Lara is terug .
              Ze werkt nu als Melissa bij Feelings te hasselt

Commentaar

Titel moet worden > Hasselt, Kempische Steenweg 169b, Feelings, Melissa
                Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Al lang en breed uit het beeld verdwenen...

* NM > Gaat naar archief 2015
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-10-17, 18:39.

Commentaar

Aan het werk...
                  X