Kinrooi, Venlosesteenweg 89, Hop, Cleo

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kinrooi, Venlosesteenweg 89, Hop, Cleo

Bij het voorstellen waren er zoveel dames dat het me duizelde, veel zuid-europese dames met stijl zwart haar. Na de noodzakelijke tweede voorstelronde voor Cleo gekozen. , niet de jongste, rond de 30, maar volgens Raymond wel uitstekende service op de kamer. En daar was geen woord aan gelogen. deed zeker wat ze moest doen, maar niet echt met veel passie, ik had dus geen echte klik met haar.. Voor mij geen herhalingsgevaar, maar dat is bij HOP geen probleem omdat er steeds wel nieuw bloed is om mee te wandelen. groetjes,, Wandelvrind
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-08-18, 13:50. Reden: RECFORM Spaanstalig geschrapt

Gisteren ook de uit Letland afkomstige Cleo bezocht bij HOP. Helaas op dit moment maar 5 dames aanwezig, maar desalniettemin was de keuze goed. Stelde zich vriende voor maar komt door ietwat beperkt Engels wat afstandelijk over. Dat afstandelijke was gelukkig snel weg bij pzc, wat heerlijk was en net op tijd vroeg ze met een verleidelijke lach en knipoog "Condom?". Ze kroop eerst bovenop en daarna afgemaakt in doggy. Ze is nog even tegen me aan komen liggen op het einde wat erg prettig was, de klik was zeker aanwezig. Zoenen doet ze voor mij heel goed, houdt niet in. Aanmerking hier is dat ze, ondanks het mondwater aan het begin, wel een beetje naar sigaretten smaakt, maar dat vind ik stiekem wel geil..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-08-18, 18:32. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
    X