Kinrooi, Venlosesteenweg 89, Hop, Elina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kinrooi, Venlosesteenweg 89, Hop, Elina

Vandaag voor de eerste keer naar House Of Pleasure geweest in Kinrooi. Het was wel even zoeken alvorens ik het gevonden had want er is geen reclame aan de buitenkant van het gebouw. Eens binnen werd ik zéér vriendelijk begroet door de eigenaar. Aan zijn tongval te horen uit Nederlands Limburg. Die mensen zijn meestal erg gemoedelijk in omgang. Er werd mij een gratis drankje aangebonden en ik mocht een keuze maken uit 4 dames. De keuze is trouwens geheel zonder verplichting, wat prettig is. Uiteindelijk gekozen voor Elina, de dame die er het meest attractief uitzag. Ze was wel niet écht spontaan vriendelijk, andere dames waren dat wel maar zagen er minder goed uit. 120€ voor 1 uur. Op de kamer aangekomen vroeg ze mij om te douchen terwijl zij het geld ging wegbrengen.. Toen ze terug op de kamer kwam vroeg ik als ze mee onder de douche kwam en dat was geen probleem. Wel raar dat ze zoiets niet zelf voorstelde, toch een leuke manier om elkaar even te leren te kennen. Tijdens het douchen al even getongzoend. Dat was matig. Ze heeft een kleine mond. Op het bed kwam ze voor mij zitten en begon ze mijn lichaam te kussen, richting mijn jonge heer. Elina zit erg strak in het vel, alleen jammer van de siliconen. Vingeren was niet toegelaten, 69 wel maar dat moest voor mij niet. Op zich pijpt ze best aardig (pzc). Toen ze merkte dat ik bijna klaar kwam zei ze dat ik voor 30,00€ extra in haar mond mocht klaarkomen. Daar heb ik mee ingestemd en mijn lading in haar mondje gespoten. Ze ging toen even naar de douche om haar mond te spoelen. Tijdens deze operatie was ze flink aan het rochelen, hetgeen niet echt lady like is. Terug op het bed heeft ze mij een stevige massage gegeven. Eerst mijn rug en toen de rest van mijn lichaam. Tijdens de massage begon ze mij weer te pijpen en kreeg ik al snel terug een paal. Ze bracht toen vakkundig een condoom aan en vervolgens hebben we in verschillende standjes geneukt. Op het einde kwam ze voor mij zitten en trok ze de condoom af. Ik ben toen een 2de keer klaargekomen in haar mondje.....Er is voor mij geen gevaar op herhaling bij Elina. Technisch gezien heeft ze alles goed uitgevoerd. Ik wil de ervaring dus ook niet helemaal als negatief bestempelen. Het is en blijft een mooie vrouw natuurlijk. Er zat wel weinig gevoel in de vrijpartij. Meestal hield ze haar ogen gesloten. Er was dus geen klik. Kan gebeuren zeker... Toch heeft ze mij vakkundig waar gegeven voor mijn geld. De volgende keer kies ik voor de minder mooie dame die vanaf de eerste ontmoeting vrolijk overkomt. Ik zal zeker terugkeren naar House Of Pleasure, fijne uitbater en mooie kamers!
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-08-18, 18:30. Reden: RECFORM

ga dan met Elly daar val je je geen bult aan lief en (h)eerlijk.

Commentaar

Aan het werk...
    X