Hechtel-Eksel, Hasseltsebaan 140, Sara, Mae

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hechtel-Eksel, Hasseltsebaan 140, Sara, Mae

bij deze dame op bezoek geweest https://www.redlights.be/prive-ontva...sian-girl.html zeer lief meisje ik heb haar eerst gebeft dat was zo lekker en dat vond zij ook want ze kwam klaar daar na lekker geneukt ze heeft een mooi strak kutje op haar buikje klaar gekomen ..nog wat na gepraat en tevreden naar huis gereden
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-07-18, 20:27. Reden: RECFORM

Zondag een bezoekje naar Sara.s Secret Pleasures in Hechtel-Eksel gemaakt ,gebeld voor Mae en ze was aanwezig.
    Er is een klein barretje aanwezig maar een consumptie is niet verplicht als je een meisje kort wilt spreken..
    De gastvrouw kwam met de prijzen kaart voor de dames aan 30 min. 100 euro en 60 min 200 euro. Nogal prijzig vindt ik.
    Ik zei dat ik gebeld had voor Mae en zij ging haar halen. Na enkele min. kwam er kleine mooie meid te voor schijn.
    Ze praat alleen Engels en voor 30 min. naar de kamer gegaan, waar we allebei een douche pakte.
    Mae houdt van tongzoenen en dat hebben we uitgebreid gedaan , en op bed gaf ze me nog een heerlijke pijpbeurt mc.
    We hebben nog standje 69 gedaan waarbij ik ze uitgebreid kon likken en vingeren. Mae is een geile meid die er zelf ook van geniet.
    Afgemaakt in enkele standjes en ik ben heerlijk klaargekomen. Een uitstekend half uurtje gehad met een hele lieve mooie dame.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-07-18, 10:53. Reden: RECFORM

Commentaar

Had op diverse sites het een en ander gelezen over een pittige, superslanke Aziatische dame, met de naam Mae. Ik val op slank en op Aziatisch... De vele superlatieven brachten bij mij de beslissing om eens 20 minuten over de NL/BE grens te gaan. Mae zou ik kunnen vinden in een club met de naam Sara. Aan deze club wil ik niet teveel woorden besteden, die lijken immers allemaal op elkaar. Aan Mae des te meer. Bij binnenkomst direct de keuze voor Mae gemaakt. Omschrijving: ca. 158 cm, echt superslank en strak, een lichtgewichtje.
      En wat een uitstraling deze dame! Glimlach van oor tot oor, enorm sympathiek en een en al vriendelijkheid. En voor mij nog belangrijker, een enorm sexy uitstraling. Hij gaat al staan voordat je er erg in hebt. Direct met haar naar een kamer gegaan. Daar heb ik met recht de beste sexervaring sinds jaren ondergaan. En ik ben eerlijk gezegd wel wat gewend. Wat
      een sexduivelinetje is deze Mae. Zelden een vrouw meegemaakt die zelf ook zo van sex genieten kan. Niet gemaakt, maar echt. Vol initiatief en super actief! Daarbij een van de nauwste en strakste kutjes ooit. Volop genieten dus. 2 uur met haar vlogen om en elke minuut met haar was elke euro waard.
      Herhalingsgevaar zeer zeer groot!!
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-09-18, 11:35. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
      X