Hasselt, Kempische Steenweg 169b, Private Dreamgirls, Robin

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hasselt, Kempische Steenweg 169b, Private Dreamgirls, Robin

Er zijn nogal wat personeelsveranderingen de laatste tijd bij "private dreamgirls". Enkele leukerdjes zijn vertrokken, anderen komen in de plaats. Een van deze nieuwe is Robin; een dame van midden in de dertig met een volkomen normaal huismoedergehalte. In dit geval is de term milf echt wel van toepassing..
    Ik zal maar met de deur in huis vallen en stellen dat er stevig herhalingsgevaar is. Niet zozeer omwille van haar uiterlijk - dat is dus echt doodnormaal -, maar vooral om haar orale kunsten. In mijn gehele wandelcarriëre heb ik nogal wat orale kunstenaressen mogen ondergaan, maar Robin komt meteen met stip in mijn top 5 aller tijden. Het andere werk, ook niet onbelangrijk, is gewoon goed. Ze liet zich lekker verwennen en doet haar best als het nmc aan komt.

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-02-18, 15:44. Reden: RECFORM edit corr. titel

paar dagen geleden ook in deze zaak geweest en maar er waren slechts 2 meisjes aanwezig op dat moment en aangezien mijn goesting erbij zat maar mijn goesting in mijn broek groot was toch gekozen voor Robin. Ze deed haar best maar het was voor mij gewoon afwerksex zonder iets extra. voor mij geen herhalingsgevaar

Commentaar

Aan het werk...
    X