Helchteren, Kazernelaan 108, Prive Chantalle, Carine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Helchteren, Kazernelaan 108, Prive Chantalle, Carine

Vandaag bij Carine geweest. Had haar telefoonnummer uit de Passe Partout. Het was weer geweldig. Na de koffie even wassen en daarna aan het werk. Eerst lekker rechtstaand laten pijpen en daarna op het bed voor een ange vrijpartij. Tijdens het beffen werd ze lekker nat en daarna in verschillende standjes geneukt. Ik vroeg of ik in haar mond mocht klaarkomen en dat was geen probleem en ben dan ook heerlijk in haar mond klaargekomen. Carine heeft van die lekkere, grote tepels waar je heerlijk kan aan zuigen. Ze doet ook anaal liet ze mij verstaan. Dit zal voor de volgende keer zijn. Vermits haar telefoonnummer in de Passe Partout staat mag het hier ook doorgeven, met haar toestemming...... Ze werkt alleen op afspraak. Je kan er discreet parkeren aan de achterzijde..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 23-11-17, 23:47. Reden: RECFORM T 23/11/2017

Smaken verschillen natuurlijk, maar voor mij is Carine een lekkkere brok. Slank met echte C/D cup. Heerlijke grote tepels. Kaal poesje. Leeftijd ligt rond de 35-40 jaar. Blond en een zuiders temperament. Je kunt haar alles vragen. Ik zou zeggen: doen!!! Voor € 15 meer als dat vuile kot in Hasselt voor pzc tot einde, kan je het zeker nieet laten. Misschien gaat ze wel in op een kortere periode voor dezlfde prijs als Hasselt. Groetjes en laat eens iets horen.

Commentaar

Gisteren nog maar eens naar Carine geweest. Ik kan het niet laten. Eerst afspraakje gemaakt. Bij een kopje koffie gevraagd of ik mijn mobieltje aan mocht laten staan daar ik een dringende oproep verwachtte. Toen we van de badkamer kwamen begon mijn telefoon te rinkelen. Ik nam op en zette mij in de zetel. Carine zette zich gewoon op haar knieën tussen mijn benen en begon mij heerlijk te pijpen, terwijl ze mij geil bleef aankijken. Ik had zelden daarvoor een zo goed verkoopgesprek en ben zelden zo heerlijk klaargekomen in haar mondje. Dit komt waarschijnlijk doordat mijn p. heel gevoelig was geworden door het lange pijpen. We zijn op de zetel blijven doorgaan en heb haar daarna in haar kontgaatje gepakt. Ik was even van de wereld toen ik klaarkwam in haar enge grotje.

Commentaar

Toen ze nog bij huisje weltevree werkte heb ik haar twee keer bezocht en persoonlijk vind ik haar zeker voor herhaling vatbaar.
        Zeker omdat de tweede keer zelfs beter werd en dat ze er zelf op stond om wat variatie in het spel te brengen.

Commentaar

Ok, ben ze dan maar eens gaan bezoeken. Afspraakje gemaakt, enz... En wat blijkt????? Ik heb gelijk.
          Maar desalniettemin heb ik genoten van dit onderonsje.

Commentaar

Vandaag bij carine geweest gezellige babbel en weer.goeie sex,en als je er niet geweest bent moet je er niet over oordelen.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-02-11, 19:55.

Commentaar

Ik ben gisteren bij Carine geweest. Leuke babbel, glaasje wijn en weer goede sex. Eerst een lekkere pijpbeurt, diep en nat, gebeft en daarna enkele standjes en in doggystyle afgewerkt.

Commentaar

Ben verleden week zaterdag bij Carine geweest, ze was mijn afspraakje vergeten...ze was echt erotisch gekleed, het was ook heet die dag, ze had alleen haar slipje en haar topje aan, na wat vertraging en de katten (6) weg gejaagd, een stevige pijpbeurt gekregen, heeft een zalig mondje ,lekker klaar in gekomen;effe later begon ze aan mijn ballen te likken en te strelen...lekker heet wat ze ,lekkere mooie stel tieten heeft ze ,jasje aan gedaan en lekker steving goed geneukt, alle standje die ge maar ge kunt indenken...eens als ze bezig is ,is ze niet te houden...ze is heel vriendelijk en een proper vrouwtje, ze is van Franse afkomst...en ze is niet gejaagd...ga nog een afspraakje maken met haar één van dees dagen, au revoir Carine :-*

Commentaar

Heb deze dame ook eens bezocht. Kmoet zeggen ik vind ze geen beauty. Kwaliteit van huid, haar, borsten... laat toch een beetje te wensen over.Ze ziet er trouwens zeker niet jonger uit dan de 35 die ze beweert te zijn...Tot zover het negatieve. Voor de rest enkel maar lof voor deze zeer vriendelijke dame. Ze ontvangt je bijna alsof je een vriend bent, laat je eerst op je gemak voelen, geeft je dan een wasbeurt en daarna kan het echte werk beginnen. Ze zoent uiterst lekker, pijpt enorm goed, je mag in haar mond klaarkomen (wordt wel in toilet gedeponeerd).Je kan haar ook anaal nemen en dit heeft ze graag. Ze geniet er zelf van en komt ook klaar. Zelf betaalde ik 100 euro voor ogv 90 min waarin ik 2x klaarkwam, nl 1x in haar mond en 1x in haar kontje (in het condoom). Al bij al positief en zeker voor die prijs.

Commentaar

ingaande op deze recencies heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en heb ik een afspraakje met carine gemaakt voor een half uurkeiii heb een beetje moeten wachten in de auto voor haar deur want zij was nog niet aangekomen > zo goed begin dacht ik!!!!! toen kwam zij eraan met de auto, echt wel geen mooie verschijning hoor en de leeftijd is totaal fantasie, is veel ouder hoor, nu toch naar binnen want anders was ik voor niks zo ver gereden, had geen hoesting meer toen ik de woonkamer binnenliep, overal katten zelfs op het bed :-\ heb mij gewoon laten pijpen(viel wel mee) en klaargekomen op haar "borsten" en terug naar buiten, was mijn slechtste ervaring ooit, maar ja ieder zijn eigen smaak he doieeeeeeeeee

Commentaar

Had gisteren afgesproken met haar voor een uurtje.
                      Ze is inderdaad van franse origine met een vleugje marokkaans bloed en praat goed nederlands met een hollands accent. Al bij al een leuke ervaring. Babbelt aangenaam, misschien wat veel, maar was niet echt storend.Volgens mij is ze wel ouder dan 35. Heeft een mooi gebruind lichaam met grote tepels en een verzorgd (geschoren) poesje met tamelijk grote schaamlippen.
                      Pijpen zc was gewoon perfect. Beffen vond ze leuk, liet dit ook duidelijk voelen en gevolgd met een goede neukscene. Als kers op de taart heeft ze op het einde mijn jongen nog eens lekker gemasseerd met olie met veel enthousiasme.Een klein minpuntje was wel dat ze regelmatig een sigaretje opsteekt. In mijn geval had ik zeker niet de indruk dat ze op de klok kijkt.Prijs: 100 Euro voor een aangenaam uurtje.
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 20-02-11, 19:56.

Commentaar

Re: Zonhoven, Privé ontvangst , Carine (uitstekend)

Gezien de laatste recensie bijna 6maand oud is,hier mijn laatste ervaring met haar. Ben eind vorige week nog 'ns bij Carine langsgegaan,en zoals al m'n vorige bezoekjes aan haar was 't ook deze keer weer SUPER.Ik heb met de aantal maal dat ik haar tot nu toe heb bezocht een vrij leuke band met haar opgebouwd,en het wordt nog steeds beter.Na de gebruikelijke ontvangst en de grondige wasbeurt naar haar kamer getrokken en daar begonnen we al meteen lekker wild te tongen afgewisseld met wat zuigwerk aan m'n instrument,en wie Carine kent weet dat ze dit gewoon hemels doet.Dan op bed beland en haar poesje zo goed met m'n tong bewerkt dat ze na 'n tijdje druipnat tot een orgasme kwam,en als je dit bij haar kan bereiken dan wordt ze wild van jou en is ze niet meer te houden.Het ging er weer zo heftig aan toe dat ik er niet lang moest over doen(het is natuurlijk altijd te rap dat een mens klaarkomt)om m'n rubbertje vol te spuiten.Na wat nageknuffel terug naar de badkamer en nadat ze m'n pik had afgedroogt begint ze hem spontaan te pijpen,en nu ben ik al wat gewend,maar zo'n blowjob als deze had ik nog maar zelden ondergaan en ze liet me lekker in haar mondje klaarkomen.Alles bij elkaar was deze ontmoeting eentje die met stip in m'n privé top 10 mag genoteerd worden.Ieder zijn idee en smaak natuurlijk,maar ik blijf Carine,ook al is ze vlot 5 tot 8 jaar ouder dan ik,een top-madam vinden,en ik ben nu al aan't zoeken voor een gaatje in m'n agenda om weer bij haar langs te gaan.Voor diegenen die op 'n goede ervaring uit zijn met haar,kan ik enkel dit zeggen:Zorg ervoor dat je vriendelijk,verzorgt en sympathiek bij haar over komt,want ze heeft me dit al vaker gezegt,ze knapt volledig af op vulgaire,ongemanierde en arrogante kerels.Ook op druggebruikers of ander tuig zit ze zeker niet te wachten.
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 25-09-06, 09:51. Reden: Tekst toevoeging.....
                        Life is a Bitch.

Commentaar

Dame in kwestie is tussen de 40 en de 45.
                          Ondanks de leeftijd nog een mooi figuur en borsten, enkel haar huid verraadt dat ze ouder is.
                          Pijpen is vrij ruw, lijkt wel haar tanden te poetsen met je pik.
                          Ik weet niet of ik er nog zou teruggaan.
                          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 25-09-06, 09:50. Reden: Tekst toevoeging....

Commentaar

De leeftijd is idd rond de 40-45. la met al vriendelijke dame die zeer gesteld is op de persoonlijke hygiene...
                            pijpen was ok, neuken ook maar ik denk niet dat ik nog terug ga.
                            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 10-11-06, 18:43. Reden: Tekst toevoeging.......

Commentaar

Onlangs bij Carine geweest, niet in Zonhoven, maar in Houthalen.
                              Daar is ze 3 maanden geleden naar toe (terug)verhuisd, zegt ze, en ze zal daar ook voorlopig blijven, met plannen om een eigen privé-huis daar te starten.
                              Carine is een dame met de nodige kilometers op de teller, maar, eerlijk waar, prachtig geconserveerd.
                              Mooi lijf, amper overtollige kwabbels, goede borsten en een mooie kont. Opvallend zijn haar forse tepels, maar ik ben niet de eerste bij wie dat is opgevallen.
                              Haar leeftijd wil ze niet prijsgeven, maar ik schat haar begin 40. Zagen alle vrouwen van die leeftijd er maar zo uit!!
                              Bij binnenkomst even een klein praatje gemaakt (de klok telt niet, begreep ik pas later) en een drankje gedronken.
                              Daarna de gebeurtenis waarvoor ik kwam en die hier telt.
                              Allereerst stond ze daar voor me in vol ornaat en haar pronte tepels fier vooruit.
                              Vervolgens gaf ze na een vette tongzoen een demonstratie van hoe de kunst van het pijpen beoefend moet worden.
                              In mijn andere recensies heb ik al vaker beschreven dat dit een kombinatie van vochtigheid, druk en het juiste tempo op het juiste moment moet zijn.
                              Carine zuigt ook meer dan alleen het topje en gebruikt haar beide(!) handen precies goed (één om mee te gaan met de mondbewegingen en eentje voor anale stimulatie), voila, een echte professional.
                              Het neuken gebeurt in verschillende standjes. Ze wordt van zichzelf nat genoeg om het zonder glijmiddel te laten gebeuren.
                              Beffen, geen probleem.
                              Ik kan verder kort zijn: prima tijd gehad met een prachtige dame en een groot herhalingsgevaar. Bij elkaar een uurtje geweest, maar het was ook geen probleem geweest als dat was uitgelopen.

Commentaar

Re: Houthalen, Privéontvangst , Carine (goed)

Ik heb carine bezocht afgelopen vrijdag.

Toen ik op het afgeproken uur aankwam was ze nog bezig met eeen klant en moest ik 3 kwartier wachten.
                                Het kussen was redelijk opppervlakkig niet een een GFE
                                Haar pijpen was heel goed ik hield het niet te lang vol maar ik zat ook al 3 kwartier in spanning, ik kwam in haar mond daarna ging ze naar het toilet om het uit te spugen en vervolgens haar mond te spoelen en tanden te poetsen, een goede hygiene maar niet echt opwindend.
                                Daarna nog wat geneukt in een paar standjes en ik me afgetrokken en over haar kutje klaar gekomen.

Nog een cola nagedronken waarbij ze weer een sigaret opstak en gedag gezegd, een lieve vriendelijke dame maar toch niet meer voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Heb jongstleden een afspraak geregeld...op tijd aangekomen.Stond voor een gesloten hek met een dikke ketting aan . Effe gewacht kwam ze rustig aangewandeld..met een sigaret scheef in hare mond.Ze deed teken dat ik moest uitstappen..gewandeld naar de poort..liet ze mij op grove en onbeschofte en arogante manier mij weten dat ik moest oprotten..ikke beuuuuuuuuuuuu?????, Wat een groot onthaal is dat hier...heb 80 km gereden ..ben mooi op tijd...heb al veel beter onthaal gehad...dit steek kop en schouder boven alles uit.Madamme had géén goesting méér...alléé weeral 80 km terug naar huis gereden..bedankt Carine..u bent zéér vriendelijk en openhartelijk...als het U past..mij gaat ge nooit méér zien...als ge zo uw club gaat runnen..amaai zullen
                                  Laatst gewijzigd door Low Profile; 20-10-08, 20:46. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Verleden week effe gebeld naar carine om een afspraak te maken, en tot mijn grote verbazing kreeg ik een adres van een vroegere sexbar in Helchteren. Heeft ze niet genoeg geld uit de mannen gehaald dat ze nu hier begint met prive ontvangst!!!!!!
                                    Maar ja misschien krijgt ze er niet genoeg van of lopen de rekeningen voor zo een villa te hoog op.
                                    De vorige recenties spreken boekdelen : roken , de klanten laten staan , oprotten!!!!!!!
                                    Ik ga er niet

Commentaar

Heb Carine ook een bezoekje gebracht, in één woord Super...
                                      Zoals zij kan pijpen, zo vind je er niet veel.
                                      Neuken als de beste,geil als een Vlaamse kachel...
                                      Heel ver zoeken om zo een topper nog te vinden.
                                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-09-11, 14:46.

Commentaar

Carine werkt nu onder de naam , Leya, bij team Paradis in Houthalen Helchteren, Kazernelaan.
                                        Haar service is dezelfde gebleven.
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 25-11-16, 15:23. Reden: RECFORM

Commentaar

Carine - Houthalen-Helchteren

Ik ben vandaag weer bij Carine geweest. Zij ontvangt nog steeds privé. Haar gegevens staan op Comonline.
                                          De service vandaag was weer als vanouds: klasse.