Steenokkerzeel, Keistraat 39a, Soraya's Palace, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• sinds 27.Aug publiceert Soraya elke dag op de Franse Youppie.net de lijst met aanwezige meisjes op de dag.
    vandaag, maandag 10.sept:
    Soraya
    Sarah
    Ines
    Eva
    Shana
    Anabelle
    Zoe
    Lisa
    Sophie
    Yasmine
    bisous

Getoond op Soraya's website, maar ontbreekt in de lijst: Lolita, Alicia, Clara en Maya.
    Ik hoop dat de website van Soraya binnenkort wordt bijgewerkt, met de nieuwe meisjes

Commentaar

• Ik mailde over en weer met Soraya Palace en kreeg volgende antwoorden op mijn vragen:

Clara is met vakantie en Soraya weet niet wanneer ze terug komt.
      Lolita en Alicia werken niet meer bij Soraya Palace.
      De nieuwe site, (wellicht met nieuwe foto's) zou volgende week online komen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Dikkelu Bekijk bericht
        Ik mailde over en weer met Soraya Palace en kreeg volgende antwoorden op mijn vragen:

Clara is met vakantie en Soraya weet niet wanneer ze terug komt.
        Lolita en Alicia werken niet meer bij Soraya Palace.
        De nieuwe site, (wellicht met nieuwe foto's) zou volgende week online komen.
        Idd, kan ik bevestigen kom net vandaar :-)

Commentaar

• Ai Alicia ben ik wel paar keer bij geweest en was steeds een aangename meid om mee te stoeien.

Commentaar

• Ik ben zeer verbaasd te lezen dat veli zonder meerprijs mag klaarkomen in Sara(h) haar mondje en zelfs boos wordt indien hij dit niet doet. Wat is de meerprijs voor niet bevoorrechte klanten om klaar te komen in Sara(h) mondje?

Commentaar

• Sara verdwenen van de site ?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door de helaasheid der dingen Bekijk bericht
                Sara verdwenen van de site ?
                Sarah is weg. nu bij : http://www.maisondeluxe.be/Meisjes

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan8M14 Bekijk bericht

Sarah is weg. nu bij : http://www.maisondeluxe.be/Meisjes
                  Dankuwel voor de inlichting; ik mis Sarah bij Soraya's Palace; ze is echt niet waardig vervangen.

Weet iemand waar Alicia gebleven is?

Commentaar

• Rozen verwelken en scheepjes vergaan
                    , maar Soraya's Palace blijft bestaan. Soraya kennende duiken er vroeg of laat wel enkele waardiger vervangers op.
                    Ik heb ze reeds gevonden.
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-10-18, 14:08.

Commentaar

• Soraya heeft gisteren (25.okt) gepubliceerd op Youppie.net ( https://youppie.net/forum/showthread...alace-Annonces )
                      foto's van alle meisjes in Soraya's Palace:
                      Soraya Inez Shana Anabelle Yasmine Anastasia en nieuw: Lucia Asya Diva (lisa is op vakantie)

Commentaar

• Weet iemand waae Sarah is. Niks te zien op link hierboven

Commentaar

• @benny-lolo,
                          Je zou eens heel even kunnen zoeken hier. Er is al enkele keren geschreven dat ze weer eens in Edegem werkt, in de Zenzation.
                          Op red-lights zo te vinden

Commentaar

• Soraya verhoogt de prijzen, weergegeven op haar website:
                            30 min = 60 €, 45 min = 80 €, 60 min = 110 €

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan8M14 Bekijk bericht
                              Soraya verhoogt de prijzen, weergegeven op haar website:
                              30 min = 60 €, 45 min = 80 €, 60 min = 110 €
                              Heb ik gezien. De laatste dag van het jaar kon ik er nog terecht aan de gebruikelijke tarieven. De laatste paar keer was de service er overigens niet meer zoals ik gewoon was. Daarom ga ik hen nu zeker links laten liggen.

Commentaar

• Ondanks de prijzen weinig enthousiasme daar bij Soraya...spijtig was er vroeger vrij goed, nu maar overgestapt naar de concurrentie, goedkoper en met de glimlach.

Commentaar

• Welke concurrentie dan?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Joskeweber Bekijk bericht
                                    Welke concurrentie dan?
                                    Chez Naomi...

Commentaar

• Tja - eenieder zijn voorkeur en kwaliteitseisen maar voor mij blijven Soraya en haar paleis de absolute top !

Commentaar

• Idd, zo is het ook. Proper, vriendelijk, en goede service tuurlijk zit er al is iets minder tussen, maar niet vergeten we zijn allemaal mensen en als de klik er niet is. ...

Commentaar

• Daar ondervindt ik toch ook niets van, ik wordt er toch telkens vriendelijk en met een glimlach ontvangen hoor. Voor mij blijft dit toch ook wel de top onder de privehuizen

Commentaar

• Ik kom er niet meer regelmatig doch de ontvangst door Sara en of Soraya was altijd zeer vriendelijk, joviaal en correct. Het aanbod van meisjes is gevarieerd maar een goede klik is natuurlijk wat een wandelaar zoekt. De kamers en de faciliteiten zijn echt kraaknet en nieuw. Regelmatig nieuw interieur, airco, jacuzzi, ... Echt wel een toppertje een ster waardig.