Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-In, Fara

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-In, Fara

Fara was me al aangeraden door Leila, Julia en Sabrina. Flinke referenties dus.

Toen ik deze morgen zonder afspraak arriveerde was het maar magertjes. Enkel Sabrina en Julia maar ze hadden allebei een afspraak. Fara zou dadelijk klaar zijn, ze was pas aangekomen, dus de keuze was niet moeilijk.

Fara dus. Ze staat meteen op de onbetwiste nr 1 in de All-In voor liefhebbers van grote(re) borsten: een prachtige 95D met perfecte tepels. Puur natuur! Ze laat er graag mee spelen, en als je dat niet doet, doet ze het zelf wel. Geil... Haar lichaamsbouw is evenredig met haar borsten - een beetje een typisch Marokkaans meisje.

De liefhebbers van rimmen hebben nu een zeer goed alternatief voor Clara. Fara rimt blijkbaar graag, veel en zeer lekker!

Ze is van het zachte type. Houdt duidelijk van knuffelen en lekker tongzoenen. Zo zijn we het eerste uur zowel als de verlenging begonnen, en ook geeindigd.

Met het pijpen gaat ze Julia nog niet dadelijk voorbij, maar met wat ervaring zou dat wel eens kunnen gebeuren. Ze heeft me al bij elkaar zeker een half uur gepijpt, zeer afwisselend (ook met het rimmen ertussendoor), behoorlijk nat en diep.

We hebben niet geneukt omdat het droogneuken met haar zo lekker was. De eerste keer kwam ik net te vroeg klaar om haar ook te laten komen, de tweede keer won zij :-)

En ze heeft een heerlijk befkutje. Bij een eerste beurt heb ik mijn best moeten doen, maar de tweede keer kwam ze zeer snel en intens klaar.

Weer typisch dat zo een toffe griet hier na drie weken werken bij de all-in nog geen enkele recensie heeft. Ik denk dat ze voor heel wat klanten verslavend zal zijn, al is de concurrentie bij de All-In niet mals.
    Last edited by Peter Starbuck; 01-12-16, 18:47. Reden: RECFORM

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-In, Fara

Leuke ervaring met een niet onknappe dame. Zoals we mogen verwachten in dit huis. Na het werk een afspraak gemaakt en de vraag gesteld me te ontvangen in hoge hakjes. Zo verscheen ze dan ook in de inkom. Eens op de kamer begonnen met intens tongzoenen en genieten van die prachtig gevormde borsten. Ze is niet mager, maar zeker niet mollig. Alles in de juiste proporties zoals ik het graag heb. Pijpen heb ik al beter meegemaakt, maar toch zeker een stuk boven het gemiddelde met veel afwisseling. Ze neemt er de tijd voor en vraagt soms of ze door moet gaan of aan het volgende hoofdstuk beginnen. Erna kwam zij eerst op mij. Prachtig uitzicht die grote borsten, en af en toe diepe tongzoenen. Vervolgens een kussen onder haar poep geduwd en afgewerkt in missionaris. Wat volgde hou ik liever voor mij. Heerlijke ongedwongen vrijpartij met een lieve enthousiaste dame die voor veel openstaat. Vingeren, beffen, kontgaatje vingeren, ..., geen probleem. Ze ziet me zeker terug!
    Last edited by Peter Starbuck; 30-03-16, 17:01. Reden: RECFORM

Commentaar

Na zoveel goeie recensie gelezen te hebben, ook maar eens afgezakt naar All-in.
      Ik kon daar pas op het einde van de dag geraken, rond 18uur. Ik vermoed dat dat niet zo een goed idee was, want ik had eigenlijk een teleurstellende ervaring.

Het begon bij de binnekomst: Ik mocht kiezen uit 2 meisjes: Julia en Farah. Ze stonder er allebei nogal ongeinteresseerd bij. Dat lag, denk ik, niet aan mij. Ik zie er jong en verzorgd uit. Het is waarschijnlijk eerder zo dat ze er op een uurtje voor sluitingstijd geen zin meer in hadden.
      Van de twee, zag Farah er het meest opgewekt uit, dus dan maar voor haar gekozen.
      Ze ging me voor naar de kamer en tijdens het wandelen had ik een mooi uitzicht op haar wiebelende billen. Ik begon er naar uit te kijken

Farah is een lieve meid met een mooi gezichtje en mooie ronde vormen. Ik zou haar niet dik noemen, want alle rondingen zitten op de juiste plaatsen.
      Eventjes kennisgemaakt. Trots liet ze me ook kennismaken met haar dikke naturel borsten. Ik ging gretig op haar voorstel in om ermee te spelen.
      We gingen op het bed liggen kussen en strelen. Een leuke GFE, die mijn jongeheer wel wist te apprecieren.
      Ze stelde na een tijdje voor om te pijpen. Met haar kont naar de spiegel, de benen goed gespreid, begon ze zachtjes te pijpen. Een leuke ervaring, maar niet uitzonderlijk.
      Na een tijdje vroeg ik of ik haar ook mocht verwennen. Dat ging natuurlijk wel
      In het algemeen zijn de dames tevreden van mij, wanneer ik ze oraal verwen, maar bij haar kwam er maar weining reactie. Ik vroeg haar om me te vertellen hoe ze verwend wil worden, maar daar kwam ook niet veel reactie op.
      Likken, een vinger zachtjes in haar kutje en met een vinger haar kontgaatje kietelen,... weinig reactie
      Dan vroeg ze of we konden neuken, "want ik had haar zo opgewonden"...
      Ik had daar nog geen zin in en wou verdergaan met de orale verwenning. "Ok dan, maar dan ga ik wel anders zitten." Ze ging met haar kutje verder van mij. En ging verder met pijpen. Tijdens het pijpen spuwde ze ook telkens een beetje voorvocht op een papiertje... zeer storend.
      Dan zei ze opeens ook nog dat er niet veel tijd meer was. (Ik was pas 15 min binnnen).
      Ik vroeg haar dan maar om me klaar te pijpen en of ik in haar mond mocht klaarkomen. Dat was ok, maar dan wel met condoom. Condoompje erom en pijpen maar.
      Nu was bij mij de stemming al een beetje weg en van dat pijpen met condoom voelde ik niet veel. Mijne piet begon er het hoofd bij neer te leggen.
      Ik zei haar dat ik weinig gevoel had, zo met condoom, en vroeg haar dan om me klaar te trekken. "OK, maar dan wel klaarkomen op je beuik, eh" Pffff, dat kan ik thuis ook.....
      Mijne peit was ondertussen helemaal slap geworden en ipv terug een beetje op te bouwen, begin ze er wild aan te trekken.
      Ik nam de zaak dan maar in eigen hand en vroeg haar om mijn ballen te likken.
      Nadat hij terug op sterkt was, gaf ik mijn kleine vriend terug in haar handen.
      Uiteindelijk dan dus toch klaargekomen, maar niet echt voldaan.

Tijdens het omkleden vroeg ze dan ook nog drinkgeld.....

Teleurgesteld vertrokken. Misschien lag het aan het late uur, misschien had ze er even gewoon geen zin in....

Commentaar

Tweede keer bij Fara, een beetje een teleurstelling. In het algemeen een goede ervaring maar de eerste keer beloofde ze KIDM en dat was ineens toch niet mogelijk. En de eerste keer lekker droogneuken, maar "dat had ze gedaan om me een plezier te doen", en de tweede keer wordt er blijkbaar geen plezier meer gedaan ?!?!?

Let wel: nog steeds zeer goed in vergelijking met andere meisjes; maar dat veel beloven en minder geven vind ik niet leuk en ben ik niet gewoon in de all-in.

Commentaar

Op goed geluk rond 18.00 gepasseerd. Farah viel me meteen op in de line up met haar grote borsten en geblondeerd haar. Wel mijn typetje : Echte volle Borsten, voor de rest niet te mager of te dik. Ze begon meteen lekker en diep te tongzoenen waarmee ze meteen punten scoorde. Ze vroeg me wat ik graag had; Ze begon me lekker zc te pijpen en moest haar al even intomen. Ben haar dan beginnen beffen en haar kontgaatje meegelikt. Alles lekker fris en proper.
          Daarna begon ze me weer lekker te pijpen. Weer punten gescoord want als ze er snel vanaf wou hadden we direct gewipt. Ze vroeg me zelfs of ik in het mondje wou klaarkomen. Maar ik wou nog wat andere actie. Op zijn hondjes met zicht op de spiegel afgemaakt met wat dirty talk erbij.

Ze leek me goed in vorm. Geslaagd bezoekje.

Commentaar

Deze voormiddag Farah eens geprobeerd.

Eerst een heerlijke massage en wat tussen haar borsten geneukt (veel speeksel), dit deed mij denken aan die dame van afrikaanse afkomst die vroeger in de all in werkte, een jaar of twee terug, Anais denk ik

Daarna lekker in 69 positie, wat beter van elkaar geproefd. Dit was echt heerlijk, die heeft lekker schaamlippen, zo zoet en smaakvol, het was echt lang geleden dat ik dit nog heb meegemaakt.
            Toen kwam ik bijna helemaal zot van de goesting/sex lol en begon haar te berijden alsof mijn leven ervan af hing. Ze is dan met een luide knal klaargekomen.
            Normaal gezien ben ik al lang klaargekomen maar vandaag lukte dat maar niet.
            Ze heeft me dan lekker klaargepijpt.

Onze afspraak was voor een half uur dat uitgelopen is tot een uur.

Tot de volgende keer Farah
            Last edited by Peter Starbuck; 30-03-16, 17:02. Reden: RECFORM

Commentaar

Vorige week bij Fara langsgeweest en het was een geweldige ervaring. Fara is een mooie meid met borsten om u tegen te zeggen. Na een wasje aan de lavabo en wat gefriemel heeft ze me rustig oraal verwend. Toen ze zag dat ik niet van haar borsten kon blijven haalde ze wat glijmiddel boven om geweldig te tietneuken. Nadien begon ze wat wilder te pijpen en moest ik moeite doen om niet te schieten, ze vroeg nog om niet in haar mond klaar te komen, anders had ik het heel wat moeilijker gehad. Nadien heeft ze me klaar gereden, ook een ervaring om haar bovenop bezig te zien. Nadien met een massage te tijd volgemaakt. Fara was de hele tijd vriendelijk, lief en ze spreekt goed nederlands, veruit de beste ervaring die ik al gehad heb.

Commentaar

Na mijn uitstap in minder vertrouwde oorden, toch maar weer voor zekerheid gekozen. Alleen, mijn favoriet Tess was nog op vakantie. Mijn oog laten vallen op Fara. En ik heb het me niet beklaagd.
                Vriendelijk en opgewekt. Spreekt nederlands wat in dit huis toch wel een uitzondering is. Niet dat je voor de gesprekken gaat en ik spreek vloeiend frans, maar het is soms wel eens aangenaam een woordje nederlands te kunnen praten in de All-in.
                Ik heb een zwak voor grote borsten en dan kan je bij Fara niet fout gaan. Na een kort wasje begon ze aan het betere pijpwerk zodat ik daarna met plezier de rollen omdraaide. Vervolgens is ze op mij komen zitten (toch wel een must als je van het zicht van die borsten wil genieten ) en zijn we zo tot het einde gegaan. Daarna nog wat nagepraat en ik kon er weer even tegen.

Een uitstekende ervaring, zeker voor herhaling vatbaar !

Commentaar

Vanavond ook is naar all-in geweest. De borsten van Farah vielen me direct op, dus voor haar gekozen. Het was een tijdje dat ik nog naar all-in gekomen was. (Kmis Gaby, werkt zij ergens?)

Nadat ze me begeleide naar de kamer bleef ze nog redelijk lang weg.
                  Eens in de kamer kwam ze op mij met die grote borsten van haar. Echt tongzoenen deed/doet ze niet. Was eerder teasend likken. Kheb een tijdje met haar borsten gespeeld en dan afgedaald voor een goeie befsessie..

Kweet niet goed of ze er echt van genoot. Denk dat ze speelde dat ze klaarkwam. (maar geen probleem)
                  Ze leek me ook de hele tijd een toneeltje te spelen. Na het beffen heeft ze me gepijpt, daarna nog ff naar 69. Maar toen ik te veel vocht begon te verliezen. Heb ik haar in doggy geneukt.

Beetje een vreemd gevoel bij deze date, volgens mij was de klik er niet..
                  Al bij al niet slecht.

Commentaar

Gisterenmiddag nog eens bij All In geweest, zonder afspraak.
                    3 meisjes aan de deur: Fara, Diva en Rosa.
                    Omdat ik wat negatieve ervaringen had recent met de laatste twee, ditmaal voor Fara gekozen.
                    Ik had Fara al eens genomen tijdens de allereerste week dat ze bij All In werkte, toen was het allemaal nog een beetje zoeken en dat was dan wat minder dan de uitstekende service die we allemaal gewoon zijn bij dit adres.
                    Maar het was duidelijk dat Fara zich mij nog herinnerde, en dat ze liet ze al te graag merken.
                    Stevig tongzoenen van bij het naar de kamer gaan.
                    Eenmaal terug van de administratieve taakjes in het begin, liet ze me al te graag haar prachtige lijf bewonderen.
                    Zij ging verder op haar elan van stevig tongzoenen, en zakte af naar balzak en bilspleet.
                    Toen ze duidelijk zag dat ik daarvan genoot heeft ze een condoom om haar middenvinger gedaan, me heel diep gevingerd terwijl ze me zacht pijpte ZC.
                    Op haar aanvraag, wat ik volkomen wil respecteren, geen KIDM.
                    Tergend traag bracht ze me tot een heerlijk hoogtepunt.
                    Fara, ik heb er spijt van dat ik zo dikwijls voor je collega's heb gekozen.
                    Volgende keer is het zeker jouw beurt opnieuw.

Commentaar

deze keer afspraak gemaakt met Fara.
                      Bij het binnenkomen stond ze in de rij met fonkelende ogen, omdat ze wist dat ik voor haar kwam.
                      Als je haar wat beter kent, dan doet ze echt wat je graag hebt. Ze test alles uit, en voelt heel snel wat een man graag heeft, en daar houdt ze rekening mee.
                      Fara, je bent voor mij een topper!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door franktheman
                        zou ze te vinden zijn voor een triootje en met wie?Tess?
                        Ik heb haar wel eens samen met Klara 'genomen'. Dus ja: ze doet trio's. Klara was wel duidelijk 'in controle' maar ja, wie kan er tegen haar op .... Ik zou persoonlijk kiezen voor de combinatie met een meisje dat KIDM doet, want dat wil Fara niet (en ik wel :-)) Dan denk je natuurlijk aan Julia, Diva of Vanessa.
                        Met Diva heb ik (hier ergens beschreven) eens een gewelding geil trio gedaan in de jacuzzi, met Sabrina.
                        En met Vanessa een ook wel super trio samen met Gaby, dat was nog in de Private-Inn.

Dus mogelijkheden zat, het hangt er allemaal van af wat je graag hebt.

De All-in is een van de weinige plaatsen waar een trio bijna altijd ook een lesbisch trio wordt, waarvoor je op andere plaatsen flink extra moet betalen. In de all-in is het gewoon het aantal meisjes x 100 per uur. Ik vind zelf een trio in de jacuzzi wel de top, maar daar moet je wel dubbel betalen voor de jacuzzi, dus wordt het aantal meisjes x 150 per uur.

Ik heb er daar al een reeks trio's op zitten dus als je meer info wil stuur je maar een PM.

Commentaar

Na bovenstaande vermeldingen over trio begon de gedachte serieus te spelen en ik heb niet lang kunnen weerstaan. Snel een telefoontje naar All-in en een trio besteld met Fara en Tess.

Ze stonden me al op te wachten toen ik binnen kwam en waren zeer opgewekt. We begaven ons naar de kamer en ook daar een leuke begroeting met tongzoen en wat gefriemel van beide. Terwijl ze de fninancien gingen wegbrengen even langs de badkamer om me te verfrissen en ook al om wat af te koelen (je doet nu eenmaal niet elke dag een trio en ik was al redelijk opgewonden).

Toen ze terug kwamen, snel op bed beland en ze hadden er wel zin in. Lekker beurtelings tongzoenen. Ik bleef wat langer bij Tess en Fara daalde af en begon zacht te pijpen. Na een tijdje ging Tess helpen. Wat volgde was een pijpbeurt zoals ik er zelden heb meegemaakt (maar goed, zoals reeds gezegd, een trio doen de meesten onder ons niet elke dag). Eerst zacht, dan langzaam het tempo opvoeren. Eerst afwisselend, dan allebei tegelijk.
                          Dan werd het condoom aangedaan (ik weet zelfs niet meer door wie ) en kwam Tess op me zitten. Ondertussen bleef ik ook met Fara spelen. Daarna de rollen omgedraaid en heeft Fara me tot het einde bereden.

Zeker de moeite om eens gedaan te hebben, alleen al voor het pijpen. Twee hoofden zijn dus echt beter dan een .

Commentaar

Ik ben er eergisteren nog eens binnengesukkeld, eigenlijk had ik een afspraak met Tess maar die kon er uiteindelijk blijkbaar niet zijn. En aangezien ik een fan ben van grote borsten, koos ik dan maar voor Fara. En dat heb ik me zeker niet beklaagd ;-)

Ee heeft echt grote (minstens E-cup, denk ik), malse, ECHTE borsten met lekker grote tepels ... echt fantastisch om te zien en om aan te zuigen en kneden. Ze is niet van de magerste, maar zeker ook geen zwaarlijvige ... de juiste vormen op de juiste plaats! Ik vond ze ook heel leuk in de omgang, ze lacht graag en is zeer spontaan.

Eerst hebben we wat getongzoend, wat ze vol overgave doet. Vervolgens vond ik het tijd om wat af te zakken naar de lagere regionen en dan begon ze me zonder condoom te pijpen. Ze deed dat wel lekker, maar naar mijn mening niet diep genoeg. Ik ben nu zelf niet de grootst geschapen man (normaal dus ;-) ), dus ik had graag dat ze hem wat dieper in haar mondje zou genomen hebben. Ze likte wel mijn ballen en de eikel werd ook wel goed verwend. Ook had ze niet echt graag dat ik haar diep vingerde. Ik heb wel met haar clitje gespeeld, maar dat was het dan. We hebben ook een paar minuutjes 69 gedaan, en haar kutje smaakte wel fris, geen onaangename geurtjes of zo.

Daarna ging dan het rubbertje errond en dan heeft ze me wat bereden. Dit was zeer leuk, met zicht op haar grote borsten die voor me hingen de wiebelen. Toen ik bijna op mijn hoogtepunt was, besloot ik dan af te werken doggy-style. ik heb dan nog een 5-tal minuutjes in haar kutje gepompt en dan diep in haar mijn rubbertje gevuld.

Al bij al een leuke ervaring. Hopelijk volgende keer eens een triootje met haar en Tess (hopelijk is ze er dan wel!).
                            Last edited by Peter Starbuck; 30-03-16, 17:03. Reden: RECFORM

Commentaar

Vandaag afspraak gemaakt met Fara, met de vraag of ze een kerstvrouw pakje zou aantrekken.
                              En ja hoor, ze stond daar te blinken in de rij in een roodwitte outfit, die eigenlijk maar heel weinig verstopte...
                              Heerlijk om zien!
                              De service was naar gewoonte perfect, met alles erop en eraan.
                              Ik blijf graag teruggaan!

Commentaar

Eergisteren nog eens een afspraakje gemaakt met Fara. Hoe beter ik haar ken, hoe leuker het wordt en hoe meer ik denk dat zij echt niet faket. Het was duidelijk dat we er allebei enorm van genoten, ze heeft zelf haar vibrator gebruikt om mij langs achter te nemen, terwijl ze over mij leunde zodat ik perfect zicht en contact had met haar heerlijk zachte grote borsten. Mij blijft ze verbazen, keer op keer!

Commentaar

Een week geleden ,heb ik een bezoekje met afspraak gebracht bij All-In, eerste keer met Farah.
                                  Farah is een erg lieve dame en een vriendelijke meisje, met een stevigere postuur en cupmaat E, alles in de juiste proporties.
                                  Ze gaf me het volledige programma: zoenen, pijpen zonder condoom, neuken,...
                                  Maar Farah kan iets doen, wat de meeste andere meisjes niet kan doen : a tit-fuck.
                                  - een ongelooflijke hot uitzicht

In totaal werd een zeer goede sessie met een hoge herhaling kans.

Commentaar

Zulke meisjes/vrouwen heb ik graag niet te groot, lekkere grote borsten , een ronde poep mmmm perfect lichaam.
                                    Het tongen was wel lekker maar telkens na het zoenen kuiste ze haar mond met een keukenrol idem bij haar boezem en poesje.
                                    Na het likken gaf ze mij ook het keukenrol om mijn mond te vegen zodat we terug konden tongen.
                                    Doggy ging niet vond ze niet goed (was pijnlijk zeker)
                                    Ze is een mooie verschijning met prachtig lichaam.
                                    Slecht is Farah niet maar voor naar Diegem te rijden pas ik toch.
                                    Geen herhaling voor mij.
                                    Last edited by Peter Starbuck; 30-03-16, 17:04. Reden: RECFORM

Commentaar

vandaag nog eens een afspraak gemaakt met Fara.
                                      Zo heb ik het graag, enkel zij stond me op te wachten, met haar geweldige glimlach.
                                      Het was weer even geleden, maar de service wordt er altijd maar beter op. Hoe beter zij jou kent, hoe meer ze ongevraagd doet wat je graag hebt.
                                      Kussen, pijpen, prostaatmassage, alles met hetzelfde enthousiasme en zij geniet er duidelijk ook van!
                                      Fara, het was weer een groot plezier om me door jou te laten verwennen!
                                      Tot binnenkort!

Commentaar

Vandaag nog eens afgezakt naar de all-in en voor Fara gekozen. Het was de derde keer met haar en de vorige 2 keer viel het wel mee dus ik dacht op zeker te spelen maar achteraf heb ik toch spijt dat ik Ariana eens niet geprobeerd heb.
                                        Zoals gezegd viel het de vorige keren wel mee maar vandaag was ik er bijna vandoor gegaan halfweg de sessie. Diep tongzoenen zoals ik in veel reacties zie staan was er niet bij en bovendien kwam er een raar geurtje, dat ik niet echt kan plaatsen, uit haar mond. Het was wel tongzoenen maar van zo ver dat onze lippen geen contact maken. vervolgens bied ze mij haar borsten aan, die ik met plezier aanvaard, maar wanneer ik er zachtjes in bijt geeft ze commentaar dat ik het niet met de tanden mag doen. Dit kan ik nog enigzins begrijpen als haar tepels heel gevoelig zijn. Vervolgens bij het pijpen steeds stoppen om met een papiertje haar mond af te vegen en veel commentaar over het voorzaad. Uiteindelijk vraagt ze of ze me toch niet met condoom mag pijpen waarop ik zeg dat ik haar dan wel zal beffen. Dat was ok voor haar. Dus ik begin haar te likken, gewoon likken, geeft ze daar ook commentaar dat ik mijn tanden niet mag gebruiken, ik wist echt niet wat ze bedoelde dus ik ga gewoon verdrer en iets later dezelfde opmerking. Dan ben ik beginnen opletten dat mijn tanden echt nergens geen contact met haar maakten maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Tijdens het beffen, alles goed gesmeerd, wil ik haar een beetje vingeren. Weer commentaar, niet met uw nagels, mijn nagels die eergisteren zijn bijgeknipt? Op dit moment had ik er echt even genoeg van, getwijfeld of ik zou vertrekken, toch maar verder gedaan, maar het enthousiasme was bij mij ondertussen wel weg. Na het beffen zij weer aan het pijpen, lees zagen over het voorzaad, en dan maar beginnen neuken Op zijn hondjes mocht een duim in haar kont ook niet meer. Rimmen heeft ze trouwens ook niet meer gedaan. Soit, uiteindelijk mijn zwemmertjes over haar borsten gespoten. Toen bood ze me nog een massage aan maar met de uitvlucht dat ik de files wou voorblijven ben ik dan maar vertrokken met nog 20 minuten te gaan. All-in is echt niet meer wat het geweest en ik denk dat het nu echt wel ff zal duren voor ze me er terug zien.