Rillaar, Tieltseweg 33, Den Biechtstoel, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rillaar, Tieltseweg 33, Den Biechtstoel, Algemeen

Naam: Den Biechtstoel

Adres: Tieltseweg 33 3202 Rillaar

Telefoonnummer: 016/50.04.37

Website: http://www.denbiechtstoel.be/

Aard:

Openingstijden:

Prijzen:

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-14, 15:56.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Rillaar, Tieltseweg 33, Den Biechtstoel, Algemeen

Er is ooit 1 topic over dit adres geweest maar daarna is het stil gebleven.

Weet iemand of dit adres nog bestaat (website nog in de lucht, maar zegt niet altijd wat) en zoja, zijn er nog ervaringen ?
    Website (voor de heren met partner, let op: filmpje start automatisch ) nog in de lucht, maar zegt niet altijd wat).

Gr. SOT

Commentaar

Deze zaak bestaat nog. Geen ervaring mee.

Commentaar

2 weken geleden nog daar geweest. Kom er zo'n 2 maal per jaar.
        De zaak ligt op een pleintje dat fungeert als parking voor iedereen. Via een poortje met bel en camera kom je op het binnenhof en zo ga je het klassieke bouwwerk binnen.
        André is de gezapige zestiger die eigenaar is... en dus ook wat ouderwets maar daarom niet minder gezellig concept hanteert.
        Een beetje de oude caféstijl met wisselende alleenstaande huisvrouwen als tooghangers. Glaasje 25 euro, flesje 75 en meer. Soms heel gezellige middeljonge dames, soms ook gefrustreerde zeuren. Niemand werkt er vast. En als je geluk hebt kan je best gezellig kletsgezelschap hebben. Niemand dringt zich op.

Kortom ouderwets drinkcafé, goed afgesloten, je mag er roken en kameren met één van de dames aan 150 euro per uur.

Commentaar

Jill

Pas daar een zeer leuke ervaring opgedaan met een sexy meisje dat Jill heet. Jong (ik schat begin 20), Vlaamse, mooi, grappig en zeer goed in bed. Werkt daar nog niet zo lang en hoop haar daar binnenkort zeker terug te vinden.

Commentaar

Jill "den Biechtstoel Rillaar"

Heb haar ook ontdekt een uurtje geleden. Ik had de recentie van Kawara niet gelezen.
            Ze kwam naast me zitten aan de bar en haar spontaniteit viel onmiddellijk op.
            Het klikt of het klikt niet, dat is het leven. Hier klikte het meteen. Jill is vriendelijk en weet je met haar blinkers te verleiden.
            We babbelden wat en dronken samen iets. Al snel werden er wat kusjes gegeven en het duurde niet lang voor we de bar wisselden voor de eerste verdieping.

Jill is uiterst spontaan in bed en houdt o.a. van 69. Voor mij naast de uitstekende sex ook een hele lieve en innemende vrouw.
            Wees goed en lief voor haar en GFE komt vanzelf.

Jill is een aanrader en als je het geluk hebt dat ook zij jou ziet zitten, dan wordt het een feest.

Commentaar

Zijn er nog bijzonderheden bekend over dit privehuis? het laatste bericht is van 2013

Commentaar

ik passeer hier ook heel af en toe, het is jammer dat dit enkel tijdens weekdagen open is, terwijl ik meestal op zaterdag tijd heb

zoals eerder gezegd is dit een ouderwets drinkcafé met middelmatige dames, alles op't gemak en rustig. je wordt hier niet agressief aangeklampt om champagne te betalen. Mijn laatste ervaring hier was met een Marokkaans meisje van 27-28 jaar, kleine fijne borstjes en een stevige (geen dikke) poep. Eerst samen een lange douche genomen en daarna wat liggen stoeien op bed.
                volgende keer volgt een uitgebreider verslag!

cheers
                alles geven eh !

Commentaar

Aan het werk...
                X