Diegem, Haachtsesteenweg 42, Monica Prive, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diegem, Haachtsesteenweg 42, Monica Prive, Algemeen

Naam: Monica Prive

Adres: Haachtsesteenweg 42, Diegem

Telefoonnummer: +32 (0)485 / 380 191

Website: http://www.erolijn.com/monicadiegem/ http://www.deernes.com/monicadiegem

Aard: Privehuis

Openingstijden:

Prijzen:

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-14, 15:57.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 42, Monica Prive, Algemeen

Ik ben er vandaag nog eens langs geweest. Prima service, alles op en aan. Ik betaalde 100 Euro voor een volledig uur. Vroeger ging ik naar de buren van 41, maar sinds ik een paar keer in de kamer in de kelder ontvangen werd was de pret er af (geen wasje voor of na en al een paar keer dames gehad die meer oog hadden voor de klok dan voor mij). Geef mij maar de meisjes van Monica: eerlijke prijs voor een leuk moment.

Commentaar

Gisteren eens langs geweest in nr 42 en gekozen voor de rondborstige LOLITA , echte aanrader , pijpt lekker en je mag ze nemen in het standje dat je wil , ze doet letterlijk alles om je te plezieren , voor een eerlijke prijs , is gedaald naar de settings van Nr 41 , Machelen en Haren !!

Commentaar

Ik ben er deze namiddag nog geweest. Er zijn blijkbaar een paar nieuwe meisjes aan het werk ( ik had ze toch nog niet eerder gezien). Deze keer koos ik voor een knappe Italiaanse - Loretta als ik mij goed herinner. Ze liet mij alle hoeken van de kamer zien - wel spijtig dat er in de kamer naast ons een medewandelaar aan het werk was die zeer luidruchtig aangaf dat hij genoot. Voor mij was dit een domper, maar dat werd meteen goed rechtgezet door die Italiaanse (eerst schoten we beiden in de lach, maar door het kussen dat er op volgde zag ik het meteen terug zitten). Na de daad kreeg ik nog een kus en wilde ze weten of ik tevreden was... Het interieur van de 42 mag wel eens opgefrist worden, maar tenslotte gaan we niet voor het decor wandelen

Commentaar

Voor de tweede keer deze privé bezocht en vruchteloos afgedropen. Een huis vol Latina Milfs, is niet echt mijn meug. Dames waren best vriendelijk, de sfeer was goed, er werd wat Spaans afgeklept, mens die kunnen ratelen zeg, zeven stuks werden gepresenteerd. Jammer geeneen kon me bekoren: te oud (behalve Tania dan) te dik

Commentaar

Tja, smaken en kleuren verschillen nu eenmaal. Vrijdag een bezoekje gebracht. Ik bij de line up koos ik voor een zwarte dame: Sol. Eenmaal in de kamer vroeg ze me wat ik wilde drinken. Toen ze met een cola terugkwam begon ze me al te tongen tijdens het obligate wasje (met water en een washandje, niet met babydoekjes dus

Op het bed begon ze al meteen te plagen en begaf ze haar naar mijn middelste (je kan kiezen pijpen met of zonder). Toen ze begon te zuigen moest ik spontaan aan Alex Agnew denken (het laken werd er net niet doorgezogen Nadien bleek dat ze heel atletisch aangelegd was... veel variatie en tongen. Ik keer zeker terug!

By the way: ik vroeg om Monica zelf te nemen, maar ze zei dat ze niet beschikbaar was. Volgens die Sol is dit meestal zo en is ze soms nog wel beschikbaar voor haar vaste klanten, miljaar... maar allez, ik blijf proberen he

Commentaar

Het is me eindelijk gelukt om Monica vandaag te pakken te krijgen. Toen ik binnen kwam dacht ik dat ze enkel de meisjes (5) ging voorstellen en dat ze zelf weeral niet beschikbaar ging zijn, maar toen ik haar vroeg of ik met haar mocht gaan zei ze ja. ik had eerst voorzien om een half uurtje te nemen (50 euro), maar aangezien het nu toch gelukt was om monica zelf te nemen besloot ik toch maar een uur te nemen (100 euro - ik moest zelfs deels met klein geld betalen). Manman, ze was duidelijk in vorm Aangezien ik al een tijdje aan haar wilde nemen waren de verwachtingen dan ook hoog gespannen. Toen ze terug in de kamer kwam met mijn pintje was ik me al aan het wassen en kon het dus meteen beginnen. ze houdt duidelijk van kussen, ik ben hier vrij zeker van want toen ik haar meteen daarna wilde beffen was ze al behoorlijk nat Ze heeft een vrij speciale pijptechniek - zacht en traag (ik vroeg om te pijpen zonder). Vervolgens condoom om en dan begonnen we vurig te vrijen. Ik noem dit vrijen en niet neuken (het voelde aan als bij mijn eerste echtgenote, maar dan wel het gevoel van voor ons huwelijk - ik denk dat iedereen dat gevoel wel kent knuffelen, kussen, strelen en lachen in een erg intieme sfeer. ik schrok wel even toen we aan onze 2de keer bezig waren - ze was op mij aan het rijden en plots sloegen haar ogen naar boven en gingen er een paar schokken door haar lichaam waardoor ik ook klaarkwam. ze begon wederom te lachen toen ik vroeg wat er was en en zei ze "i came". Aangezien haar reactie denk ik dat het echt zo was. Nadien hebben we ons samen gewassen en toen ik wilde weggaan kreeg ik nog een serieuze kus. Herhalingsgevaar: heel erg groot!

Ik keek net even op hun site (die van deernes heeft veel foto's of is er misschien nog een andere?) en zag dat de foto's van Tania weg waren en aangezien ik ze niet zag toen de meisjes werden voorgesteld is ze precies gestopt. Er waren wel terug een paar nieuwe gezichten (waaronder een knappe zwarte).

Commentaar

Ik had niet alle bovenstaande berichten gelezen: in deze discussie staat bovenaan een verwijzing naar een site op erolijn. in het laatste nieuws gebruikt ze al een tijdje www.deernes.com/monicadiegem.
                Nu begrijp ik sublimo, sorry maat

Commentaar

Enkele weken geleden hier ook aangebeld. Weet niet meer waarom, maar gekozen voor de minst lelijke: een zekere Jeanne of Jeanna. Heeft geen mooi lichaam en behalve dat ze behoorlijk pijpt is er niet veel bijzonders aan. Tja, soms staat het water zo hoog dat een mens er alles voor over heeft (zeker als ook de overburen niets in de aanbieding hebben). Stom.

Commentaar

janna noemt dit en is totaal waardeloos voor dit vak

Commentaar

Ik kom (zeer) regelmatig bij Monica in Diegem en wissel steeds af tussen die Samantha en Monica zelf. Ik kan zeggen dat ik tot op heden nog niet ben teleurgesteld in deze zaak. De prijs is dezelfde dan bij de collega's, maar ik voel me er meer op mijn gemak.

Die Jane (en die 2 anderen) heb ik echter nog niet genomen omdat ze mijn type niet is. Als Samantha of Monica zelf niet beschikbaar zijn vraag ik gewoon wanneer ze dat wel zijn en kom ik later terug (je kan immers niet altijd zeggen dat je nog naar de Bancontact moet hè Spijtig genoeg moet ik regelmatig terugkeren (of werken met een afpsraak, maar met mijn job ligt dit niet zo voor de hand) want mijn 2 favorieten hebben het zeer druk - de slogan: ik keer tevreden terug is zeker bij deze dames van toepassing

Die Sol is precies weg bij Monica want ik heb ze er al een tijdje niet meer gezien, spijtig want die wist ook van aanpakken.

Hoe dan ook: ik ben een beetje verslaafd geworden aan Monica en Samantha (beide zijn Afrikaans). Ze zijn geweldig in wat ze doen en behandelen je zoals je als man behandeld moet worden. Probeer ze eens en je zal weten wat ik bedoel

Commentaar

Buiten die ene tegenvaller is hier alles ok

Commentaar

Vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan mijn favoriet huisje. Samantha bleek in verlof te zijn tot volgende week en Monica was blijkbaar bezig. Normaal zou ik dan weggaan, maar deze keer bleek er een nieuw meisje te zijn die nogal opviel door haar (zeer) grote longen
                          Ze stelde haar voor als Cindy en is Afrikaanse (spreekt Frans). Na het gebruikelijk wasje begon ze me vol overgave te kussen. Dan trok ze haar witte BH uit en bleken haar borsten nog groter dan ik verwacht had... de rest van haar lichaam was "normaal" Tijdens het pijpen vroeg ik of het mogelijk was om iets hoger te komen zodat ik tussen haar borsten kon klaarkomen. Gezien de glimlach die dan op haar snoetje verscheen had ik het gevoel dat ik niet de eerste was die haar ooit deze vraag had gesteld.
                          Zeer prachtig zicht: klaarkomen tussen 2 enorme zwarte joekels . Nadien terug een wasje en begonnen voor een 2de ronde. Na het pijpen vroeg ik haar op mij te komen zitten. Het duurde niet lang of ik kwam een 2de keer... alweer dat zicht op die borsten hè Hoe dan ook voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Vandaag voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer daar binnen geweest. Aan de tel werd me altijd al gezegd dat Monica 'er niet was', vandaag klonk het 'monica werkt niet meer'. En Samantha 'werkt vandaag niet'. Ik had de keuze tussen Cincy. Dikke t*ten maar de rest is navenant, die krijgt me echt niet opgewonden... En dan was er Ruby, een grotere en witte versie van Cindy.
                            Na de korte intro ben ik er buitengegaan, perplex dat er en een prive zo weinig 'talent' te vinden kan zijn.

Commentaar

Oeps, de ervaring die leorakthai had kwam misschien door mij. Toen ik er aankwam waren er 3 meisjes beschikbaar en de rest was "bezig". Aangezien Samantha deze week in verlof is maakte ik van de gelegenheid gebruik om eens een ander meisje te proberen: Claire. Deze dame weet van aanpakken en ik heb er een uurtje met haar doorgebracht dat ik niet snel zal vergeten. Lief kind, ze praat op een sexy manier (je moet dit zelf maar eens proberen Ze kan er precies maar niet genoeg van krijgen, vooral als je begint te kussen geraakt ze blijkbaar goed op dreef. Na ons wasje (was nodig: 2 keer in een uur laat me zweten vertelde ze me dat anaal ook mogelijk was (mits supplement), maar ik had mijn visjes al verschoten... Volgende keer wil ik haar zo eens nemen

Dus sorry leorakthai dat ik (en anderen) je keuze beperkt hebben, ik val dus ook niet op heel dikke borsten

Commentaar

Ik ben vandaag nog eens binnengewipt bij Monica in Diegem. De line-up zag er veelbelovend uit: Claire, Cindy (met de dikke t*tten), Ruby en 2 (blanke) jonge meisjes waarvan ik de naam niet ken. Toen ik informeerde naar Samantha bleek dat ze terug een paar dagen in verlof zou zijn Monica verzekerde mij echter dat ze volgende week terugkomt - gelukkig maar, ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen Ik besloot dan maar om Claire terug te nemen omdat ik het eens via de achterdeur wilde proberen. Na het gebruikelijk wasje vooraf begonnen we heftig te kussen. Een paar tellen later ging ze beneden poolshoogte nemen en begon ze te likken, om nadien over te gaan tot een fantastische pijpbeurt. Ik vroeg haar net op tijd om te stoppen... wat ze dan ook meteen deed. Ze had een lachje op haar gezicht omdat ze wist dat ik al bijna zover was Na een korte pauze begon ze me terug langzaam te plagen en begon ze terug te pijpen. Na een paar minuutjes werd het condoompje aangedaan en ging ze op handen en knieën zitten. Het grote moment was dus gekomen om ze langs achter te pakken! Ze vroeg me om het langzaam en voorzichtig te doen (ja, haar sterretje is heel klein). Na een paar schokjes zat ik er helemaal in. Dan vroeg ze me om even niet te bewegen - ik zat precies wat diep Na een paar secondjes begon ze stilaan zelf te bewegen om nadien over te gaan tot serieuze schokken. Volgens mij is ze erg zot op anaal: haar poesje werd kleddernat ik kwam uiteindelijk diep in haar klaar en gezien haar reactie denk ik dat ze precies ook gekomen was... Daarna volgde nog wat kusjes en knuffeltjes en mijn half uurtje was om (zelfs iets langer gebleven dan waarvoor ik betaald had).

Volgende keer wil ik eens een trio proberen met Claire en Samantha. Alleen al van het gedacht geraak ik al serieus opgewonden: 2 nymfomanes die met elkaar spelen en die dan hun lusten gaan botvieren op mij

Commentaar

Onlangs bij Monica geweest en een heerlijk half uurtje met Samantha doorgebracht.Ik lees hier dat Claire ook anaal doet kan er iemand mij een beschrijving geven van Claire,want gewoonlijk staan de meisjes daar en worden ze niet voorgesteld zoals in de All Inn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door xtrail Bekijk bericht
                                    Onlangs bij Monica geweest en een heerlijk half uurtje met Samantha doorgebracht.Ik lees hier dat Claire ook anaal doet kan er iemand mij een beschrijving geven van Claire,want gewoonlijk staan de meisjes daar en worden ze niet voorgesteld zoals in de All Inn.
                                    Het klopt wat je daar schrijft, de meisjes worden niet voorgesteld met hun naam. Ik ken enkel de zwarte meisjes bij naam, die blanke meisjes ken ik enkel van de presentatie in de gang/kamer (ik val op zwart he Claire is een halfbloed (blank/Afrikaans). Ze heeft lange haren (zwart). Ik heb vanmiddag nog een half uurtje bij haar doorgebracht. Claire is wreed goed aan het worden De eerste keer dat ik haar nam leek ze nogal verlegen, maar schijn bedriegt blijkbaar... eenmaal opgewarmd verandert ze in een tijger

Commentaar

Is Samantha al terug, ik mis haar toch misschien even aan bellen voor Claire.

Commentaar

Kan iemand zo vriendelijk zijn me even inlichten welke de namen van de dames zijn die te bewonderen zijn op de website
                                        http://www.deernes.com/monicadiegem?tab=fotos&ff=0

Of moet ik hiermee geen rekening houden?

In de laatste posts wordt bijvoorbeeld over een zekere Claire gesproken. Is zij ergens op foto te zien?

Commentaar

De eerste foto is van Samantha, deze staat er een paar keer op en de rest ken ik niet.