Steenokkerzeel, Lambrechtsstraat 10a, Naomi Vip, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Steenokkerzeel, Lambrechtsstraat 10a, Naomi Vip, Algemeen

Naam:

Adres: Broekstraat 137 , Diegem

Telefoonnummer: 0472128978

Website: http://www.erolijn.com/naomi/ of http://leschaudes.blog4ever.com http://sites.google.com/site/cheznaomi1/

Aard: Privehuis

Openingstijden:

10.00 tot 19u door de weeks

zaterdag van 11 tot 18 u

Prijzen:

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-14, 15:53.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Haren, Witloofstraat 3, Naomi(uitstekend)

Weet iemand wat de openingstijden zijn. Ook 's avonds?
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 13-10-11, 07:14. Reden: Naar algemeen.

Commentaar

Re: Haren, Witloofstraat 3, Naomi(uitstekend)

Open van 10.00 tot 19 u in de week en zaterdag van 11 tot 18 u
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 13-10-11, 07:14. Reden: Naar algemeen.

Commentaar

Re: Haren, Witloofstraat 3, Algemeen

http://leschaudes.blog4ever.com/

Commentaar

Bedankt voor tijdschema. De fotos met de mooie dames al eerder gezien. Ik wil binnenkort graag een afspraak met Naomi maken. Ik heb via de blog een e-mail naar de 'auteur' gestuurd, maar niks gehoord. Weet iemand hoe vooraf een afspraak te maken is?
          Alvast bedankt, c

Commentaar

Kan iemand de prijzen even toelichten?

Commentaar

Gewoon: 50€ voor 1/2 uur
              100€ voor een uur

Met Naomie is plas voor dezelfde prijs ook mogelijk

Scat: (met Naomie): moet op voorhand afspraak maken en enkel in voormiddag: 75€

Commentaar

Het vergt wat sherlockholmeswerk om de locatie te vinden, maarja, de aanhouder wint.
                Mooi nieuw appartementsgebouw, in de inkomhal staat Naomi duidelijk op de belknop, dus dan zit je goed.
                Gisteren vier dames gevonden op dit adres. De ladies zijn allemaal vriendelijk en enthousiast, het frans is er de voertaal maar met engels kan je ook wel terecht.
                Ik vind het uitstekende service in vergelijking met de Aarschotstraat: veel mogelijk voor 50 euri instaptarief, krijg je een goede service en discreet gelegen, speelt ook wel een rol

Commentaar

Eigenlijk is het adres Kuregemstraat 3. De overkant met pare nummers is witloofstraat en maakt deel uit van de gemeente Diegem. Het deel met onpare nummers van 1 tot 35 staat niet aangeduid als witloofstraat maar als Kuregemstraat.
                  Website http://www.erolijn.com/naomi/
                  Er is een ruime openbare parking aan de Haachtsesteenweg op "wandel"afstand.

Commentaar

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 41, All in, Sabrina(uitstekend)

Sabrina stelde me aan haar voor als Julie.
                    schreef blonde stoot.

Ik ben vandaag langs geweest bij All-in voor Sabrina.
                    En ze zei me dat het nieuwe meisje onder de naam Julia werkt, en er geen
                    julie bij hen werkt.
                    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-07-12, 20:13. Reden: Gaat over andere dame, verplaatst naar algemeen topic

Commentaar

Re: Diegem, Kuregemstraat 3, Naomi Massages, Algemeen

Al een tijdje Naomi niet meer gezien in haar eigen privé. Suzy is al een tijdje weg, had ze ook min of meer aangekondigd. Zijn tegenwoordig aanwezig: Elena, Soraya, Tina

Commentaar

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 41, All in, Sabrina(uitstekend)

En die Julia is diegene die vroeger bij Naomi werkte onder de naam Lila
                        Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-07-12, 20:13. Reden: Gaat over andere dame, verplaatst naar algemeen topic

Commentaar

Yep, en Naomi ook. Samen met nieuwe Nadia vormen ze nu het team. Normaal zijn daar Elena en Soraya bij.
                          Overigens, de lach en gastvrijheid van Naomi is oneindig. Als ik onverwacht weer opstapte zonder te consumeren bleef de brede glimlach van alle dames intact. Dat is pas service, zo komt een mens zonder drempelvrees terug.

Commentaar

Dat is nu eens net wat Naomi massages nodig heeft: nieuwe meisjes. Door het beperkt aantal kamers werken er steeds max vier meisjes. Kim is nieuw, zie rec, verder Caprice, Elena en Naomi zelf.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TellySavalas2
                              AAn de moderator : Nieuw adres van Naomi Massages
                              Broekstraat 137 1831 Diegem
                              Kunt u dit zo aanpassen? Dank u wel.
                              Sinds / vanaf wanneer ??
                              Ben er donderdag nog geweest , en ze zei me niets over een geplande verhuis...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TellySavalas2
                                AAn de moderator : Nieuw adres van Naomi Massages
                                Broekstraat 137 1831 Diegem
                                Kunt u dit zo aanpassen? Dank u wel.
                                Als het daadwerkelijk zo is gaan we in de loop van de week alle items aanpassen van Naomi Massages.

Commentaar

Het verhuis was al lang gepland, ze waren aan het zoeken voor een huis met meerdere kamers. Nu Broekstraat geen facitliteiten om te parkeren !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pachien Bekijk bericht
                                    Het verhuis was al lang gepland, ze waren aan het zoeken voor een huis met meerdere kamers. Nu Broekstraat geen facitliteiten om te parkeren !
                                    Alle items van Naomi massages adres aangepast.

Commentaar

Re: Diegem, Broekstraat 137 , Naomi Massages, Algemeen

Geen faciliteiten om te parkeren???? Welke faciliteiten moeten dat dan wel zijn? Behalve dan dat er daar gemakkelijk meer dan tien plaatsen zijn binnen de zeg maar 150 meter? Zelden of nooit een prive geweten met zoveel parkeerplaats vlakbij (en gratis).
                                      Wat dat betreft is het in elk geval een hele vooruitgang tegen de witloofstraat. De binnenkant ga ik volgende week wel eens exploreren.
                                      Enneuh... vandaag hangt er in elk geval een plaatje NAOMI op de deur en zag ik er een wandelaar binnengaan, dus de verhuis is blijkbaar achter de rug.

Commentaar

Re: Diegem, Broekstraat 137 , Naomi Massages, Algemeen

Vandaag eens op hun nieuwe adres geweest; parkeren is geen probleem, maar dit gaat niet lang duren volgens mij (net zoals ik terecht dacht van hun vorige adres trouwens); het huis ligt in een rustige woonbuurt; het was daar een gaan en komen van mannen; ik zou niet graag gebuur zijn... het huis op zich heeft veel kamers, maar de badkamer en wc is beneden; de hele tijd passeert er volk van boven naar beneden en moet het 'verkeer' geregeld worden. Ik had vandaag trouwens alleen keuze uit een smalle geblondeerde (oostblok type), haar naam ben ik al vergeten. De service was voor de rest naar gewoonte.

Commentaar

Re: Diegem, Naomi massages, Broekstraat 137 , Naomi Massages, Algemeen

Nadat ik via dit forum vernam dat Naomi een nieuwe locatie heeft, waar vlot parkeren mogelijk is, ben ik vorige zaterdag zonder afspraak voor de allereerste keer bij haar beland; euh.. bij haar, 't is te zeggen bij Soraya die de deur opende en als enige vrij bleek te zijn. De nieuwe locatie is een gewoon rijhuis (met een sticker "Naomi" op de huisdeur !) in een rustige buitenwijk met idd voldoende parkeermogelijkheden. Na mijn ding gedaan te hebben bij Soraya, een lieve en opgewekte meid, hoorde ik enig rumoer in het huis, waarop ik Soraya vroeg of ik kennis kon maken met Naomi zelf. En ja hoor, meteen verscheen een vrolijke Naomi in onze speelruimte. Ik complimenteerde haar met haar looks - en die oh zo lange benen - en terstond gaf ze zich helemaal bloot. Djezus ! We hebben met zen drietjes nog wat gebabbeld over alles en nog wat, en Naomi kwam bij mij over als een uitbundige madam, evenwel zonder capsones of fake-toestanden. Soraya mocht het horen, bij mijn volgend bezoek aan dit huis zal Naomi het doelwit (?) zijn, want black is oh so beautiful bij haar ; de keer nadien laat ik me terug inpakken door de toffe Soraya !

Commentaar