Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-in, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-in, Algemeen

Naam: All in

Adres: Haachtsesteenweg 41 1831 Diegem

Telefoonnummer: 0474/57.95.27

Website: http://users.belgacom.net/all-in/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    Maandag tot vrijdag
    van 10u tot 20u.
    (Binnen tot 19u30)

Zaterdag vanaf 11u tot 18u.

Prijzen:
    Prijzen van 25 Euro tot 100 Euro
    Alles bespreekbaar

Vanaf nu 'Tuin' massage mogelijk

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-06-14, 15:54.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 41, All in, Algemeen

dat is geen probleem er is een discrete parking, je raakt er wel niet op met een verlaagde wagen

Commentaar

Ik ben vandaag omstreeks 16u voor het eerst bij All In te Diegem geweest.
      De deur werd meteen opengedaan voor mij, dus ik moest niet bellen.

Het was een zeer leuke ervaring en ik dacht dat het meisje dat werd voorgesteld Dina heette, maar ik ben niet meer zeker nadat ik de foto had geraadpleegd.
      Het is een zwarte dame (Afrikaanse), een beetje volslank, een klein buikje, met vooral stevige bovenbenen/billen. Zonder haar hoge hakken was ze ongeveer 170 cm groot en heel erg vriendelijke en pijpen deed ze zonder probleem zonder condoom. In het tongzoenen was ze ook erg bedreven.
      Seksen deden we in verschillende standjes.
      Ze sprak Frans tegen mij, maar heel af en toe zei ze een woordje Nederlands. Ze kon een heel klein beetje Nederlands, zei ze.
      Na de seks gaf ze nog uitgebreide knuffels en ze gaf veel affectie, zowel ervoor als erna.

Voor mijn eerste keer had ik blijkbaar dus een zeer goede ervaring ginder. Ooit ben ik wel eens een paar keer in Melsbroek geweest.

Nadat ik me had aangekleed heeft ze me nogmaals bedankt en me nog een kus op de mond gegeven.
      Ik ben daar dus letterlijk een half uur binnen geweest en niet zo'n 15 minuten, zoals op de meeste plaatsen dit het geval is.
      Ik heb het niet bij de naam van Dina gepost omdat ik verre van zeker ben dat het Dina was.
      Qua type van de website lijkt ze het meest op Anaïs, maar ze is wel een heel stuk voller. Ze is donkerder dan een Marokkaanse of Arabische meid.

Commentaar

Ik ben vandaag langs geweest rond de klok van 13:00 maar vond het een fluttent.

De auto geparkeerd, aangebeld en er werd opengedaan door de Madam van het huis. Naast haar stond een dame met matig uiterlijk en een flink paar tieten. Ik had mijn zinnen eigenlijk gezet op Mylena die ik op de website had gezien.

Ik vroeg dus wanneer de andere dames klaar zouden zijn en twijfelde nog over de aanwezige dame.
        Toen ging de bel en brak er lichte paniek uit, ik moest in de badkamer verdwijnen. Ik dacht aan een politieinval of iets dergelijks maar het bleek een andere klant te zijn te horen aan het gesprek.

Deze gast nam dus wel het enige meisje dat er stond en ik dus met lege handen in de badkamer

Nu leek het mij niet erg een kwartiertje te wachten op de andere dames maar er is daar dus geen wachtruimte o.i.d. en ik werd resoluut de deur gewezen met het verzoek over een kwartier terug te komen

Dikke doei, ik ga natuurlijk niet rondjes rijden of in mijn auto zitten wachten voor de deur. Dus snel weggegaan.

Al met al matige service, geen fotoboek van de meisjes om te kiezen of op te wachten, geen wachtruimte, etc.
        Daarnaast begrijp ik de discretie in zo'n klein dorpje maar de auto's staan deur aan deur op het parkeerplaatsje dus echt privacy heb je toch niet.

Commentaar

Zelden zo een goeddraaiende tent geweten. Ik dacht vroeg te gaan, dan is het nog zo druk niet.
          De deur werd geopend door een blonde dame die behoorlijk nederlands sprak en werd gelijk overvallen door een legertje aanrukkende dames die stante pede in de gang op een rijtje gingen postvatten. Welke ik dan wel koos was de dringende vraag. Nou nou, mag ik eerst eens kijken, ja toch?!?
          Gelukkig werden de namen, in ijltempo weliswaar, afgelopen, zodat ik de dames eens één voor één kon bekijken. In het gezicht, de ogen, de blik, de uitstraling zeggen veel, is onbeleefd je ogen laten zakken, ik wil daar nl niet als een vleeskeurder staan. Ik telde negen. Er waren er nog twee bezig, dus elf dames in dat hol vond ik best wel een goed aanbod voor een privé. Een woordje tot de dames richten werd als ik overging naar een tweede taal want de dames keken wat alsof het donderde in keulen met de pas afgesneden door de ongeduldige gastvrouw: wie ik nou koos.
          Wat een vraag, ik kon niet eens de twee achterste dames uit het rijtje zien, die stonden al buiten de gang in een andere kamer want zo lang was die gang nu ook weer niet.
          Gelukkig had mijn verkennend huiswerk op hookers mij wat geholpen en ik koos de Brasiliaanse Gabriella. De conversatie met haar werd voortgezet in het portugees zodat de gastdame daar voor snot stond. En de andere dames konden huppelen...
          Ik begrijp wel dat er weinig tijd kon besteed worden aan het één voor één voorstellen van de dames, vooral als de voordeur zowat platgelopen wordt door het clienteel. Aan het management om daar een oplossing voor te vinden.
          Aan de andere kant mogen we het prijzenpakket/service van dit huis toejuichen. Hoever spring je met 50 eu in de Aarschotstraat, minimale service en na een kwartier sta je weer buiten in de kou.

Commentaar

Welke meisjes/vrouwen spreken er goed nederlands want ik versta en spreek totaal geen frans.
            Thx
            Greets

Commentaar

Sofia is Nederlandstalig

Commentaar

Angie spreekt goed Nederlands met een schattig accent. Mylena spreekt ook goed Nederlands. Zeker een recensie schrijven!

Coffee
                E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 41, All in, Sabrina(uitstekend)

Is er een dame bij All In die klaarkomen in mond toelaat ?
                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 07-07-12, 15:45. Reden: Gaat niet over Sabrina, verplaatst naar algemeen topic !

Commentaar

Re: Diegem, Haachtsesteenweg 41, All in, Sabrina(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Roucky Bekijk bericht
                    Is er een dame bij All In die klaarkomen in mond toelaat ?

Julia heeft dat bij mij altijd gedaan. Anais en Sofia ook maar ik denk dat het bij hen wat meer 'a la tete du client' is - bij Anais zeker enkel als je een uur neemt.

Commentaar

Vandaag eens binnengesprongen en de zenuwen getest. Een line-up van acht meiden kon me niet bekoren: Julia had al tweemaal gehad, nieuwe Diva die ik eigenlijk had willen uittesten had zo'n degoutante gelaatsuitdrukking dat ik eigenlijk totaal geen zin meer had. En de madam verontwaardigd...

Commentaar

Speaking of Diva. is er iemand al eens langs geweest? er is er nog geen topic van.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamweb
                          Is het eigenlijk aangeraden om een afspraak te maken of kan je gewoon zo daarheen gaan? (vb zaterdagmorgen)
                          Op dit adres kan je zonder afspraak terecht; bij binnenkomst stellen de aanwezige en beschikbare dames zich voor.
                          Als je een afspraak met een specifieke dame wilt is het raadzaam vooraf te bellen.

Gr. SOT

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Koning1986 Bekijk bericht
                            Speaking of Diva. is er iemand al eens langs geweest? er is er nog geen topic van.
                            Ik heb haar besproken, maar staat bij Anna (had ze beiden genomen).
                            Kort samengevat : mooie meid, maar wel wat te passief

Commentaar

Goed nieuws: Soraya is terug beschikbaar (staat op de site). Ze heeft haar A-cup naar B-cup zien gaan.
                              Laatst gewijzigd door DevDark; 29-01-13, 15:04. Reden: Prive info gewist

Commentaar

Soraya is idd terug, en nog geen haar verandert maar dan ook geen haar en zeker geen b-cup.

Heb er lekker 2 uurtjes mee gespeeld en zal het geweten hebben!!!!!!!

Commentaar

Is dat de kleine Soraya (een zotte mus?), vroeger hier werkzaam, of de Soraya van bij Naomi?
                                  E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

Wees gerust het is de on and only die terug is!!!

Commentaar

Ik weet niet of het de enige echte is, maar ik heb ze vandaag geprobeerd. Wat een vrouw!

Commentaar

mensen toch, hoe dikwijls moet ik nog zeggen dat het de enige en echte is!!!!!!

Ben er juist geweest en heb het geweten, super tijd, kennen mekaar nu ondertussen al heel goed en iedere keer weer
                                        verrast ze me met iets anders te doen.

Chokran soraya

XX

Commentaar

Paar vraagkes

Valt er makkelijk te draaien op die parking als hij vol staat? Rijdt werkelijk iedereen naar boven?

Is er een douche om je van alle geur te ontdoen ?

Ben er al vaak gepasseerd maar nog nooit durven toe happen.
                                          Is toch het huis met het bord parking en pijl erbij voor he?