Steenokkerzeel, Keistraat 39a, Soraya's Palace, Eva

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Steenokkerzeel, Keistraat 39a, Soraya's Palace, Eva

Een paar dagen geleden bij Eva geweest. Zie http://www.sorayaspalace.be/NL/hotesses.html --> Eva.

Eva heeft bij Soraya's Palace eerst een tijdje onder de naam Nicole gewerkt . Dan is ze een tijdje weggeweest, en ondertussen (sinds een paar maanden geloof ik) is ze terug onder de naam Eva..

Toen ze zich nog Nicole noemde, had ik mij voorgenomen om ze eens een bezoekje te brengen. Was er echter nooit van gekomen. Haar nieuwe foto's op de site spreken mij niet zo aan, maar heb het dan toch eens geprobeerd. En kijk, ze viel mij qua uiterlijk beter mee dan op de huidige foto's. Ze is wel degelijk mollig, maar toch minder dan op de foto's. Ziet er ook iets gebruinder uit dan op de foto's. Leuke boezem ook in elk geval ;-).

Ik had een afspraak voor een uur en heb aangegeven dat ik liever op één ronde mikte (ipv twee rondes op een uur) en we dus de tijd konden nemen. Eva zoent veel en pijpt redelijk stevig. Bij het neuken op mijn vraag begonnen met Eva vanboven en na een tijdje overgeschakeld naar missio. Tijdens het neuken nog steeds veel kussen.

Eva is een Spaanse die Engels praat (geen communicatieproblemen zoals wel eens kan gebeuren met Spaanstalige dames). Ze was de hele tijd vriendelijk en goedgeluimd. Tijdens de massage na de sex had ze een vlotte babbel.

Sympathiek meisje. Degelijk service.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-07-18, 21:02. Reden: RECFORM
Aan het werk...
X