Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-in, Melanie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diegem, Haachtsesteenweg 41, All-in, Melanie

Melanie is een Portugese lekkere dame. Ze enige tijd geleden bezocht maar nog geen tijd gehad voor een recensie te schrijven.
    Ze ziet er beter uit dan op de foto's en je komt dus niet bedrogen uit..

De date zelf was super, lekker tongzoenen en daarna een lekkere pijpbeurt om U tegen te zeggen. Veel speeksel en deepthroat.
    Ze dan een lekkere befbeurt gegeven die ze wel kon smaken. Daarna even neuken en me dan lekker laten klaar pijpen.
    Een date dus die naar meer smaakt.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-06-18, 15:04. Reden: RECFORM

Ook eens langs geweest en kan mijn voorganger bijtreden. Mooi verschijning half Portugees en Angolese. Goed gevormde borsten volle lippen. Vriendelijke dame die wilt dat de klant verwend wordt. Vroeg haar of ze prostaatmassage deed geen probleem was eerste keer dat ze dat deed na wat aanwijzingen deed ze het behoorlijk.
    klaar komen in de mond is extra blijkbaar maar zuigt wel lekker en diep met die volle lippen hmmmm. Misschien één klein minpuntje ze wou alleen keuken op klassieke wijze vorige klant had haar blijkbaar pijn gedaan met bepaald standje. Voor de rest een leuke ervaring let een mooie dame.

Commentaar

Meisjes waarover weinig geschreven wordt. Dikwijls een goed teken.
      Melanie is groot voor een Portugese, waarschijnlijk door haar deels Afrikaans afkomst.
      Haar gezichtje is wat gehavend, waarschijnlijk teveel aan puistjes geprutst in haar puberteit.
      Maar voor de rest heeft ze een heerlijk lichaam. Brede schouders, mooie volle borsten met fantastische tepels, mooie taille en daaronder misschien het mooiste kontje dat ik ooit heb mogen aanschouwen.
      De sex kwam wat traag op gang, alsof ze er eerst geen zin in had. Maar met wat gestreel, kussen, en vingeren werd ze al snel ferm nat daaronder.
      Ik kon even met de piemel langs haar schaamlippen strijken, maar omdat het een eerste bezoekje was heb ik niet verder geprobeerd.
      Haar pijpen is tamelijk rechttoe rechtaan. De balletjes en dergelijke komen niet in het vizier, jammer.
      Ze pijpt wel afwisselend sneller en trager, en soms zeer diep. Dat laatste deed me afspreken dat ik, als ik in haar mondje spoot, ik dat wel extra zou betalen (25 Euro)

Bij haar is pijpen tot het einde ook echt tot het einde. Geen gefoefel met de hand, gewoon door pijpen tot de allerlaatste druppel and beyond. Ik ging net roepen dat ze moest stoppen toen ze dat vanzelf deed.
      .
      Howel ik het geheel middelmatig vond, neig ik er door haar tempel van een lichaam en de orale afwerking toe haar een zeer hoge score te geven.

Ik stond door die orale afwerking zo in de fik dat ik haar een mooie tip heb gegeven, vandaar de totale kost van 150 Euro voor een uur.

Toen ik de gang doorliep merkte ik niet veel meer van de vroegere all-in waar altijd een tiental meiden werkte waarvan het merendeel mooi tot zeer mooi. Nu stonden de meesten daar uitgezakt en straalden tegenzin uit.
      Ze warfen er wel foto's aan het nemen van een nieuw Marokkaans meisje, zeer mooi, die ga ik zeker nog eens goeiedag zeggen :-) Nog niet op de website momenteel en ik was zo stom haar naam niet te vragen.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 27-06-18, 12:53. Reden: RECFORM

Commentaar

Vorige donderdag een uurtje in de tuin gespeeld met Melanie. Is een lekkere griet waarmee je heerlijk kan vrijen. Heeft een prachtig lichaam, is vriendelijk en is actief. Het voelde als vrijen met een vriendinnetje. Was voor mij de eerste keer in de tuin van All-in en vond dit leuker dan in hun kamertjes. In het midden van de tuin staat een douche die je kan gebruiken. .Je staat dan wel in je blote flikker in het midden van hun tuin.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 01-07-18, 13:06. Reden: RECFORM

Commentaar

De vorige keer dat ik geweest ben bij Melanie was ik verrast door haar fysieke verschijning en haar diensten. Dus waarom geen tweede maal. Deze keer vond ik het een pak minder. Ze wist van de vorige keer dat ik graag prostaatmassage heb dus stelde ze dit terug voor. Geen inleiding niets, geen erotisch spel direct prostaatmassage. Veel enthousiasme was er niet..
          Na de massage begon ze met pijpen ze heeft lekkere volle lippen en dat is wel een pluspunt. Ondanks dat er niet echt volle zin in had was pijpen wel lekker. Het neukgedeelde was ook veel minder op automatisch piloot met fake gekreun. Dan maar afgemaakt met pijpen en klaar komen op haar lekkere volle borsten.
          Spijtig van deze keer misschien een mindere dag maar mijn euros moeten wel opbrengen. Een volgende keer? Weet ik toch niet.
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 11-07-18, 13:16. Reden: RECFORM

Commentaar

Je kan een meisje pas inschatten om een goede recensie te schrijven na meer dan 1 bezoek, vandaar dat ik nu pas reageer. Melanie heeft het kenmerk groot te zijn met brede schouders en grote volke borsten met keiharde tepels en een volle kont.
            Ik zoek steeds meisjes waar ik mag kidm evt met extra bijbetalen.
            Dit meisje doet dit met volle overgave. Haar volle lippen en het geslurp zullen wel aan de oorzaak liggen dat het dan ook niet lang duurt eer ik klaarkom. Indien gewenst kan je zonder gemor ook even een pauze ingelasten om langer te genieten.
            Ze gebruikt enkel haar mondje, met een hand houdt ze je ballen vast. Ze slikt niet maar dit is voor mij geen noodzaak.
            Voor mij de ideale pijpbeurt, zelfs al ben ik voor mijn tijd buiten. Kwaliteit gaat voor kwantiteit en ik heb er niets aan om nog een tijd staan na te praten.
            Ze ziet me zeker nog terug.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-10-18, 15:13. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
            X