Mol, Martelarenstraat 175, Lynn Somers, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mol, Martelarenstraat 175, Lynn Somers, Algemeen

Naam: Lynn Somers

Adres: Martelarenstraat 175, Mol

Telefoonnummer: +32(0)14/320 811 / +32(0)495/496 496

Website: http://www.lynn-somers.be

Aard: privéhuis

Openingstijden: ma t/m vr 10u-21u, za & zo 12u-19u

Prijzen: 90euro/half uur, 130euro/45min en 150euro/uur, extra's 40/50euro

Routebeschrijving en parkeren: gelegen boven een groothandel in bakkerijproducten langs een vrij drukke weg, er is een grote parking naast wel niet echt discreet

Inrichting: 6 nette themakamers, douche op de gang

Verzorging: Proper

Algemeen: De dames die hier werken zijn bijna allemaal wat ouder (35+) en zijn niet echt fotomodellen, het zouden eerder je buurvrouwen kunnen zijn. Niet dat dat iets afdoet aan de sex, er zitten zoals overal echte toppers bij maar helaas ook dames zonder herhalingsgevaar.
    De dames pijpen allemaal standaard zonder condoom en vooraf gaan ze met je onder de douche.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 24-03-16, 09:01.

Re: Mol, Martelaerenstraat 175, Lynn Somers, Algemeen

ik vul even aan

Prijs: 90euro/half uur, 130euro/45min en 150euro/uur, extra's 40/50euro
    Ligging en parking: gelegen boven een groothandel in bakkerijproducten langs een vrij drukke weg, er is een grote parking naast wel niet echt discreet
    Inrichting: 6 nette themakamers, douche op de gang
    Verzorging: in orde
    Algemeen: De dames die hier werken zijn bijna allemaal wat ouder (35+) en zijn niet echt fotomodellen, het zouden eerder je buurvrouwen kunnen zijn. Niet dat dat iets afdoet aan de sex, er zitten zoals overal echte toppers bij maar helaas ook dames zonder herhalingsgevaar.
    De dames pijpen allemaal standaard zonder condoom en vooraf gaan ze met je onder de douche.

Commentaar

Re: Mol, Martelarenstraat 175, Lynn Somers, Algemeen

Ik heb huize Lynn Somers al meermaals bezocht. Inderdaad iets rijpere dames allemaal, maar de dames die ik er al bezocht heb leverden allen een zeer goede service. Alles is er zeer proper, en met de meisjes is het eerst samen de douche in, en pas daarna de vleselijke geneugten. Na het samenzijn is er weer een gezamelijke douche. Toch wel aangenaam.
      Het leuke is dat je er zomaar kan binnenstappen zonder afspraak. Dan worden de meisjes een voor een aan je voorgesteld waarna je een keuze kan maken. Een leuke procedure, zo kan je makkelijk eens iets anders kiezen.
      Ooit heb ik er eens een afspraak gemaakt met de rijpste der dames, Hilde. Ze moet nu (anno 2013) zowat 74 à 75 jaar zijn. Ik heb me die ontmoeting niet beklaagd, wat een geile donder is dat zeg. Nooit gedacht van een dame van (toen) 72 jaar.
      Laatst gewijzigd door Kenny Charisma; 07-08-14, 18:19.

Commentaar

Zijn er nog bijzonderheden bekend over dit privehuis? het laatste bericht is van 2013

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rodox Bekijk bericht
          Zijn er nog bijzonderheden bekend over dit privehuis? het laatste bericht is van 2013

Alles is hier nog altijd hetzelfde en naar mijn mening nog altijd dik in orde.
          Voorgaande info is dus nog altijd up to date.
          Behalve dan dat Hilde intussen al zeker 77 moet zijn, en waarschijnlijk nog altijd even geil is.
          Alleen is ze tegenwoordig wel iets moeilijker te boeken.
          Ik kom hier nog altijd even graag op bezoek.

http://www.lynn-somers.be/

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rodox Bekijk bericht

Klopt niet hoor. Er zijn berichten van 2104, 15 en 16 van meisjes als Alexia, Hilde, Natasja, Daisy....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door leorakthai Bekijk bericht
              Klopt niet hoor. Er zijn berichten van 2104, 15 en 16 van meisjes als Alexia, Hilde, Natasja, Daisy....
              Los van de dames, was de vraag over de algemene club info zoals de titel aangeeft
              Dank voor je info overigens

Commentaar

Ik kan flink wandelen, en heb al veel ervaring, maar in dit huis is er iets waardoor ik er elke keer weer terug naartoe wil. Het lijkt wel of de dames er geselecteerd worden op hun geilheid. En idd, soms is het leuk om eens een jong popke te nemen, maar er is elke keer wel iets dat niet goed is.. maar de vrouwen die hier werken, daar heb je echte sex mee, die zijn er zelf wild van. En dat merk je nu eenmaal, ondanks dat de dames niet allemaal even mooi zijn en ze op een uitzondering na idd allemaal wat ouder zijn, is de sex met hen zeer bevredigend. En daar is het toch om te doen uiteindelijk.. Het ligt eraan op welke dag je gaat, soms is er een bleek spook dat de deur opendoet, maar als je geluk hebt is Lynn er zelf, en alleen haar verwelkoming al is voor mij al de moeite..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fun4ladies Bekijk bericht
                  ...... maar als je geluk hebt is Lynn er zelf, en alleen haar verwelkoming al is voor mij al de moeite..
                  Vroeger deed Lynn zelf ook nog aan ontvangst. Heb haar toen meermaals gehad.
                  Ik kan me de heerlijke momenten met haar en haar weelderige boezem nog goed herinneren.
                  Spijtig genoeg ontvangt Lynn nu niet meer zelf, maar aan heerlijke dames is er nog altijd keuze te over, en daar maak ik regelmatig en graag gebruik van.

Commentaar

Onlangs voor de eerste keer hier binnen geweest.
                    Super vriendelijk hier, ik was meteen op mijn gemak.
                    Helaas vind ik de prijzen wat aan de hoge kant.
                    Maar zowel op de dames (de meesten zijn al wat ouder) als de kamers was er niets aan te merken.
                    Hier kom ik nog terug :-)
                    wat niet baat, niet deert
                    wie niet neukt, mastrubeert

Commentaar

Ik plan binnenkort een bezoekje aan Antwerpen en lees dat dit een topplaats is om te bezoeken. Welke toppers zijn er normaal aanwezig op woensdag of in het weekend? Alvast bedankt voor de info ;-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door young_boy Bekijk bericht
                        Ik plan binnenkort een bezoekje aan Antwerpen en lees dat dit een topplaats is om te bezoeken. Welke toppers zijn er normaal aanwezig op woensdag of in het weekend? Alvast bedankt voor de info ;-)
                        De beste en eigenlijk enige manier om dat te weten is gewoon even telefoneren. Simpel, toch?

Commentaar

Anneke vind ik een behoorlijk goede aanwinst voor Lynn Somers, maar hoe zit het met de andere dames daar? De site is nogal verouderd, maar ik ben wel nieuwsgierig naar wie de toppers daar zijn en hoe de foto's nog overeenkomen met de dag van vandaag...

Commentaar

Site van Lynn Somers vind ik zeer summier. Ook hun dagelijkse advertentie op RedLights heeft amper toegevoegde waarde. Lynn Somers bestaat uit 2 locaties, Hoogstraten en Mol. Wie, wanneer op welke locatie ontvangt is totaal niet duidelijk. Laatst maar eens gebeld voor informatie van een specifieke dame die me wel aan stond op hun site. Betreffende dame blijkt alleen op dinsdag in Hoogstraten aanwezig te zijn. Op hun site is daar helemaal niets van terug te vinden. Erg vaag allemaal.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Etaner Bekijk bericht
                              Site van Lynn Somers vind ik zeer summier. Ook hun dagelijkse advertentie op RedLights heeft amper toegevoegde waarde. Lynn Somers bestaat uit 2 locaties, Hoogstraten en Mol. Wie, wanneer op welke locatie ontvangt is totaal niet duidelijk. Laatst maar eens gebeld voor informatie van een specifieke dame die me wel aan stond op hun site. Betreffende dame blijkt alleen op dinsdag in Hoogstraten aanwezig te zijn. Op hun site is daar helemaal niets van terug te vinden. Erg vaag allemaal.
                              Blijkbaar wordt de website van Lynn Somers tegenwoordig niet al te goed meer bijgehouden wordt.
                              Maar als je tegenwoordig op de advertentiesite Afspraakjes.be gaat kijken dan zie je in de bovenste balk van de advertenties, van zowel Mol als Hoogstraten, de namen van de aanwezige meisjes staan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door iluzera Bekijk bericht

Blijkbaar wordt de website van Lynn Somers tegenwoordig niet al te goed meer bijgehouden wordt.
                                Maar als je tegenwoordig op de advertentiesite Afspraakjes.be gaat kijken dan zie je in de bovenste balk van de advertenties, van zowel Mol als Hoogstraten, de namen van de aanwezige meisjes staan.
                                Hulde voor Lynn Somers. Op Redlights geeft men tegenwoordig ook per dag aan wie op welke locatie aanwezig is.

Commentaar

Ik ben erg aan het twijfelen om er eens een keer naartoe te gaan . Ben zelf 33 en een milf fan maar ben bang dat ik men goesting daar misschien niet ga vinden(kwa uiterlijk) op foto zien de dames er lekker uit maar fotos kunnen bedriegen en je ziet hun gezicht niet wat begrijpelijk is. Zou het onbeleefd overkomen als ik na de voorstelronde bv. zou zeggen dat ik men goesting er niet vind en wegga?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door nick007 Bekijk bericht
                                    Ik ben erg aan het twijfelen om er eens een keer naartoe te gaan . Ben zelf 33 en een milf fan maar ben bang dat ik men goesting daar misschien niet ga vinden(kwa uiterlijk) op foto zien de dames er lekker uit maar fotos kunnen bedriegen en je ziet hun gezicht niet wat begrijpelijk is. Zou het onbeleefd overkomen als ik na de voorstelronde bv. zou zeggen dat ik men goesting er niet vind en wegga?
                                    Maak dit eventueel duidelijk als je de zaak binnenkomt... men neemt je vast niets kwalijk denk ik... Ik ken de zaak dan wel niet, maar ik veronderstel dat men daar toch geen probleem kan van maken
                                    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Is helemaal geen probleem daar als je je "goesting" niet zou vinden en wil weg gaan. Maar ik ga er wel van uit dat er zeker iemand is die je zal aanstaan, altijd toch een 5tal dames aanwezig.

Commentaar

Thx,
                                        Hoogstraten als mol zowat hetzelfde?
                                        ik post mijn ervaring hier zodra ik geweest ben!

groeten

Commentaar

Thx,
                                          Hoogstraten als mol zowat hetzelfde?
                                          ik post mijn ervaring hier zodra ik geweest ben!

groeten

Als je twijfels hebt of jezelf onzeker voelt zoals je het hier beschrijft, bel hen dan eerst even op, zeg dan eerlijk waarover je je zorgen maakt en stel de vraag.
                                          Bij Lynn Somers bijten ze niet, pijpen daarentegen......