Kapellen, Klein Heiken **, House of Passion, Algemeen (ZAAK IS ER NIET MEER !)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kapellen, Klein Heiken **, House of Passion, Algemeen (ZAAK IS ER NIET MEER !)

OPGELET ! ZAAK IS OPGEHOUDEN MET BESTAAN !

Naam:
    House of Passion

Adres: Klein heiken ** Kapellen

Telefoonnummer:

Website: www.houseofpassion.be.

Aard:

Openingstijden:

Prijzen:

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 14-05-18, 10:26.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Kapellen, Klein heiken 64 House of Passion, Algemeen

Ben vandaag (01/09/2011) voor het eerst langs geweest bij de dames van House Of Passion.
    Gevestigd in een mooie, apart staande woning vlak bij een spoorwegovergang in Kapellen.
    De inkom ligt redelijk onopvallend aan de zijkant van het huis.
    Binnen is de inrichting sober maar mooi, geen van die pluchen en roze toestanden en zo.
    De kamers zijn proper en netjes ingericht. De badkamers zijn ook proper en in orde.
    Luna is de gastvrouw die de beschikbare meisjes komt voorstellen en ook de financiën regelt en zij doet dat zeer vriendelijk en professioneel.
    Over het meisje waarmee ik prive ben gegaan zal ik later misschien nog wel iets posten.

Dit huis is uitstekend en een echte aanrader. Mij gaan ze daar in elk geval nog regelmatig terug zien.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 02-09-11, 07:12. Reden: Recensieformulier eruit.

Commentaar

Sloeberventje,

In een algemene topic is het niet toegestaan om de recensieknop te gebruiken uitsluitend de reageerknop. Recensieformulier er nu uitgesloopt!

Groet Bobby Vitale

Commentaar

Verzorging:

Deze zaak is een van de properste qua hygiene in de ganse regio m.i.
        Vooral de badkamers zijn nieuw en uitermate schoon.
        Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Onlangs de grens even over geweest voor wat werkzaamheden en daarna langs geweest bij dit huis.
          Ingang is niet direct vanaf de openbare weg te zien, maar als je voor de deur staat en er iemand langs loopt/rijdt enz dan kan je wel opgemerkt worden. Parkeren kan aan beide zijde van de weg. Op sommige plaatsen sta je dan ergens voor de deur, andere weer niet. De zijstraten raad ik af, bijna al de parkeerplaatsen zijn prive.
          Men schijnt daar geen problemen met de omwonende te hebben, dit vroeg ik n.a.v. het parkeren en het komen en gaan van klanten.
          De deur werd open gedaan door de bazin, een vriendelijke vrouw. Ontvangst was perfect er werd iets te drinken aangeboden. Uitleg gegeven over de mogelijkheden en de dames werden voorgesteld.
          Tarieven half uur standaard €80,- een uur standaard €120,- Dat is inclusief douchen waarvan er éénmaal is inbegrepen in de tijd en éénmaal douchen niet inbegrepen. Standaard houdt in, alles MC en geen extra's dus. Extra's verschillen per dame.
          Het huis straalt netheid en orde uit, niet overdreven inrichting gewoon normaal. Kamers en douche zijn zo te zien vrij nieuw ingericht.
          Er wordt gebruikt gemaakt van 1 douche, dat kan een nadeel zijn. De dames moeten dan af en toe opletten indien deze bezet is. Hygiëne is oke, maar na mijn bezoek werd het bed weer glad getrokken i.p.v. afgehaald en dat gaf mij toch wel de indruk dat dit niet verschoond werd. Maar wellicht is dat na mijn vertrek gebeurd?
          Er werd keurig tot de uitgang meegelopen en nog net niet uitgezwaaid
          Kortom een aanrader in het algemeen, echter moet het wel klikken met de dame van je keuze maar dat lijkt mij logisch.
          Recensie volgt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ds140
            IN tegenstelling tot andere recensies ben ik niet tevreden. De dames zijn zeer ongeinteresseerd, zakelijk. Ook het gedoe om de badkamer in die ene slaapkamer over en weer te lopen is vervelend. Tevens komen ze steeds af met een extra kost voor nochtans een basisservice, telkens na de keuze van de dame. Reeds 2x overkomen. Komt me niet voor bij anderen. . Kom er niet graag meer.
            Ik ben niet zo tevreden hoe jij deze bijdrage online hebt gezet. Het is verboden om in een algemeen topic een recensieformulier in te voeren!

Nu mag ik de titel weer herstellen.

Groet Bobby vitale

Commentaar

Onlangs merkte ik onderweg dat ik mijn sleutels kwijt was. In volle paniek heb ik naar House of Passion gebeld. Luna is direct met alle aanwezige meisjes gaan zoeken. Helaas hadden ze niets gevonden. Uiteindelijk bleken mijn sleutels gewoon thuis nog te zijn...
              De geruststellende en oprecht geïnteresseerde aanpak van de gastvrouw kon ik biezonder goed waarderen. Een pluim voor dit huis!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door maltje
                Gewoon melden dat Sara een echt toppertje is.
                OP dit moment mijn grote favoriet.
                Deze; http://www.houseofpassion.be/pages/o...sjes/sarah.php

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door maltje
                  en die is ook weeral verdwenen.
                  Iemand een idee waar we haar nu kunnen bewonderen?
                  Ons Sarahtje is verhuisd naar Berchem, Mas Kardi, en heet nu Sofie, er was daar al een Sara. Ze vond het echt niet leuk die naamsverandering, voor de rest kan ze nog steeds masseren als de beste. Voor mij een hele verbetering dta ze nu in Berchem werkt, veeeel dichterbij en heel leuke privé
                  Respect

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Morris64 Bekijk bericht
                    Ons Sarahtje is verhuisd naar Berchem, Mas Kardi, en heet nu Sofie, er was daar al een Sara. Ze vond het echt niet leuk die naamsverandering, voor de rest kan ze nog steeds masseren als de beste. Voor mij een hele verbetering dta ze nu in Berchem werkt, veeeel dichterbij en heel leuke privé
                    Heeft deze Sara / Sofie ook een topic ergens ? Heb even gekeken maar kon het zo gauw niet vinden.
                    Indien ja, graag een link dan kunnen we haar verhuizen

Gr. SOT

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door son of tarzan Bekijk bericht
                      Heeft deze Sara / Sofie ook een topic ergens ? Heb even gekeken maar kon het zo gauw niet vinden.
                      Indien ja, graag een link dan kunnen we haar verhuizen

Gr. SOT
                      Nee, sorry geen topic
                      Respect

Commentaar

Op de website van House of Passion staat een lijstje met dames. Luna staat daar ook aangeprezen, met de vermelding dat ze gediplomeerd 'kinesiste' is, een Vlaams woord voor wat wij in Nederland fysiotherapeute noemen. Aangezien mijn gedroomde date mij eerst van mij stijve nek zou verlossen, alvorens aandacht te besteden aan andere stijve lichaamsdelen (...) en ik bovendien erg gecharmeerd was van Luna's rondborstige figuur, zoals te zien op haar foto's, wilde ik een afspraakje maken met Luna.

Bellend met een prepaid-telefoon probeerde ik te vermijden dat ik drie keer zou worden doorverbonden, dus belde ik direct naar Luna's nummer, maar niet om te solliciteren. Luna kon deze actie van mij absoluut niet waarderen en vroeg mij om haar nummer niet meer te gebruiken. Ze vertelde mij nog dat ze niet meer met heren naar de kamer gaat, maar alleen 'onthaal doet' (ontvangstdame is). Luna raadde mij nog een dame aan die volgens haar niet rookt en hing toen midden in het gesprek op. Tja, zo voel ik me echt welkom... (NIET!!!) :-(
                        Laatst gewijzigd door Lust of liefde; 10-01-13, 20:25. Reden: twee typfoutjes verbeterd
                        Lust or Love? Massage or sex? To fuck or to suck? Still looking for a lady with whom I can enjoy all of that!

Commentaar

Vandaag een bezoekje gebracht aan house of passion, gisteren eerst geinformeerd of ik na 19 uur nog kon langskomen en een uurtje blijven, zou allemaal geen probleem zijn. Dus zoals gezegd was ik daar rond 19 uur, op de bel gedrukt en even later werd opengedaan, ik dus met veel zin naar binnen waar ik doodleuk en verre van vriendelijk te horen krijg dat men vandaag vroeger gaat stoppen en dat ik het dus weer kon afstappen. Voor niks 40 km gereden, mij zien ze daar nooit meer.

Commentaar

Ja inderdaad ik heb ook de indruk dat het daar wat naar hun hoofd aan het stijgen is. Als je bijvoorbeeld belt om te vragen wie er aanwezig is zijn ze ook onvriendelijk en vragen ze meteen wanneer je wilt komen....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
                              Ja inderdaad ik heb ook de indruk dat het daar wat naar hun hoofd aan het stijgen is. Als je bijvoorbeeld belt om te vragen wie er aanwezig is zijn ze ook onvriendelijk en vragen ze meteen wanneer je wilt komen....
                              Idd, zelf heb ik ook gelijkaardige ervaring meegemaakt bij laatste bezoekjes of een poging tot.

Als je info vraagt wie er aanwezig is, krijg je idd snel de vraag waneer je wil komen.
                              Extra details over een dame (vooral als er nieuwe zijn) vragen doen ze nogal moeilijk over, altyd met het zelfde zinnetje,
                              "maar meneer toch kom ze hier zelf ontdekken" , wel ik ga geen afstand doen voor een dame waarvan ik geheel nix weet.
                              Dan heb ik het over de simpele dingen, zoals leeftyd, haarkleur, lengte, cupmaat enz (en of dit naturel is irl).

Het begint meer uit te draaien om aleen maar geld geld.

Klant is hier blijkbaar geen koning meer.
                              Spijtig want vroeger was dit hier anders.

Commentaar

In een algemeen item is het verboden om een recensie formulier in te voeren, blijf er dan ook vanaf!

Commentaar

Ik ben er regelmatig klant en heb het ook al ondervonden dat ze nogal opdringerig worden, vooral als LUna (bazin) de telefoon opneemt dan is het steeds de vraag en wanneer wil u graag komen, maar daar bel ik toch ni voor, ik wil gewoon weten wie er aanwezig is en dan zal ik zelf nadien wel beslissen of ik rij.

En als het echt een vervelende iets wat boos klinkende stem aan de telefoon is dan ist dat Yana, maar die is gewoon zo.
                                  Ik vind dat persoonlijk een echte bitch, heb er al 2 keer tegen mijn goesting en op aandringen van Luna mee naar de kamer geweest en is mij telkens dik tegengevallen.

Commentaar

De Kate die hier actief is, zou dat Kate zijn die ook een tijdje bij de Private Girls gewerkt heeft? Ben toen niet bij haar geraakt maar recencies waren goed toen

Commentaar

Gisteren nog een afspraakje gemaakt met anneke ( zie haar topic). Leuke ontvangst door Yana. Was zomers gekleed (lingerie) toen ze deur kwam openen ( was buiten niet al te warm) . Afgerekend voor uurtje met anneke , drankje gekregen van cindy maar omdat anneke nog niet vrij was ( was wat te vroeg ) door Cindy naar de spiegelkamer gebracht om effe te wachten. Na de sex nog effe nagekletst met de meisjes en met snoepje in de mond afscheid genomen en tevreden in de auto gestapt.

Commentaar

Adverteren steeds dat er nieuwe meisjes zijn maar op hun website is daar niets van te zien. Als je belt dan vraagt men,alvorens je zelf iets kunt vragen, wanneer je komt !
                                        Alleszins niet prettig om er naar te bellen....dus een bezoekje zit er niet in.

Commentaar

klopt op site niets te zien van nieuwe meisjes,vroeger ging ik geregeld hier naartoe maar laaste tijd niet meer ook extra betalen pzc vind ik niet kunnen,op andere plaatsen is dit standaard.