Antwerpen, Lange Elzenstraat 117, Dox, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Antwerpen, Lange Elzenstraat 117, Dox, Algemeen

Naam: Dox

Adres: Lange Elzenstraat 117, Antwerpen

Telefoonnummer:

Website:

Aard:

Openingstijden:

Prijzen:

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 31-05-14, 13:23.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Antwerpen, Lange Elzenstraat 117, Dox, Algemeen

Antwerpen, Lange Elzenstraat 117, Dox, Algemeen

Naam: Dox

Adres: Lange Elzenstraat 117, Antwerpen

Telefoonnummer:

Website:http://www.pinkpagesbelgium.com/sear...dox.htm#denisa

Aard:

Openingstijden: zie sait

Prijzen: 130/u , 110/45min en verder weet ik het niet

Routebeschrijving en parkeren:staat op de website

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Commentaar

Altijd al eens willen bezoeken omdat ik daar regelmatig langs rij, maar dit is zowat het enige prive huis waar geen enkele ervaring over gedeeld is. Is er echt niemand die daar komt?

Commentaar

Oh jawel, maar heb blijkbaar mijn ervaringen op een bevriend forum (provla) neergepend, dan.

Dox is een nette zaak, ik ben er in totaal een 7-tal keer geweest tot nu toe, wel telkens bij hetzelfde meisje (Claudia), en die is jammer genoeg gestopt.
        Als je geluk hebt (of erom vraagt) mag je met het meisje naar de Oosterse kamer op de bovenverdieping. Daar staat een groot rond bed, een douchecabine én een ruim ligbad op de kamer. Ik vond het altijd zalig om daar eerst samen met de dame in kwestie even een kwartiertje in te relaxen en elkaar te wassen/knuffelen voor we op bed belandden...

Voor alle duidelijkheid heb ik met de huidige lichting dames die er werken nog geen ervaring.

Commentaar

Bedankt walkerman voor de snelle reactie! Hopelijk zijn we nu vertrokken voor meer recensies over deze zaak. Uiteraard zal ik die van mij meteen neerpennen als ik een bezoekje breng.

Commentaar

Vorige week mijn keuze gemaakt en naar Lange Elzenstraat geweest.

Na het aanbellen word je verzocht om naar de eerste verdieping te komen. Daar komen de beschikbare dames zich even voorstellen.

Mijn keuze gemaakt met Thaissa, een Vlaamse jonge en zeer vriendelijke dame. Geboekt voor een uurtje.
            we mochten naar de bovenste verdieping naar de (Oosterse) kamer. En inderdaad, een heel groot rond bed en in de hoek een ruime douche en daarnaast een groot ligbad. ( Radio Minerva stond op )

Met Thaissa even overlegd wat de mogelijkheden waren waarna zij onmiddellijk het initiatief nam zonder overhaast te werk te gaan.

Ik heb een geweldige vrijpartij kunnen meemaken met deze dame die er ronduit schitterend uitziet op alle vlakken zowel fysiek als mentaal ( leuk en aangenaam gesprekje met haar achteraf).

na herhaalde bezoeken aan privéhuizen zoals deze zijn mijn bevindingen zeer positief over Dox. dit is er eentje die er best mag wezen. Alles staat correct in verhouding.

Kortom een aanrader.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rvedebe Bekijk bericht

na herhaalde bezoeken aan privéhuizen zoals deze zijn mijn bevindingen zeer positief over Dox. dit is er eentje die er best mag wezen. Alles staat correct in verhouding.

Kortom een aanrader.
              Recensie vergeten...

Commentaar

Je hebt de post op de radio dan toch het zwijgen opgelegd ?

Commentaar

Ik was 5keer bij Dox geweest, ik had voor Ebony gekozen,ze was en topper, ze wist wat ze doet want ze doet het heel goed. Tongzoenen, pijpen,massage en neuken is ze de Beste die ik ooit gehad hebt..

Commentaar

Ik ben er al een keer of 20 geweest, laatste keer was in augustus. was een jaar of 5 geleden mijn vast adres.
                    Ik ging er toe minder vaak omdat er alsmaar minder belgische meisjes werkten...

Heb er al verschillende dames ontmoet, en was nooit teleurgesteld, t'is een van de zaken waar ze steeds goede meisjes vinden... Heb net gebeld voor een afspraak ik laat nog weten hoe het geweest is...

Commentaar

http://www.hookers.nl/showthread.php...83#post1987983

Oorspronkelijk geplaatst door stefaan001 Bekijk bericht
                      Ik ben er al een keer of 20 geweest, laatste keer was in augustus. was een jaar of 5 geleden mijn vast adres.
                      Ik ging er toe minder vaak omdat er alsmaar minder belgische meisjes werkten...

Heb er al verschillende dames ontmoet, en was nooit teleurgesteld, t'is een van de zaken waar ze steeds goede meisjes vinden... Heb net gebeld voor een afspraak ik laat nog weten hoe het geweest is...

Commentaar

ik ben er al een 10-tal keer geweest de afgelopen jaren en zelden teleurgesteld. Thaissa is een topper. daar kom ik zeker voor terug. De absolute topper was Claudia. Spijtig genoeg werkt ze er niet meer. Ik heb gehoord dat ze zwanger is geworden. Ik weet niet of ze nadien nog terug actief is geworden. Als iemand ze weet zitten, deel!

Commentaar

Aan het werk...
                        X