Wommelgem, Autolei 146, Private Girls, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wommelgem, Autolei 146, Private Girls, Algemeen

Naam: Private girls

Adres: Autolei 146 Wommelgem

Telefoonnummer: 03/2930868 gsm 0479/388782

Website: http://www.private-girls.be/index-nl.html

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    Ma-vr 10u tot 23u

Za 11u tot 17u

Prijzen:

30 min = 80euro

60 min= 160euro

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Rodox; 18-10-16, 12:47. Reden: opmaak
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Wommelgem, Autolei, Private girls, Algemeen

Aangezien nog geen reacties op dit topic zal ik maar reageren.
    Prijzen 80euro 30 min 160euro 1u
    parkeergelegenheid is ideaal
    Inrichting; Er is serieus veranderd binnen het gebouw kamer beneden bijgemaakt,en de badkamer boven is ook helemaal opgefrist
    Algemene Indruk; Altijd zeer proper, vriendelijk,en een zeer goeie service.
    Voor mij topper regio Antwerpen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door flyerke Bekijk bericht
      Aangezien nog geen reacties op dit topic zal ik maar reageren.
      Prijzen 80euro 30 min 160euro 1u
      parkeergelegenheid is ideaal
      Inrichting; Er is serieus veranderd binnen het gebouw kamer beneden bijgemaakt,en de badkamer boven is ook helemaal opgefrist
      Algemene Indruk; Altijd zeer proper, vriendelijk,en een zeer goeie service.
      Voor mij topper regio Antwerpen
      bedankt grtn legolas

Commentaar

Al enkele keren geweest. Vooral met Ella al leuke ervaringen op zaterdag werkt er ook een dame waarvan de naam me niet te binnenschiet maar haar kan ik ook wel smaken. Nicky is voor mij de mindere in dit leuke huis. Ze beloofd veel maar doet weinig. Zelfs TZ is bij haar bijna niet mogelijk.
        voor de rest zeer proper steeds genoeg keuze en normale prijzen.

Commentaar

Re: Wommelgem, Autolei 146, Private girls, Algemeen

al 2 keer bezocht en 1 keer iets minder en de andere top

nicky: was de mindere, gewoon kamer en knuffelen kan maar tz niet voor de rest best aangenaam.
          Santana was echt top en alles kon maar spijtig genoeg werkt ze er blijkbaar niet meer (is maar een week gebleven denk ik).
          Binnenkort dees huis nog eens met een bezoek vereren

Commentaar

Kom er regelmatig over de vloer en kan er niks slecht over meedelen, zeer vriendelijke bediening, de kamers zijn er mooi en netjes.
            De dames zijn er allemaal top en verzorgt en leveren een goede service.
            Voor mij een van het beste adres als ik op rooftocht ga.

En collega King, Santana heeft mij gezegt dat ze tot september in Spanje is, mss komt ze nog wel terug.

Groeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Khan71 Bekijk bericht
              Kom er regelmatig over de vloer en kan er niks slecht over meedelen, zeer vriendelijke bediening, de kamers zijn er mooi en netjes.
              De dames zijn er allemaal top en verzorgt en leveren een goede service.
              Voor mij een van het beste adres als ik op rooftocht ga.

En collega King, Santana heeft mij gezegt dat ze tot september in Spanje is, mss komt ze nog wel terug.

Groeten
              Ik hoop het,echt een schoon toppertje
              Had haar toen ze pas begon te werken hier en derekt voor haar gegaan wat een zeer goede keuze was

Commentaar

locatie kan je vinden via Google maps. Het is een rijhuis aan een heel drukke baan overdag.
                Verzorgd, vriendelijk, hygiëne prima, medische controle meisjes. Mooie gastvrouw Amy, inrichting ook ok. Informatie wordt vlot gegeven. In feite heb ik nergens iets op aan te merken.

Commentaar

Aanrader, goed verzorgde en vriendelijke dames. Net pand.
                  Paar keer geweest, geen slechte ervaringen.

Commentaar

Waar is toch de tijd dat TurtelTJones, ralfke en hot-ron deze zaak nog regelmatig eens bezochten
                    De einige echte ! Dat proeven de dames wel !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bert-Bibber Bekijk bericht
                      Waar is toch de tijd dat TurtelTJones, ralfke en hot-ron deze zaak nog regelmatig eens bezochten
                      Waar is de tijd dat je ook nog terecht kon bij Amy zelf!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door BELGICA Bekijk bericht
                        Waar is de tijd dat je ook nog terecht kon bij Amy zelf!
                        Ik heb haar olie nog gepeild

Commentaar

enige tijd geleden was ze af en toe beschikbaar, wanneer er meisjes ziek waren en zo om toch voldoende 'aanbod' te hebben..; dan moet je snel zijn want die kans krijg je niet vaak... maar oo zo lekker.
                          Marc

Commentaar

Iemand een idee waar Titiana nu te vinden is ? Bij PVG is ze niet meer.

Commentaar

Re: Wommelgem, Autolei 146, Private Girls, Clara(goed)

Als ik die website eens bekijk is er maar 1 die me kan boeien, genaamd Sara.

Iemand met haar ervaring mee ?

Commentaar

Re: Wommelgem, Autolei 146, Private Girls, Clara(goed)

Alhoewel deze vraag niet in de juiste rubriek staat toch maar een antwoord.
                                Als ik het goed voor heb was deze Sara(h) vroeger werkzaam bij House of Passion in Kapellen, misschien dat je daar nog recensies kunt terugvinden. Als ik me goed herinner, waren het vrij goede recensies.
                                Ik denk dat onze Belgische moderator Peter S. deze berichten wel zal verplaatsen en desgevallend ook aanpassen mocht Sara(h) nog niet verhuist zijn naar PVG.
                                Laatst gewijzigd door DevDark; 26-05-13, 17:46. Reden: Naar algemeen item.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bert-Bibber Bekijk bericht
                                  Waar is toch de tijd dat ik me daar met Jill nog prima kon vermaken...

Commentaar

Re: Wommelgem, Autolei 146, Private girls,KYARA

Waar is de tijd dat je ook nog terecht kon bij Kyara (sexbom van antwerpen) laatste keer was +- 2011,als die ooit terug komt laats zeker iets weten

Commentaar

Is er iemand al bij Jamie of Maya geweest ?

Commentaar

Re: Wommelgem, Autolei 146, Private girls,KYARA

Oorspronkelijk geplaatst door Audia8 Bekijk bericht
                                        Waar is de tijd dat je ook nog terecht kon bij Kyara (sexbom van antwerpen) laatste keer was +- 2011,als die ooit terug komt laats zeker iets weten
                                        Ik hoop dat Amy zelf ooit nog eens beschikbaar is.

Commentaar

Al meer dan een week is het forum voor mij niet meer toegankelijk. Hebben jullie dit probleem ook?