Wommelgem, Autolei 279, Casa Latina, Loli

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wommelgem, Autolei 279, Casa Latina, Loli

Omdat mijn vaste stek gesloten was (11 juli) en omdat Casa Latina zomer-korting aanbiedt (100 Euro voor 60 min) besloot maar om eens naar Wommelgem te trekken, en dit ondanks een vorige slechte ervaring met dit huis.
    Na ontvangst door een vriendelijke dame werden mij 5 dames (in groep) gepresenteerd.Voor Loli gekozen die er best lief uitzag. Loli zorgde voor de ontvangst en het in veiligheid brengen van mijn bijdrage (100 euro) en kwam terug op de kamer met het bestelde drankje.
    * Er werd mij onmiddelijk duidelijk gemaakt dat de voertaal Spaans en eventueel Italiaans zou zijn. In tegenstelling tot wat op Redlights vermeld wordt is ze Engels onkundig. Er was nauwelijks communicatie mogelijk.
    * Nu kom ik niet omwille van een babbel en begon ik met af te tasten wat mogelijk is. Ik heb een paar keer geprobeerd met zoenen maar aan haar mond mocht niet geraakt worden (!). Ik voelde de wolk al hangen....
    * dan geprobeerd met wat vingerwerk een beetje spanning bij haar op te wekken met als resultaat een sermoen in het spantaliaans dat ze vandaag al klaargekomen was en dat ik mij dus niet verder moe moest maken.
    * het enige wat overschiet was massage. Ik heb nog geprobeerd mijn beste kunsten boven te halen maar na 2 minuten wilde zij mij al masseren. Na ong. 2 minuten werd overgegaan tot eenvoudig aftrekken. Dit is het enige wat mij enigszins plezierde maar voor de helft van de prijs wordt je in het Schipperskwartier veel beter bediend.
    * Na deze afknappers mocht ik nog de verspilde massage olie afdouchen.

Ik stond na 30' (betaald voor 60') terug op straat.
    Het stoort mij enorm dat in de advertentie (zie *) dingen worden beloofd die absoluut niet nagekomen worden. Ik lees hier verschillende recensies over Casa Latina met min of meer dezelfde ervaringen.
    Na deze 2de ervaring zien ze mij daar nooit meer, met of zonder korting.

(*) https://www.redlights.be/prive-ontva...jes-actie.html
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-07-18, 18:18. Reden: RECFORM
Aan het werk...
X