Wijnegem, Brouwerslaan 1, Privé Deluxe, Esmée

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wijnegem, Brouwerslaan 1, Privé Deluxe, Esmée

Babs was bezet, vandaar gekozen voor nieuwtje: Esmée. Deze Vlaamse jongedame (denk 24jr) heeft een heel sexy figuurtje:: lang, slank, mooie zachte rondingen en een sexy naturelle houding. Zij is niet te uitbundig, wat ik verkies boven teveel gekwetter... Zowel bij het pijpen als intiem scoorde ze meer dan behoorlijk. Zoenen is matig en extra\'s zijn nog niet aan haar besteed.. Misschien is ze nieuw in het vak en moet ze nog wat groeien. Al bij al een fijne ervaring.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-18, 16:39. Reden: RECFORM

Vanaf nu dus volgende de regels van dit fora op dit item... een ervaring = recensieformulier invullen. Geen ervaring = niets schrijven. Alleen info of de dame al dan niet gestopt is, nog toegelaten
    Volgende stap als men de regels hier blijft overtreden = item gesloten, Volgt men de regels dan nog niet = blijvende ban op accounts

En... belanghebbende mogen niet reageren onder de items... ook dat account zal ik vernietigen
    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

voor mij een knappe vrouw , is ook vriendelijk maar , of het is een koele kikker of zij zag mij niet zitten ..... zoenen doe ze niet , alles is met condoom ( wat op zich geen probleem is ) GFE kwam er niet bij kijken , een bezoek aan een raam is €30 goedkoper en ik ben er al veeeel beter behandeld geweest ....
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-03-18, 11:04. Reden: RECFORM titel edit

Commentaar

moet bovenstaande bevestigen, is inderdaad hele knappe vrouw, prachtig lichaam maar daar is dan ook alles mee gezegd, ben tijdje geleden ook bij haar geweest, niets mag, alles met condoom en zeer afstandelijk,
        er zijn daar andere dames in het huis (bijvoorbeeld Babs) waar je wel een volledig perfect GFE krijgt.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-03-18, 17:04. Reden: RECFORM + TEKST BIJVOEGEN

Commentaar

Inderdaad mooie verschijning, maar niets mag, zelfs bij het beffen, moest ik stoppen als het wat te lekker werd, nope geen tweede keer....
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-04-18, 15:43. Reden: RECFORM ONELINER

Commentaar

Aan het werk...
          X