Triotje

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Triotje

Ik voel mij eigenlijk een beetje als een debieltje, met mijn jarenlange wandel ervaring zou ik het toch eens langzamerhand moeten weten. Dus niet helemaal. Net als het gros der mannen hier (neem ik nu even gemakshalve aan) droom/fantaseer ik over een leuk triotje.
    Maar.........Alleen de zon gaat voor niets op, is mij verteld. Dus hoe wordt de prijs van een trio met twee (bisex) dames vastgestel? Wie het weet mag het zeggen.
    Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Bel een privehuis in je buurt en vraag de prijs van twee dames die met je willen spelen.

Vaak is het gewoon de prijs van 1 dame x2. Soms heb je nog korting. Maar verwacht niet veel van de korting hoor , meestal 20 of 30 euro op het totaal bedraag.
    Daarnaast ligt het aan de dames. Als je wil dat de dames ook met elkaar spelen rekenen de dames daar in de regel ook extra voor.
    Prijs ligt ook weer aan de betreffende dames. Denk aan 50 euro per dame extra boven op het standaard bedrag.

Dus wordt het even sparen waarschijnlijk.
    Met trio's bij thuis ontvangst heb ik geen ervaring kwa prijzen. Ligt ook weer aan de betreffende dame(s).
    Dus zonder te vragen kom je niet veel verder. Zoals verwacht in het wandel land zijn prijzen meestal onderhandelbaar. Dus er zit niet een vast prijs kaartje op dit soort van pleziertjes.
    Succes met je zoek tocht en laat weten hoe je bent gevaren.

Al enige ervaring:-)

Commentaar

de prijs hangt natuurlijk van de dames af, prostitutie is zo breed. Kwestie van vragen aan de dames die jou aanspreken. Een triootje achter de ramen is vaak 2x de prijs van 1 dame. In clubs en privehuizen ook vaak, of ze moet een trio korting of aktie hebben. En dames thuis of in hotel zullen ook weer hun eigen prijzen hanteren. Net als bij de prijs van 1 dame die overal verschillend is. Denk dat het belangrijker is dat je 2 meisjes hebt die wel op elkaar ingesteld zijn. Wat verwacht je er zelf van, wat wil je. En zoek dan goed rond en vraag het gewoon de dames en volg je gevoel.

Commentaar

In de meeste privehuizen die ik ken, krijg je wel korting omdat ze dan maar 1x kamerhuur rekenen. Scheelt een paar tientjes op een uur, Hoogste korting die ik heb meegemaakt is "2e dame halve prijs" maar dat geldt alleen op basistarief. Ga er wel vanuit dat evt. extra handelingen zoals PZC gewoon dubbel betaald moeten worden als je die van beide dames verlangt.
        Of de dames bisex actie als extra rekenen of niet (of het uberhaupt willen doen...) wisselt van de ene op de andere, dat is iets om na te vragen voor je begint.
        Tot slot: Kies zelf de 1e dame, en laat haar de 2e uitkiezen. Maakt voor de prijs niets uit, maar helpt wel te garanderen dat de dames met elkaar overweg kunnen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bobje82 Bekijk bericht
          In
          Tot slot: Kies zelf de 1e dame, en laat haar de 2e uitkiezen. Maakt voor de prijs niets uit, maar helpt wel te garanderen dat de dames met elkaar overweg kunnen.
          Dat is idd een goed advies. Dit is ook mijn ervaring.
          Vaak ga ik ook nog eerst met de die " 2de dame" zelf vooraf nog kamere om te zien of ik ook een klik heb met haar,
          Al enige ervaring:-)

Commentaar

Zelf heb ik eenmaal een trio gedaan in een privehuis en toen moest ik gewoon 2x het standaard bedrag betalen. Ik was met een dame op de kamer en een andere dame van het huis kwam even ter sprake. Ze vroeg tijdens de seks of ik een trio wou met haar erbij, ben daarop ingegaan. Het was wel echt grappig, maar het werd toch wel erg lacherig en iets te gezellig. Ik denk ik ga dan liever twee keer voor hetzelfde geld. Een trio is dan toch wel duur en de kans dat er meer wordt gekletst en gegiecheld dan geseks is groter.

Commentaar

flevoman62 Bij Rendez Vous te Made, Noord Brabant is er een trio - actie. 2e dame: 50% korting. Dit is obv een “normaal” trio. Lesbisch/biseksueel is een extra dienst, waarvoor de dames een toeslag vragen. Het is ook mogelijk om bijv een uur met 1 dame naar de kamer te gaan en het laatste, of eerste half uur een 2e dame erbij te kiezen. Ook dan krijg je 50% korting op de 2e dame.
              Veel plezier! Vrgr, S.
              ~ Treat people the way you want to be treated. Talk to people the way you want to be talked to. Respect is earned not given. ~

Commentaar

Aan het werk...
              X