2e ronde

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• 2e ronde

Ik vroeg me af hoe het bij privehuizen gaat met betrekking tot een tweede ronde.
    Stel je boekt een uur met een dame, meestal ben ik eerder klaar dan wenselijk. Weinig kilometers zeg maar
    Maargoed bij priveontvangst boek je een uur en tot noch toe kan er altijd een tweede ronde
    Hoe gaat dat bij privehuizen als je een uurtje boekt?

Bijvoorbeeld House of Pleasure in Amersfoort

annotje ,dat gaat precies hetzelfde in een privehuis mits je een uurtje plezier boekt. De meeste dames zijn er niet happy mee als je half uur boekt en alsnog 2 keer wil klaarkomen (uitzonderingen daar gelaten,natuurlijk).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door annotje Bekijk bericht
      Ik vroeg me af hoe het bij privehuizen gaat met betrekking tot een tweede ronde.
      .............
      Ik heb de indruk dat je dat eerder zal tegenkomen bij privedames, en minder in privé-huizen.

Zelf bezoek ik regelmatig de beide privé-huizen van Lynn Somers (Mol en Minderhout) en voor zover ik het me kan herinneren heb ik dat daar nog nooit meegemaakt.
      Ik neem daar altijd een uur de tijd en een tweede ronde is daar nog nooit een probleem geweest. En als ik dan eens een keer extra goed in vorm ben is zelf een derde ronde ook nog nooit een probleem geweest.
      Ook in andere privé-huizen waar ik al geweest ben (intussen al wel langer geleden) heb ik dergelijke toestanden ook nog niet meegemaakt.

Bij dames die privé ontvangen bij hen thuis of op kamers heb ik dergelijk wanpraktijken al wel enkele malen (wel eerder uitzonderlijk) meegemaakt. Bij dergelijke dames kan je alleen bij de dame zelf reclameren, en die zal zich daar waarschijnlijk niets van aantrekken want de centjes zijn dan toch al binnen. In privé-huizen daarentegen kan je nog altijd je beklag doen bij de uitbaatster. Ik denk dat daar het verschil zit, zo ervaar ik het tenminste.

Commentaar

Afgelopen 3 jaar maar 1 uitzondering meegemaakt dat een dame geen 2e ronde aanbood als ik eens een keer snel mijn zaad verschoot.
        En die uitzondering was op een adres waar ik ook om andere redenen niet meer binnen zal stappen zolang er geen nieuwe eigenaar in zit.

Commentaar

In hausnr5 is ronde twee ook nooit een probleem.

Commentaar

Aan het werk...
          X