000: Overige Bestemmingen Ver Weg

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• 000: Overige Bestemmingen Ver Weg

Nuttige Websites

http://www.hookers.nl

Zeer up-to-date en groot forum over de wereld
    Laatst gewijzigd door Arturo; 19-04-11, 08:38.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JanHaring
      Oorspronkelijk geplaatst door samsara
      eind juli zit ik in namibië - valt er daar ergens iets te beleven? is het veilig 's avonds het hotel te verlaten? hoe zijn de girls... prijzen ... alle tips welkom!
      In Afrika is Namibië een van de meest veilige landen. Sowieso moet je de problemen niet opzoeken, je verstand gebruiken en geen dingen doen die je hier ook niet doet, maar dat spreekt voor zich en dat geldt voor elk land.

Ik heb er niet betaald voor dames, wel geneukt. Echt geweldig is het aanbod niet vind ik.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jacco30
        Hallo Beste Africa Gangers,

Ik ook ben een echte africa fan aangezien ik 2 relaties heb gehad van 1 jaar met een africaans meisje hier in Nederland verlang ik toch echt weer naar een africaans meisje en omdat het hier zo moeilijk is om er een aan de haak te slaan wil ik over een aantal weken met het vliegtuig naar africa om daar een goeie tijd te hebben voor een 3 weken zoals dat is in afrika je bent de king en je kan alles krijgen wat je maar wil voor weinig geld.

Mijn vragen zijn:

- Wat zijn de leukste plaatsen om te gaan waar mooie meiden zijn,mooie discos en mooie stranden.
        - Bij welke Internetorganisatie kun je het beste en goedkoopste een ticket reserveren.
        - Wie is er bekend met Girlfrendly Hotels/Appartementen in Afrika.

Nou hoop wat meer informatie te krijgen over Africa gangers die daar naar toe gaan voor de fun/sex/relaxing en mooie verhalen te kunnen lezen hierover.

Hoop iets te lezen over de plaatsen waar het erg gezzelig en relaxt is en waar je het beste de ticket kan kopen.

Verder zijn er bepaalde vaccinaties aan te raden als je er gewoon voor de fun gaat en niet voor om de oerwouden in te trekken?.

Groetjes,

Jacco

Commentaar

He Afrika gangers mocht het zijn dat je je vliegtuig mist als je vertrekt van Dusseldorf ?
          Rij dan terug via Oedt en huil daar uit bij een van de 5 afrikaanse meisjes die voor 50 euro alles voor je doen
          (ook pijpen zonder) als in een half uurtje om je weer op te vrolijken.
          bijvb. Lisa ,Patricia, krista of een van de andere in PHG.

Lusto er wel pap van 8) 8) 8)

Commentaar

Soort sex vakantie gezocht

Hallo beste wandelaars!
            Weten jullie ergens een soort resort met all inclsuief incl vrouwen....
            gewoon een weekje onbezorgd genieten van de gezeligheid van de vrouw naar keuze...
            Hopelijk weten jullie wat
            Gr

Commentaar

Re: Soort sex vakantie gezocht

Oorspronkelijk geplaatst door Tom27101972
              Hallo beste wandelaars!
              Weten jullie ergens een soort resort met all inclsuief incl vrouwen....
              gewoon een weekje onbezorgd genieten van de gezeligheid van de vrouw naar keuze...
              Hopelijk weten jullie wat
              Gr
              Tom,

Ik heb wel wat voor je. Zie http://www.hookers.nl
              Resort, verschillende packages...
              Prijzen zijn minder:
              Standard package $ 3900, maar je kunt al terecht voor $ 2900.
              Maar als je het hebt, waarom dan niet voor het Ultimate Package gaan: 4 days / 3 nights: $ 7900

Have fun...

Leon
              Laatst gewijzigd door Arturo; 19-04-11, 08:37.

Commentaar

ik heb een tijdje geleden eens gekeken bij http://www.hookers.nl
                als je hun een emailtje stuurt dan sturen ze je het webadres waar je de dames kunt bekijken. Het is goedkoper en niet exotisch maar wel apart.

Groetjes,

Hey-paal

Commentaar

Andere mogelijkheden, ook prijzig:

Beetje googelen doet wonderen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tom27101972
                    Hoi, Pussyjager

Ja, het buget is wel belangrijk geloof ik... kan toch ook kijken of ik het er voor over heb!
                    Maar goed, om te beginnen rond de 1500,-
                    Gr Tom
                    Met dit beschikbare budget kan je een aantal dagen veel plezier beleven;op deze website meer hierover: http://www.hookers.nl
                    Laatst gewijzigd door Arturo; 19-04-11, 08:36.

Commentaar

wat dacht je van deze :

veel plezier
                      Laatst gewijzigd door Arturo; 19-04-11, 08:36.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pussyjager
                        Denk niet dat Tom 27101972 het land Thailand als een resort beschouwt, anders zou hij zijn vraag wel anders hebben gesteld. Maar niettemin, niettegenstaande, desondanks, de info in je antwoord klopt voor 100%.

Dat klopt Pussyjager..maar goed voor een normaal buget val het niet mee. wel zelf nog een site gezien..http://www.hookers.nl ziet er erg goed uit maar dan nog maar even sparen denk ik!
                        Laatst gewijzigd door Arturo; 19-04-11, 08:35.

Commentaar

wie weet het in istanbul

Gezocht de meisjes van plezier in Istanbul?
                          wie weet waar wanneer en waarvoor

Commentaar

Re: 000: Geouwezwam Overige Bestemmingen Ver Weg

Heren,

Het plaatsen van linkjes is helaas niet meer mogelijk. We zullen de meeste links vanaf heden gaan filteren.
                            Linkjes naar Midhold sites kunnen wel gewoon blijven staan, en linkjes waarvan we 100% weten dat er geen rare dingen op staan.
                            Dit i.v.m. mogelijke blacklisting door Google.

Arturo.
                            La Espada De Bolivar Por America Latina!
                            Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

Re: 000: Geouwezwam Overige Bestemmingen Ver Weg

Ik zei geen links online. Toch doen?
                              Laatst gewijzigd door Arturo; 08-06-11, 12:12. Reden: Link eruit.
                              Op ieder potje past een bathje.

Commentaar

Afrika, zambia

In deze zuidelijke landen al veel gereisd en ook veel gewipt. De belangrijkste tip. Als je een straat hoer neemt(vaak erg mooi) maak een duidelijke prijs afspraak. Ga nooit ergens in de auto of op een lokaal kamertje wat de hoer regelt. Neem altijd een hotel, en als je niet in je eigen hotel wil, regel wat. Het is meestal niet de hoer die je lastig valt, maar de politie. Die slaan er meteen op los en vragen dan veel geld. In een hotel is dit niet mogelijk. De hoeren zelf zijn goedkoop. Een behoorlijke blow job met een naakte meisje waar je overal aan mag zitten, ongeveer 7€. Vol programma. €12 . Twee hoeren, en ze sloven zich uit, €20. Dit zijn de prijzen in lusaka. Hotel kost voor twee uur zo'n 10€. In zimbabwe is het nog iets goedkoper, min 2€, maar de kwaliteit van de dames daar laat te wensen over. Zuid.afrika, vooral j'burg, prachtige dames, bijna nederlandse prijzen, maar hier vooral oppassen voor de pimps of gangs. Dus ook hier hotel. Mozambique is de kwaliteit slecht. Ze spreken eerst eens alleen maar een gebroken portugees dus, gebarentaal(spaan helpt niet), erg vies en lamenteren over metaqeis(lokale geld) deze ervaring had ik drie keer achter elkaar, en dus opgegeven. Malawi is al over geschreven. Maar hier de tip. Pak een ander hotel als je eigen. De meisjes van de bar zijn leuk, maar willen nog al eens stampei maken als je ze de deur uit wilt hebben. In een ander hotel, zeg je dat je even naar de balie bent en je bent weg
                                Succes, bij vragen....

Commentaar

Mooiste vrouwen

Waar in Afrika vind je de mooiste én liefste vrouwen? Ik bedoel dus niet de echt commerciële ******

Tkx

Commentaar

Re: Mooiste vrouwen

Madagascar (als je de franse taal beheerst)
                                    Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 17-02-15, 23:23. Reden: quote verwijderd, er is een reageer op discussie knop!

Commentaar

Re: Mooiste vrouwen

Gambia, Is ideaal, 6 uur vliegen, relatief veilig, genoeg aanbod van leuke jonge vrouwen zowel commercieel als GF voor de vakantie, prima hotels en apartementen, voertaal Engels. succes met je keuze !!!!
                                      Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 22-02-15, 23:12. Reden: Quote verwijderd, er is een reageer op discussie knop!

Commentaar

Newbie

Beste forumleden
                                        Ik zou graag eens maar afrika trekken ipv azie
                                        Wat is het beste voor de 1ste maal
                                        Gambia ?
                                        Ik zou graag low profile gaan en niet de meneer maar wel de gentleman zijn
                                        Ik zoek geen profi maar een echte gfe voor langere tijd
                                        Misschien 1 of 2 meiden op anderhalve maand
                                        Welke plaats is aan te raden en hoe het best dit aan te pakken ?
                                        Alle info is welkom , zeker ivm accomodatie, verblijf
                                        Mvg luc

Commentaar

Re: Newbie

Gambia is prima te doen voor 1,5 tot 2 maanden. Het is een klein en veilig land met een prima toeristen industrie. Hotels genoeg van basic t/m extreem luxe, deze zijn zowel apart als via een vlucht via tour operator te boeken. Tui en Corendon zijn de meest bekende tour operators. Je plaats waar je moet zijn waar het allemaal gebeurt is het Senegambia gebied, kololi, Bijilo, Kotu. Kijk ook eens op Booking.com als je opzoek bent naar een eigen apartement of ga naar beleefgambia.nl en vraag daar even rond wie een apartement of huis te huur heeft voor die periode. Prijzen vanaf 100 euro per week is haalbaar tot extreem luxe hotels met beach villa's met eigen zwembad en butler kosten vanaf 1000 euro per week cocoocean.com

Vrouwen voor GFE ervaring tijdelijke relatie genoeg in Gambia. Geen enkel probleem om deze daar te ontmoeten of via een website van te voren Badoo en Tagged vind je er genoeg in alle maten soorten en leeftijden. Let een beetje op met de leeftijd en waarschijnlijk overbodig maar homosexuele relaties zijn te strengste verboden en kunnen je serieus in de problemen brengen.

Eind dit jaar in december zijn er presidentsverkiezingen in zou dus eind November t/m half December mijden, Gambia wordt al meer dan 20 jaar geleden bestuurd door een dictator die inmiddels schizofreen is en lijd aan achtervolging waanzin. Dus in die periode zouden er best onrusten kunnen zijn in dat Gambia.

Bij binnenkomst krijg je een visum van 28 dagen en die moet je uiterlijk op die dag verlengen dat kan op het politie kantoor in het senegambia gebied kosten 1000 / 1500 dalasi 20 - 30 euro en dan mag je weer een maand blijven.

In Gambia heb je een redelijk grote Nederlandse, Belgische, en Engelse gemeenschap dus gezellig een biertje doen met landgenoten of engelse is geen probleem. Ze organiseren ook bijeenkomsten. Intressen ga naar beleefgambia.nl daar heb je een forum met zoekfunctie en waar je vragen kunt stellen daar zitten er genoeg die in Gambia wonen. Ik zou wel niet praten over dat je daar naar toe gaat voor de sex want dan krijg je de hele hoe gemeente over je heen. Maar voor alle andere vragen is het prima daar.

Heel veel succes daar en geniet ervan.

Commentaar