Afrika: Gambia

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• hallo ik kom heel veel in gambia en er is geen hotel die je kunt boeken via een reis organisatie waar je gratis een meisje kan meenemen .bambo is het aller ergste rest min 25 euro per dag alleen sea breeze kun je alleen los boeken prive die is gratis per 1--9 nieuwe eigenaar nieuw tel nr 002207023358 gr klaas

Commentaar

• Ga naar Gambia rond Kerstmis 2018, voor 2 weken. Ben daar eerder geweest en weet hoe en wat. Iemand interesse om daar ook te zijn en af en toe ervaringen uit te wisselen? Of samen op jacht te gaan? Ik ga waarschijnlijk Bamboo Garden boeken of iets daar in de buurt. Poco Loco is mijn favoriete stek. Ben ook goed thuis in het achterland. Stuur mij een prive bericht als je interesse hebt. Wel serieus graag, de vorige met wie ik afsprak kwam niet opdagen omdat hij al een meisje had gevonden, bleek later.

Commentaar

• Hier een ervaren bezoeker van de Smiling Coast en ik kan alleen maar zeggen dat de ticketprijs voor bv November rond de 440 euro zit en huur een huis om te kunnen genieten van privacy en geen extra kosten in het hotel! Dat geld kan je dan gebruiken als taxi geld voor de dames?. Ben november 3 weken aanwezig en altijd gezellig om iemand te ontmoeten en een x samen op jacht te gaan. Weet alle plekken, heb een uitgebreide kennissenkring daar en kwaliteit is wisselend maar voor 1000 dalasi (mijn maximale prijs) heb je een heerlijke zwarte parel naast je liggen! Tel de dagen al af ..

Commentaar

• Heeft iemand ervaring met Mansea beach hotel en hun guest policy. Lijkt goedkoop en dicht bij de strip.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door lex47 Bekijk bericht
            Heeft iemand ervaring met Mansea beach hotel en hun guest policy. Lijkt goedkoop en dicht bij de strip.
            is gewoon bijbetalen, kost meer dan de dame zelf, zoals de poster voor jou al zegt gewoon losse tickets kopen en een huis of appartement huren is de beste en goedkoopste optie

kun je zelf via bijvoorbeeld booking.com prima regelen

Commentaar

• Van wat ik nu weet zouden de volgende hotels girlfriendly zijn: Sea Breeze, New Times Lodge, Dandimayo en volgens een poster hier ook Kerr Sering.

Dan zou er nog in het binnenland een hotel d’amour te vinden zijn namelijk moonlight apartments te Old Yundum. Ik las op international sex guide dat de prijzen 300 Dalasi was voor een paar uur en 500 voor het dagtarief. Is wel een eind van de strip verwijderd.

Denk toch dat ik een pakketreis ga boeken. Via Corendon krijg je voor 14 dagen, met vertrek op 10 november, vlucht, transferts, ontbijt en logies voor 550 Euro voor een persoon die alleen in een tweepersoonskamer slaapt. Ik las hier ergens dat de prijs voor het meebrengen voor een gast bij Baobab resort 15 Euro zou zijn. Heeft hier iemand meer ervaring met Baobab? Is dit de prijs en kan je eventueel ook afdingen?

Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de Mango Lodge in Brufut maar ik heb geen idee van de girl policy aldaar.

Commentaar

• Old Yundum is te ver als je regelmatig naar de strip of het strand wilt.Reken op 400 a 500 dalasis overdag en s'nachts het dubbele. €1 = D 56
                Baobab is niet vrouwvriendelijk , de lastste keer vroeg men D 1500, zelfs toen ik een e-mail van de manager kon tonen met D 500 , Reden is dat er veel oudere dames , met 3dubbele ingebouwde zwembandjes , vertoeven en die klagen omdat hun mannetjes naar jou kijken met je jonge blom.

Commentaar

• Ben net aangekomen aan ‘the smiling coast’. Indien iemand anders ter plaatse is en zin heeft om een praatje te slaan laat maar iets weten :-)

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door zandvoorter Bekijk bericht
                    hallo ik kom heel veel in gambia en er is geen hotel die je kunt boeken via een reis organisatie waar je gratis een meisje kan meenemen .bambo is het aller ergste rest min 25 euro per dag alleen sea breeze kun je alleen los boeken prive die is gratis per 1--9 nieuwe eigenaar nieuw tel nr 002207023358 gr klaas
                    sea breeze is ook via booking.com te boeken tegenwoordig

Commentaar

• Ik adviseer iedereen, neem geen hotel via een organisatie. Optie 1 is idd sea breeze. Dit hotel richt zich hier een beetje op. Eigenaar is wel een onhandige kerel, die slecht communiceert, niet goed organiseert en moeite heeft zich aan afspraken te houden.

Andere optie is Airbnb. Wat ik meestal doe, is om de zoveel dagen verkas ik van de ene naar de andere airbnb. Dan valt het niet teveel op hoeveel dames je je appartement in sleept op dagelijkse basis. Bijkomend voordeel is dat als er een lastige dame tussen zat, ze je niet meer kan vinden na je verkast bent. (Hoewel in Gambia, let op, het is klein!)

Overigens hoeft je in Gambia helemaal niet te betalen voor dames he. Gewoon Badoo gebruiken.
                      Laatst gewijzigd door ChangSingha; 17-11-18, 17:06. Reden: Aanpassing: taalfouten verbeterd

Commentaar

• Hoi Beste Gambiagangers,

Binnenkort is het weeral zover en reis ik af voor een welverdiend snoepreisje .
                        T'is niet de eerste keer maar al wel een tijdje geleden dat ik voet gezet heb op Gambiaanse bodem.
                        Dus alle nieuwe info is zeker welkom, of mocht je toevallig aanwezig zijn eind Januari 19 ?
                        Laat me dan zeker iets horen, een ontmoeting met gelijkgestemden is altijd leuk Hé !

Commentaar

• Hi. Ik verblijf eind jan voor 10 dagen in bamboo hotel. Dit wordt mijn 1e wandelvakantie. Heb dus geen enkele ervaring. Las net op de voorgaande pagina's dat bamboo niet Girlfriend friendly is.. Heb eigenlijk geen zin om veel geld bij te betalen als ik niet alle nachten een dame meebreng. Wat zijn de overige opties aldaar ? Kun je ook elders een ruimte huren voor een korte periode? Met de dame meegaan naar hun huis (als ze die al hebben) lijkt me ook niet zo'n veilig idee. Iemand wat tips voor 1e X Gambia?? 1000 per nacht is zo'n beetje het normale tarief? Ik val op jonge mooie dames van 18 a 25 jaar. Zijn deze volop aanwezig? Ik hoor t graag. Gr. mike

Commentaar

• Hoi Mike 69,

Misschien is het wel een leuk idee mochten wij elkaar eens ontmoeten op locatie, help je dan graag verder met tip and tricks terplaatse.
                            Verder zou ik mij geen al te grote zorgen maken hoor op het vinden van geschikte jonge dames, je mag gerust zijn " zij zullen u wel vinden " !!!
                            Altijd bereid tot meer info via pm. Gr. Lucky Day

Commentaar

• Ik zou ondanks de ‘horrorverhalen’ toch geen angst hebben om met één van de meisjes naar hun compound te gaan. Overvallen en berovingen zijn zeer zeldzaam in Gambia. Je hebt meer kans om slachtoffer te worden in Brussel of Amsterdam.

Maar er word soms weleens gestolen. Zie dat je gewoon het minimum op zak hebt. Geld voor taxi’s, drankjes en het meisje. Met 3 a 4000 dalasi kom je in principe ruim toe.

Commentaar

• Bedankt voor de reacties. Heb geen zin in gezeik met security of met het hotel zelf, dus hoe kun je dat het beste aanvliegen? Vantevoren laten weten of ter plaatse met de security? Lucky day, ik stuur je PM.

Commentaar

• Al eens eerder gezegd: ter plekke met een meisje meegaan naar haar huis, ze zal blij zijn als je een deel van de huur betaalt, heb ik ook gedaan. veel minder dan de extra charge in hotel. en sommigen hebben best een leuk plekje,met airco.

Commentaar

• Hoi Wandelaars,
                                    Ik ga 16 maart voor het eerst naar gambia ik verblijf 8 dagen in Senegambia Beach hotel,
                                    Hebben jullie nog tips voor mijn welke bars je het best uit kunt gaan voor het oppikken van een leuke dame!
                                    En wat leuke tripjes zijn die je daar kan doen !

Gr hebimo

Commentaar

• Time Inn en Brittania, Kololi je loopt je hotel uit rechtdoor bij de rotonde doorlopen tot aan de grote weg, links afslaan, dan vind jij deze bars aan de linkerkant van de weg. Pas een beetje op wat je mee terug neemt naar het hotel want er zitten daar van allerlei nationaliteiten ook vrouwen uit Ghana, Sierra Leone, Nigeria die hebben niet altijd het beste met je voor.

Als je wederom je hotel uitloopt en bij de rotonde links gaat dus 3/4 dan heb je daar op de hoek een boekingskantoortje waar je excursies kunt boeken gewoon even gaan kijken er van alles te doen. Veel goedkoper als met de reisorganisatie. Alvast een fijne vakantie toegewenst!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door mikefor Bekijk bericht
                                        Time Inn en Brittania, Kololi je loopt je hotel uit rechtdoor bij de rotonde doorlopen tot aan de grote weg, links afslaan, dan vind jij deze bars aan de linkerkant van de weg. Pas een beetje op wat je mee terug neemt naar het hotel want er zitten daar van allerlei nationaliteiten ook vrouwen uit Ghana, Sierra Leone, Nigeria die hebben niet altijd het beste met je voor.

Als je wederom je hotel uitloopt en bij de rotonde links gaat dus 3/4 dan heb je daar op de hoek een boekingskantoortje waar je excursies kunt boeken gewoon even gaan kijken er van alles te doen. Veel goedkoper als met de reisorganisatie. Alvast een fijne vakantie toegewenst!
                                        LET OP: Waar ik zeg linksaf moet je rechtsaf!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door hebimo Bekijk bericht
                                          Hoi Wandelaars,
                                          Ik ga 16 maart voor het eerst naar gambia ik verblijf 8 dagen in Senegambia Beach hotel,
                                          Hebben jullie nog tips voor mijn welke bars je het best uit kunt gaan voor het oppikken van een leuke dame!
                                          En wat leuke tripjes zijn die je daar kan doen !

Gr hebimo
                                          Senegambia Beach is mijns inziens het beste hotel van Kololi, dus je zit goed. Een meisje meenemen kost je daar 25 euro (1500 dalasi ) voor de nacht inclusief ontbijt. In Baobab momenteel 20 euro. Daar is de prijs wel gestegen. Was toen ik er was 10 euro. ( 2016) Let er wel op dat ze haar id-kaart bij zich heeft, ze moet zich bij de balie melden en deze laten zien. Dit geldt overigens ook voor de andere hotels. Je kunt lopend of met de taxi, taxi is 2 euro per rit. In Britannia en de Time-Inn waren de vrouwen toen ik er was dik in de meerderheid,in percentage 70/30. Je kunt de meiden achter de bar vragen of ze wat voor je kunnen regelen. Die weten alles. Sommige hebben leuke vriendinnen die daar ook zijn. Geef ze een drankje of een fooitje want dan hebben die ook een leuke avond. Uiterlijk telt daar niet evenals leeftijd. Weet niet hoe oud jij bent maar als je wat mensenkennis hebt pik je de leukere vrouwen er wel uit. Er zitten hele brutale meiden tussen. Geldt ook voor de taxi-chauffeurs. Gewoon nee- zeggen op een vriendelijke manier. Dan druipen ze wel af.

Ben er zelf in eind augustus-begin september 2016 geweest. Zat een week in Bamboo Garden vlakbij Poco Loco de strandbar. Ook daar kun je lopend heen. Vraag een local. Flesje bier een eurotje.

Veel plezier. Als je meer wilt weten stuur mij maar een pm. Ik kijk regelmatig op dit forum.

Commentaar

• Hoi de Gambia liefhebbers,

Ben hier al eventjes en vond het tijd voor even een kort verslagje weer te geven van hoe en wat.
                                            Eerst en vooral is inderdaad zoals hierboven reeds meerdere malen beschreven nog steeds Time-in en Brittania the place to be.
                                            Der loopt daar allerlei pluimage rond, van gewiekst tot gewone leuke meiden, dus enige voorzichtigheid van wie je meeneemt is wel aangewezen.
                                            Ook best is dat je voordien duidelijk afspraken maakt, laat je zeker niet kisten dat ze je s’morgens een charmante rekening presenteren :-)
                                            Ik persoonlijk ben daar al een beetje van afgestapt en spreek gewoon de goeduitziende meisjes in “Day-time” aan:-) !
                                            Geen trukendoos, no “bling-bling or gold digger, gewoon naturel,” what you wee is what you get” echt verrassend wat hun reacties zijn, trouwens deze meisjes zijn ook meestal niet in de bars te vinden. Dus relax, Senegambia is niet het enige jachtterrein hoor :-) :-) !
                                            Verder qua verblijf is het inderdaad fors bijbetalen for company in alle hotels die boekt via een pakketreis, t’zijn echte gangsters en ik ben voorstander ze te boycotten! Als tip geef ik Affroco Apartements gelegen in Brusubi mee, wel een beetje weg van de actie maar met 100 dalasi overdag en 200 s’avonds ben je zo op de strip hoor
                                            Geen gedoe, volop privacy en vrij goed uitgerust naar Afrikaanse normen , met een interessant prijs bovenop, gemakkelijk te boeken rechtstreeks via de eigenaar ofwel of via Booking of Airbnb ( rechtstreeks is het goedkoopst )
                                            Oei, t’is al laat,moet echt gaan afsluiten nu, mijn nieuwste verovering wacht hoor :-) :-) :-) !!!
                                            Zonnige groetjes , Have fun !!!