Afrika: Gambia

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Gambia

Ben juist terug uit Gambia.Verbleven in het Senegambia Beach hotel.Een meisje in het hotel brengen is geen probleem.Laten inschrijven bij de seciurety aan de ingang.Als je haar echter mee naar de kamer wil nemen moet je haar aan de receptie inschrijven en 700 dalasi betalen.In de dicoteken vind je er wel die je mee naar huis willen nemen en vragen dan gewoonlijk 1000 dalasis(afbieden). Je kan gewoonlijk de ganse nacht blijven. Heb daar de tweede dag iemand leren kennen en heb daar mijn ganse vakantie mee doorgebracht.Ga met hen weg en geef hen wat te eten en betaal haar taxi naar huis,en ze doen de ganse vakantie alles voor u.Heb nog steeds kontakt met haar en hoop haar vlug terug te zien.

P.S 1 DALASI IS ONGVEER 0,028 EURO

hallo ik ben een aantal keren in gambia geweest maar een meisje kost ongeveer 400 dalasi en je moet zoeken maar voor 150 dalasi kan je een kamer vinden met bad en wc .

sterkte daar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door amazing
      Gambia, 1 keer geweest voor mijn werk.
      Niet beginnen aan de straat hoertjes, volgens mijn collega's hebben ze allemaal aids en van condooms hebben ze nog NOOIT gehoord.
      Rond de resorts zijn ook profhoeren aan het werk, deze zijn safe en doen hun werk gewoon goed. Gewoon aan de balie vragen, echt waar!
      Neem geen risico, het is het geld niet waard, de profs kosten ook bijna niks!

Commentaar

Hier een kort verslag van mijn verblijf in The Gambia. Ik verbleef in het kairaba hotel in Kololi. prima hotel, fijne kamers, goede service en vooral erg goed eten.
        aanrader om savonds te stappen en te genieten van de dames is toch wel dancing/nightclub de "waaw".
        alles op loopafstand in centrum van kololi. Dames zijn zeer aangenaam, verkopen zich erg gemakkelijk en als je hen eenmaal drankje geeft denken ze dat je van hun bent, daar moet je enigszins mee oppassen. Wel prettige club met open balkon, dus je staat altijd in buitenlucht. dames kun je zo mee nemen naar hotel, je moet daarvoor deal maken met security/receptie. ze vragen bijbetaling van 35 euro. maar ik heb dit naar 15,00 kunnen brengen. (let op; in sommige gevallen is het handiger een 2e persoon op je kamer bij te boeken dan betaal je nog slechts 10,00 euro per nacht bij) de dames die kun je alles betalen tussen 15 en 35 euro. waarbij 35 euro rijkelijk is, al is het voor sommige dames natuurlijk nooit genoeg. Voor zover mijn ervaring is bij deze dames alles mogelijk, tevens hebben ze, in tegenstelling tot andere berichten die ik hier las, wel allemaal condooms bij. dat is tegenwoordig, ongeacht continent; nu eenmaal bittere noodzaak.
        veel plezier in gambia, voor mij persoonlijk een erg leuke ervaring.

Commentaar

Met of zonder condoom: alles is mogelijk in Gambia. Probeer een apartement te nemen ipv een hotel. In een hotel betaal je fors bij, 20 euro per nacht. Apartment soms niets maar wellicht toch iets, misschien 6 euro per dag. En dan moet je de dame natuurlijk wat toestoppen.
          Veel dames uit Sierra Leone, niet de besten, te geldbelust, te gladjes. Je vindt de dames op straat, vooral in de avonduren. Schoonmaaksters op de hotelkamers bieden zich ook aan, voor 7 of 8 euro. Maar het moet wel snel want anders missen de collega's hen en wordt er geroddeld....want het gebeurt tijdens werktijd. In Palm Beach kun je dit doen.
          Ik hoor disco "wow "noemen. Ik heb het 5 minuten uitgehouden in dat kippenhok: klein, goor toilet, keiharde muziek, weinig dames want er passen eenvoudigweg weinig mensen in. Ga naar Joko in Serrekunda, mooie grote disco met een mooie show op bepaalde avonden. In Kololi is er Churchill bar en daarnaast een goede disco, met veel dames, waarvan de naam me is ontschoten. Taxichauffeurs zijn erg wisselend qua betrouwbaarheid.
          En natuurlijk het strand. Bij een strandwandeling wordt je zeker massage aangeboden, of een drink en dan kun je daarna mee naar achteren. Niet de mooiste dames, beetje mager, maar wel een leuke ervaring.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Papo
            In het Senegambia gebied vind je bij het Jazz café (onder de Wow discotheek) ’s avonds veel vrouwen. Dat zijn meestens buitenlandse profi’s (Sierra Leone, Senegal, Cameroon, etc.). Een daarvan heet Claudia. Voor haar foto mail naar: acorreia4@hotmail.com, onder vermelding van: Claudia's foto.

Het gevaar met Claudia (en met die andere meiden) is dat ze je belazeren. Dat gaat als volgt in z’n werk. Je spreekt een prijs met haar af en ze gaat met je mee. Na de ‘daad’ vraagt ze ineens veel meer dan de afgesproken prijs. Ik hoorde van een geval waarin ineens € 400,- werd gevraagd. Ik had 700 dalassi afgesproken (= € 20,-) en ze wilde 1500 hebben. Als je weigert dat te betalen gaan ze stennis maken. Ze schreeuwen het hele hotel of appartementencomplex wakker dat ze nu hun geld willen hebben. Ze gaan niet weg zonder dat je hun prijs betaalt. Politie erbij halen helpt niet want die zijn door ze omgekocht. Ze worden ondersteund door een groep mannen die er niet voor terugdeinzen je een pak slaag te geven als je niet betaalt. Er zit niks anders op dan te betalen.

Beter is het om ervoor te zorgen dat je een niet profi verovert. Die zijn te herkennen aan het feit dat ze Gambiaans zijn en werk hebben en dat ze niet in het Jazz café of in de Wow discotheek rondhangen. Veel van die niet-Gambiaanse profi’s zijn trouwens besneden, wat een stuk minder lekker is.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Papo

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dalasi
              Hoi ik wilde ook even wat kwijt over Gambia . Ik ben daar verschillende keren geweest en heb me daar goed geamuseert en dingen gezien waar ik me goed kwaad over heb gemaakt ! Vooral die ouwe kereltjes die zonodig met hun achterklein kind opstap moeten ! > Maar daar staat tegenover dat er vliegtuigen vol met lelijke vrouwen (vooral engels) worden gelost die daar hun jaarlijkse wip komen halen heb respect voor die locale jongens die daar overheen kruipen ...(snap ook wel dat ze er voor betaalt worden maar dan nog ) Zo en nu hoe wat waar .. Om te beginnen de meisjes / vrouwen komen naar jou toe dus je hoeft geen inspecteur '' de Cock'' te zijn om ze te vinden en in de hotels je kan in pincipe een meisje meenemen maar dat kost geld gemiddelt zit je rond de 600 Dalasi = 18 eurie ongeveer die je aan de receptie voldoet maar ook hier kan je onderhandelen of je hotel moet een achteruitgang hebben hier kan je de portier een beetje omkopen of laat hem een meisje regelen (je krijgt dan keuze uit een paar zusjes van hem , je bent dan goedkoper uit en zij zal als het jou goed bevalt de rest van de tijd je Bosslady zijn . En je komt dan zeker niks tekort en neemt je mee opstap naar de leuke plaatsen en dat is niet wow (waardelose tent ) Maar bij alles wat je doet of wilt van een meisje vraag haar om haar ID-Card ivm leeftijd ! En onder het pesoneel van het hotel vind je ook meisjes/vrouwen die willen het kan op je kamer of ze nemen je mee naar hun huis . prijzen varieren van 150/300 dalasi maar denk altijd tijdens onderhandelen dat het gemiddeld salaris daar ongeveer 1300 dalasi is en daar moeten ze 6 dagen per week voor werken. Dus hou het leuk voor jezelf en voor anderen . De ervaring die ik heb gehad daar met de vrouwen is erg goed en ze zijn zeer bedreven in hun kunnen . Maar let op laat die snollen uit wow links liggen dat zijn profi's ! Zoek rond je hotel of bij Yoko in Serrekunda op zondag en woensdag avond dan is het net of je bij jamin rond loopt tussen de lekkerste snoepjes . En verder moet je het toch zelf doen en ik weet wel dat afrika een continent is waar je van houd of je haat het een tussen weg is er niet ! 8)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dalasi
                Naschrift ; Hotels in Gambia zijn er in verschillende klassen maar het Badala park en palm beach hotel zijn erg leuk en een redelijk soepel beleid . Tafbel moet je zeker niet heen gaan is net een engels bejaarde tehuis
                Senegambia beach ook leuk maar hier zit je toch wat meer tussen stelleltjes met kinderen sunbeach is ook goed te doen ... ik ga nu zelf 21 feb weer naar Gambia en heb een bingo geboekt weet nog niet welk hotel ik kom maar bij terug komst zal ik hier verslag uit brengen .

Commentaar

samen met mijn maatje, zijn wij al meerdere keren in gambia geweest. eerst in Badala hotel waar, als je een meisje meenam voor de nacht, je 300 dalasi p.n. moet betalen. Als je het even slim speelt neem je gewoon een meisje dat daar werkt en vraagt of ze een nacht wil blijven. De laatste paar keer hebben we een huis gehuurt daar. Perfect. In Senegambia loop je vlot tegen leuke meisjes aan en anders op het strand van Kololi. ze kijken naar je en je praat tegen ze en ze gaat mee. Wat je wil betalen bepaal je zelf. Maar als je rekent dat een Dalasi ong. 35 tegen 1 euro gaat en je betaalt eens een hoop geld, is dat 300 dalasi ongeveer 3 euro. Ook al is de bromtol eruit, het zijn allemaal moslims, zij kennen alles. Condoom is aan te raden maar er niet zoveel aids als in Zuid Africa. Hopende dat jullie er iets aan hebben.........

Commentaar

neuken in the gambia

hi,
                    ben momenteel in het badala hotel in gambia, het personeel is volgens mij niet te
                    neuken wel kunt ge vragen aan een barman of hij iets kan regelen, belt dan een **** op, kost je ong. 15 euro bij te betalen voor de kamer en ik heb haar ong.12 euro gegeven voor pzc en neuken, savonds en smorgens, vandaag ga ik eens in de destinys nightclub kijken want voor de rest ist hier niet zoveel te doen.....
                    als er iemand suggesties heeft, please
                    thanks

Commentaar

Re: Afrika: Gambia

Ik ben onlangs (2005) 3 weken in Gambia geweest (alleen). Een geweldige ervaring. Mijn tips en opmerkingen:

- Zoek een mannelijke bodyguard / gids, voor 300 dalasi per dag (10 EUR) neemt hij je overal mee naar toe. Je bent veilig en hij kent de weg. Iedereen op het strand wil dat graag voor je doen.
                      - Maak goede afspraken met mannen en vrouwen vooraf over geld.
                      - Kinderprostitutie: ik ben overal geweest, en heb het niet gezien. Ik zou het ook maar niet proberen, want ze zetten je 10 jaar in het gevang. Overal op het strand zijn millitairen die toezicht houden.
                      - In de 2 disco's in Senegambia (Kololi) ben je superveilig, geef de uitsmijter een biertje en je kan doen wat je wil.
                      - Er zijn in die disco's elke avond minimaal 20 vrouwen die graag met je mee willen, sommigen zijn professioneel, anderen doen het om een (korte) relatie met je te hebben.
                      - Veel meisjes nemen je mee naar hun huis / compound. Je kan het beter eerst (overdag) gaan bekijken met je gids, en hem vragen of het kosjer is.
                      - Neem rondom Kololi een kopie van je paspoort mee en wat geld. Geen enkele politieman vraagt je naar je papieren, soms vragen ze wel eens voor geld (50 dalasi, EUR 1,50).
                      - Rondom Kololi zijn veel 'guesthouses', ze kosten 400 dalasi (12 EUR) per nacht voor twee personen. Ze hebben echter geen airco en je ligt dus de hele nacht te zweten.
                      - De meisjes zijn blij met 200 dalasi (6 EUR)......tot zeer blij met 1000 (30 EUR) dalasi voor 1 of 2 nachten.
                      - De meeste meisjes willen uiteraard voor je hele vakantie je vriendinnetje zijn, maar na 1...2 dagen begint het gezeur om geld voor schoenen, hun moeder, hun familie enz. Goede afspraken maken dus.
                      - In de disco's en op het strand zijn de meeste meisjes van 18...28 jaar. Ouder kom je ze niet tegen.
                      - De meisjes uit Gambia, Guinnee en Senegal zijn het meest aardig. Meisjes uit Sierra Leone, Liberia en Nigeria zijn (mijn persoonlijk ervaring) niet te vertrouwen.
                      - De mensen uit Gambia spreken Engels, de mensen uit Guinnee en Senegal Frans.
                      - Wees op straat correct tegen de meisjes, zonder hoofddoek en met een blanke man worden ze gezien als losbandig. Bier drinken en bijvoorbeeld roken is iets wat in het moslimland Gambia niet gepast is voor vrouwen.
                      - De meeste meisjes hebben een mobieltje, vraag hun nummer.
                      - Mensen en ook vrouwen zijn overal opdringerig, meestal op zoek naar geld. Ben overal duidelijk, en laat de gids zorgen dat je niet te veel gezeur aan de kop hebt.
                      - De meeste vrouwen (uit Gambia, Guinnee en Senegal) zijn besneden.
                      - Condooms zijn overal te koop in Senegambia.
                      - Nog meer tips:
                      - Op het strand zijn soms meisjes bij de strandtenten, maar het is niet veel bijzonders.
                      - Zoek een meisje in het dorp, vraag je gids ernaar. Deze meisjes zijn net zo leuk en komen niet elke avond in de disco. Geef ze elke dag 400 dalasi (12 EUR) en je hebt de tijd van je leven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ploko010NL
                        Ik ben onlangs (2005) 3 weken in Gambia geweest (alleen). Een geweldige ervaring. Mijn tips en opmerkingen:.
                        Teksten van ploko010NL cursief... mijn reactie in gewone letters.

- Zoek een mannelijke bodyguard / gids, voor 300 dalasi per dag (10 EUR) neemt hij je overal mee naar toe. Je bent veilig en hij kent de weg. Iedereen op het strand wil dat graag voor je doen...
                        10 euro kan (al is dat 350 dalasi ) maar voor 5-7 ook geen enkel probleem. Wel absoluut aan te raden. Niet zozeer als Bodyguard (heel weinig criminalteit daar!) maar vooral als gids en nog meer al middel om bedelaars van je af te houden.

- Maak goede afspraken met mannen en vrouwen vooraf over geld.
                        Ja dat moet je daar doorlopend doen! Iedereen ziet je als wandelende pinautomaat. Kleed je niet te rijk en wees extreem duidelijk in wat je wil betalen en dat je GEEN extra kosten onderweg tegen wenst te komen.

- Kinderprostitutie: ik ben overal geweest, en heb het niet gezien. Ik zou het ook maar niet proberen, want ze zetten je 10 jaar in het gevang. Overal op het strand zijn millitairen die toezicht houden.
                        Ben er maar een week geweest, maar mij werd wel een 14 jarig meisje aangeboden toen ik een kamermeisje afwees die duidelijk over de 30 was.

- Veel meisjes nemen je mee naar hun huis / compound. Je kan het beter eerst (overdag) gaan bekijken met je gids, en hem vragen of het kosjer is.
                        Die compounds zijn niet altijd even plezierig helaas. Beter is het om al in NL een tweepersoonskamer te boeken. Dat is stukken goedkoper dan dat ter plekke te doen.

- Neem rondom Kololi een kopie van je paspoort mee en wat geld. Geen enkele politieman vraagt je naar je papieren, soms vragen ze wel eens voor geld (50 dalasi, EUR 1,50).
                        Tweemaal meegemaakt, maar met een opmerking dat de Nederlandse Toeristenbond niet blij zou zijn met zulke onverwachte uitgaven mocht ik zonder betalen door... (ik haat corruptie!)

- Rondom Kololi zijn veel 'guesthouses', ze kosten 400 dalasi (12 EUR) per nacht voor twee personen. Ze hebben echter geen airco en je ligt dus de hele nacht te zweten.
                        En je moet niet bang zijn voor spinnen... ook grote!

- De meisjes zijn blij met 200 dalasi (6 EUR)......tot zeer blij met 1000 (30 EUR) dalasi voor 1 of 2 nachten.
                        1000 maakt ze erg gewillig en meegaand ja. Zeker als je het in kleine biljetten in euro's betaald omdat ze vaak nog voordeliger wisselkoersen weten te vinden.

- De meeste meisjes willen uiteraard voor je hele vakantie je vriendinnetje zijn, maar na 1...2 dagen begint het gezeur om geld voor schoenen, hun moeder, hun familie enz. Goede afspraken maken dus.
                        In Gambia moet je inderdaad erg goede afspraken maken. Er kan heel veel, maar wees extreem duidelijk en eis bij twijfel betaling achteraf.

- In de disco's en op het strand zijn de meeste meisjes van 18...28 jaar. Ouder kom je ze niet tegen.Niet in de prostitutie dan

- De mensen uit Gambia spreken Engels, de mensen uit Guinnee en Senegal Frans.
                        dus neem Gambiaanse meiden. Daar kun je prima engels mee spreken. Is daar de officiele voertaal, dus iedereen spreekt het!

- Wees op straat correct tegen de meisjes, zonder hoofddoek en met een blanke man worden ze gezien als losbandig. Bier drinken en bijvoorbeeld roken is iets wat in het moslimland Gambia niet gepast is voor vrouwen.

Correct gedrag wordt door die meisjes meestal extra beloond met extra inspanningen in bed...

- De meeste meisjes hebben een mobieltje, vraag hun nummer.
                        Niets van gemerkt. In mijn ervaringen hadden de meeste meisjes (en mannen) juist géén mobiel! Sterker nog. Toen ik mijn gids mijn mobieltje kado deed was ie stomverbaasd en echt super gelukkig.

- Mensen en ook vrouwen zijn overal opdringerig, meestal op zoek naar geld. Ben overal duidelijk, en laat de gids zorgen dat je niet te veel gezeur aan de kop hebt.Inderdaad de allerbeste reden om een gids te hebben. Dan heb je echt opvallend veel minder last van geldbeluste zeikerds (want ze kunnen soms erg lang doorzeuren als je in je eentje rondloopt. Met gids gaat dat veel beter!

- Zoek een meisje in het dorp, vraag je gids ernaar. Deze meisjes zijn net zo leuk en komen niet elke avond in de disco. Geef ze elke dag 400 dalasi (12 EUR) en je hebt de tijd van je leven
                        Voor 600-1000 zijn ook dingen als PZC en NZC zeer makkelijk te vinden. Maar pas wel op! Ja kan ziek terug komen... doe het toch maar met...

Nog een paar dingetjes: ze zijn daar erg makkelijk in tijd. Dus als je een afspraak maakt op een tijd laat ze met klem weten dat je "european time" wil afspreken. En dus niet "gambian time" want dan zit je zomaar urenlang te wachten... en dan bedoel ik echt úrenlang!

De eerste keer dat je Gids een zielig verhaal ophangt om wat extra geld te vangen meteen heel duidelijk maken dat als ie dat nog een keer doet je een andere gids neemt. En als ie dan nog een keer begint dan ook echt meteen afscheid nemen en een andere gids zoeken. Die zijn er genoeg.

Tenzij je zin hebt in een langdurige stroom bedelbrieven uit Gambia kun je beter niet je adresgevens geven aan aardige locals.

En als laatste: je treft in Gambia meer blanke vrouwen op zoek naar een neger dan blanke mannen op zoek naar een negerin Dus tref je een alleenstaande hollandse vrouw in je hotel die er al vaker is geweest (grote kans!!!) vraag haar gerust om tips voor het vinden van een betrouwbare gids. Als ze er eentje voor je weet is dat vaak vriend/familie van haar 'gids' en die zal dus de boel niet voor beiden willen verpesten en net iets harder voor je lopen.

Commentaar

Ben van plan om dit jaar denkelijk eens naar Gambia te gaan.
                          Heeft iemand soms een paar foto's voor mij, waar Gambiaanse vrouwen opstaan. Hoe is de situatie er momenteel, prijzen ed.
                          Heeft er iemand de laatste tijd nog ervaringen mee.
                          Alvast bedankt.

Cuba-fan

Commentaar

Hallo

Ben een 40jarige belg,en wil dit jaar ergens rond oktober,november 2weekjes gaan genieten van de afrikaanse schonen.Indien er mannen met de zelfde hobby en in de zelfde periode ook naar ginder af reizen,laat mij dan snel iets weten.
                            Alleen is maar alleen hé.
                            grtn

Commentaar

Hallo,

Ik ga binnenkort, april 2010, naar het Senegambia Beach hotel. Kan iemand mij informatie verschaffen over wat daar zoal in de omgeving te 'beleven' is?

groet

Commentaar

Het Senegambia hotel ligt aan het einde van de Senegambia strip. Tussen de kustweg en het hotel zijn zat uitgaansgelegenheden. Vooral WOW, Totties en het Jazzcafe zitten vol met hunkerende ladies. Daarnaast veel keus op bepaalde avonden (met lifemuziek) in Time Out (ma, wo, za) en Bucarabu (do, vr. zo)(beide niet in het Senegambia gebied). De dames zoeken in principe een vaste relatie maar een weekje of een one-night is ook goed. Laat in de nacht biedt de omgeving van de ' carwash' nog plenty kansen. Iedere taxi weet genoemde plekken te vinden. JOKO op woensdagavond schijnt een beetje pass'e te zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door prutser02 Bekijk bericht
                                  Hallo,

Ik ga binnenkort, april 2010, naar het Senegambia Beach hotel. Kan iemand mij informatie verschaffen over wat daar zoal in de omgeving te 'beleven' is?

groet
                                  Hallo en al terug uit het Senegambia beach hotel?hoe was je ervaring van het hotel,is de ligging goed,makkelijk om meiden mee binnen te nemen?vertel je ervaring aub
                                  grt

Commentaar

Heb het verhaal van African-lover gelezen en ook over Kameroen.
                                    Ik begin steeds meer trek te krijgen om een keer naar donker Afrika te gaan.
                                    Normaal ga ik altijd naar Thailand maar Afrika trekt mij ook.
                                    Ik weet alleen niet goed welk land het moet gaan worden.
                                    Wat is het beste voor een newbie?

Commentaar

Hallo,net terug van 10 dagen Gambia,het paradijs voor alleenstaande mannen die van zwarte pareltjes houden,en idd pareltjes zijn het wel.
                                      Het sextoerisme is er weelderig,je ziet het overal en wat leuk is het wordt getolereerd.
                                      in Serekunda,westfield kun je in de "discotheek"(openlucht)het monument, makkelijk een vrwtje meekrijgen,en langs de weg vind je ze al vanaf 200 dalasi,(momenteel staat de dalasi aan 0,40,dus zelfde als onze oude belgische frankskes).
                                      overal zie je leuke meiden de ene al knapper dan de andere,jammer zijn ze niet allemaal veilig,dus wel beetje oppassen voor je met hen mee gaat,maar als je ze meeneemt naar je hotel kamer ben je wel veilig omdat ze hun id moeten afgeven,en pas terug krijgen als alles o.k is. Ik had er eentje van Mali,heel lief meisje,heb ze 0.0 dalasi bet. en ze bleef bij me zolang ik er zin in had.Ik ga er zeker nog terug want ze zijn zo makkelijk en lief.

Commentaar

Heren,

Ik wil begin januari naar Gambia gaan (kololi, Kotu). Nu ben ik op zoek naar een hotel waar het geen probleem is om iemand mee te nemen. Ook niet te grootschalig... Hebben jullie goede opties?

Ik denk nu aan Badala park, maar dat hotel krijgt erg slechte recensies op internet (onder andere stelen uit kluisjes en erg smerig).

Graag hoor ik van jullie, ook andere tips over Gambia zijn erg welkom. Uiteraard heb ik de andere recensies over Gambia hier al gelezen!

Bij voorbaat dank, Pieter100

Commentaar

200 maal 0,40 is 80 EUR
                                          Dat vind ik niet goedkoop, zeker niet vergeleken met Thailand.
                                          Barfine 8 EUR en LT 25 EUR.