Afrika: Marokko

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door Avenis10 Bekijk bericht
    Beste wandel broeders

Voor de mensen die op hele korte termijn naar Agadir gaan en een echte leuke dame zoeken.
    Ik heb er nog eentje in de aanbieding en dit is echt een van beste die ik ooit gehad heb.
    Prachtige dame om te zien, lief en heel aardig en ze spreekt goed Engels

Stuur mij maar een berichtje voor contact gegevens..
    Misschien zou je eerst wat over de kosten kunnen vermelden of begrijp ik je verkeerd?

Commentaar

• Hoi Avenis
      vooreerst mijn beste wensen en veel wandel plezier voor 2019
      Zou jij mij de contact gegevens kunnen doorgeven AUB, daar ik de 2week van Feb. naar Agadir vertrek.
      thx

Commentaar

• Ik stuur jou prive berichtje

Commentaar

• Beste Alle,

Hier een korte beschrijving van mijn eerste ervaring in Agadir. Eerst wil ik Avenis10 bedanken voor de inlichtingen die hij mij in een pm gestuurd heeft.

Vandaag naar salon Aroma Zen geweest. WOW wat een ervaring. Dacht laat ik maar eens vroeg gaan en kwam om 11:30 binnen. Als onervaren wandelaar dacht ik ik neem een Hamam en massage (300dh) vervolgens naar boven komt er een dame van rond de 25 jaar in een strak jurkje, ik moest mij helemaal uitkleden, begint ze me te wassen en doet daarna haar jurk ook uit. Alleen in een slip maakt ze de hamam af. terwijl ze regelmatig mijn penis zacht aanraakt. Na het afspoelen begint ze me te kussen en neemt mijn penis (die inmiddels flink gegroeid was) stevig beet en masseert die als een ervaren meid na een flinke pijpbeurt ben ik tussen haar tieten klaar gekomen. nogmaals spoelt ze me af en verwonderd zich dat mijn penis niet slap geworden is. Ze begint met haar kontje tegen mij aan te rijden en laat mijn penis voorzichtig bij haar naar binnen glijden en vraagt of ik condooms bij heb. Helaas was dat niet het geval (tip voor iedere wandelaar [zorg voor condooms]) Tevens had ik nog een massage tegoed, deze werd door een andere dame gedaan iets jonger en voller maar niet minder geil, ook zij begon met een jurk maar ook deze verdween heel snel, waarna ze mij een prachtige massage gaf in haar slip. Eerst op mijn buik liggen en ze nam mijn benen, rug en armen goed onder handen maar vergat zeker niet om regelmatig met haar vingers mijn balzak te strelen. Toen ik mij om moest draaien kon ik haar prachtige lichaam bewonderen en mocht haar overal strelen. Het slipje lag al snel op de grond en met verfijnde kunsten pijpte ze mij voor een 2de keer klaar.

De kosten waren 300 dh voor de hamam en massage (totaal 2 uur) dames heb ik na afloop 300 voor de hamamdame en 200 voor de massagedame. Verschil zat hem in de spontaniteit en duur van het avontuur.

Ik zal deze week zeker nog eens langs gaan in 1 van de vele salons die Agadir rijk is, en de ervaringen hier delen.

Commentaar

• Gastheer....

Ik neem altijd 2 vrouwen in de salon...
            Das pas echt genieten...
            Schaam je niet.... gewoon zeggen...

Commentaar

• hoi medewandelaars

hoe is het wandelklimaat en de hamams in Marokko als je geen frans of arabisch spreekt?
              Ik was aan het denken aan een weekje agadir binnenkort.

dank

Commentaar

• Hoi,

Dat is echt heel makkelijk op te lossen.
                Je koopt daar een nieuwe telefoon sim kaartje voor 5 euro... heb je internet met bellen... bij normaal gebruik is dat echt zat voor 1 weekje.
                Gooi je Nederlandse sim je telefoon, want anders krijg je een hartverzakking als je terug komt en de telefoon rekening ziet... het is maar een tip.
                Je WhatsApp werkt gewoon met je Nederlandse nummer....

Met je telefoon gebruik je google translate... nederlands-frans.
                Dat gebruiken de dames ook....

Succes.

Commentaar

• Hoi mede Marokko liefhebbers

Nu alweer een paar dagen in Agadir, en moet zeggen dat de gemiddelde massagesalon toch tegen valt. De eerste die ik bezocht heb was Aroma Zen, zoals hierboven beschreven was dat een TOP ervaring, maar daarna ook een aantal mindere tot zelfs zeer slecht. Dit kan natuurlijk aan mij liggen, misschien was er gewoon geen positieve klik. Na Aroma Zen (zondag) op maandag een bezoek gebracht aan Massage Univers d'Argana, Hammam en massage 300 dh, maar daarna was het een professionele behandeling zonder extra's. Op mijn vraag voor extra/happy end kreeg ik alleen maar een knikje van begrijp het niet. Na 2 uur maar door gelopen naar Aroma Zen voor een 2de bezoek, Rasha van mijn eerste bezoek heeft mij weer alle hoeken van de hammam laten zien (of ik haar). Ze was weer super geil. Dinsdag een rustdag ingelast, komt toch ook een beetje voor de rust. Toen op woensdag naar Massage Jannat. Kwam hier toevallig langs lopen en de eigenaresse (?) riep mij naar binnen, eerst geïnformeerd of extra's mogelijk waren en dat was zo. Massage en Hammam voor 300 geboekt en vervolgens naar beneden. De aanwezige dames waren niet direct de meest knappen maar in het zwakke licht zie je toch niet veel. Ze begonnen met de massage omdat de hammam bezet was. Oké vooruit. Tijdens de massage ging geregeld de deur open, waarschijnlijk om te kijken of de kamer vrij was. Ook was er veel geloop op de gang, ging de masseuse geregeld even buiten de kamer, na ongeveer 30 minuten was de massage over en heeft ze mij klaar gepijpt (250 dh). Toen ongeveer 20 minuten liggen wachten voor ik door kon naar de Hammam, waar ik binnen 20 minuten ook weer buiten stond (zonder dat er ook maar iets erotisch had plaats gevonden). Nee dit was een erg slechte ervaring. Toen ik tegen de eigenaresse een opmerking wilde maken kwam er een grote kerel bij staan die erg boos keek. Mijn zien ze daar niet meer terug. Een vette 4. Op donderdag naar Tafraout Argan geweest. Gelegen iets of wat buiten het toeristische gebied, aan een drukke straat met veel doe-het-zelf winkels en garages. Kleine ijzeren hek/deur door dan naar boven. Mocht me meteen uitkleden, toen pas vroegen ze wat ik wilde. 400dh voor massage en hammam. Dame die de hammam gaf was lief en rond de 20 jaar, ze heeft een goede hammam gegeven en daarna mocht ik haar strelen/kussen/likken vervolgens kwamen de condooms boven en heb haar heerlijk geneukt (300dh). Na dit feest een heerlijke massage. Tafrout krijgt een kleine 7 omdat de zaak zelf niet erg hygiënisch overkomt. Morgen de laatste dag ga nog maar eens langs bij Aroma Zen, want die staat toch heel hoog op de eerste plaats.

Commentaar

• Hoi, ik ga binnenkort naar Marrakesh voor zaken maar ook voor plezier. Ik ben ok zoek naar een leuke mooie dame die mij kan masseren met extras. Liefst niet in één van de toeristische salons maar een zelfstandige gezellige mooie dame die hopelijk een beetje engels kan. Heb je ervaring en aan adres en wil je die delen zou dat fijn zijn. Ik ben een gezonde Nederlandse man van 45. Dank

Commentaar

• Neem maar geld mee contant...… dan komt alles goed.
                      Liefs euro,s….
                      Alles kan daar met geld...……

Commentaar

• Was enkele keren in Mohammedia (net naast Casablanca richting Rabat). The place to be om een "schone" op te pikken anders dan in een discotheek is "Comptoir du Parc". De pluscode voor google maps is: PJ43+CH Mohammedia, Marokko. Een pintje kost er 60 Dihram (±6 €) en je zal er enkele moeten betalen aan de girly die je wilt meenemen. Verder is er nog een barfee. Ze zeggen het niet zo, maar de girly dringt aan in de trant van "pour mon ami". De taxi is uiteraard ook het tienvoudige.
                        Verder is de prijs 1000 Dihram en de service van de paar die ik heb geprobeerd bedroevend.
                        Tongkussen lijkt een algemeen aanvaarde praktijk.
                        Pijpen: ik had er twee die ervan walgden.
                        vingeren / beffen: niet echt geaprecieerd of gewenst (zeker niet die die niet wilden pijpen.)
                        Neuken: er was er eentje die nog beweerde maagd te zijn...
                        Je onderhandelt een prijs, komt overeen dat het voor enkele uren is. Maar als je eenmaal klaarkomt is het richting badkamer en aankleden...
                        Uiteraard vragen ze nog om voor de taxi te betalen.

Uiteraard kan je met je girly niet terecht in het hotel. Of je betaalt je blauw aan 2de kamer en zwijggeld. Is echt wel een afknapper... Maar AirBNB biedt hier enorme voordelen. Ik had er nu zelfs eentje waar ik enkel de id van de girly moest doorzenden naar de verhuurder. Vond ik echt positief, dan heb jij en heeft zij een bepaalde vorm van zekerheid.

Ik spreek aardig frans, dat is een must. Arabish zou nog beter zijn. Met engels kom je echt niet ver.

Probleem is dat ik in Mohammedia nog geen andere mogelijkheden heb gevonden. Ik probeer via via aan telefoonnummers te geraken, maar het is heus niet eenvoudig.

Commentaar

• Herem wandelaars, kan iemand mij verblijden met leuke dames die makkelijk in omgang zijn en engels spreken, heb liever avond nachten vertier dan een uurtje in salon/ hammam, graag via PM, alvast bedankt, zal mijn ervaringen na terugkomst met jullie delen ?

Commentaar

• Aantal berichten verwijderd - deze topic gaat over Marokko.
                            Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

• Zojuist terug uit Marokko, omgeving Tanger, lekker rustig zo buiten het hoogseizoen.

om de dag wezen stappen in diverse gelegenheden, winkelcentra, clubs, boulevard, massagesalons.

in een massagesalons was het goed raad, dikke reet mooie lippen en tijdens de achterkant een paar keer me scrotum en ballen geraakt om af te tasten. Bij het omdraaien voor de voorkant had ik een stijve, dus ze begreep goed wat er gaande was. Ze begon me zachtjes af te trekken en vroeg of ik wat wilde. Daarna gepijpt, tussen haar tieten, doggy, missio en dat alles zonder condoom.
                              Tweede massagesalon zei ze me bij het uitkleden dat ik me niet hoefde te schamen, nou dat zegt voldoende. Hier niets gebeurd, had even geen zin en een drukke dag gehad.

clubs zijn er dames in overvloed, maken oogcontact en lachen naar je tot je ze uitnodigde naast je te komen zitten. Moet je wel vanaf 01:00 en later gaan anders is het qua dames te rustig.

boulevard en winkelcentrum, redelijk wat dames gezien waarvan ik 100 procent overtuigd ben dat
                              die voor wat bijverdiensten je zullen verwennen, maar gezien het feit dat het rustig was dn je opvalt geen een aangesproken.

Commentaar

• Het heeft me flink wat tijd en geld gekost, maar ik denk dat ik nu goed heb uitgevogeld welke plekken voor wandelaars de beste zijn in Casablanca. Hierbij mijn tips:

Massagesalons
                                Penfall, aan de boulevard Roudani. Veruit nr. 1. Sterker nog, een van de beste die ik in Marokko gezien heb. Hier doen ze namelijk standaard topless in een string body to body massage. Voor 300. Extras kun je afdingen van 200-400. Best leuke meiden ook. En zoveel beter dan de concurrentie.
                                Beauty centre Galilee, matig. Niet heel duur en ook wel een paar leuke meiden, maar vragen teveel geld voor seks, zijn niet gepassioneerd etc. Zoveel minder dan Penfall
                                Balm Massage. Niet heengaan, wel leuke meiden, maar vragen 500 voor een handdjob. Mijden dus.
                                Duo By Noor. Anderen hebben er goede ervaringen gehad, maar ik niet. Elke keer als ik er ben krijg ik alleen hammam of massage, en bieden ze niks aan. Wel leuke dame. En bovendien reteduur, veel duurder dan de andere hierboven beschreven massagesalons.

Tippelen
                                Aan de Boulevard Zerktouni is 's nachts vanaf 22.00 een tippelzone. In het gebied rondom het Twin center. Diverse meiden staan langs de kant van de weg en spreken je uit zichzelf aan. Ben er niet op ingegaan, want het waren niet de leukste, maar zal ook wel niet heel duur zijn.

Clubs
                                Alle grote en goede clubs zitten aan de boulevard Corniche. In clubs als Yellow en Maison B is het publiek gemengd. Zowel dvp's als 'normale' meiden. Heb daar verder niks gescoord.
                                Balcon 33 is de beste plek voor de mooiste meiden. Zit er vol mee. Prijs is 2000, maar je kunt afdingen tot 1500
                                Calypso zit ook vol met meiden, zeker in het weekend, met ook wel een aantal erg leuke ertussen, maar qua uiterlijk toch net een niveau minder dan Balcon 33. Prijs in Calypso is echter rond de 1000
                                Club 28 schijnt de plaats te zijn voor dames oppikken na 04.00. Het is een billiart, en ligt niet aan de boulevard cornich maar in de buurt van boulevard d'anfa. Na 04.00 ligt de prijs op 500 daar. Waarschijnlijk is het de plek voor meiden die eerder op de avond niemand hebben kunnen vinden. Ik ben er zelf niet geweest, maar op Youppie wordt ie aanbevolen.

Ander plekken
                                Sky 28, de skybar van het Kenzi hotel, is volgens Youppie een goede plek, maar ik ben er een paar keer geweest en heb er niks gevonden.
                                Diwan. Shishalounge aan de Boulevard Anfa. Zitten elke avond een paar lekkere meiden. Prijs is 2000. Probleem is alleen dat ze na middernacht vaak naar clubs willen, en dat wanneer je ze daar al scoort je met hen me moet en voor hen moet betalen.
                                Club in de kelder van Hotel Val d'anfa. Hier zitten ook best wat leuke dames. Club sluit rond 03.30.04.00 en dan zitten er altijd een paar dames nog te wachtne op mannen die je voor 1000 kunt meenemen. Best een aanrader.
                                Club Black in Hyatt Regency. Niet geweest, maar wel goede verhalen gehoord. Maar dames daar zullen wel duur zijn vermoed ik

Verder zijn er aan de boulevard Corniche nog allerlei cabarets, met vooral Arabisch publiek en ARabische muziek. Ik ben daar minder fan van, maar er zitten wel een aantal leuke meiden. Sommige zijn ook na 04.00 open en dan komen meiden uit clubs daar. Voor wie ervan houdt.

Met deze kennis kan Casa best een aardige plek zijn om te wandelen. Niet zo goed als Marrakech of Agadir, maar toch best redelijk en beter dan andere steden in Marokko. Doe er je voordeel van zou ik zeggen!

Ruud

Commentaar

• Hallo Wandelaars.

Nieuws uit Agadir.

Een wandelaar is nu in Agadir en is ook bij Aroma Zen geweest.
                                  Het viel erg tegen en was erg duur is vergelijking met andere massage salons.

Komende week gaan 2 nieuwe wandelaars die ik goed ken naar Agadir.
                                  Dus binnenkort een update op deze site van hun ervaringen.

Commentaar

• Beste wandelaars

ben net terug iit agadir en ook Aroma Zen geweest maar vond helemaal niet duur, betaald 200 dh voor hamam, en binnen onderhandelt voor all incl voor 250 dh, dus niet eens 50 euro voor uur hamam en alles wat er nog binnen gebeurt, ben van marokaanse afkomst, misschien daar zo goedkoop, maar gewoon afdingen, ze begon ook bij mij voor 500 dh

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Avenis10 Bekijk bericht
                                      Hallo Wandelaars.

Nieuws uit Agadir.

Een wandelaar is nu in Agadir en is ook bij Aroma Zen geweest.
                                      Het viel erg tegen en was erg duur is vergelijking met andere massage salons.

Komende week gaan 2 nieuwe wandelaars die ik goed ken naar Agadir.
                                      Dus binnenkort een update op deze site van hun ervaringen.
                                      Beste Avenis,

Mijn ervaringen waren dat het juist goedkoop was, bij mijn bezoeken was ik altijd rond de 800 kwijt voor 2 uur erotische ervaring (2 keer klaar komen).
                                      Afwachten wat je 2 mede wandelaars zeggen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Najeb1975 Bekijk bericht
                                        Beste wandelaars

ben net terug iit agadir en ook Aroma Zen geweest maar vond helemaal niet duur, betaald 200 dh voor hamam, en binnen onderhandelt voor all incl voor 250 dh, dus niet eens 50 euro voor uur hamam en alles wat er nog binnen gebeurt, ben van marokaanse afkomst, misschien daar zo goedkoop, maar gewoon afdingen, ze begon ook bij mij voor 500 dh
                                        250 Dh voor full service, dat is niet gek! Bij mij begonnen ze ook meestal met 500 waarop ik dan 300 bood, om tenslotte uit te komen op 400. Wat was jouw eerste bod dan? 100? Vinden ze dat niet beledigend? Het compromis van 400 Dh werd overigens wel heel snel geaccepteerd door de dames, waarschijnlijk een teken dat het te hoog was. Het zal wel een voordeel zijn om in het Arabisch te kunnen onderhandelen maar die taal spreek ik niet.

Commentaar

• Ik heb begrepen dat ze niet eens salaris krijgen en zelfs % afstaan wat ze binnen halen pd, dus ze accepteerd uieindelijk jou bod, anders verdient ze helemaal niks, next time just try, max 300 en niet meer maar dab full service

Commentaar

• Mannen,

Ik ben momenteel tetouan, heeft iemand nummers van dames in deze omgeving?

Alvast bedankt.

Raymundo