Afrika: Marokko

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Huwelijk met verstandige mocro, die haar zaken op orde heeft zie ik ook wel zitten. Geen behoefte aan gelukzoekers die alleen maar NL paspoort willen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door bootylover78 Bekijk bericht
      Huwelijk met verstandige mocro, die haar zaken op orde heeft zie ik ook wel zitten. Geen behoefte aan gelukzoekers die alleen maar NL paspoort willen.
      Hoe kom je daar achter dan? Ik ben helemaal klaar met de vrouwen uit Nederland. Ik ben vrij jong, gescheiden en zie er goed uit. Hoe kijken marokkaanse dames op tegen niet marokkaanse mannen?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door qwerta Bekijk bericht

Hoe kom je daar achter dan? Ik ben helemaal klaar met de vrouwen uit Nederland. Ik ben vrij jong, gescheiden en zie er goed uit. Hoe kijken marokkaanse dames op tegen niet marokkaanse mannen?
        Eerlijk gezegd heb ik alleen ervaring met Marokkaanse vrouwen in NL. En die zijn veelal gericht op status en geld. Marokkaanse vrouwen die ik heb ontmoet in Marokko waren wel sympathiek, maar taalbarrière was een obstakel voor betere contact. Heb zelf geen ervaring mee dus meer van horen zeggen. Dat sommige vrouwen uit Marokko vooral hun armoedige bestaan willen ontvluchten. En heel graag met jou mee willen naar NL. Liefst trouwen zodat ze snel een paspoort/verblijfsvergunning hebben

Commentaar

• Maar dat geldt (geld !) voor wel pakweg 100 landen nietwaar, zowel voor mannen als voor vrouwen.... (Noord)Afrika, Latijns-Amerika, Azië, Oost-Europa,....ja voor ons mooie weer komen ze niet naar hier.
          En velen zijn niet bepaald kieskeurig in hun 'keuze' van een westerling(e) als we het zo bekijken.....Nou ja, dikwijls zijn die 'relaties' of huwelijken geen lang leven beschoren (en indien wel zoveel te beter natuurlijk). En het kan nog erger natuurlijk : ronduit kriminele oplichters (m.v), vooral Oost-Europa, Nigeria, Ghana etc zijn erom berucht, enorme kapitalen van de goedgelovige westerling gaan erdoor, elk jaar opnieuw, sommigen leren nooit bij, ondanks de vele publicaties en reportages op de Eng., Ned. en Belg. TV, ieder denkt een uitzondering te zijn en DE ware gevonden te hebben....A la bonheur....

Commentaar

• Aan verscheidene personen die me de laatste 2 jaar geschreven hebben voor info en/of contact : pas vandaag open ik die rubriek linksboven 'berichten', waar dus menigeen een bericht post.... Ja, sorry jongens, ik ben niet zo onderlegd in die PC-toestanden, soms een wirwar - of ben ik een warhoofd - enfin, weer wat slimmer geworden dus, en hopelijk vind ieder wat hij zoekt, gezocht heeft of zal zoeken. Arrivederci.

Commentaar

• Hallo, ik ga binnenkort naar Agadir. Kennen jullie daar toevallig dame(s) die kunnen ontvangen en openstaan voor CIM en anilingus? Mag ook via PM.

Commentaar

• Hierboven ook al iemand die naar Agadir gaat. Ik heb een maandje vrij in december en wil een vakantie met actie! Veel gelezen hier, nu zoek ik eigenlijk iemand die daar goed bekend is en me aan goede accommodatie kan helpen. Een berichtje via PM zou ik erg waarderen.

Commentaar

• Wie kan mij vertellen waar Secrets d'Eve is in Agadir? Bij de Rue de Marrakech? Ga over een paar weken weer en wil dit wel eens proberen

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Big45 Bekijk bericht
                    Wie kan mij vertellen waar Secrets d'Eve is in Agadir? Bij de Rue de Marrakech? Ga over een paar weken weer en wil dit wel eens proberen
                    Het is in Hay Salam, op de Avenue Abderrahmane Ben Zidan. Het is nogal een lange straat, maar het zit een beetje tegen het einde op de hoek, in de buurt van Avenue Abdallah Guerssifi

Commentaar

• Ik ben deze week in casa... iemand tips? Ik Verblijf op hotel...

Commentaar

• Het valt me weer op dat er de laatste tijd weer vooral gevraagd wordt, maar mensen geen verslag achterlaten. Als iedereen die ook iets vraagt na zijn trip ook meteen verslag doet zou dit topic er een stuk spannender uit zien!

Commentaar

• Gisteren in Agadir een nieuwe ster ontdekt in een al bekende massagesalon. Bij Tafraout Argan, aan de Avenue El Mouqwarma. Het ligt schuin links achter de Souk, gezien vanaf het strand. Schuin tegenover zit een moderne Peugeot garage/dealer. Tot zover de aardrijkskunde.

Al wel eens eerder geweest maar nu aan de deur (fonetisch) zjiehène getroffen en we hadden meteen een klik. Met haar naar de Hammam. Petite meisje met een mooi A-cup, niet te klein, handje vol. En een mooi kontje, niet te groot. Geschoren kutje.
                          Ze spreekt redelijk Engels. Ik schat vooraan 20.

In het begin heeft zo’n jurk aan met niets eronder, en ik mocht overal aanzitten. En dat deed ik. Toen ze me over wilde halen voor extra’s en ik twijfelde over het bedrag (500 dhs) trok ze haar jurk uit en ging zich, lekker uitdagend en spiernaakt, staan te wassen. Ik mocht haar ook wassen en ik heb geen plekje overgeslagen! En ondertussen lekker aanhalen, wederzijds. En tegen haar aanrijden. Ze heeft dan je piemel al een flink aantal keren lekker gepakt, Dus ik was inmiddels keihard.

Na wat onderhandelen op 400 dhs uitgekomen. Ze begon meteen te pijpen (mag niet in haar mond klaarkomen, zei ze). Ze pijpt als een echte pro en likt ook alles er om heen, ballen, kontgaatje en bilnaad, heerlijk!
                          En tussendoor zuigen en speels bijten in je balzak.
                          Toen (eigen) rubbertje er om heen en ze is strak. En atletisch/beweeglijk. Ik onder en zij boven, zo op de hammam-marmertafel. Kon ik heerlijk met haar borsten spelen. Duurde niet lang en hem er vlug uitgehaald, cd eraf en lekker over haar borsten spuiten. Fantastisch, ze geniet er zelf ook van, die kleine geile donder. Een van de beste GFE’s die ik ooit gehad heb.

Daarna weer elkaar staan te wassen met zeep en die hammam bakjes water. Lekker strelen en een beetje zoenen.
                          Samen met de Hammam (200 dhs) dus 600 dirham. Iets van 55 euro of zo. Zeer de moeite waard.

Commentaar

• Vandaag naar didi spa in marrakech geweest. Vriendelijke man liet me binnen en stelde me voor aan de maseuses. Er was meteen een grote zwart afrikaanse die me opdringerig meenam naar de kamers. Ik vroeg haar vriendelijk of ik de andere maseuses mocht zien en dan mijn keuze maken.

Ze begon met: "I y a une roulation entre les masseuses et maintenant c'est mon tour." Na wat aandringen gaf ze toch toe. Ik koos voor een echte marokkaanse kleine relatief jonge dame met grote boezem genaamd Joumane.
                            Joumane was blij dat ik haar koos. Halverwege de massage kwam die afrikaanse binnen om te vragen: "finition"? Blijkbaar was Joumane te timide om dat zelf te vragen. Joumane was fantastisch, ik mocht met haar gigantische borsten spelen, tongzoenen.. na een blowjob trok ze me al tongzoenend klaar.. gewoonweg heerlijk.. ik gaf Joumane 400 dirham. En de bazin voor de massage 200 dirham.

Leuke ervaring rijker. Ga morgen eens een andere spa opzoeken.

Topgearx

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Topgearx Bekijk bericht
                              Vandaag naar didi spa in marrakech geweest. Vriendelijke man liet me binnen en stelde me voor aan de maseuses. Er was meteen een grote zwart afrikaanse die me opdringerig meenam naar de kamers. Ik vroeg haar vriendelijk of ik de andere maseuses mocht zien en dan mijn keuze maken.

Ze begon met: "I y a une roulation entre les masseuses et maintenant c'est mon tour." Na wat aandringen gaf ze toch toe. Ik koos voor een echte marokkaanse kleine relatief jonge dame met grote boezem genaamd Joumane.
                              Joumane was blij dat ik haar koos. Halverwege de massage kwam die afrikaanse binnen om te vragen: "finition"? Blijkbaar was Joumane te timide om dat zelf te vragen. Joumane was fantastisch, ik mocht met haar gigantische borsten spelen, tongzoenen.. na een blowjob trok ze me al tongzoenend klaar.. gewoonweg heerlijk.. ik gaf Joumane 400 dirham. En de bazin voor de massage 200 dirham.

Leuke ervaring rijker. Ga morgen eens een andere spa opzoeken.

Topgearx
                              Toch wel erg handig als je een basis Frans beheerst blijkbaar ???

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door bootylover78 Bekijk bericht

Toch wel erg handig als je een basis Frans beheerst blijkbaar ???
                                Ja klopt. Ik spreek overigens vloeiend frans. Meestal beter dan de masseuses zelf.
                                Het zal ook wel lukken in het engels maar dat creëert toch een andere sfeer imo.

Commentaar

• Deel 2 Marrakech:

Na didi spa ben ik na het lezen van Ruudje1111 zijn post naar Centre Lolo Bella getrokken.
                                  Er was maar 1 meisje aanwezig. Een 27jarige donker afrikaanse. Gekozen voor een massage van 1h aan 300 dirham.
                                  De kamer was veel discreter dan bij didi spa (de kamers worden bij didi gescheiden door "doeken", privacy niet ideaal).
                                  Grote afknapper voor mij: de kamer was ijskoud!! Raam stond open.. Verwarming stond niet op..
                                  Heeft ze wel bijgestuurd maar het bleef heel de massage relatief koud.

Nu de massage zelf.. Redelijke massagetechnieken. Gaf hier en daar "hints" maar er was geen klik tussen ons.

Ze begon op het einde toch te vragen of ik niet iets meer wilde. Ze heeft me topless afgetrokken en een blowjob gegeven voor 400 dirham.
                                  Daarna positieve verrassing: ik mocht haar tussen de borsten neuken terwijl ze op haar rug lag. Uiteindelijk toch nog een goed einde..
                                  Uiteraard moest ik net zoals in didi de prijs onderhandelen... Ze begonnen beiden relatief hoog..

Toen ik de kamer verliet zag ik plots 2 andere dames. Iemand achter de kassa (het leuk op een iets molligere oudere dame met een hoofddoek, is dat Loubna, Ruudje??) en een "jongere" marokkaanse (zonder hoofddoek) in de zetels die volgensmij de knapste van de 3 was. Nu ik zag die 2 maar heel erg kort dusja..

Commentaar

• Deel 3 Marrakech:

Toen ik na Centre Lolo Bella terug naar huis ging, kwam ik in de straat van didi spa opnieuw de vriendelijke man tegen die me voorheen in didi spa binnenbracht. Het is een senegalees genaamd Thiam. Hij vroeg hoe het was geweest in didi spa en ik gaf aan dat het op zich wel goed was maar dat het gebrek aan privacy en een opdringerig meisje wel een negatief dingetje was.
                                    Verder zei ik dat er weinig jonge meisjes rondliepen.

Thiam beaamde dat en had een voorstel. Hij schreef op een briefje dat bij een nieuw geopende spa ik een massage van 1h voor 200 dirham kon krijgen. Ik moest dat briefje aan de receptie afgeven en dan zou het ok zijn.
                                    Hij drukte me op het hart dat er enkel mooie jonge marokkaanse meisjes werkten.
                                    Na een gesprekje was hij me toch sterk aan het overtuigen. Thiam komt niet over als de typische opdringerige straat verkoper die enkel aan zijn eigen handeltje denkt. Maar goed..

Ik beloofde Thiam dat ik het zou proberen. Hij stond erop dat ik hem nadien moest vertellen hoe het was geweest (ik kreeg zijn whatsapp).

De spa ligt niet ver van didi spa. Het is niet online te vinden. Als je voorbij didi spa wandelt weg van Jemaa el Fna plein dan kom je rechts 2 restaurants tegen (Riad Omar en café square). Wel net na die 2 restaurants ter hoogte van riad moukha en avenue el mouahidine vind je de spa. Er stond bij mij een grote senegalees voor de deur (neef van Thiam).

Binnengegaan en papier van Thiam aan receptioniste gegeven. Ze nam me mee en ze duidde meteen een masseuse aan: Jeema. Hier vond ik het niet erg dat ik niet mocht kiezen.. Helemaal mijn ding! 19 jaar, maagd, marokkaanse en heeft zoiets uitdagend. Prachtige vrouw.

In tegenstelling tot de andere 2 massages gaf Jeema veel meer hints. Het is heerlijk hoe die kleine verfijnde handen je masseren. Ze deed uitgebreid de achterkant. Daarna de voorkant maar ik stond al helemaal... Dus vroeg ze of ik iets extra wilde.. We spraken af dat ze topless was (grote tieten!!), aftrekken en blowjob en dat ik haar overal mocht aanraken.

Man, ze was helemaal geil. Het was voor haar echt een soort project om me het helemaal naar mijn zin te maken. Uiteindelijk al zoenend klaargekomen.

Het was in tegenstelling tot didi en centro lolo bella wel wat duurder. 200 dirham voor massage en 700 dirham voor extras. Maar het was het zeker waard aangezien ik er nu soms nog aan terugdenk..

Achteraf Thiam tegengekomen en nog een leuk gesprek gehad. Maar hier liet ik het bij voor mijn vakantie. Misschien ga ik wel snel terug..

Commentaar

• Schitterend avontuur en bedankt voor de tips
                                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 30-11-18, 10:01. Reden: Quote verwijderd

Commentaar

• 700 dhr aan extra's!!!!! Dat maagdje heeft zich waarschijnlijk rot gelachen. In totaal 90 euro betaald voor een pijpbeurt!? Het minimumloon in Marokko bedraagt 220 Euro voor de duidelijkheid....

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door janneke136 Bekijk bericht
                                          700 dhr aan extra's!!!!! Dat maagdje heeft zich waarschijnlijk rot gelachen. In totaal 90 euro betaald voor een pijpbeurt!? Het minimumloon in Marokko bedraagt 220 Euro voor de duidelijkheid....
                                          In totaal 70 euro voor een blowjob betaald. 20 euro voor een massage. Eén van de beste die ik ooit heb gehad. Ach ja, ik gun het haar. Zal er volgende keer wat beter op letten. Nu ik kan je verzekeren dat ze je allemaal beginnen uitlachen als je begint met 200-300 dirham voor extras. Vanaf 400 zie je ze overstag gaan..
                                          Maar goed nu gaan ze denken dat +400 dirham de standaard is geworden en dat is niet ok als elke toerist dat begint te betalen..

Commentaar

• Beste wandelaars,

De prijs wordt ook bepaald in welke periode je er bent en hoe druk in de salon is..
                                            Als je in ochtend gaat hebben ze geen ruk te doen en nog niets verdiend.
                                            Dan kan het voorkomen dat je misschien minder betaald of...…. je er meer voor krijgt!
                                            Zoals Topgearx al schrijft.... het was wel waard en kwaliteit heeft wel zijn prijs...

En 90 euro voor een lekkere massage en heerlijke pijpbeurt waar je heel blij van wordt.... is niet duur.

Gemiddelde sauna club is Duitsland kost entree al 60 euro en dan ben je net binnen....dus