Afrika: Marokko

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Afrika: Marokko

wie heeft er tips en of ervaringen in Casablanca ,Marokko.
    Groeten Mike

Je kan gaan naar de seamans club maar vooral je geluk beproeven bij tenten als la village op la Corniche in de avonduren. Daar heb je binnen links een soort kroeg en rechts een soort discotheek pik een wijffie op in de kroeg onderhoudt haar en ga met haar mee naar een duister kamertje ergens in de stad. Heb ik een zeer geile ervaring overgehouden met een mooie slanke meis maar je moet wel zelf een beetje aftasten hoor want zijn ook vreeme vogels bij.

La Corniche dus moet je zijn

Commentaar

In Marrakech, Casablanca en Agadir heb ik enkele mooie dames gehad. Telkens opgepikt in een bar (scenario zoals hier boven beschreven) en dan meegenomen naar het hotel. Vaak blijft het meisje dan de rest v/d nacht. Vooral in Marrakech een geweldige ervaring gehad en niet zo duur (400 dirham). Je kan ook met haar mee naar een rendez-vous hotelletje maar dan weet je niet waar je terecht komt - 1 maal geprobeerd in de kasbah en weer een ervaring rijker (couleur locale - met paard en wagen naar het hotel). Kennis van de franse taal maakt het allemaal uiteraard een stuk makkelijker en ook goedkoper.
      Je moet er een beetje geluk mee hebben maar er is in ieder geval een ruime keuze aan meisjes.
      Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Afrika: Marokko, Marrakech

I was in the Nightclub La Casa and there I was aproached by a stunishing beuty and we sat down and had some drinks... We started to fool around and kissing and she asked me which hotel i stayed at but as i didn't stay at any hotel she sad that it was ok and she had a place so we went outside and she got in the back and layed down so no one could see here from the outside cause it is illegal in Marocco as it is an muslim country... i gave here maybe 1700 Dirham and that seemed enough (you can get away with far less)... we arrived at a house and went upstairs and she took all here clothes off and mine to... she sucked me without condom and she was really wild and i got a hardon at once. then she putted on a condom and i fucked here i 3 positions finishing with doggie before i came all over here and she laughed at my large amount of cum and ran into the bathroom and washed... if you get the chance to be with an maroccan girl, take it... ;D

Commentaar

Zie dat er weinig broeders zijn die ervaring hebben met het midden-oosten. Cassablanca of Dubai, vraag het maar. Aanrader is toch echt wel Cassablanca!!! Geen Oost Europeese afzet trukjes maar echte klasse en plezier! Geen hoofddoekjes maar echte mooie meisjes en leuke clubs. Verhouding 10 op 3!!! Enige nadeel is hotel, je moet een 2e kamer boeken voor je plezier maar dan geniet je wel goede bescherming! Als je geluk hebt mag je mee naar haar huisje in n meest betoverende wijk vol met oosterse beschilderingen. Er zijn klasse verschillen per hotel en club maar 10 op 3 wat zeur je dan nog. Mensen zijn super aardig niets van dat fundamentalistische shit daar. Mannen zijn aardig en de vrouwen veel te aardig!!! In Al Mounia Hotel Casablanca zit er een masseuse en zij geeft massage met een extra behandeling voor 20EUR. Tijdens het masseren gaat ze je betasten en verzoekt ze of je meer wilt. Alles mag! Ze bezoek zelfs je kamer voor n extraatje! Prijzen in Cassablanca tussen 50 - 250 duurder maken kan ook. Triotjes, kwartetjes, you name it!. en als je langer dan 10 dagen blijft dan ontmoet je de locals die je met veel moeite en met hulp van nieuwe vrienden leert kennen. Cub tips: Balcon 33, Club Ceasers (Sharaton hotel). Cassablanca een oase voor mannen en dat terwijl ik altijd een hekel aan hun inwoners heb gehad!

PS. Taxi chauffeur raadplegen is het stomste wat je kan doen, ze zetten je af en ze weten meteen te veel van je en jij spreekt toch geen Berbers dus ben je vaak de lul!

Commentaar

3 jaar geleden had ik het geluk om met een collega van mijn werk naar agadir te gaan (een machine op te starten die na jaren trouwe dienst verkocht was aan een marokaans bedrijf)
            Ik had via mijn werkgever geregeld om na de opstart een weekje vakantie ginds te nemen en wat door het land te trekken.
            Mijn eerste vrije avond in mijn eentje na het vertrek van mijn collega was ik in een behoorlijke warme bui, de receptionist had ons de week voordien er op attent gemaakt dat we als vreemde best s'avonds niet in ons eentje de straat op moesten gaan.
            op die avond was ik naar hem toegestapt om een taxi te bellen om naar een of andere club te gaan, hij stelde me voor om een paar dames te laten komen waar ik mijn keuze uit kon maken.
            na anderhalf uur arriveerde er drie marokaanse dames, mijn oog viel onmidellijk op de kleinste van de drie Aicha, mooie lange donkere krullen, dikke lippen ( heel sexy snoetje) een stel enorme prammen die er voor zorgden dat haar bloesje het zwaar te verduren kreeg,en een klein bol buikje.
            toen we alleen waren barste het vuurwerk los, voor ongeveer 17€ had ik haar ruimschoots 2 uurtjes, de sex was grandioos, pzc lekker met die dikke lippen, ze likte aan mijn aars voeten, navel en hapte lichtjes in mijn tepels.
            Ik kon haar niet laten gaan en voor ongeveer 55 € speelde ik het klaar de nacht met me door te brengen.
            s'morgens geregeld dat ze de ganse dag bij me zou blijven voor 125€ Ben met haar dan overeengekomen dat ze voor 700 € met mij de ganse week zou optrekken van stad tot stad, aan het eind van verleden jaar (3 weken geleden) waren we voor de 4de keer een weekje samen)
            Zo'n Marokaans wijffie is een aanrader, lekker spettertje die aicha,

Commentaar

Afrika: Marokko, Fes

Deze week voor de job in Marokko Fes.
              Volgens mijn marokaanse vriend is hier aardig wat te beleven. Inderdaad er zijn enkele discotheken aan enkele internationale hotels.
              probleem nummer 1 is dat je de meisjes niet kan meenemen naar je kamer. Ze komen er gewoon niet in. Dan maar naar een hotel dat het meisje aanduidt. Gewoon afgrijselijk. OK voor 20 euro mag je wel niet veel verwachten, maar een minimumaan hygiene??? Als de condomen van de vorige gebruikers er nog liggen?

Als je zoals ikgeen tijd hebt omoverdag te gaan jagen moet je je behelpen met wat er zich s'avonds spontaan aanbiedt.
              Heb een "salon de The" gevonden. Als er na 8 uur in een drukke salon de the verschillende ;eisjes op verschillende plaatsen zitten met enkel een glaasje water en zo, bingo die meisjes zitten geduldig te wachten. Sommigen zijn al iets meegaander dan de anderen. Je moet ze sommigen als het ware nog een tikkeltje gaan veroveren.
              Een belangrijk nadeel is dat die meisjes ook meestal heel weinig frans spreken, soms arabisch maar meestal enkel berber.
              Voordeel, de meisjes zijn werkelijk jong. van 18 tot 30 is geen probleem.
              Heb er nu twee uitgeprobeerd. De eerste was een tegenvaller van formaat. Betaalde voor haar 300 Dhr en een pakje sigaretten, de taxi en natuurlijk het smerig hotel. Van zodra we in de kamer waren begon ze artificieel te hijgen. heb haar zelfs uitgelachen voor die onnozelheid. Pas dan stopte ze maar de sex werd niet beter. Heb haar zelfs anaal kunnen nemen (alles MC). Uiteindelijk maar met het handje in het zakje het werk geklaard want bij die griet werd het toch niets.

s'anderendaags met een ander meisje meegegaan. vraagprijs was slechts 200 Dhr, geen taxi geen sigaretten. Dieze fantastisch mooie deerne sprak echter geen woord frans. Moest via een vertaler achter de prijs komen. in de kamer begon ze te tongen als een bezetene, ze was werkelijk een schoonheid met kleine borsten maar een perfect lichaam. Kleine borsten is blijkbaar een probleem bij veel marokaanse meiden.
              Het vrijen was werkelijk fantastisch. Kon gemakkelijkmovergegaan zijn op nzc maar dit is het niet waard. Rubber om en ... Die meid was werkelijk het einde. bleef maar doorgaan en aandringen om niet te komen. Na een tijdje was ze al zelf een paar keer gekomen, toch maar geschoten, doch toen ik een tweede rubbertje tevoorschijn toverde... kortom 2 uurtjes goed geamuzeerd.
              Door een fout heeft ze mijn GSM nummer en heeft me vandaag een paar keer proberen te bereiken. Nooit doen dus die GSM doorgeven, die meiden zijn niet altijd prof. genoeg.

Commentaar

Ik had veel gezeik vorig jaar Juni in Casablanca
                was in een bar met van die waterpijpen en arabische muziek en had toen niet de indruk om hier met een meisje weg te kunnen gaan,uiteindelijk na veel gedonder met een meisje weggegaan naar de CHAMBRE hoe zij het zo mooi noemde steeds.
                Maar de hotelmanager zei dat ik aparte kamer moest opnemen,hele discussie gaande uiteindelijk toch meer gedaan was weer 80dollar+vrouw was 50dollar
                ik heb er op de tafel genomen en ze doen vrijwel alles alleen ze mogen der weleens scheren aan de onderkant dat meisje wat ik had.

Commentaar

Re: Afrika: Marokko, Casablanca

Nou ik ben ook in verschillende steden geweest en ik kan je vertellen dat het geen probleem is om hier een gezellige meid te vinden,alles wat zonder hoofdoek loopt en vriendelijk tegen je lach is eigenlijk wel in voor een leuke date,je moet idd goed frans beheersen en dan lukt het zonder al te veel geklets.Het is niet echt prostitutie ik mijn ogen ze gaan al voor een drankje met je mee voor een gezellige avond.Er zijn daar een hoop gewillige kutjes die het erg geil vinden zo'n west europese vent en dat zul je direct merken zodra je van de boot af komt.Eerst ben ik in Tanger geweet in het Rembrant hotel dat was trouwens het best hotel wat ik daar heb gezien en heb je vragen stel ze dan gewoon aan het personeel want die hebben ons de eerst avond ook aan een paar dames geholpen.Spreek je goed frans dan kun je erg veel berijken daar,je kunt dus het best zelf op onderzoek gaan en dan weet ik zeker dat het een super herrindering zal blijven en je altijd nog een keer terug wil gaan voor een volgende ervaring.De 14 dgn die ik er was heb ik 4 verschillende vriendinnetjes gehad maar het hadden er ongetwijfeld veel meer kunnen zijn.
                  Wandel me eigen route..

Commentaar

Re: Afrika: Marokko, Casablanca

Ben net terug van 10 dagen Marokko.

In Casablanca 's avonds gaan stappen in de night club van het Hyatt Hotel. Inkom 13 Euro inkl. een drankje. Rond middernacht komen de 'ladies' binnen. Het krioelde er een uur later van beeldmooie professionele dames. je kan er eentje mee naar je hotel nemen. Prijs is gemiddeld 100 Euro voor een uurtje of 2, voor 200 Euro blijven ze tot het ontbijt......

Het meisje dat ik heb meegevraagd ...Myriam, kent het klappen van de zweep. Zeer zacht, echte GFE.

Ik maak later een uitgebreider verslag....met mijn beste ervaring in die periode, in Meknes !

Greetz

Beachman

Commentaar

Re: Afrika: Marokko, Fes

Fes is zowat het religieus centrum van Marokko. Dwz. dat er eigenlijk op wandelgebied veel veel minder te beleven valt dan in andere steden.
                      Was laatst in Fes en heb eerlijk gezegd niet mijn gading gevonden. tevens logeerde ik in Ibis Fes hetgeen inhoudt dat je geen dames mee op je kamer kan nemen. Je bent dus veroordeeld om bijkomend met de dame in een luizig hotel te gaan presteren. Hotels zoals "hotel de lapaix".

Mijn inziens kan je veel beter de trein naar het naburig stadje Meknes nemen. Daar neem je de een hotel op zo'n 500 m van het station. veel meiden aan betere prijzen.. Als je s'morgens in Fes moet zijn voor afspraak, dan neem je gewoon de vroege trein terug. Voor enkele euros reis je comfortabel in eerste klasse. de treinen zijn proper en vooral redelijk stipt. de verbinding Meknes Fes is vrij frequent.

Jan

Commentaar

Re: Afrika: Marokko, Fes

Tetouan is de plek waar je ze in een groot aantal kunt vinden. Geloof mij maar, ik kom daarvandaan. Er is een stad die bij Tetouan hoort genaamd Martil, dat vanaf 20.00 bekend staat als de tippelstad van Marokko. Iedereen die daar vanaf 20.00 loopt is wel opzoek naar seks. Sommigen vragen geld, en sommigen doen het voor niets. Het geluk moet je hebben. Een glaasje citroensap of een jus dorange doet daar wonderen.

Commentaar

Marokko, Agadir en Casablanca

Ben net terug van 10 dagen in Agadir. Om een lang verhaal kort te maken: vergeet marokko als een ‘sex-bestemming’. Ja, er zijn wel degelijk prostituees, en het is niet moeilijk om ze te vinden, maar alles is door de islamitische cultuur zo gecompliceerd en ondoorzichtig dat je 10 x beter naar een leuk en gezellig (en goedkoper!) land kun gaan voor de seks dan naar Marokko.
                          Alles begint pas na 12 uur s’ nachts pas, dan lopen de clubs vol met ****tjes die je makkelijk mee kunt nemen naar je kamer, maar dan betaal je wel dubbele prijs, want je moet het hotel afkopen (die vragen de prijs van een hotelkamer voor de hele dag als smeergeld). Dit kan lang niet in alle hotels, maar wel in Sahara, Sofitel, Mabrouck en nog een paar. Je wordt dan smerig aangekeken door al het hotelpersoneel en de meisjes schamen zich de ogen uit hun kop – gezellig sfeertje he?

Van straat meisjes oppikken kan ook, maar dan moet je wel de hele dag met ze doorbrengen, met ze dineren en ‘verliefd stelletje’ spelen. Sommigen zullen dat geweldig vinden, maar voor mij was dit een afknapper. Het is heel moielijk om te onderscheiden wie nou een ****tje is en wie niet, want ze kleden zich daar allemaal hetzelfde (heel decent en ouderwets naar westerse maatstaven). Dus ook daar moet je eerst een oog voor ontwikkelen, en dat kost tijd.

Je kunt ook nooit te direct met de meisjes zijn, want dan zijn ze beledigd. Bovendien vond ik de ****tjes niet echt knap, in bijna alle gevallen te dik, en in bed zijn ze ook nog eens een ramp want ze pijpen dus niet en de seks is mechanisch en slecht (moslim meisjes zijn niks gewend want seks is immers een taboe in die samenleving). Je betaalt ze ongeveer 40 euro, of 50 of meer als ze echt goed waren. Maar dan moet je dus ook het hotel nog betalen. Al met al komt een (slechte) wip je dan op minimaal 100 euro te staan.

Daar komt nog bij dat Marokko echt een land van dieven en oplichters is, als toerist wordt je overal belazerd, opgelicht en getild. Laat je dus niet gek maken als je ergens iets leest over het ‘sexparadijs’ Agadir of Casablanca, voor blanke westerse mannen is heel noord-Afrika gewoon totaal niet interessant. Het toerisme daar is niet gericht op westerse toeristen, maar op Arabische toeristen, en dan nog vooral op de Marokkanen die in west-Europa wonen (zag er zelfs schooiers uit Amsterdam-West rondlopen, die hier de grote baas spelen met hun Nederlandse uitkering).

Een negatief verhaal? Heb ik te weinig gezien? Het zal allemaal wel, ik ga uit van de dingen die ik zelf meemaak en zie, en niet van de dingen die anderen me vertellen. Ik was al eens eerder 2 weken in Casablanca en dat is precies het zelfde verhaal. Vergeet marokko dus, besteedt je geld liever in Thailand of zo, daar heb je ook nog eens lol en hoef je niet verplicht mee te doen met de islamitische hypocriete cultuur.

Weerwolf

Commentaar

Re: Marokko, Agadir en Casablanca

PS was nog vergeten te vertellen dat ze daar uitsluitend Frans spreken (en ook niet allemaal trouwens, sommige ****tjes spraken alleen arabisch). Kun je dus geen Frans, dan zal je het sowieso erg moeilijk krijgen daar, engels wordt maar door weinig mensen gesproken en dan ook nog eens heel belabberd.

Commentaar

Re: Afrika: Marokko

Ieder heugje zijn meugje.....Ik ben het volkomen ONeens met Weerwolf. Sinds een 5-tal jaren moet ik 'met plezier' zo om de 10 weken een weekje naar Marokko voor de firma waarvoor ik werk. Ik ben in Meknes, Casa en Marrakech.

Ik wandel niet echt dikwijls, maar in marokko is het aangenaam.

Belangrijk is te aanvaarden dat dit een land/regio met een totaal andere cultuur is dan waar ook ter wereld, en je moet bereid zijn dat te aanvaarden en je aan te passen als je daar bent. En voor mij ( en enkele van mijn collega's) is dat geen enkel probleem.

Ja, de marokkkaanse dames zijn meestal wat ' voller'. Daar hoort dan meestal ook een grote boezem bij, puur natuur , en daar hou ik ( en veel mannen met mij) van.

De omgangstaal : inderdaad, frans. En in sommige gevallen enkel arabisch. Dat weet je dan ook onmiddellijk en kan je afhaken. De kennis van engels is zéér beperkt, zelfs in de zakenwereld !

De sex: de meeste meisjes waarmee ik een avontuurtje mee heb gehad zijn zeer lief en sensueel. Niet pijpen ? Euh, in de verre verte herinner ik mij er ééntje die dit niet wou doen. Maar de anderen zonder enig probleem.

Diefstal en oneerlijkheid : dit komt voor, net zoals overal. Ikzelf ben in Marokko nog nooit oneerlijk behandeld geweest, en heb geen overval, diefstal etc meegemaakt....in belgië en Nederland wel. En niet door marokkanen.

Dus je ziet, elke situatie moet door meer dan één bril bekeken worden. Maar ja, je kan ook naar Thailand als het puur voor de sex is zit je daar waarschijnlijk beter dan in Marokko.

Btw, ik ben blank ! Geen Marokkaan of Mahgrebien en heb er ook geen familie of zo. Dus dit is een volledig eerlijk verhaal, zonder vooroordelen, enkel gebaseerd op mijn eigen ervaringen.

Dit moest even van mijn hart.

B

Commentaar

Marokko - Marrakech

zojuist terug van Marrakech, 7 dagen.

Leuke stad , lekkere sfeer , en zeer mooie vrouwen!
                                wel erg duur ivm enorm tourisme!!
                                vrouwen oppikken kan in iedere cafe van een groot hotel, bv Le Mirage. Als ze alleen of met een vriendin zijn, dan kun je oogcontact maken en overleggen. Maar Vatos weigert meer dan 100 euro te betalen voor een vrouw in Marroko.

Dus verder gezocht naar goedkopere opties, de McDonalds bleek voorheen een ontmoetingsplaats voor meiden te zijn maar na 2 middagen daar te hebben gezocht werden ik aangesproken door de beveiliging om geen vrouwen aan te spreken waar ik niet mee binnen was gekomen ?! dus de Mac was oflimits, denk dat ivm de toerisme eea aan het veranderen is in Marrakech.

Gelukkig had ik een leuke dame ontmoet daar die ik later belde, en zij heeft Vatos en buddies opgezadeld met haar zeer lekkere zusjes en haarzelf. dit alles varierend voor bedragen van 50 tot 80 euro.

Maar daarnaast is het niet onmogelijk om normale meiden op te pikken als je wel frans spreekt en voorzichtig kunt opereren.

Overnacht alleen in appartementen, want alleen daar kun je je prooi meenemen. Neem bij voorkeur ook een plaats buiten de Medina (oude centrum) want de sociale controle is groot! Prostitutie is illigaal en wordt niet op prijs gesteld, en je wilt liever niet met een boze marrokaanse meute worden bejegend. Tevens is de medina 's nachts onveillig voor de dames als ze evt terug naar huis gaan. Indien toch in medina, geen handje vasthouden! laat haar je volgen op een aantal meters afstand naar je appartement. Neem tevens liefst apparte taxi's als je ergens heen gaat.

Dus vertier wel te vinden, best duur (Marrakech in ieder geval), mooie vrouwen, en zeker oppassen het is en blijft een islamitisch land waar je met de cultuur rekening moet houden.

enjoy!
                                Vatosss

Commentaar

Hallo, bedragen zijn per 2 uur wat voor Vatos meestal wel voldoende is.

Commentaar

Re: Afrika: Marokko (marakkesh)

Ik ben net terug van marokko, zijn eerst naar marrakkash gegaan, daarna ook 2 dagen naar de kust. Essaueriea of zoiets. maar aan de kust was niets te vieren, geen dames , beetje uitgestorven ivm de sezoen denk ik.
                                    marrakkash was meer te bleven, vooral in de discotheken daar, maar idd de prijzen zijn net zo duur als hier, dus ga je puur voor sex, dan hoef je niet zo ver te gaan. ga je puur voor cultureel toerisme i.c.m. DVP dan is marrakkash wel oke. Op de 1e avond hadden we 2 meiden in de disco opgepikt voor 150 euro per nacht.., maar de nacht is natuurlijk kort als je 2 uur aankomt in het appartement en ze gaan smorgens 9 uur weer weg. ik wilde tijd nemen, en marokkanse damen houden niet van ochtend sex!
                                    prijzen indicatie: ik had er eentje 2 dagen daarna op straat tegengekomen voor een uur 50 euro. dag later in een cafe-rest 2 dames opgepikt voor 100 euro voor 2 uur per dvp. marokkanse dvp doet dit werk niet voor plezier natuurlijk, ze hebben een neven inkomen voor studie of kids, maar zijn vriendlijk en lief. ze hebben alleen een ding gemeen, de gsm die continu aanstaat, ook tijdens sex. ik heb daarvan wat gezegd en uitgelegd dat het niet kan. ik werd er gestoord van.
                                    en de taal ja...Frans is niet mn beste taal, maar gelukkig zijn maar "enkele"die engels kunnen. Nou vind die maar tussen al die mensen

Commentaar

Beroepshalve een tijdje in Marrakech gewoond. In het begin weet je niet echt waar je de leuke grietjes moet zoeken, maar na een paar weken had ik het wel door. Veel grote hotels hebben een ondergrondse discotheek en daar heb je ze zomaar uit te zoeken. De mooie exemplaren vragen al gauw 70 a 100 Euro voor een nacht. Maar je moet altijd proberen af te dingen.
                                      Maar leuker is het in de wijk Gueliz, de meer volkse buurt. Wel opletten, want 's nachts lopen er veel dronken, agressieve mannen rond. In de namiddag moet je eens binnenwippen in de Boule-de-neige, niet ver van café "Les Negociants" op de Mohammed 5 boulevard. Een theehuis waar veel jonge grietjes op toeristen zitten te wachten. Gewoon plaats nemen aan een tafel en thee bestellen. Binnen 5 minuten heb je al oogcontact met enkele "Rachida's". Prijs afspreken en mee naar je appartement. Rechtover de Boule-de-neige ligt de Charleston. In de week is het er maar een slappe vertoning, maar op vrijdag- en zaterdagavond kan het daar soms leuk zijn. Daar kan je regelmatig gratis een meisje meenemen. Na ze natuurlijk een 5-tal biertjes te hebben betaald.
                                      Maar de absolute prachtexemplaren zijn te vinden in Montecristo-bar. Ligt op 5 minuten wandelen van de Charleston. Absolute klasse-dames daar. Het wordt er pas leuk na middernacht.
                                      Indien je wat tijd hebt en zin hebt in een gratis wip, moet je na 17u wat rondhangen op het Jemaa el fnaa plein. Lopen veel gewillige studentes rond, maar je moet je tijd er voor nemen.
                                      1 gouden regel voor Marokko : Ga niet op hotel, maar huur een appartement ! In hotels is het soms onmogelijk om de schatjes mee naar binnen te nemen. Huur een flat of appartement, stop wat bier in de koelkast (De "Rachida's lusten ook wel een glaasje) en je gaat een schitterende tijd beleven.

Commentaar

ja vergeet niet te melden in Montecristo-bar=bier 8 eurie!! in marokko!!
                                        en veel verwende meiden die denken dat ze topmodels zijn.

Commentaar

Voor die 8 Euro heb je ook Live Muziek, de meiden zijn echt gezellig, sommige mooi, de andere wat minder, en die 8 Euro is ook voor de whisky , wodka etc geldig.

Dus zo overdreven duur is het niet....en vergeet niet, Marrakkech boemt economisch, dus het is normaal dat alles wat duurder wordt.

Ik ben er volgende week weer, tel de dagen af !

Greetz

Beachman